Gå til innhold

Finnes det vakre/søte ufrivillig single damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Jeg har egentlig ikke peiling. Det gir meg uansett ingenting å tenke over det, bortsett fra litt mind-fucking. Jeg er en mann og da må jeg ta utgangspunkt i det. Ja, jeg mener absolutt det er mye vanskeligere for menn enn for damer, selvom det finnes helt sikkert damer som også synes det er vanskelig med dating, tror ikke jeg kjenner noen personlig, men de finnes sikkert. 
 

Hvorfor det er vanskeligere for menn, spesielt i 20-30 åra har jeg overhodet ikke peiling på, det finnes jo like mange menn som damer i verden, og de skal jo alle ha seg en mann på et tidspunkt. Kanskje fordi damer dater oppover i alder, og noen menn gjenbrukes mye, men har egentlig ikke peiling.

Anonymkode: 9d06a...ec6

«De skal jo alle ha...»

Ikke alle. I moderne verden er det flere og flere kvinner som ikke ønsker seg mann/forhold 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du ikke ufrivillig singel. Hvem du vil ha er ikke interessant for om du er ufrivillig eller frivillig singel. Hvis menn skulle oppført seg likt, bare ville ha hu ene så hadde det ikke eksistert forhold. Menn må ta til takke med damer de egentlig ikke vil ha hele tiden.

Anonymkode: 09d70...084

Så heldige de damene er som ble valgt av en som ikke vil ha dem 🤣 da er mennene idioter som ikke heller er singel, for et mareritt å leve i et forhold med en man ikke er forelsket i. 

Anonymkode: 98c82...527

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så heldige de damene er som ble valgt av en som ikke vil ha dem 🤣 da er mennene idioter som ikke heller er singel, for et mareritt å leve i et forhold med en man ikke er forelsket i. 

Anonymkode: 98c82...527

Amen

Anonymkode: fcc31...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De snille er ikke snille. De vokter en nøye og er oppfarende med ‘kravene’ sine og bare venter på rette øyeblikk etter den etterlengtede dominansen. Er så ferdig med slike. Heller en mann som er sliten etter en hel dag med å ha sjefet over andre mennesker enn en mann som føler seg herset med ‘der ute’ og som skal ta det ut på meg når arbeidsdagen er over. 

Anonymkode: 08f6e...81a

👏👏

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker vi får være enige om at vi er uenige. Hva tenker du om det?

Anonymkode: 9d06a...ec6

Ålreit :) 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finnes. er ikke bare utseende som skal klaffe, men personlighet og verdier også.

Anonymkode: 4f08c...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

«De skal jo alle ha...»

Ikke alle. I moderne verden er det flere og flere kvinner som ikke ønsker seg mann/forhold 

Anonymkode: e1cbc...f21

Sikkert, men skjønte du ikke hva jeg mente? 

Anonymkode: 9d06a...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Menn må ingenting. 

Anonymkode: d05a3...221

Tydeligvis, hvis de skal ha dame.

Anonymkode: 09d70...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis, hvis de skal ha dame.

Anonymkode: 09d70...084

Hvis de vil ha hvilken som helst dame må de si ja til gatejenter, døvblinde og gamlemor med gebiss

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette stemmer jo ikke 

Anonymkode: e1cbc...f21

Det stemmer selvfølgelig. Det er til og med sånn at mange kvinner liker å late som om tilbud fra menn de ikke er interessert i, ikke engang eksisterer. Disse mennene eksisterer ikke en gang i deres verden. Blir det for mange av dem blir det #villebarepratelitt.

Anonymkode: 09d70...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre at jeg både er søt og pen. Men jeg er ufør grunnet fysisk sykdom, og 43 år. For 10 år siden da jeg var frisk, sto mannfolkene i kø, så er ganske sikker på at det ikke er utseende det er noe galt med. Vet og at jeg har bra personlighet, og er en god kjæreste, har jo vært i langvarig forhold før. Tror det er sykdommen min og alderen som er hovedproblemet. 

Men jeg har og flere venninner på samme alder, som er friske, men de er og ufrivillig single. Og vi er jo alle enige om at det er mye vanskeligere nå på vår alder, enn det var for 10 år siden.

Anonymkode: 24293...6f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis de vil ha hvilken som helst dame må de si ja til gatejenter, døvblinde og gamlemor med gebiss

Anonymkode: d05a3...221

Du skjønner at det går an å være en brukbart attratktiv dame, men ikke være førstevalget? Det er sjeldent menn får damer de virkelig liker. Det finnes også svært få damer som noen virkelig liker, både blant menn og kvinner. De fleste damer blir likt for overfladiske kvaliteter, både av menn og kvinner, og kvinner tilbyr stort sett også bare overfladiske kvaliteter.

Anonymkode: 09d70...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

... mange kvinner liker å late som om tilbud fra menn de ikke er interessert i, ikke engang eksisterer. Disse mennene eksisterer ikke en gang i deres verden. Blir det for mange av dem blir det #villebarepratelitt.

Anonymkode: 09d70...084

Villebarepratelitt handler jo nettopp om at vi gjennomskuer at mennene ikke har et stort skravlebehov, vi skjønner faktisk at de prøver å sjekke oss opp. 

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Får høre at jeg både er søt og pen. Men jeg er ufør grunnet fysisk sykdom, og 43 år. For 10 år siden da jeg var frisk, sto mannfolkene i kø, så er ganske sikker på at det ikke er utseende det er noe galt med. Vet og at jeg har bra personlighet, og er en god kjæreste, har jo vært i langvarig forhold før. Tror det er sykdommen min og alderen som er hovedproblemet. 

Men jeg har og flere venninner på samme alder, som er friske, men de er og ufrivillig single. Og vi er jo alle enige om at det er mye vanskeligere nå på vår alder, enn det var for 10 år siden.

Anonymkode: 24293...6f8

Helt sikkert. Det sier mine venninner også. De er rundt 36-38 og sier at de føler seg nærmest usynlige for menn. Da de var 28-30, kunne de velge og vrake...🤨😀

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sjeldent menn får damer de virkelig liker. Det finnes også svært få damer som noen virkelig liker

Anonymkode: 09d70...084

Det høres mer ut som du ikke blir forelska. 

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt sikkert. Det sier mine venninner også. De er rundt 36-38 og sier at de føler seg nærmest usynlige for menn. Da de var 28-30, kunne de velge og vrake...🤨😀

Anonymkode: e1cbc...f21

Kvinner blir gamle fort. Det er biologisk. Menn kan få barn livet ut, kvinner har begrenset tid. Sånn er naturen og den kan vi ikke gjøre noe med.

Anonymkode: 09d70...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt sikkert. Det sier mine venninner også. De er rundt 36-38 og sier at de føler seg nærmest usynlige for menn. Da de var 28-30, kunne de velge og vrake...🤨😀

Anonymkode: e1cbc...f21

Jeg har en venninne som fikk ny kjæreste da hun var 39. Hun hadde blitt skilt noen år før det. Så det er ikke umulig, men hun hører kanskje til unntakene.. 

Anonymkode: bec7c...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner blir gamle fort. Det er biologisk. Menn kan få barn livet ut, kvinner har begrenset tid. Sånn er naturen og den kan vi ikke gjøre noe med.

Anonymkode: 09d70...084

Det var ny informasjon … 

Anonymkode: 08f6e...81a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en venninne som fikk ny kjæreste da hun var 39. Hun hadde blitt skilt noen år før det. Så det er ikke umulig, men hun hører kanskje til unntakene.. 

Anonymkode: bec7c...470

Jeg fikk meg også ny kjæreste da jeg var 39 og relativt nyskilt.

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 20.21):

Får høre at jeg er søt, vakker, morsom og omsorgsfull. Har vært ufrivillig singel en god stund nå. Alle går ut ifra at det er frivillig, men det er det ikke :) 

Anonymkode: 98c82...527

Jeg får også høre at jeg er søt, snill, omsorgsfull, «akkurat det menn vil ha» var det en som sa en gang … ufrivillig singel? Jada!

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 21.09):

Jeg er ikke vakker, men blir ofte kalt søt. Og jeg er ufrivillig singel. Men, jeg er  over 40, og i følge KG er man ikke verdt noe mer da. Så det er nok derfor.

Anonymkode: 1e7b4...8ef

Dette er så trist!

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 21.25):

Er vel ufrivillig når du ikke får den ene du vil ha.

Anonymkode: 43eac...1ec

Sant.

 

Jeg er 36. Det virker nesten som at da er man kun interessant for de som er ti år eldre og oppover😛

Anonymkode: daa8f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...