Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Jeg har lillesøsteren min på besøk, og hun vil gjerne tjene seg litt penger til morens bursdag om en måned, så nå renser hun kaninburene for meg her :) Flinke jenta mi! Skal få et par små oppgaver til...Hun er så utrolig flink, blir stolt storesøster jeg :danse:

Skal ha middagsgjester ikveld, så jeg må begynne å forberede litt her jeg....Først og fremst trenger jeg en :dusje:

Hvis noen har noe bildeforslag til innbydelser er det bare til å sende :ler:

STOOOOOOR søndags :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at formen kommer tilbake!! :hoppe:

Jeg har en sjelden (nei to sjeldne) dager med litt energi nå, så håper ikke jeg biter over for mye og ender opp i sengen igjen i uka! :roll:

Vi har faktisk fått støvsugd teppet under salongbordet idag (ikke kommet lenger enda.. bryllupsplanleggingen var litt mer motiverende enn rydd&vask) og jeg blir like forbauset over hvor fint det er hver gang det blir støvsugd... :ler:

Det går 3 dager her i huset før det er fullt av kjekssmuler, småstein, brødskorpebiter, papirstrimler, bananskallbiter og diverse annet "ukjent"... Ære være småbarn i huset! :hoppe::ler:

Jeg er ikke helt inne på innbydelsene enda.. Har tenkt og tenkt på hvordan vi skal ha de, men ikke funnet på Innbydelsen med stor I enda. Du kan jo ta utgangspunkt i temaet/fargetemaet dere skal ha i bryllupet og lage noe med den stilen. :forvirra:

Har dere forresten tema/fargetema klart enda? *husker ikke helt*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå...Hopper innom før jeg kryper under dyna, noe jeg gleder meg veldig til, for nå er jeg sliiiiten!Det tar på å ha middagsgjester og besøk..

Gika: Middagen gikk så fint så, jeg ble bare overstresset, de sa maten smakte, så da er jeg fornøyd :ler:

Luthién: Ja det er deilig å orke litt igjen...Hehehe, det kan ikke være strøkent når man har små

barn tenker jeg, ikke lett å holde det prikkfritt da nei! :overrasket: Har jo en fireåring her

annenhver helg, så jeg vet jo hvordan det ser ut etter en held da...Spesiellt hvis jeg er på

jobb i tilegg. Faren til den ungen er nemlig ikke den beste til å kaste tomme youghurtbeger

o.l så jeg må lissom rydde opp etter begge to :fy_fy: Pluss at leker osv er STRØDD utover..

Men, sånt lærer man seg vel å leve med ekke sant?Det hjelper nok når jeg får en liten eller

to selv.Hvor gammel er tulla di forresten?Åssen var formen din da du var gravid?

Cons: Så moro med bryllupsvideo!!!!!!!!!!!! Jeg vil også se:)

Dark Angel: Tusen takk for linken!Skal sjekke ut med en gang!

God natt alle kommene bruder der ute!!!!!!!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God "morgen"

Sovet lenge idag som jeg har fri, deilig det..

Nå sitter jeg i studioet til sambo,hvis jeg skal få vært noe sammen med ham må jeg nemlig ned hit :roll: jaja... Skjønner han er glad i rommet han faktisk har bygd selv helt fra scratch! Flinke handymannen min det se.. :kys_2:

Nå er jeg sulten så jeg må nesten gå å spise...Skal snart innom jobben for å hente saksene mine, skal nemlig til farmor å klippe i kveld. Stakkars, har ikke vært der på hundre år, dårlig samvittighet :tristbla: Derfor får jeg benyttet fridagen min til noe positivt i tillegg :klappe:

Ha en fin dag alle sammen!

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med farmorbesøk! :hjertesmil:

Snuppa mi er halvannet år! :)

Huff.. formen under graviditeten ja.. jeg skal ikke gå inn på det, men hvis det er veldig interessant så kan du lese om det litt bak i boken min! :Nikke:

Ja, det er rart med det... Når mannen har en hobby, så blir den liksom så altoppslukende! Den første tiden min kjære og jeg var sammen tilbrakte jeg på fanget hans foran PCen! :ler:

Vi var 15-16 år gamle og "bodde" på rommet hans hver gang jeg var der.

Det ble med en gang litt bedre når jeg begynte å spille dataspill og slo både han og kameratene ned i støvlene, hver gang!! :hoho:

Håper du får en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg var "populært" når du slo de HVER gang :hoho:

Halvannet år ja, da er det full fart tenker jeg! Er hun i barnehage eller?

Så søtt at du skal gifte deg med ungdomskjærligheten din :hjerter_rundt:

Går det bra med planleggingen din da? Her går det tregt...Sambo er ikke den letteste å få med på planleggingen heller, så jeg er liff forvirret :roll: Men,men...Vi blir vel gift. Han sier at ingenting skal hindre oss i at det blir bryllup den 10 juni, samme hva som skjer...Så da gjør det vel det :ler:

Ha en fin og forhåpentligvis energifyllt dag Luthién!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart ja! Hele dagen! :ler:

Nei, hun er ikke i barnehage enda.. vi har stått på venteliste i over et år, og enda har vi ikke fått tilbud om plass... :roll:

Så søtt at du skal gifte deg med ungdomskjærligheten din :hjerter_rundt:

Vet du? jeg har ikke tenkt over at det er ungdomskjærligheten min en gang jeg! :ler:

Når jeg tenker på det, så er det jo litt koselig! :hjerter_rundt:

Det går veldig opp og ned med planleggingen her i huset. Det tas når mannen og jeg har overskudd til det. Akkurat nå blir det en del planlegging, så det er helt topp! :-D

Håper du også får en kjempeflott dag idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg over at Jonas ikke er så ivrig enda Silje! Bare vent, det kommer! Var akkurat slik med Lasse også...han snakket om husbygging og jobb, jeg snakket om bryllup og bryllup... :ler: Men når tiden nærmet seg så var han mer ivrig! Det er vel litt typisk oss jenter å kose oss med planlegging i god tid også... Derfor er det så flott at vi har KG! ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luthién: Det er vel typisk Oslo det er der dere bor, ikke sant) at det er venting påp alt mulig

sånnt...Kom dere ned til Østfold, her er det jo billigere å bo også :ler

Synes lissom det var veldig "filmaktig", er ikke hver dag nå for iden at man hører om

ungdomsforelskelen som ble ekteskap og varte livet ut :bryllup: Det var "gode" gamle

dager det...Må vel være slitsomt for deg når mannen din jobber å hahenne hjemme,

hvis hun er så aktiv?

Skal krysse alt jeg har for at du skal få en LANG god periode jeg :kose:

Cons: Tusen takk for støtten! Håper det jeg også..Vi får se.Hvis han er like inaktiv hele prosessen, så vet jeg ikke om jeg hadde taklet det :ler:

Dark Angel: I likemåte! Håper vi snakkes på msn kveld, så kan jeg si deg hvordan det gikk istad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det er lett å bli forvirret i alle disse dagbøkene, jeg bor i Bergen, men det er lite barnehageplasser her også! ;)

Ja, det er langtifra en optimal situasjon for oss at lillemor er hjemme når jeg er syk, men jeg håper så inderlig det ordner seg og at jeg får diagnosen som hjelper med å flytte oss opp på listen over barnehageplass-søkerne. :Nikke:

"Filmaktig" :ler:

Vet ikke om det er en bra ting eller ikke jeg.. får håpe det ikke er et sånt "for godt til å være sant" forhold, slik som de man ser på film!

Vi trives ihvertfall kjempegodt sammen! :hjerter_rundt:

Jeg har sett han gå fra gutt til mann, blitt kjent med hele familien hans fra starten av og vi har så uendelig mange minner sammen! Det å ha "fulgt med hele veien" har gitt oss veldig mange opplevelser som man kanskje går glipp av senere.

Tenker blant annet på spenningen det var da vi endelig fikk lov til å overnatte i samme hus (om enn i forskjellige etasjer, for foreldrene mine ville ikke la oss sove på samme rom før vi var 18 :grine2: ) og jeg snek meg ned i 5 tiden om natten og fikk noen timer i armkroken hans før min kjære morgenfugl-far kom ned for å spise frokost. Jeg som vanligvis sov til minst 12 på formiddagen, satt da klar med nylaget kaffe og dekket bord! :hoho:

Han stusset nok litt på akkurat det, men tenkte vel at jeg ville starte dagen så tidlig som mulig nå som vi hadde gjester! :icon_lol:

Min kjære synes også det er utrolig rart å se at de småjentene som i skrekkblandet fryd ble kastet ut i bassenget som barn, nå er voksne "damer" på 18 og 21 år..

Minsten som var en liten jente på knapt 3 år fyller 10 år i år..

Og jeg kommer ikke over at de irriterende småbrødrene hans som alltid eglet seg innpå oss, nå er store, staute unge menn! Blir forbauset hver gang de åpner munnen og har voksne, gjennomtenkte tanker de gir uttrykk for! :sjenert:

Nei, dette skulle du aldri ha nevnt, nå klarte jeg å lire av meg en hel avhandling her i dagboken din... :rodme:

Det er godt vi har kjærligheten og disse herlige mannfolkene våre!

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese historien om dere!

Hehehe...Måtte le litt innimellom, kjenner meg så godt igjen! Så strenge foreldre du har da :ler2:

De er nok sikkert kjempeglad for at det ble dere :) Dere har jo masse historie sammen....

BERGEN ja...eh...heheh...Lett å bli forvirret ja! :roll: Synes uansett det er utrolig søtt, skikkelig ungdomskjærestepar som skal gifte seg :hjerte:

Historien om hvordan vi traff hverandre er ganske spesiell...Vi jobbet på samme sted faktisk, dvs jeg var bare ekstrahjelp i en platebutikk hvor han jobbet i tillegg til frisørjobben....Osv,osv..Tror nok det kommer opp i en tale eller to på den O-STORE-DAGEN ja :ler:

Vi har jo ikke akkurat vært sammen så lenge, men jeg føler at vi har opplevd utrolig mye på kort tid, og har vært gjennom mye sammen,på godt og vondt faktisk! Vi er ikke de som gir opp så lett noen av oss...Men, jeg føler at han er klippen min... Mannen i mitt liv :klem1:

Selvom jeg er ung så synes jeg det er veldig deilig å ha dte stabilt, trygt og godt. Har ikke den følelesen av at jeg er redd for å binde meg. Hvem sier at man skal slutte å "leve" selvom man er gift?Hvis du skjønner hva jeg mener....Sålenge jeg er så heldig å har funnet den rette i så ung alder, priser jeg meg lykkelig for det. Så mye strev jeg blir spart for senere i livet ;)

Nå er jeg jammen meg trøtt..Har vært hos forloveren min ikveld å snakket bryllup. Hun gruer seg til å holde tale stakkars, og det tenker hun på allerede! :klø: Men, jeg kjenner henne så utrolig godt og hun er superflink med ord, så jeg VET hun klarer det med glans!!!!

Nå må jeg nok gå å sove litt igjen...Måtte forresten le litt inni meg da jeg var hos farmoren min istad, jeg gikk inn på badet hennes for å klippe onkelen min, da ble jo sambo litt "stuck" i stua alene...Og samboeren min kjeder seg ganske raskt hvis han mp sitte rolig å ikke har noe å ta for seg, så det løste han ved å lære min gamle søte farmor sudoku!!!!! :hoho: Smeltet! :hjerter:

Gå å legg deg,Silje!!!!! "Ok...."

God natt og sov godt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi...så morro at han lærte farmoren din sodoku!

Vi får ta et bryllupsverksted en dag og dulle litt med innbydelser og slikt! Lasse kan nok hjelpe til med bilde osv.. og så kan jeg hjelpe til med klipping og liming og sånt! ;)

Blir nok så flott! Gleder meg til å høre om hvordan du vil ha det!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med farmor-besøk og onkel-treff og sudoku-kurs og alt sammen! :) Og ikke minst hyggelig at formen din er bedre og overskuddet sniker seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :hjertesmil:

Morsomt med mannen som lærte farmoren din Sudoku! :ler:

Selvom jeg er ung så synes jeg det er veldig deilig å ha dte stabilt, trygt og godt. Har ikke den følelesen av at jeg er redd for å binde meg. Hvem sier at man skal slutte å "leve" selvom man er gift?Hvis du skjønner hva jeg mener....Sålenge jeg er så heldig å har funnet den rette i så ung alder, priser jeg meg lykkelig for det. Så mye strev jeg blir spart for senere i livet ;)

Jeg kan egentlig forstå de som mener man bør "leve livet litt" før man finner mannen man gifter seg med, men hvem kan velge når man skal treffe mannen sin da?

Ser for meg at jeg skulle fortelle min kjære den gangen jeg traff han for litt over 7 år siden at; "Du, vi kan ikke være kjærester eller noe sånt altså, for det kan jo tenkes at jeg får lyst til å gifte meg med deg en eller annen gang i fremtiden, så da må vi "leve litt" på hver vår kant først!" :icon_lol:

Tanken slo meg aldri den gangen at dette var mannen jeg skulle gifte meg med og få barn sammen med!

Nå får vi jo bare gjøre det beste ut av det, og håpe at vi ikke kommer i en slags midtlivskrise og blir helt fjortiser igjen.. :roll:

Jeg tror det har veldig mye å si hvilken innstilling man har, og hvor realistisk man ser på livet. Man vil alltid få oppturer og nedturer i et forhold, og man kan oppleve å fundere på hvordan det ville ha vært om ting var annerledes. Men man kan velge å jobbe med forholdet, og komme problemene i forkjøpet, slik at man står rustet til å bekjempe de når de en gang dukker opp. Bestemme seg for at dette er den personen man vil leve sammen med, og godta at man må leve med "bare se, men ikke røre" i fremtiden.

Det er utrolig skremmende, samtidig som at det er veldig trygt og godt..

Det gjelder å huske på at gresset ikke er grønnere på andre siden, det bare smaker annerledes! ;)

Ha en fin tirsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Nå har jeg begynt å jobbe igjen, deilig å føle at jeg fungerer igjen!

Hat hatt en ok da på jobb, hatt 20 klippekunder!!!!Det kjenner man i skrotten.. Etter jobb måtte jeg handle, og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å hive en fjordlang kylling med karri i microen :ler: Orket ikke lage noe se...Ære være fjordland! :ler: Sambo har jo blitt smittet av meg, så han ligger rett ut stakkar...Måtte le da jeg kom hjem, da hadde han rigget seg godt til må jeg si...Med FRIENDS på lap top`en lå han i senga å spiste pizza han hadde bestillt :grine2:

Der har han ligget i hele dag, nesten iallfal...

Huff, jeg har så mye å gjøre, må henge opp en maskin med tøy, sette på en ny og deretter vaske opp en DIGER haug... :tristbla:

Får stikke å late som okm jeg er flink :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...