Gå til innhold

Finnes det vakre/søte ufrivillig single damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva tror du er grunnen til det? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Jeg vet ikke 🤷🏻‍♀️ På samme måte som jeg ikke har sett på alle menn som potensielt partnere så ser ikke alle menn på meg som potensielt partnere. "Min" dukker vel opp en dag, så jeg får bare vente selv om jeg veldig gjerne skulle hatt litt hverdagsintimitet allerede nå.

Anonymkode: 87ad5...bc1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok...så hvis en pen/søt jente er ufrivillig singel, er hun ikke søt da? Eller? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Schrödingers tinder-date; når en kvinne er singel eksisterer hun i en superposisjon hvor hun er attaktiv og uattraktiv samtidig, det er umulig å vite sannheten før et forhold er startet, da kollapser attraksjonen inn i en posisjon og kan påvises.

/tull

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er ikke vakker, men blir ofte kalt søt. Og jeg er ufrivillig singel. Men, jeg er  over 40, og i følge KG er man ikke verdt noe mer da. Så det er nok derfor.

Anonymkode: 1e7b4...8ef

Jeg er også over 40 og ufrivillig singel. Eller lenge var jeg frivillig singel (etter et langvarig forhold), men nå som jeg er åpen for å treffe noen, så står ikke akkurat mennene i kø. Jeg er dessverre ikke spesielt vakker eller søt. Får komplimenter fra enkelte menn på nettdatingsapper, men det er mest utlendinger og nordmenn som virker noe «taperaktige». De mennene jeg liker best, matcher aldri med meg.

Anonymkode: 65c60...62f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange damer som har vonde erfaringer med menn da de selv var ungdom eller barn, altså overgrep og/eller annen mishandling. Damer som opprinnelig er helt normale, men som ble skadet stygt og er preget av det.

Mange av dem ønsker egentlig å finne kjærligheten i et forhold, men er samtidig veldig usikre og t.o.m. livredde for å oppleve mer vondt. Så de er single pga. erfaringer de ikke valgte, og det vil jeg kalle ufrivillig singel. De vil men tør ikke, og vet ikke helt hvordan de skal få dette til. Og om de prøver blir det ofte feil, når menn enten får det altfor travelt med å ha sex for å "overbevise henne at sex ikke er farlig", eller i verste fall er kjipe menn som utnytter usikkerheten til å gjøre henne enda mer vondt.

Tror nok dette gjelder en del menn også, som savner nærhet men ikke tør fordi de har vonde opplevelser.

Selv er jeg en singel dame som har fått høre at jeg er både vakker og søt, og at det er helt uforståelig at jeg er singel. Tingen er at jeg er redd. Opplever dette som nærmest tabu i et samfunn der "alle" skal være så seksuelt aktive.

Anonymkode: dccb4...2e6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er nok mange damer som har vonde erfaringer med menn da de selv var ungdom eller barn, altså overgrep og/eller annen mishandling. Damer som opprinnelig er helt normale, men som ble skadet stygt og er preget av det.

Mange av dem ønsker egentlig å finne kjærligheten i et forhold, men er samtidig veldig usikre og t.o.m. livredde for å oppleve mer vondt. Så de er single pga. erfaringer de ikke valgte, og det vil jeg kalle ufrivillig singel. De vil men tør ikke, og vet ikke helt hvordan de skal få dette til. Og om de prøver blir det ofte feil, når menn enten får det altfor travelt med å ha sex for å "overbevise henne at sex ikke er farlig", eller i verste fall er kjipe menn som utnytter usikkerheten til å gjøre henne enda mer vondt.

Tror nok dette gjelder en del menn også, som savner nærhet men ikke tør fordi de har vonde opplevelser.

Selv er jeg en singel dame som har fått høre at jeg er både vakker og søt, og at det er helt uforståelig at jeg er singel. Tingen er at jeg er redd. Opplever dette som nærmest tabu i et samfunn der "alle" skal være så seksuelt aktive.

Anonymkode: dccb4...2e6

Kjenner meg litt igjen, har traumer og diagnosen kompleks ptsd. Får ofte høre det er uforståelig at jeg er singel med mitt utseende. Når jeg har betrodd flere menn jeg har datet at jeg er livredd for å være sårbar med menn jeg ikke er 100% trygg på har de vært veldig forståelsesfulle og sagt de respekterer det og brukt tid, og selv med den kunnskapen har de blitt til de verste drittsekkene etter sex, og alt har vært skuespill hele veien for å få meg til sengs. Det for meg har revet opp traumene igjen og gjort alt bare mye verre. Så nå er jeg enkelt og greit bare redd, veldig redd. Det er trist da, for har så inderlig lyst på barn og en snill mann. Men nå tør jeg virkelig ikke mer. 

Anonymkode: 98c82...527

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke ha masse traumer eller psykiske lidelser for å være både singel og pen/søt/oppegående. 

Det handler mye om tilfeldigheter. Hvem man har møtt på sin vei osv. Så det finnes mange som er ufrivillige single uten at det er noe galt med dem. Og nei, ikke si det at damer som er ok er single fordi de ikke tar hvem som helst. Man skal gjerne klaffe på flere områder, uten at det betyr at man har usedvanlig høye krav til en partner. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er selv ufrivillig single og om ikke så søt så er jeg ganske pen/vakker. På samme måte som det finnes pene og snille menn som er ufrivillige single, finnes det kvinner selvfølgelig. Man kan feks mangle den selvsikkerheten som kreves for å være annet enn single selv om man er søt og pen.

Anonymkode: e1132...a66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på lik linje som det finnes vakre ufrivillige single menn. 

oftest så bunner det i ting på innsiden å ikke utsiden. De kan være kravstore, stille høye krav til seg selv osv som gjør de «utilgjengelige» så de går i sine egne liv å aldri møter noen selv om de egentlig vil.

Anonymkode: f02c5...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjenner meg litt igjen, har traumer og diagnosen kompleks ptsd. Får ofte høre det er uforståelig at jeg er singel med mitt utseende. Når jeg har betrodd flere menn jeg har datet at jeg er livredd for å være sårbar med menn jeg ikke er 100% trygg på har de vært veldig forståelsesfulle og sagt de respekterer det og brukt tid, og selv med den kunnskapen har de blitt til de verste drittsekkene etter sex, og alt har vært skuespill hele veien for å få meg til sengs. Det for meg har revet opp traumene igjen og gjort alt bare mye verre. Så nå er jeg enkelt og greit bare redd, veldig redd. Det er trist da, for har så inderlig lyst på barn og en snill mann. Men nå tør jeg virkelig ikke mer. 

Anonymkode: 98c82...527

Du kan trøste deg med at du i det minste får noe muligheter selv om de ikke er bra. Menn i samme situasjon som må passe fallhøyder dumpes lenge før da de ikke er utadvendte nok osv for de bruker tid på å åpne seg. 
 

 

Anonymkode: f02c5...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (7 timer siden):

Man må ikke ha masse traumer eller psykiske lidelser for å være både singel og pen/søt/oppegående. 

Det handler mye om tilfeldigheter. Hvem man har møtt på sin vei osv. Så det finnes mange som er ufrivillige single uten at det er noe galt med dem. Og nei, ikke si det at damer som er ok er single fordi de ikke tar hvem som helst. Man skal gjerne klaffe på flere områder, uten at det betyr at man har usedvanlig høye krav til en partner. 

Hvem man har møtt, ja....Jeg sitter hjemme nesten 24/7, er ikke på Tinder eller noe, så kanskje derfor. 
De som har mange venner, går ofte ut, har sikkert større sjanse til å treffe en kjæreste. 

Anonymkode: e1cbc...f21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ufrivillig single kvinner er som oftest ganske stygge. Jeg er en av de. Jeg KAN få en mann, men da får jeg en som behandler meg som en runkesokk og som lyver til meg, behandler meg dårlig og er generelt fæl. Det ønsker jeg så klart ikke, så da er det bedre å være singel. Jeg får ikke snille menn som respekterer meg fordi jeg er ikke pen nok til å få menn sin respekt. 

Anonymkode: deb34...f88

Dette var som jeg kunne ha skrevet det selv. 

Anonymkode: b282b...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan trøste deg med at du i det minste får noe muligheter selv om de ikke er bra. Menn i samme situasjon som må passe fallhøyder dumpes lenge før da de ikke er utadvendte nok osv for de bruker tid på å åpne seg. 
 

 

Anonymkode: f02c5...807

Hvordan er det trøst å vite at menn slipper opplevelsene hun helst skulle vært foruten? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, jeg er selv ufrivillig single og om ikke så søt så er jeg ganske pen/vakker. På samme måte som det finnes pene og snille menn som er ufrivillige single, finnes det kvinner selvfølgelig. Man kan feks mangle den selvsikkerheten som kreves for å være annet enn single selv om man er søt og pen.

Anonymkode: e1132...a66

Dette er veldig riktig i mitt tilfelle. Jeg er nå 36 og er skilt. Det er ett år siden bruddet. Da jeg var i tidlig 20-årene slet jeg med å få kjæreste selv om jeg er en pen dame (sier mange) og slank. Det er nok fordi jeg er beskjeden og mangler selvsikkerhet. Jeg kunne ofte oppleves som klein og stille i samtaler. 

Anonymkode: 74b94...b85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jensine skrev (31 minutter siden):

Hvordan er det trøst å vite at menn slipper opplevelsene hun helst skulle vært foruten? 

Fordi det er bedre en ingen ting. Jeg har dårlige erfaringer fra tenårene men de er bedre en ingen i det hele tatt som følge av hele voksenlivet. 

med andre ord jeg ville heller møtt ei som behandlet meg som dritt fremfor å aldri møtt noen som helst.

Anonymkode: f02c5...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi det er bedre en ingen ting. Jeg har dårlige erfaringer fra tenårene men de er bedre en ingen i det hele tatt som følge av hele voksenlivet. 

med andre ord jeg ville heller møtt ei som behandlet meg som dritt fremfor å aldri møtt noen som helst.

Anonymkode: f02c5...807

Ingen avsporing, please. 

Tråden er om pene og ufrivillig single kvinner. 

Anonymkode: e1cbc...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk syke som ikke er i psykisk stand til partnerskap... 

Anonymkode: 5925e...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Psykisk syke som ikke er i psykisk stand til partnerskap... 

Anonymkode: 5925e...487

Ok...men det finnes jo mange psykisk syke som ER i et forhold. Hvorfor skulle ikke pene jenter være det? 

Anonymkode: e1cbc...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er ufrivillig singel mens jenter er frivillig singel. Så svaret på spm ditt må vel være nei

Anonymkode: 9d06a...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, er bare én jeg vil ha, og han vil ikke ha meg, så da vil jeg heller være singel og litt misfornøyd enn sammen med en som irriterer dritten ut av meg. Jeg er ikke så søt forresten. 

Anonymkode: fcc31...e3c

Da er vi to. Jeg vil bare ha en, og det er gjensidig. Men vi vil ikke ha det samme livet. Så da må jeg være alene.
Søt er noe man kaller unger og kjæledyr, så det er ikke jeg heller.

Har vært flere som kikker, og noen prøver å starte en samtale. Men jeg avviser alle. Noen ganger gjør jeg meg også ufin eller dum med vilje, for at de skal miste interessen med en gang. Kommer selvsagt an på situasjonen.

Anonymkode: 5f542...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gutter er ufrivillig singel mens jenter er frivillig singel. Så svaret på spm ditt må vel være nei

Anonymkode: 9d06a...ec6

Det måtte komme 🙄

Anonymkode: b282b...dcc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...