Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tamsi

Holder også med Erik nå, og det er bare fordi Ludvig er blitt så cocky. Og snakker om Erik sitt store ego liksom. Jeg har slitt lenge med å velge en side denne sesongen, og det sitter langt inne å holde med Shirins parti. Skjønner frustrasjonen hennes, det har vært mye motgang, men måten hun reagerer på hører ikke hjemme noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger Erik og er og 100% på team Erik💪🏼 
 

Ludvik har jeg mistet sansen for og jeg er enig i det med blikket. Er noe med han..

Shirin. Hva skal jeg si. Håper hun fikk god hjelp etter PH. Mye følelser hos hun stakkars. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamsi skrev (16 minutter siden):

Holder også med Erik nå, og det er bare fordi Ludvig er blitt så cocky. Og snakker om Erik sitt store ego liksom. Jeg har slitt lenge med å velge en side denne sesongen, og det sitter langt inne å holde med Shirins parti. Skjønner frustrasjonen hennes, det har vært mye motgang, men måten hun reagerer på hører ikke hjemme noe sted.

Dette reagerer jeg også på. Synes han har langt større ego selv. Noen mangler selvinnsikt. :closedeyes:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Ludvig. Jeg synes ikke at han har noe forståelse for folks valg inne på hotellet, og han er sykt cocky. Liker Erik mye bedre

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Ludvig og Maiken har blitt kjærester… Tanker? Virker ikke som Solveig og Maiken har kontakt lengre heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E1ora skrev (5 timer siden):

Så at Ludvig og Maiken har blitt kjærester… Tanker? Virker ikke som Solveig og Maiken har kontakt lengre heller.

Ja, de har ingen kontakt slik jeg har fått med meg. Tenker at det er litt dårlig gjort ovenfor Solveig. Men, Ludvig og Solveig var aldri kjærester og Solveig hadde aldri enerett på Ludvig, så synes Maiken har fått ufortjent mye tyn. Det er jo Ludvig hun må være sur på, ikke Maiken.

Er visst drama mellom Maiken og Shirin også, uten at jeg helt skjønner hva. 

Endret av Sprinkle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det øyeblikket Erik og shirin hadde ved bassenget var så utrulig fint. Erik er flott altså! Heier på han og liker han også bedre denne sesongen enn jeg har gjort før. Håper han vinner. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsidioten skrev (23 timer siden):

Jeg digger Erik denne sesongen, elsker også at han klarer seg gang på gang, haha! Heia Erik!

enig. Ikke hatt sansen for han før, men liker han nå. Han har dog innimellom noen sleivete kommentarer, men tror ikke han mener det særlig vondt. Det er jo tross alt et spill. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (5 timer siden):

Ja, de har ingen kontakt slik jeg har fått med meg. Tenker at det er litt dårlig gjort ovenfor Solveig. Men, Ludvig og Solveig var aldri kjærester og Solveig hadde aldri enerett på Ludvig, så synes Maiken har fått ufortjent mye tyn. Det er jo Ludvig hun må være sur på, ikke Maiken.

Er visst drama mellom Maiken og Shirin også, uten at jeg helt skjønner hva. 

solveig klinet visst med "alle" som ikke ble visst på tv, sa Maiken på sin IG. 

Shirin skriver mye dritt på sin IG som Maiken svarer på. Barnslig hele greia. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happylife82 skrev (34 minutter siden):

solveig klinet visst med "alle" som ikke ble visst på tv, sa Maiken på sin IG. 

Shirin skriver mye dritt på sin IG som Maiken svarer på. Barnslig hele greia. 

Ja, de klipper det til! Det er det liten tvil om! Jeg tror nok de aller fleste er ganske ålreite personer i utgangspunktet - også Ludvig, selv om jeg haaaater måten han framstilles på

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (34 minutter siden):

Utrolig kjedelig sesong sålangt 😴

Syns du? Jeg syns forrige sesong var mye kjedeligere. Husker ikke hvem som vant engang, så kjedelig var den

Endret av Sprinkle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Erik, og enda mer nå. Heier generelt på den minste alliansen... Men det er VELDIG tydelig at produksjonen på Paradise vil ha han der. Med en gang han står i fare så får han en makt e.l. Så lenge tror jeg nok han blir der for at de ønsker... 

Spent på hvordan hun Thea er. Ikke sett så mye ennå. Litt dumt at hun kommer låst inn sånn med en som har vært der før. Blir jo automatisk sugd inn i den alliansen da. Hadde vært mye bedre om det låste paret som kom inn var begge nye folk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt&Komplisert skrev (2 timer siden):

Utrolig kjedelig sesong sålangt 😴

What?? Ser vi samme sesong? 😜 

Årets sesong må være den mest innholdsrike sesongen på mange mange år. Tidligere sesonger har jo vært Paradise Badeferie, Paradise Guttastemning og Paradise Love Island til sammenligning. 

Men men. Smak og behag selvfølgelig :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (27 minutter siden):

What?? Ser vi samme sesong? 😜 

Årets sesong være den mest innholdsrike sesongen på mange mange år. Tidligere sesonger har jo vært Paradise Badeferie, Paradise Guttastemning og Paradise Love Island til sammenligning. 

Men men. Smak og behag selvfølgelig :) 

Enig, veldig mye bedre nå. 

Men stusser over neste ukes tema... Paradise talent? Er Mr. og Ms. Paradise ut da kanskje? Vanskelig å se dommerne som kom inn, men mener kanskje det var Bettina som kom inn der? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Enig, veldig mye bedre nå. 

Men stusser over neste ukes tema... Paradise talent? Er Mr. og Ms. Paradise ut da kanskje? Vanskelig å se dommerne som kom inn, men mener kanskje det var Bettina som kom inn der? 

Ja, jeg stusset også på temaet. Jeg misliker egentlig slike "prestasjonsuker" hvor deltakerne må øve for å opptre til å synge, danse o.l.. La ikke merke til hvem som kom inn. Men jeg håper det ikke er Bettina. For all del, hun er grei, men hun må da være voldsomt oppbrukt i konseptet nå. Vi får se, men det blir vel sikkert en bra uke tilslutt 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit å ha Bettina der om det bare er for dømming, men ikke ellers nå nei. Liker generelt når det kommer dommere utenfra. Syns det er heeelt håpløst med disse konkurransene der deltakerne skal stemme selv. Blir jo bare taktikk, forståelig dog, men kjempekjedelig for oss seere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 22.7.2021 den 20.49):

Jeg har alltid likt Erik, og enda mer nå. Heier generelt på den minste alliansen... Men det er VELDIG tydelig at produksjonen på Paradise vil ha han der. Med en gang han står i fare så får han en makt e.l. Så lenge tror jeg nok han blir der for at de ønsker... 

Spent på hvordan hun Thea er. Ikke sett så mye ennå. Litt dumt at hun kommer låst inn sånn med en som har vært der før. Blir jo automatisk sugd inn i den alliansen da. Hadde vært mye bedre om det låste paret som kom inn var begge nye folk. 

Han får nok betalt for å være der og har kontrakt på at han skal "overleve" ett visst antall uker. Var iallfall sånn med en av de andre deltagerne som kom inn på nytt et tidligere år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (2 minutter siden):

Maiken og Ludvig pp tiktok… cringer jævlig

Kan du linke? Har ikke tiktok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...