Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så forbanna ekle de er som setter seg på andre siden av bordet. Nei, jeg bryr meg ikke hvordan det er klippet, at han nettopp har sjekket inn, at det ikke er så ille som det ser ut også videre. Det er bare unnskyldninger. De satte seg, uavhengig, på andre siden av bordet. Det handler ikke bare om utestengelse, men folkeskikk. Hvilke voksne mennesker gjør slik?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54
6 minutter siden, Sprinkle said:

Så forbanna ekle de er som setter seg på andre siden av bordet. Nei, jeg bryr meg ikke hvordan det er klippet, at han nettopp har sjekket inn, at det ikke er så ille som det ser ut også videre. Det er bare unnskyldninger. De satte seg, uavhengig, på andre siden av bordet. Det handler ikke bare om utestengelse, men folkeskikk. Hvilke voksne mennesker gjør slik?

Jeg hadde blitt utrolig ille berørt og forbanna om jeg var tilstede der. Vanvittig merkelig å oppføre seg sånn mot andre folk, jeg tror ikke jeg har sett lignende siden jeg gikk på ungdomsskolen. Han nye virker ikke spesielt kul, men stakkaren har ikke vært der et døgn engang, han kan ikke ha rukket å fornærme noen så mye at det der var fortjent.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Erik!

Han er i det minste ikke utestengende, den andre alliansen er rett og slett ufyselige og utestengende. Er som å se livesending fra ungdomsskolen. Jeg blir kvalm!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først at Amir ble et offer for menneskelig flokkmentalitet på det bordet. At én kom først og satt seg på en "fast" eller foretrukket plass på den andre siden av bordet, og så satt resten av gruppen seg rundt denne personen. Som flokkdyr. Og at hele gjerningen da egentlig var uskyldig og ubevisst.

Men så fikk man jo etterhvert se at ingen pratet eller så på Amir heller. Som om at Amir var nærmest uønsket. 

Hadde gruppa i det minste pratet med Amir, sett på han og inkludert han i samtalene så hadde det vært greit. Men ettersom dette ikke skjedde så ble det seende fryktelig stygt ut på Amir sine vegne. Trasig. Pinlig og latterlig av gruppa. 

Det "positive" med dette er at Shirin tok ansvar og at det gikk en faen i Amir mot denne ekskluderende alliansen. For her i huset heies det på Shirin (hvem hadde trodd det?!), Erik, Markus og nå Amir! 

Men for en vanvittig vurdering og avgjørelse av Erik og Imani i dag. Erik ofrer seg selv, og tror seriøst selv at han skal bli reddet av noen i den andre alliansen. Klarer han det så er det jo helt vanvittig! Klarer han ikke det, vel, da kan kun skylde på seg selv. Jeg tror ikke han klarer det, dessverre. Men Maiken er faktisk på glid... 🤓

Sesongen fortsetter i vanvittig stil. Takket være Erik. :popcorn:

Endret av Ctrl
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått sett meg opp på de siste 3 ukene og for en sesong! Så utrolig synd at de har sløst vekk så mange drittsesonger før de endelig skjønte greia og satset på spill igjen. Tror de har mistet mange seere de siste årene. 

Amir passer nok ikke helt inn med gjengen, men herregud så ufyselig de oppførte seg ved frokostbordet. De kan alikevell behandle han som en likeverdig selv om de ikke klikker helt. 

Heier 100%(110%?) på Erik. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si. Jeg håper Erik og Imani kan slå seg sammen etter hvert. Jeg liker henne også ganske godt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryuk skrev (Akkurat nå):

Jeg håper Erik og Imani kan slå seg sammen etter hvert.

Ja! Vet du... det har jeg tenkt på en stund nå. De to passer jo hverandre som fot i hose. Like utspekulerte, risikofylte og paradisesmarte begge to. Imani er sykt kul i tillegg. Det kunne blitt bra! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (30 minutter siden):

Ja! Vet du... det har jeg tenkt på en stund nå. De to passer jo hverandre som fot i hose. Like utspekulerte, risikofylte og paradisesmarte begge to. Imani er sykt kul i tillegg. Det kunne blitt bra! 

Hun er kjempekul! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryuk skrev (2 timer siden):

Heier 100%(110%?) på Erik. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si. Jeg håper Erik og Imani kan slå seg sammen etter hvert. Jeg liker henne også ganske godt. 

Enig! Av jentene er Imani 100% min favoritt. Hun virker så god på alle måter! 

Endret av Sprinkle
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Jeg tenkte først at Amir ble et offer for menneskelig flokkmentalitet på det bordet. At én kom først og satt seg på en "fast" eller foretrukket plass på den andre siden av bordet, og så satt resten av gruppen seg rundt denne personen. Som flokkdyr. Og at hele gjerningen da egentlig var uskyldig og ubevisst.

Men så fikk man jo etterhvert se at ingen pratet eller så på Amir heller. Som om at Amir var nærmest uønsket. 

Hadde gruppa i det minste pratet med Amir, sett på han og inkludert han i samtalene så hadde det vært greit. Men ettersom dette ikke skjedde så ble det seende fryktelig stygt ut på Amir sine vegne. Trasig. Pinlig og latterlig av gruppa. 

Det "positive" med dette er at Shirin tok ansvar og at det gikk en faen i Amir mot denne ekskluderende alliansen. For her i huset heies det på Shirin (hvem hadde trodd det?!), Erik, Markus og nå Amir! 

Men for en vanvittig vurdering og avgjørelse av Erik og Imani i dag. Erik ofrer seg selv, og tror seriøst selv at han skal bli reddet av noen i den andre alliansen. Klarer han det så er det jo helt vanvittig! Klarer han ikke det, vel, da kan kun skylde på seg selv. Jeg tror ikke han klarer det, dessverre. Men Maiken er faktisk på glid... 🤓

Sesongen fortsetter i vanvittig stil. Takket være Erik. :popcorn:

Jeg tror Erik og Imani har en plan. Jeg håper i hvert fall det 😅 Imani vil stå sterkere ved å bytte allianse (der det bare er en jente), og jeg tror hun er smart nok til å skjønne det 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som irriterer meg litt over Imani? Det er noe jeg ikke klarer sette fingeren på som jeg ikke liker ved henne og Maiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54
6 minutter siden, Potetjinta said:

Er jeg den eneste som irriterer meg litt over Imani? Det er noe jeg ikke klarer sette fingeren på som jeg ikke liker ved henne og Maiken.

Jeg har større problemer med Maiken. Men forsåvidt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik har ofret seg selv i tidligere sesong, og det har gått som hånd i hanske, så blir spennende å se om det fungerer denne gangen også.

Ellers håper jeg at alle andre vinner bortsett fra de som bevisst holder folk utenfor, hva er greia med det? Voksne mennesker. Det er både trist og barnslig. 

Endret av Matas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

must skrev (2 timer siden):

Jeg tror Erik og Imani har en plan. Jeg håper i hvert fall det 😅 Imani vil stå sterkere ved å bytte allianse (der det bare er en jente), og jeg tror hun er smart nok til å skjønne det 

Det tror jeg og. Erik går til imani og imani sender ut den andre som står der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow… Dagens episode hadde det beste utfallet jeg kunne tenke meg i hvert fall! Tydelig at produksjonen vil ha Erik der da, men er vel i grunn fair at han fikk en større makt enn bare låsningen. 

Men fytti, så barnslig oppførsel av Maiken og Victoria etter parseremonien. Helt krise. Liker Imani bare mer og mer, hun virker så snill og god! Digger at hun tar egne valg, og at hun har gått helt over til den andre alliansen nå. Har også sansen for Markus, håper han holder seg til Imani videre.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E1ora skrev (7 timer siden):

Wow… Dagens episode hadde det beste utfallet jeg kunne tenke meg i hvert fall! Tydelig at produksjonen vil ha Erik der da, men er vel i grunn fair at han fikk en større makt enn bare låsningen. 

Men fytti, så barnslig oppførsel av Maiken og Victoria etter parseremonien. Helt krise. Liker Imani bare mer og mer, hun virker så snill og god! Digger at hun tar egne valg, og at hun har gått helt over til den andre alliansen nå. Har også sansen for Markus, håper han holder seg til Imani videre.

Mr og miss paradise har alltid fått stor makt, og har nesten alltid fått muligheten til å så og si "velge" hvem som får sjekke ut. En låsning er ikke en stor makt :) De fleste som har fulgt med på PH over lang tid visste hva som kom til å skje, og jeg ELSKET det!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Ludvig blir kastet på hode ut av PH, synes han fortjener å hjem å hvile seg nå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rimelig sikker på at Erik skulle gå til Imani, så da han ikke gjor det og ble kastet ut ble jeg kjempe paff for jeg var så sikker på at han skulle bli😅 Deilig at det gikk veien uansett og at Ludvig reise ut. Håper de holder han ute nå og ikke sender han inn igjen. Det er mer spennende når ting splittes litt og nye allianser må til etter hvert. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan produksjonen tillater slik utestenging av folk? Ja, det er en konkurranse..men makan til barsnlige mennesker som ikke klarer å skille spillet fra personene. Kan godt mislike personer spillmessig, men er da jaggu meg lov til å oppføre seg utenom! Blir kvalm av de derre to blonde som tror de er noe, og ludvig blir bare værre og værre. 

 

Hadde aldri trodd jeg skulle sitte her å heie på Shirin, imani og erik..

Endret av Enkelt&Komplisert
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...