Gå til innhold

Finnes det vakre/søte ufrivillig single damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Archer skrev (20 timer siden):

"Where have all the good guys gone"  er en vanlig frase blandt single damer, det lurer de på når de har blitt brukt opp av alle badboysen gjennom åra, speciellt single alenemødre. Og da lurer de på hvorfor de fortsatt er ufrivillig single, fordi det nå passer med den snille håkon som hun har disset i alle år .

I realiteten er det oftest snille Håkon som har knust hjertet deres i ungdommen. 

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 19.06):

Det kan jeg svare på med en gang: Nei, det finnes. Søte damer bader i tilbud fra tiltrekkende høystatus gutter/menn

Anonymkode: 9d06a...ec6

Alle vasser ikke i tilbud likevel. Men selv om de vasser i tilbud, er det ikke sikkert de får den de vil ha. Og selv om de får den de vil ha, er det ikke sikkert forholdet fungerer.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 19.23):

Kjenner personlig faktisk flere.... de er bipolare på ett eller annet vis alle sammen da...

Anonymkode: 55cdf...ca4

Nettopp.

 

Det finnes, men de sliter psykisk alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I realiteten er det oftest snille Håkon som har knust hjertet deres i ungdommen. 

Anonymkode: d05a3...221

Haha. Nå fikk vi oss en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er definisjonen på ufrivillig singel? Er man ufrivillig singel når man ønsker seg kjæreste, men ikke har funnet noen det klaffer med? Eller gjelder det bare kvinner som ikke har noen tilbud i det heletatt? Jeg er selv singel, og mangler forsåvidt ikke på tilbud, men jeg blir ikke sammen med noen bare for å ikke være singel. Det må være en person jeg virkelig liker og trives med. men da er jeg vel frivillig singel da. Selv om det slettes ikke føles sånn.

Anonymkode: 7b6f2...4fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thyra skrev (2 timer siden):

Alle vasser ikke i tilbud likevel. Men selv om de vasser i tilbud, er det ikke sikkert de får den de vil ha. Og selv om de får den de vil ha, er det ikke sikkert forholdet fungerer.

 

Er det mulig at ei pen jente ikke vasser i tilbud? Hva kan være grunnen til det? Hennes personlighet? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er definisjonen på ufrivillig singel? Er man ufrivillig singel når man ønsker seg kjæreste, men ikke har funnet noen det klaffer med? Eller gjelder det bare kvinner som ikke har noen tilbud i det heletatt? Jeg er selv singel, og mangler forsåvidt ikke på tilbud, men jeg blir ikke sammen med noen bare for å ikke være singel. Det må være en person jeg virkelig liker og trives med. men da er jeg vel frivillig singel da. Selv om det slettes ikke føles sånn.

Anonymkode: 7b6f2...4fe

Jeg mener at man ikke har noen tilbud i det hele tatt. Forever alone, liksom. 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (16 minutter siden):

Nettopp.

 

Det finnes, men de sliter psykisk alle som en.

Ja, men hvordan vet menn det før de blir kjent med henne? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men hvordan vet menn det før de blir kjent med henne? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Man merker det ganske så fort og lenge før man putter pikken i henne, for å si det banalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det mulig at ei pen jente ikke vasser i tilbud? Hva kan være grunnen til det? Hennes personlighet? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Det er mange ting ved hennes personlighet som kan spille inn, ja. Kanskje er hun ikke særlig hyggelig, kanskje er hun egentlig veldig sjenert og usikker og derfor blir oppfattet som avvisende og utilnærmelig. Kanskje er hun pen, men fullstendig blottet for sjarm og utstråling. Kanskje er hun veldig spesiell og en type ikke mange tenker at de passer sammen med.

Kanskje er hun ute etter en livspartner mens "tilbudene" hun "vasser i" bare dreier seg om uforpliktende sex. Kanskje ønsker hun å være jomfru til bryllupsnatten. Mange muligheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (36 minutter siden):

Det er mange ting ved hennes personlighet som kan spille inn, ja. Kanskje er hun ikke særlig hyggelig, kanskje er hun egentlig veldig sjenert og usikker og derfor blir oppfattet som avvisende og utilnærmelig. Kanskje er hun pen, men fullstendig blottet for sjarm og utstråling. Kanskje er hun veldig spesiell og en type ikke mange tenker at de passer sammen med.

Kanskje er hun ute etter en livspartner mens "tilbudene" hun "vasser i" bare dreier seg om uforpliktende sex. Kanskje ønsker hun å være jomfru til bryllupsnatten. Mange muligheter.

Kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg er ifølge andre pen og feminin, men jeg er stille og beskjeden. Da kan jeg «drite og dra» når det gjelder forhold 😅 Sånn har det vært siden jeg var tenåring. Har vært i kun to langvarige forhold. Nå er jeg 36 år og skilt, og mor til to barn. Er veldig takknemlig for at jeg ble mamma. 

Anonymkode: 74b94...b85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg er ifølge andre pen og feminin, men jeg er stille og beskjeden. Da kan jeg «drite og dra» når det gjelder forhold 😅 Sånn har det vært siden jeg var tenåring. Har vært i kun to langvarige forhold. Nå er jeg 36 år og skilt, og mor til to barn. Er veldig takknemlig for at jeg ble mamma. 

Anonymkode: 74b94...b85

Kun to langvarige forhold; og drite og dra? Hvis du har vært langvarig er jo ikke det noe "kun" overhode. Mener du målet når man er pen er å være i minst 10 forhold...?

Anonymkode: b384a...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Realverdien skrev (5 timer siden):

Man merker det ganske så fort og lenge før man putter pikken i henne, for å si det banalt.

Før man har sagt hei? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vi bor i Norge. ALLE som er ufrivillig single er egentlig bare enten kresne eller prøver ikke hardt nok.

Hva så om du er en 1/10 utseendemessig, veier 300 kg, aldri dusjer og jobber din er å spise pizza naken på onlyfans? Det finnes GARANTERT en desperat afrikaner eller asiat som gjerne gifter seg med deg, så lenge du kan garantere ham (og helst også familien hans) opphold i Norge. Og omvendt, om du er mann. Vil ikke gifte deg med en analfabet som bare er ute etter pengene dine? Nei da er du KRESEN. 

 

Når det er sagt, så er jeg en middels pen, normalvektig kvinne som aldri har opplevd å bli sjekket opp av en mann, så vi finnes. 

Anonymkode: 02ab3...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei venninne av meg er oppriktig pen og flott dame. Mangler ikke på tilbud heller. Men det har bare ikke klaffet for henne og de hun har datet. Enten vil hun, eller så vil han, ikke begge på en gang. 

Kjekke menn de hun ikke har fått følelser for og. Men er ikke kjemien der, så er den ikke der. Hun har vært singel nå i to år. 

Anonymkode: f9062...d0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg mener at man ikke har noen tilbud i det hele tatt. Forever alone, liksom. 

Anonymkode: e1cbc...f21

Så da skal man ta til takke med en man ikke er tiltrukket av og har ingenting felles med? Hvis man sier "nei takk", så er man frivillig singel? 

I mitt hode, er en ufrivillig singel kvinne, en som ikke har truffet en det klaffer med enda. Hun ønsker å leve i et forhold, men ikke med den 20 år eldre mannen med ølmage som la an på henne på byen, kun fordi han vil ha en fast sexpartner.

Anonymkode: 65c60...62f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig og ufrivillig singel er så dårlige begreper...

Jeg vil si jeg er sånn midt på treet fin, og er egentlig også midt på treet frivillig singel. Fordi jeg ikke er interessert i de siste som har vært interessert i meg (etter å ha funnet ut av at det var en dårlig match). Også orker jeg ikke å date hele tiden, møter ikke nye folk hele tiden liksom. 

Kjenner flere veldig fine, mye finere enn meg, som er single og ønsker forhold. Men de er kanskje litt kresene, eller klaffer ikke nødvendigvis med alle de først finner attraktive osv. Er man da frivillig eller ufrivillig singel? 

Anonymkode: 9be26...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Alle har vel tilbud? Hvis man tar til takke med hva som helst så har jo alle tilbud, men hvem med respekt for seg selv vil ha hva som helst. Bedre å være alene da enn å bli sammen med en eller annen. 

De kan vel være ufrivillig singel allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...