Gå til innhold

Finnes det vakre/søte ufrivillig single damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Altså, vi bor i Norge. ALLE som er ufrivillig single er egentlig bare enten kresne eller prøver ikke hardt nok.

Hva så om du er en 1/10 utseendemessig, veier 300 kg, aldri dusjer og jobber din er å spise pizza naken på onlyfans? Det finnes GARANTERT en desperat afrikaner eller asiat som gjerne gifter seg med deg, så lenge du kan garantere ham (og helst også familien hans) opphold i Norge. Og omvendt, om du er mann. Vil ikke gifte deg med en analfabet som bare er ute etter pengene dine? Nei da er du KRESEN. 

 

Når det er sagt, så er jeg en middels pen, normalvektig kvinne som aldri har opplevd å bli sjekket opp av en mann, så vi finnes. 

Anonymkode: 02ab3...4e2

Øøh, hvis du tar hva som helst, kom deg på møteplassen. Der blir du sjekket opp av så mange tapere, at du kan velge og vrake mellom Norges mest uattraktive menn.

Anonymkode: b384a...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei venninne av meg er oppriktig pen og flott dame. Mangler ikke på tilbud heller. Men det har bare ikke klaffet for henne og de hun har datet. Enten vil hun, eller så vil han, ikke begge på en gang. 

Kjekke menn de hun ikke har fått følelser for og. Men er ikke kjemien der, så er den ikke der. Hun har vært singel nå i to år. 

Anonymkode: f9062...d0b

Hun dater ja. Jeg snakker om dem som ikke dater, ikke får tilbud, ingenting. 

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (1 time siden):

Alle har vel tilbud? Hvis man tar til takke med hva som helst så har jo alle tilbud, men hvem med respekt for seg selv vil ha hva som helst. Bedre å være alene da enn å bli sammen med en eller annen. 

De kan vel være ufrivillig singel allikevel. 

Ikke alle har tilbud. Hvis man sitter hjemme nesten 24/7, har ingen venner, går ikke på byen, er ikke på Tinder, hvor skulle tilbud komme fra? 

Anonymkode: e1cbc...f21

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke alle har tilbud. Hvis man sitter hjemme nesten 24/7, har ingen venner, går ikke på byen, er ikke på Tinder, hvor skulle tilbud komme fra? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Det er greit nok, men i teorien kunne man ha det. Så selv om man sier at ingen vil ha en så er det jo alltid noen som vil det. Nå er ikke det nødvendigvis så oppløftende å tenke på at de tilbudene man får er fra noen som ville tatt hva som helst, men for noen av oss er det slik det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (9 timer siden):

Haha. Nå fikk vi oss en god latter.

De fleste menn i forhold er snille og likevel kan man såre den man er sammen med. For det handler også om match og evner til kommunikasjon. 

Anonymkode: d05a3...221

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 21.09):

Jeg er ikke vakker, men blir ofte kalt søt. Og jeg er ufrivillig singel. Men, jeg er  over 40, og i følge KG er man ikke verdt noe mer da. Så det er nok derfor.

Anonymkode: 1e7b4...8ef

Dette er bare tull! Er du ufrivillig singel gjelder det samme for deg som for alle andre. Du gjør noe galt, hva du gjør galt kan ingen her inne svare deg på uten at du deler mye informasjon. Det er garantert noe med personligheten, hvordan du fremstår, hvordan du handler på respons, hva typer du ser etter, hva krav du har. Ja listen kan være lang. Alderen kan du bare glemme å gjemme deg bak :) 40 år er ingen alder på en kvinne som tar vare på seg selv. Det er nok av menn på samme alder som ser etter seriøse forhold, men samtidig er det også mange drittsekker der ute. Kritisk sans er en ting, helt urealistiske krav er en annen ting. Forhold i dag er ikke lett uansett. De fleste er bare ute etter å realisere seg selv, ved minste motstand stikker de aller fleste av, rømningsveiene står på vidt gap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel etter 10 års forhold. Mitt problem er at det ikke finnes menn av høyt nok kaliber. De er ikke intelligente nok. Er ok med å være singel, da. Menn på kg er søppel som ikke klarer ta ansvar, de skylder bare på alle andre. Uaktuelt.

Mangler ikke på oppmerksomhet, mangler bare på kvalitet. 

Anonymkode: f9543...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke alle har tilbud. Hvis man sitter hjemme nesten 24/7, har ingen venner, går ikke på byen, er ikke på Tinder, hvor skulle tilbud komme fra? 

Anonymkode: e1cbc...f21

Tilbudene er der, du må selv ta tak i de. Datingsider er det nok av. Sitte hjemme og bare vente på at noe skal skje vil aldri fungere. Lage seg en skikkelig profil på et seriøst datingside, betale for det, være tålmodig og bruke et halvt år på det! Være klar over hva man ønsker og kritisk til hva man dater og ikke minst i startfasen på et mulig forhold. Da kan man lykkes, men man har aldri noen garanti. Glem Tinder, det er en "sex treff sted" helt generelt sett. Det er nok av drittsekker på andre datingsider også, men de kan siles ut lett om du evner å være kritisk. Blokkere alle som raskt kommer inn på temaet sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antiviruset said:

Tilbudene er der, du må selv ta tak i de. Datingsider er det nok av. Sitte hjemme og bare vente på at noe skal skje vil aldri fungere. Lage seg en skikkelig profil på et seriøst datingside, betale for det, være tålmodig og bruke et halvt år på det! Være klar over hva man ønsker og kritisk til hva man dater og ikke minst i startfasen på et mulig forhold. Da kan man lykkes, men man har aldri noen garanti. Glem Tinder, det er en "sex treff sted" helt generelt sett. Det er nok av drittsekker på andre datingsider også, men de kan siles ut lett om du evner å være kritisk. Blokkere alle som raskt kommer inn på temaet sex.

Ser du på deg selv som en catch?

Anonymkode: f9543...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble singel etter 10 års forhold. Mitt problem er at det ikke finnes menn av høyt nok kaliber. De er ikke intelligente nok. Er ok med å være singel, da. Menn på kg er søppel som ikke klarer ta ansvar, de skylder bare på alle andre. Uaktuelt.

Mangler ikke på oppmerksomhet, mangler bare på kvalitet. 

Anonymkode: f9543...d5a

Med dette synet på menn vil du aldri lykkes, du er perfekt andre menn er søppel. Som om det ikke er nok av kvinner her inne som er akkurat slik du beskriver. Du er jo slik selv" Du skylder på andre, og de når ikke opp til din subjektive kvalitet som du mener du innehar. Har det slått deg at du kanskje tar litt feil? At du selv gjør noe galt når ingen passer inn i din beskrivelse på det perfekte? Det er en grunn til at man er singel alltid! Noen ganger fordi man ønsker det, andre ganger fordi man rett og slett ikke passer i noe forhold. Du faller inn dit med ditt syn på menn på et så generelt grunnlag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser du på deg selv som en catch?

Anonymkode: f9543...d5a

Utseende ? Nei. Personlighet, verdier og interesser? Ja for noen, for andre ikke. Så enkelt er det, og jeg har innsett dette for lenge siden. Er i forhold nå og hadde null problemer med å få dater når jeg drev på med dette. Om det varer over tid har jeg null garanti for. Jeg gjør mitt beste for at det skal skje, hva partner måtte føle i fremtiden kan jeg gjøre lite med utover å kommunisere og oppføre meg som et sivilisert menneske og ikke tar henne for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun dater ja. Jeg snakker om dem som ikke dater, ikke får tilbud, ingenting. 

Anonymkode: e1cbc...f21

Åja, da misforsto jeg tråden. :)

 

Anonymkode: f9062...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi finnes! Er en pen dame med livet på stell og er tildels ufrivillig singel. Vil finne meg en kjæreste men mennene jeg liker har enten commitment issues eller ikke vil ha noe seriøst så derfor har jeg lagt hele datinglivet litt på hylla egentlig. Og når man er «pen» får man mye oppmerksomhet fra feil mannfolk, dermed er det ikke så lett å finne den gode, snille mannen man vil ha. K28

Anonymkode: f80ee...b70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 19.04):

🤨

Anonymkode: e1cbc...f21

Kan nok være noen. Hvis de er stokk dumme eller dysfunksjonelle på andre måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (5 minutter siden):

Kan nok være noen. Hvis de er stokk dumme eller dysfunksjonelle på andre måter. 

Om du hadde sett meg, visst hva jeg var utdannet som/jobbet som hadde du trekt tilbake den kommentaren. Mye flotte, oppegående damer med livet på stell som er singel av ulike årsaker. 

Anonymkode: f80ee...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du hadde sett meg, visst hva jeg var utdannet som/jobbet som hadde du trekt tilbake den kommentaren. Mye flotte, oppegående damer med livet på stell som er singel av ulike årsaker. 

Anonymkode: f80ee...b70

Det var ikke en kommentar om deg, men som et svar på om det finnes flotte kvinner som er ufrivillig single. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (Akkurat nå):

Det var ikke en kommentar om deg, men som et svar på om det finnes flotte kvinner som er ufrivillig single. 

Kan være hvis de a) er stokk dumme eller b) er dysfunksjonelle på andre måter. Må være kjedelig å ha et så negativt syn på kvinner/verden som ikke stemmer med virkeligheten.

Anonymkode: f80ee...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være hvis de a) er stokk dumme eller b) er dysfunksjonelle på andre måter. Må være kjedelig å ha et så negativt syn på kvinner/verden som ikke stemmer med virkeligheten.

Anonymkode: f80ee...b70

Jeg påstår ikke at mange er det, men det finnes jo noen som er det. Og menn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (1 minutt siden):

Jeg påstår ikke at mange er det, men det finnes jo noen som er det. Og menn også. 

Ja, det skal være sikkert og visst 😉

Anonymkode: f80ee...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...