Gå til innhold

Finnes det vakre/søte ufrivillig single damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kvinner blir gamle fort. Det er biologisk. Menn kan få barn livet ut, kvinner har begrenset tid. Sånn er naturen og den kan vi ikke gjøre noe med.

Anonymkode: 09d70...084

Vel...Mange kvinner ønsker ikke barn, så hvilken "begrenset tid" snakker du om? 

Anonymkode: e1cbc...f21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har en venninne som fikk ny kjæreste da hun var 39. Hun hadde blitt skilt noen år før det. Så det er ikke umulig, men hun hører kanskje til unntakene.. 

Anonymkode: bec7c...470

 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg fikk meg også ny kjæreste da jeg var 39 og relativt nyskilt.

Anonymkode: d05a3...221

Awesome! ⚘😊

Anonymkode: e1cbc...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke uattraktive damer som er ufrivillig single engang

Anonymkode: 4b9e4...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Så man er ikke ufrivillig singel fordi det alltid er noen som vil ha en? Da er jo ingen sånn egentlig ufrivillig singel for det er jo sikkert alltids en eller annen som vil ha en hvis man tar til takke med hva som helst, men hvem er det som tar til takke med hva som helst? Det bør vel ikke være et mål at man skal måtte gjøre det. 

Alle som ikke er spesielt attraktive kan senke kravene, men det spørs hva man senker kravene til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skal dette eventyret denne erfaringen illustrere? 

Anonymkode: d05a3...221

Alpha widow

Noe som betyr at ja, det finnes ufrivillig single kvinner som er både vakre og søte.

Anonymkode: 912c3...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alpha widow

Noe som betyr at ja, det finnes ufrivillig single kvinner som er både vakre og søte.

Anonymkode: 912c3...86a

Pussig, jeg syntes det virka som historia om en mann som avslo sex med ei dame han ikke fant attraktiv. Egentlig rart at historia ikke bare slutta etter de to første linjene. 

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Archer skrev (På 2021-6-9 den 8.40):

"Where have all the good guys gone"  er en vanlig frase blandt single damer, det lurer de på når de har blitt brukt opp av alle badboysen gjennom åra, speciellt single alenemødre. Og da lurer de på hvorfor de fortsatt er ufrivillig single, fordi det nå passer med den snille håkon som hun har disset i alle år😅 men den snille Håkon vill ikke ha disse damene så da er hun ufrivillig singel og får pult litt innimellom, eller så er hun i forhold med snille Håkon men er sur å gretten hver dag siden hun egentlig vill ha forhold med tøffe Terje alternativt tøffe Ahmed.

Denne igjen. Dette må være tull 😅

Anonymkode: 3ed5b...e7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Pussig, jeg syntes det virka som historia om en mann som avslo sex med ei dame han ikke fant attraktiv. Egentlig rart at historia ikke bare slutta etter de to første linjene. 

Anonymkode: d05a3...221

Nei, den handlet om en kvinne som mistet lysten på menn som ikke er som drømmemannen hun en gang møtte.

Siden måler hun alle menn opp mot denne ene. Derfor kan hun ikke se for seg å bli sammen med noen annen mann.

Alpha widow.

Det betyr at det finnes kvinner som er vakre og søte, som er ufrivillig single.

Du er tydeligvis uenig. Uten at du har noen argumenter annet enn at du synes det er pussig at noen kan tenke, "åh, om det bare ble meg og han i stedet". Det er da slettes ikke pussig. Du har bare aldri opplevd det selv.

Anonymkode: 912c3...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, den handlet om en kvinne som mistet lysten på menn som ikke er som drømmemannen hun en gang møtte.

Siden måler hun alle menn opp mot denne ene. Derfor kan hun ikke se for seg å bli sammen med noen annen....

Anonymkode: 912c3...86a

Hun mista da ikke lysten på menn. Hun prøvde tvert imot å sjekke mannen som fortalte historia. 

Anonymkode: d05a3...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes, men du må være snar dersom du skal dra fordel av øyeblikket.

Anonymkode: 65f30...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man sitter hjemme og ikke er ute av huset og ikke oppsøker datingverden så er man jo frivillig singel. Det er jo ikke ufrivillig når man velger å isolere seg

Nei. Det finnes ikke pene, søte og oppegående UFRIVILLIG single damer.

Anonymkode: 0d8a9...bbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tviler på at det er mange egentlig. Men det er kun min personlige erfaring. Det er sikkert noen veldig flotte og pene ufrivillig single der ute per nå, men de forblir ikke single lenge! Vi er en ganske stor jentegjeng på 11 jenter som har kjent hverandre helt siden barndommen da vi var på samme håndballag (de fleste var ca. 8 år da de startet). I de 20 årene som har gått siden den tid så er det et par som aldri har hatt kjæreste og det er de to som er overvektige. Så er det tre som har vært single i kanskje 30 minutter sammenlagt de siste 20 åra. Om et forhold ryker så melder det seg samtidig en haug med nye karer så etter kort tid har de kjærester igjen.

Helt facinerende å dra ut på byen med jentegjengen. Gutta flokker seg omtrent rundt de pene, om det kommer en gutt bort til meg så er jeg forberedt på at det er for å spørre om nummeret til en av mine pene venninder. Selv om jeg alltid må svare dessverre, for de er aldri single. Har nok aldri vært spesielt pen selv, helt greit det. Fant meg fortsatt en ektemann selv om det var svært mange år som singel før den tid. 

Anonymkode: d8222...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hun mista da ikke lysten på menn.

Anonymkode: d05a3...221

Det skrev jeg heller ikke at hun gjorde.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei, den handlet om en kvinne som mistet lysten på menn som ikke er som drømmemannen hun en gang møtte.

Siden måler hun alle menn opp mot denne ene. Derfor kan hun ikke se for seg å bli sammen med noen annen mann.

Alpha widow.

Det betyr at det finnes kvinner som er vakre og søte, som er ufrivillig single.

Du er tydeligvis uenig. Uten at du har noen argumenter annet enn at du synes det er pussig at noen kan tenke, "åh, om det bare ble meg og han i stedet". Det er da slettes ikke pussig. Du har bare aldri opplevd det selv.

Anonymkode: 912c3...86a

Finn deg et skikkelig argument i stedet.

Anonymkode: 912c3...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men om man sitter hjemme og ikke er ute av huset og ikke oppsøker datingverden så er man jo frivillig singel. Det er jo ikke ufrivillig når man velger å isolere seg

Nei. Det finnes ikke pene, søte og oppegående UFRIVILLIG single damer.

Anonymkode: 0d8a9...bbf

Det er jo ikke alle som har en haug med venner eller en flust av sosiale arenaer hvor man kan møte menn, heller. 

Selvsagt finnes det søte, attraktive kvinner som er ufrivillig singel, jeg kjenner flere. 

Anonymkode: 0662f...5f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke alle som har en haug med venner eller en flust av sosiale arenaer hvor man kan møte menn, heller. 

Selvsagt finnes det søte, attraktive kvinner som er ufrivillig singel, jeg kjenner flere. 

Anonymkode: 0662f...5f5

Nei. De kan jo gå på en sjekkeapp. Det er et valg

Anonymkode: 0d8a9...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre med ei stygg å feit dame.  Som lukter reker mellom beina.

Anonymkode: d0364...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne poster jeg anonymt. 

Jeg blir ofte sjekket opp av eplekjekke menn og såkalte players, og jeg finnes ikke interessert i slike gutter. Vil ha en snill gutt med gode verdier, men det virker som at de ikke tør å sjekke meg opp, og jeg som er vant til å bli sjekket opp kan ikke sjekke opp menn. Jeg ønsker å være singel nå, men når jeg vil ha en kjæreste er en player-aktig type det siste jeg vil ha. De er hæslige i mine øyne. 

Anonymkode: f31e9...a22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. De kan jo gå på en sjekkeapp. Det er et valg

Anonymkode: 0d8a9...bbf

Er på sjekkeapp jeg, men er jo bare menn som vil pule meg. Ingen som vil noe mer. Så da blir det hverken kjæreste eller sex på meg, siden jeg vil ha sex i forhold.

Anonymkode: 24293...6f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både ufrivillig og frivillig singel. Har vært singel I 5 år, jeg har ikke møtt noen jeg har fått følelser for etter eksen. Det har vært en del "friere" men ingenting etter min smak. Jeg tror jeg har mistet evnen til å bli forelsket bare. Før da jeg forelsket meg lettere så fikk jeg ihvertfall de jeg ble forelsket i, men nå har jeg altså ikke klart å kjenne noen ting for noen på 5 år. 

Jeg vet ikke om jeg et søt, pen, stygg, vakker eller noen ting. Jeg er ikke noe modell akkurat, men har veldig mange seriøse henvendelser på tinder fra ganske velstående  kjekke menn... jeg bare har ikke helt gnisten til å date så mye fordi jeg føler det er bortkastet da jeg nesten vet at jeg ikke får noe følelser uansett hvor flott fyren er 😒 også har jeg med tiden fått litt for mange skjeletter i skapet som jeg ikke har så lyst til å dele med noen, som jeg jo må gjøre om jeg skal ha type. Vet ikke hvordan det ville gått.... 

Anonymkode: fc8db...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...