Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Miranda12 skrev (1 time siden):

Hei! Jeg har ikke fått fulgt med på en stund. 

Er Marthe fortsatt med? Hva skjedde med henne eventuelt?

Hun ble sendt hjem etter sabotasje-uken. Ådne og Imani greide sabotør-oppdraget. Ådne var veldig på at Erik skulle hjem, etter befaling fra Ludvig - men Imani var partner med Erik på dette tidspunktet og kunne jo ikke sende hjem sin egen partner. Derfor falt valget på Marthe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 2021-7-31 den 0.24):

Herlig sesong hittil! Virkelig tatt seg opp sammenlignet med de tidligere siste sesongene. Og uken som gikk her var skikkelig bra. Selv om talentdelen er helt kriiiiise - men er jo underholdning dèt og 👀 Men hva skjedde med mr. og ms. paradise? Var ikke det godt nok navn lenger?

Amir virkelig utrolig spesiell, nesten så jeg lurer på om han er virkelig? Merkelig type selvtillit og virker å hoppe RETT inn i spillet. Men for all del, det er jo underholdende med spesielle folk. Thea er i alle fall dørgende kjedelig.

Jeg har alltid likt Erik og er veldig glad for at han klarer seg gang på gang, men syns samtidig at det begynner å bli litt cringe at det blir så åpenbart at produksjonen vil ha han der. Bringe inn to dommere som Erik kjenner godt liksom... Men, glad han vant for det blir jo action av det.

Jeg skal ikke påstå at jeg forsto hva som skulle skje, for jeg ble virkelig sjokka da de valgte at Amir skulle låse seg til Shirin. Men jeg forsto at det måtte være NOE mer. 1) Å kun få en låsning som makt på en utflukt virket veldig lite 2) Veldig ulikt Erik å sette seg slik i fare når han endelig kunne få ut den største konkurrenten. Men forsto ikke helt hva planen var. Ikke så lett når man ikke visste hele makten ;) Etterpå ga den jo mening da. Med denne makten visste Erik jo at Ludvig ville ryke - uansett. Om han hadde gått til Imani og sendt ut Markus, så hadde han uansett etterpå byttet Markus ut med Ludvig. Samme om Maiken faktisk hadde endt opp med å velge Erik over Ådne... da hadde Ådne blitt byttet ut med Ludvik. Men på denne måten så fikk han faktisk også i tillegg funnet ut hvor han har Maiken. Veldig smart!

Shirin har slik som flere av dere - virkelig grodd på meg. Generelt liker jeg alltid underdog'er, men er ingen fan av dramaqueens. Den gråtingen hun av og til starter opp med er så utrolig slitsom og barnslig. Men hun viser gode medmenneskelige sider nå som jeg liker. Nå er det mest irriterende at hun i HVER episode klager over at ingenting går hennes vei. Men samtidig er hun fortsatt der og for hver eneste kjip ting hun opplever så ordner det seg jo. Virkelig som hun glemmer det...
 

Dette er ikke sikkert, da det var gutten som skulle sjekke ut som bestemte hvem han ville bytte med, ergo satte han seg litt i fare allikevel. For hadde ikke Maiken valgt Ådne, så hadde Ådne fått valget om å bytte og da hadde Erik garantert ryki. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (8 minutter siden):

Dette er ikke sikkert, da det var gutten som skulle sjekke ut som bestemte hvem han ville bytte med, ergo satte han seg litt i fare allikevel. For hadde ikke Maiken valgt Ådne, så hadde Ådne fått valget om å bytte og da hadde Erik garantert ryki. 

Nei det var Erik og Imani som kunne velge å bytte ut den gutten som måtte sjekke ut med en annen valgfri gutt.

Endret av Marigrete
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marigrete skrev (15 timer siden):

Nei det var Erik og Imani som kunne velge å bytte ut den gutten som måtte sjekke ut med en annen valgfri gutt.

Ikke slik jeg hørte det, når Triana spurte hva som stod i brevet. Da hørtes det ut som om Erik sa at gutten som sjekker ut kan bytte seg ut med den han velger selv. Mulig jeg misoppfattet det, må se det på nytt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (17 minutter siden):

Ikke slik jeg hørte det, når Triana spurte hva som stod i brevet. Da hørtes det ut som om Erik sa at gutten som sjekker ut kan bytte seg ut med den han velger selv. Mulig jeg misoppfattet det, må se det på nytt😅

Jeg måtte se det på nytt før jeg svarte deg😅🙈 Og når Imani leser opp brevet på daten så sier hun at de får makt til å bytte ut med en valgfri gutt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare elsker at Maiken legger ut på Instagram at hun følte seg mobbet og at produksjonen måtte gripe inn da visse mennesker hadde såpe i et badekar og på gulvet inne på et rom. 

Hun har visst allerede glemt at hun selv ødela sengen til noen med mat…

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marigrete skrev (21 timer siden):

Nei det var Erik og Imani som kunne velge å bytte ut den gutten som måtte sjekke ut med en annen valgfri gutt.

Jepp. Derfor visste Erik hele dagen at han var safe, Og Ludvig ville ryke. 

Men hvor gøy er ikke ukas tema da?? Elsker Luksusfellen 🤩 Er bare temmelig skuffet over Imani og Shirins valg om å dele pengene... Blir spennende i morgen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første klage i årets sesong: Jeg får helt fnatt av alt vissvasset og den betydningsløse tåkepraten til Amir. Er jo bare reinspikket våidd på han, som vi sier det nordpå. Og i dagens episode sendte produksjonen mye av det. 

Og så har vi Markus som vimser rundt og henger ikke med på noe, men eksploderer med tidenes mest irrasjonelle og overdrevne raserianfall ovenfor Imani fordi han føler seg ignorert. Mest sannsynlig fordi han ikke fikk den patetiske melkesjokoladen. For hadde han fått den så hadde sikkert alt vært greit. 

Ellers en litt komplisert og spennende episode i dag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er farget av at der er noen sterke personligheter i år, men Thea må vel være den mest anonyme deltakeren noensinne? Tidligere var skrekkeksempelet hun som bodde i Polen og røyka (husker ikke navnet), men Thea overgår henne. Selv med en makt fikk hun knappest skjermtid i dag. Har avventet kritikken litt siden jeg tenkte at det var naturlig at hun var mindre sentral i starten. Hun sjekket tross alt inn på slutten av en uke, og i tillegg sjekket hun inn med Josh. Husker der var ei som ble nærmest klippet bort et år fordi hun hadde løyet om at hun hadde kjæreste, så mulig det er noe slik? 

Når det gjelder guttene tror jeg ikke det har vært med to like fjerne deltakere som Amir og Markus. Det er gøy iblant, men blir alt for mye i lengden. Det er greit å ikke skjønne alt som skjer, men det høres ut som de er i sin egne lille verden. Markus snakker ofte om spill, men jeg tror ikke han engang skjønner hva side han er på, og hvordan reglene er. Når det gjelder Amir er jeg enig i at han ikke ble tatt imot optimalt, men jeg skjønner det litt. Man blir lei av han i løpet av en episode, og de på hotellet må være rundt han 24/7. Han er sikkert hyggelig iblant, men jeg takler ikke den (ubegrunnede) selvgodheten og tåkepraten. Han har vært der i 2 uker, og jeg føler ennå at alt han sier er pinlig dårlig skuespill. Det er greit med skuespill når det gjelder spill, men jeg føler ikke at han han har vært ekte noen gang. Eneste var kanskje da han ble lei seg fordi ingen ville sitte med han. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med deg over, men når det gjelder Markus så tror jeg han forstår mer enn han gir uttrykk for. Lit vimsete ja, men ikke så dum som jeg først mente han var. Glad han har blitt værende, har absolutt vokst på meg.

Syns forøvrig parseremonien hadde et greit utfall!

Og spent på neste uke... fikk følelsen av Stranger Things-tema??
Og gud som det kommer til å ofres...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morsomt tema denne uka men selve parseremonien synes jeg var kjedelig. Ingen overraskelse. Håper på litt action rundt ofring av parere neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig uke dette! Veldig skuffet over lite action. Temaet luksusfellen var også rart lagt opp, bra utgangspunkt, men syns det var så kjip løsning at de kunne gi hverandre penger og at de fikk så stor makt av det. Er jo gøyere når folk må jobbe for det og så vinner makt. 
håper neste uke blir bedre! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic skrev (5 timer siden):

Kjedelig uke dette! Veldig skuffet over lite action. Temaet luksusfellen var også rart lagt opp, bra utgangspunkt, men syns det var så kjip løsning at de kunne gi hverandre penger og at de fikk så stor makt av det. Er jo gøyere når folk må jobbe for det og så vinner makt. 
håper neste uke blir bedre! 

Jeg er enig. Hadde skikkelig tro på temaet der de måtte betale for alt de skulle bruke og beholde penger, men ble ødelagt med en gang de kunne slå noen konkurs. Et tema de kunne gjort masse morsomt rundt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (4 timer siden):

Jeg er enig. Hadde skikkelig tro på temaet der de måtte betale for alt de skulle bruke og beholde penger, men ble ødelagt med en gang de kunne slå noen konkurs. Et tema de kunne gjort masse morsomt rundt.

Enig. Eventuelt at kun de på utflukt kunne gjort det, og at det kom som et sjokk. Hadde vært bedre om budrunden var for en makt. Enten for en fredning mot konkurs (uten at de visste at det var det de bød på) , eller at de fikk velge 1 av de 3 maktene (enten den som ikke ble valgt eller at vinneren av uka fikk de 2 som budvinneren ikke tok). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus har hatt en samboer hjemme veldig lenge før han dro på Paradise Hotel. De hadde en kontrakt seg imellom at ingenting seksuelt skulle skje inne på hotellet. Imani og han lå med hverandre hver dag der inne på hotellet og hadde det seriøst etter hotellet. Imani og Markus holdt på å bli sammen etter hotellet. Samboeren til Markus tok kontakt med Imani etter hotellet og fortalte alt. Markus kom hjem en kveld og fant Imani og samboeren til Markus sittende og snakke. Imani har vært åpen om alt dette.

Har mista helt respekten for fyren

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, sportsidiot said:

Markus har hatt en samboer hjemme veldig lenge før han dro på Paradise Hotel. De hadde en kontrakt seg imellom at ingenting seksuelt skulle skje inne på hotellet. Imani og han lå med hverandre hver dag der inne på hotellet og hadde det seriøst etter hotellet. Imani og Markus holdt på å bli sammen etter hotellet. Samboeren til Markus tok kontakt med Imani etter hotellet og fortalte alt. Markus kom hjem en kveld og fant Imani og samboeren til Markus sittende og snakke. Imani har vært åpen om alt dette.

Har mista helt respekten for fyren

Uff, jeg så også livestreamen til Imani. Noe så utrolig kvalmt! Blir rart å se de to sammen på skjermen nå…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sportsidiot skrev (På 8.8.2021 den 21.29):

Markus har hatt en samboer hjemme veldig lenge før han dro på Paradise Hotel. De hadde en kontrakt seg imellom at ingenting seksuelt skulle skje inne på hotellet. Imani og han lå med hverandre hver dag der inne på hotellet og hadde det seriøst etter hotellet. Imani og Markus holdt på å bli sammen etter hotellet. Samboeren til Markus tok kontakt med Imani etter hotellet og fortalte alt. Markus kom hjem en kveld og fant Imani og samboeren til Markus sittende og snakke. Imani har vært åpen om alt dette.

Har mista helt respekten for fyren

Hvor har du tatt dette fra?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (11 timer siden):

Hvor har du tatt dette fra?

Hun har sagt det på livestream på Instagram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...