Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun Maiken er bare så sjukt uspiselig, jeg klarer ikke .. Sikkert hyggelig på privaten, men inni den paradise-bobla er hun helt grusom. Kjente at jeg faktisk ble i dårlig humør at det var hun som kom inn igjen .. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (På 12.8.2021 den 3.02):

Relativt fornøyd med dagens utfall, bortsett fra at Ludvig sjekket inn igjen. Håper Maiken og Ludvig er neste par ut! Og at Erik, Shirin, Imani og Marcus tar det til topps ;)  

Håper mest på at Shirin og Erik + Markus* (han skriver med K ikke C! Og heter forresten Markus Nikolai) og Victoria sitter i finalen. At han går til topps og KNUSER KULEN😇 det hadde gjort meg uendelig glad. Markus Nikolai er en komiker der inne og pH legende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebrina skrev (13 timer siden):

Hun Maiken er bare så sjukt uspiselig, jeg klarer ikke .. Sikkert hyggelig på privaten, men inni den paradise-bobla er hun helt grusom. Kjente at jeg faktisk ble i dårlig humør at det var hun som kom inn igjen .. 

ja! Kjipt Maiken kom inn og hun har en grusom attitude og oppførsel som spiller i boblen men må da være en flott og hyggelig jente på utsiden/privaten da Ludvig er kjæreste (snart samboer) med henne og ser ut til å både være forelsket og glad i henne! Han skrev til og med på Instagram: «En flott kjæreste» så tipper han mener det og! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia Elisabeth skrev (1 minutt siden):

ja! Kjipt Maiken kom inn og hun har en grusom attitude og oppførsel som spiller i boblen men må da være en flott og hyggelig jente på utsiden/privaten da Ludvig er kjæreste (snart samboer) med henne og ser ut til å både være forelsket og glad i henne! Han skrev til og med på Instagram: «En flott kjæreste» så tipper han mener det og! 

Han er jo like kvalm så om han ‘går god for henne’ er ikke det noe kvalitetsstempel akkurat

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (5 minutter siden):

Han er jo like kvalm så om han ‘går god for henne’ er ikke det noe kvalitetsstempel akkurat

Jaja! Om du mener det så får du mene det! Virker som en spesiell men morsom fyr med latterlige kommentarer. 
Men uansett så er de glad i hverandre og det er det beste! Hennes/hans valg å velge den andre praten som partner (inne på pH) eller IRL (Norge) 

 

glad de har funnet hverandre! De er søte sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (5 timer siden):

Han er jo like kvalm så om han ‘går god for henne’ er ikke det noe kvalitetsstempel akkurat

Kunne ikke vært mer enig i det! Like barn leker best, sies det .. 😅 Det er noe skikkelig usjarmerende med dem begge. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens episode var litt mer spennende. Ludvig tok jo virkelig noen sjanser ved å løpe ned til Markus nesten hver gang. Veldig fornøyd med utfallet! Spent på hvordan parseremonien ender idag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med dere juryen enda? Jeg syntes den ble litt skjev, men det er kanskje fler som skal med? Eller ikke? Jeg har faktisk ikke sett på PH på noen år, det var helt tilfeldig at jeg ble limt fast i år (mange timer med amming i sofaen, og har runda både Netflix og Viaplay så det bare ble sånn - og nok en gang sliter jeg med å vente helt til neste uke for nye episoder 🥲) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin666 skrev (1 minutt siden):

Det er vel en dårlig kjent hemmelighet at Maiken vant og knuste kula? 

Æsj hvis det er sant så blir jeg i dårlig humør .. T.A.K.L.E.R hun ikkeeee 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebrina skrev (På 2021-8-17 den 10.53):

Hun Maiken er bare så sjukt uspiselig, jeg klarer ikke .. Sikkert hyggelig på privaten, men inni den paradise-bobla er hun helt grusom. Kjente at jeg faktisk ble i dårlig humør at det var hun som kom inn igjen .. 

Hun har fin rumpe da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
Zebrina skrev (5 minutter siden):

Æsj hvis det er sant så blir jeg i dårlig humør .. T.A.K.L.E.R hun ikkeeee 🤪

Neida, jeg aner ikke. Ser ikke på Paradise 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArneAnd skrev (3 minutter siden):

Hun har fin rumpe da..

Ja hun er absolutt en pen dame, uten tvil :) Hadde bare personligheten matched rumpa så hadde alt vært bedre 🥳

 

Robin666 skrev (2 minutter siden):

Neida, jeg aner ikke. Ser ikke på Paradise 😂

Hahaha 😂 Men jeg hadde ikke blitt overrasket om det stemte, bare veldig (og helt unødvendig) irritert 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zebrina skrev (1 time siden):

Ja hun er absolutt en pen dame, uten tvil :) Hadde bare personligheten matched rumpa så hadde alt vært bedre 🥳

 

Hahaha 😂 Men jeg hadde ikke blitt overrasket om det stemte, bare veldig (og helt unødvendig) irritert 😂

Ja det skal man jaggu ikke se bort i fra at skjer. I og med at hun har flyttet til Oslo og alt. Håper ikke det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en tvist i dagens episode, fornøyd med den ekstra uforutsigbarheten. Liker at det faktisk er mange flere tvister i årets sesong, som gjør det mer uforutsigbart. I motsetning til de siste sesongene så synest jeg det faktisk en del av oppgavene virker mindre rigget. F.eks. med bomben, selv om Amir og Thea kunne til en viss grad prøve å legge det opp slik at de kunne legge strategi for å få ut den de ønsket, så var det ingen garanti for at det kom til å fungere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uventet hvem som måtte sjekke ut etter parseremonien idag men gøy med tvist på slutten. Hadde håpet på at en annen person ble ofret men men.. Gleder meg til neste uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Jeg håper Erik og Imani vinner. De er de mest verdige vinnerne. 

100% enig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, uken er over og mye rart har skjedd. 

Likevel gledelig at det var Ludvig, Thea og Amir som røk ut denne uken. Jeg unner ingen av disse å vinne Paradise. 

Flere jeg ikke unner å vinne i år: Maiken (ufyselig), Chris (vært mer utenfor hotellet i år) og Markus (pga hans utroskap med Imani). Please, la disse ryke ut før finalen!!

Hvem jeg er nøytral til: Viktoria, rett og slett fordi jeg synes hun har seilet igjennom ukene uten å gjøre særlig utav seg spillmessig. Hun har egentlig vært mest "farlig" på intervjurommet denne sesongen, uten å følge noe av det opp. Ryker hun ut eller står hun i vinnerparet så bryr jeg meg egentlig ikke særlig noe fra eller til. 

De jeg håper vinner: Erik, Imani og Shirin. Disse har vært Paradise Hotel i år.

Nå er det jo engang slik at det kommer vel inn en fra juryen neste uke også. Og jeg blir ikke forbauset om man får se Ludvig nok engang være med i spillet. Enten gjennom ofring eller som en "juryrepresentant med ny sjanse". Maiken må vel gjerne ha en partner også inn mot semifinalen? Jeg tenker at det er en stor strek i regningen til Paradise i år om Ludvig re-innsjekker nok engang, altså både i semifinaleuken og finaleuken. Greit nok at det er Covid-sesongen, men det får da være måte på hvor mange ganger deltakerne er nødt til å bli spilt ut! Og særlig så tett på hverandre. Så la oss nå for all del håpe at det IKKE skjer!

Endret av Ctrl
Nedgraderte Markus!!
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
Robin666 skrev (23 timer siden):

Det er vel en dårlig kjent hemmelighet at Maiken vant og knuste kula? 

Så det er hun som har delt nakenbilder ifølge tix? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...