Gå til innhold

Finnes det vakre/søte ufrivillig single damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frekkulf skrev (På 11.6.2021 den 9.54):

Kan nok være noen. Hvis de er stokk dumme eller dysfunksjonelle på andre måter. 

Nå må du gi deg...

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/10/2021 at 8:48 AM, AnonymBruker said:

Jeg mener at man ikke har noen tilbud i det hele tatt. Forever alone, liksom. 

Anonymkode: e1cbc...f21

Nei disse damene finnes ikke. Damer får seg alltid menn, også overvektige og psykisk syke etc… det er derimot en god del menn som ender som tapere i samfunnet og aldri får familie, men ts, det finnes sikkert tusenvis av disse trådene på kg fra før, hva vil du få ut av enda en??

 

nå skal jeg innprente noe for det: jeg er selv mann og sliter voldsomt på damefronten, selvom jeg er attraktiv og får høre at jeg er et catch for mange damer. Og ja, hvis jeg var dame var det helt sikkert gått mye bedre for meg, så ja, det er mye vanskeligere for menn enn for damer å få seg kjæreste. Det er livet! Ingenting du eller jeg kan gjøre med det. 
 

god sommer

Anonymkode: 9d06a...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei disse damene finnes ikke. Damer får seg alltid menn, også overvektige og psykisk syke etc… det er derimot en god del menn som ender som tapere i samfunnet og aldri får familie, men ts, det finnes sikkert tusenvis av disse trådene på kg fra før, hva vil du få ut av enda en??

 

nå skal jeg innprente noe for det: jeg er selv mann og sliter voldsomt på damefronten, selvom jeg er attraktiv og får høre at jeg er et catch for mange damer. Og ja, hvis jeg var dame var det helt sikkert gått mye bedre for meg, så ja, det er mye vanskeligere for menn enn for damer å få seg kjæreste. Det er livet! Ingenting du eller jeg kan gjøre med det. 
 

god sommer

Anonymkode: 9d06a...ec6

Hvorfor tror du det? Tror du virkelig at damer har det så mye lettere? 

Anonymkode: fcc31...e3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei disse damene finnes ikke. Damer får seg alltid menn, også overvektige og psykisk syke etc… det er derimot en god del menn som ender som tapere i samfunnet og aldri får familie, men ts, det finnes sikkert tusenvis av disse trådene på kg fra før, hva vil du få ut av enda en??

 

nå skal jeg innprente noe for det: jeg er selv mann og sliter voldsomt på damefronten, selvom jeg er attraktiv og får høre at jeg er et catch for mange damer. Og ja, hvis jeg var dame var det helt sikkert gått mye bedre for meg, så ja, det er mye vanskeligere for menn enn for damer å få seg kjæreste. Det er livet! Ingenting du eller jeg kan gjøre med det. 
 

god sommer

Anonymkode: 9d06a...ec6

Ok, så noen av mine venninner «finnes ikke», good one 😂

Anonymkode: e1cbc...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes knapt jenter som er ufrivillig single. De er single utelukkende fordi kravstorheten ikke matcher etterspørselen, men det finnes knapt en jente som ikke kan få seg type om hun senker kravene. Ei fin jente som er ufrivililg singel finnes ikke. Alle fine jenter har masse tilbud. Det er ikke sikkert det er interessert i tilbudene, men det gjør de ikke ufrivillige single.

Anonymkode: 09d70...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 19.04):

🤨

Anonymkode: e1cbc...f21

Finnes det 1 million som står i fred på torget fordi ingen vil ha 1 million? Alle bare ‘fyysj, vil ikke ha!! Jeg er ALTFOR GOD for 1 million ass’ 
 

Tenk litt… 

Anonymkode: 08f6e...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter kgs definisjon av ufrivillig singel, er mange mannlige incels også ufrivillig singel. Det kan jo være noen uten tenner hadde tatt dem. 

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 21.28):

Ja, er bare én jeg vil ha, og han vil ikke ha meg, så da vil jeg heller være singel og litt misfornøyd enn sammen med en som irriterer dritten ut av meg. Jeg er ikke så søt forresten. 

Anonymkode: fcc31...e3c

Da er du ikke ufrivillig singel. Hvem du vil ha er ikke interessant for om du er ufrivillig eller frivillig singel. Hvis menn skulle oppført seg likt, bare ville ha hu ene så hadde det ikke eksistert forhold. Menn må ta til takke med damer de egentlig ikke vil ha hele tiden.

Anonymkode: 09d70...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå må du gi deg...

Anonymkode: e1cbc...f21

Stokkdum er jo et godt triks mot innpåslitne menn. Er man dum nok rynker de på nesen og stikker sin vei. Plukke seg litt i rumpen, osv. Fungerer fint, det. Hvis ikke det fungerer og de prøver å hjelpe deg må man gå hardere til verks. Er bare intelligente som klarer å skille mellom ekte dum og liksom-dum. 

Anonymkode: 08f6e...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du det? Tror du virkelig at damer har det så mye lettere? 

Anonymkode: fcc31...e3c

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, så noen av mine venninner «finnes ikke», good one 😂

Anonymkode: e1cbc...f21

Jeg har egentlig ikke peiling. Det gir meg uansett ingenting å tenke over det, bortsett fra litt mind-fucking. Jeg er en mann og da må jeg ta utgangspunkt i det. Ja, jeg mener absolutt det er mye vanskeligere for menn enn for damer, selvom det finnes helt sikkert damer som også synes det er vanskelig med dating, tror ikke jeg kjenner noen personlig, men de finnes sikkert. 
 

Hvorfor det er vanskeligere for menn, spesielt i 20-30 åra har jeg overhodet ikke peiling på, det finnes jo like mange menn som damer i verden, og de skal jo alle ha seg en mann på et tidspunkt. Kanskje fordi damer dater oppover i alder, og noen menn gjenbrukes mye, men har egentlig ikke peiling.

Anonymkode: 9d06a...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er du ikke ufrivillig singel. Hvem du vil ha er ikke interessant for om du er ufrivillig eller frivillig singel. Hvis menn skulle oppført seg likt, bare ville ha hu ene så hadde det ikke eksistert forhold. Menn må ta til takke med damer de egentlig ikke vil ha hele tiden.

Anonymkode: 09d70...084

please

Anonymkode: fcc31...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn må ta til takke med damer de egentlig ikke vil ha hele tiden.

Anonymkode: 09d70...084

Menn må ingenting. 

Anonymkode: d05a3...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes knapt jenter som er ufrivillig single. De er single utelukkende fordi kravstorheten ikke matcher etterspørselen, men det finnes knapt en jente som ikke kan få seg type om hun senker kravene. Ei fin jente som er ufrivililg singel finnes ikke. Alle fine jenter har masse tilbud. Det er ikke sikkert det er interessert i tilbudene, men det gjør de ikke ufrivillige single.

Anonymkode: 09d70...084

Det er sant. Men hvis du er en gjennomsnittlig mann burde du kanskje ikke sikte etter modelldamer?

Anonymkode: 9d06a...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 19.24):

Ufrivillig single kvinner er som oftest ganske stygge. Jeg er en av de. Jeg KAN få en mann, men da får jeg en som behandler meg som en runkesokk og som lyver til meg, behandler meg dårlig og er generelt fæl. Det ønsker jeg så klart ikke, så da er det bedre å være singel. Jeg får ikke snille menn som respekterer meg fordi jeg er ikke pen nok til å få menn sin respekt. 

Anonymkode: deb34...f88

Du hadde likt de som respekterer deg uansett. Bare se hvordan kvinner oppfører seg. De avviser de snille. 

Anonymkode: 7c2b3...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

EA6BO5bUwAAYYMG.jpg

Anonymkode: 912c3...86a

Hva skal dette eventyret illustrere? 

Anonymkode: d05a3...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du hadde likt de som respekterer deg uansett. Bare se hvordan kvinner oppfører seg. De avviser de snille. 

Anonymkode: 7c2b3...3d5

Hadde ikke*

Anonymkode: 7c2b3...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes knapt jenter som er ufrivillig single. De er single utelukkende fordi kravstorheten ikke matcher etterspørselen, men det finnes knapt en jente som ikke kan få seg type om hun senker kravene. Ei fin jente som er ufrivililg singel finnes ikke. Alle fine jenter har masse tilbud. Det er ikke sikkert det er interessert i tilbudene, men det gjør de ikke ufrivillige single.

Anonymkode: 09d70...084

Dette stemmer jo ikke 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du hadde likt de som respekterer deg uansett. Bare se hvordan kvinner oppfører seg. De avviser de snille. 

Anonymkode: 7c2b3...3d5

De snille er ikke snille. De vokter en nøye og er oppfarende med ‘kravene’ sine og bare venter på rette øyeblikk etter den etterlengtede dominansen. Er så ferdig med slike. Heller en mann som er sliten etter en hel dag med å ha sjefet over andre mennesker enn en mann som føler seg herset med ‘der ute’ og som skal ta det ut på meg når arbeidsdagen er over. 

Anonymkode: 08f6e...81a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette stemmer jo ikke 

Anonymkode: e1cbc...f21

Jeg tenker vi får være enige om at vi er uenige. Hva tenker du om det?

Anonymkode: 9d06a...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...