Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonyminist skrev (1 time siden):

Så det er hun som har delt nakenbilder ifølge tix? 

Leste noe om at hun anmeldte amir (?) for noe sånt? Eller har jeg drømt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Zebrina said:

Leste noe om at hun anmeldte amir (?) for noe sånt? Eller har jeg drømt? 

Tror det var snakk om et kyssebilde av de to som han hadde delt. Mener også jeg leste hun skulle anmelde han, men jeg vet ikke helt hva nøyaktig hun har tenkt å anmelde han for.. Tror ikke det har noe med nakenbildene å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
Zebrina skrev (4 timer siden):

Leste noe om at hun anmeldte amir (?) for noe sånt? Eller har jeg drømt? 

Aner ikke. Jeg trodde det var en mann som hadde delt av en kvinne, men hvis det var vinneren som delte ( i følge ryktene i denne tråden ) og hun vant, så har jeg falt helt ut. 😅 visste ikke at det var anmeldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.54 skrev (2 timer siden):

Tror det var snakk om et kyssebilde av de to som han hadde delt. Mener også jeg leste hun skulle anmelde han, men jeg vet ikke helt hva nøyaktig hun har tenkt å anmelde han for.. Tror ikke det har noe med nakenbildene å gjøre.

Var snakk om kyssebilde pluss et bilde som var delt i en felles gruppechat der Amir angivelig skal ha delt et bilde fra onlyfans av en naken dame, noe blant annet Hansi tydeligvis tok seg svært nær av. Føler med på Jodel🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
maria:) skrev (1 minutt siden):

Var snakk om kyssebilde pluss et bilde som var delt i en felles gruppechat der Amir angivelig skal ha delt et bilde fra onlyfans av en naken dame, noe blant annet Hansi tydeligvis tok seg svært nær av. Føler med på Jodel🙈

Så det er amir som vinner og som tix presser/ truer? Eller er dette en helt annen sak? Maiken vinner og det hun tix postet om? Skjønner ingenting 🤣 jeg siterte en som skrev at alle vissts det var Maiken 🤷‍♀️ Jeg vet ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (4 minutter siden):

Så det er amir som vinner og som tix presser/ truer? Eller er dette en helt annen sak? Maiken vinner og det hun tix postet om? Skjønner ingenting 🤣 jeg siterte en som skrev at alle vissts det var Maiken 🤷‍♀️ Jeg vet ikke 

Tror Tix snakker om noen andre, men Markus hadde visst også delt bildet og det går rykter om at Markus og Victoria vinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola
allesote skrev (1 time siden):

Tror Tix snakker om noen andre, men Markus hadde visst også delt bildet og det går rykter om at Markus og Victoria vinner

😅😅 trenger ihvertfall ikke være redd for spoilere her, for alle vinner ifølge ryktene. Ok, så det var Markus som ble til Maiken da 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 19.8.2021 den 10.49):

De jeg er nøytrale til: Viktoria og Markus, rett og slett fordi jeg synes de har seilet igjennom ukene uten å gjøre særlig utav seg spillmessig. De begge har egentlig vært mest "farlig" på intervjurommet denne sesongen, uten å følge noe av det opp. Men jeg kommer ikke til å reagere på om de begge ryker eller om en av de inngår i finaleparet. 

Jeg er egentlig helt enig med dine resonnementer, men etter at jeg fikk med meg det Imani sa om Markus på live, så er Markus nedgradert noe så til de grader i mine øyne. Hvem i all verden drar på Paradise når man har samboer? Trodde det var et krav om å være singel? Han virker så skjønn og uskyldig, men er tydeligvis ikke det likevel. 

Markus hadde attpåtil ringt til teamet i etterkant for å få slettet samtlige scener hvor man og Imani ligger sammen. Dette ble selvsagt ikke tatt til etterretning. Etter innspilling hadde Imani reagert på hvorfor Markus alltid måtte besøke henne når de skulle være sammen. Samboer til Markus hadde kontaktet Imani etter innspilling og bedt henne hjem til henne og Markus, og da gikk det jo opp et lys for Imani på hvorfor Markus alltid måtte komme på besøk til henne og ikke motsatt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (17 minutter siden):

Jeg er egentlig helt enig med dine resonnementer, men etter at jeg fikk med meg det Imani sa om Markus på live, så er Markus nedgradert noe så til de grader i mine øyne. Hvem i all verden drar på Paradise når man har samboer? Trodde det var et krav om å være singel? Han virker så skjønn og uskyldig, men er tydeligvis ikke det likevel. 

Markus hadde attpåtil ringt til teamet i etterkant for å få slettet samtlige scener hvor man og Imani ligger sammen. Dette ble selvsagt ikke tatt til etterretning. Etter innspilling hadde Imani reagert på hvorfor Markus alltid måtte besøke henne når de skulle være sammen. Samboer til Markus hadde kontaktet Imani etter innspilling og bedt henne hjem til henne og Markus, og da gikk det jo opp et lys for Imani på hvorfor Markus alltid måtte komme på besøk til henne og ikke motsatt. 

Ah! Takk! Du har rett, og jeg er selvfølgelig enig med deg! Den informasjonen hadde jeg glemt av, og jeg ble blendet av Markus som vi ser han der inne. Hvordan kunne jeg glemme dette?! 🙆‍♂️

Sett i lys av dette er Markus' oppførsel forkastelig, og som igjen er så langt ifra mine personlige verdier som det kan komme. 

Jeg nedgraderer derfor han til bolken sammen med Chris og Maiken, altså at jeg ikke ønsker at han skal vinne Paradise og håper han ryker på hodet rett ut snarest mulig. 

Edit: Jeg tok på meg bryet å nedgradere Markus i innlegget mitt. For han fortjente ikke å stå så høyt oppe på "ratingen" min :) 

Endret av Ctrl
Tillegg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at mediene ikke bryr seg om deltakerne i PH? Tidligere har jo drama og intriger ofte blitt nevnt i media, men nå er det veldig lite av det som skrives om. Jeg prøver å Google frem mye av det dere skriver her (Markus og Imani, Tix og nakenbildene f.eks.) men finner ingenting. Har jo lest om Tix sine trusler om nakenbildedeling, men kan ikke huske å ha lest at det har med PH å gjøre. Jeg som er så lite på Instagram, og synes sånn drama er litt «gøy» (flaut å innrømme og finner ikke et bedre ord) føler meg nesten litt snytt. 😅

Herregud, nå føler jeg meg som en skikkelig dust. 🙈🤦🏼‍♀️😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy, jeg savner også artikler med drittslenging, og morsomme bilder av alvorstunge deltakere limt på et sladdet bilde av ett eller annet fra hotellet.

Jeg følger ikke med på Jodel og Instagram, så jeg går glipp av all morroa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som følger med på instagram vedrørende deltagerene? Shirin og Maiken krangler stadig vekk, Shirin hang ut Amir her om dagen og sa ganske stygge ting/rykter som eksen som tok selvmord (?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moonshine skrev (1 minutt siden):

Flere som følger med på instagram vedrørende deltagerene? Shirin og Maiken krangler stadig vekk, Shirin hang ut Amir her om dagen og sa ganske stygge ting/ryktper som eksen som tok selvmord (?) 

Nei, men kan du forklare for oss hva som skjer?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at Shirin og Maiken stadig vekk slenger dritt til hverandre via freden ( er det det det heter når det er story på 24t?) og som jeg skrev over her at hun hang ut Amir ved. eksen hans. Hun virker til å være i konflikt med mange. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er vel heller Maiken som er den umodne kranglebøtta. Og Shirin delte meldinger hun hadde fått av folk som kjente til Amir om hvordan han visst nok «melket» selvmordet til kjæresten hans. Ganske drøye greier

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (På 18.8.2021 den 23.47):

Jeg håper Erik og Imani vinner. De er de mest verdige vinnerne. 

Ja det hadde jeg vært fornøyd med, men etter ofringen i går tror jeg det partnerskapet sliter 😬 Jeg syns det VAR et så dårlig valg av Erik. Altså, hva tenkte han på..!? Ofre på dette tidspunktet for 100k?? Det er jo superviktig å vise sin lojalitet nå, slik at man heller kan inneha tilliten og klare å knuse kula på et høyt beløp i selve finalen. Men han var nok redd for at Imani skulle ofre han i så fall...

Jeg ble så glad for Shirin og Christoffers lojalitet i går ♥ Men jeg syns ikke han skal vinne altså. Det er helt klart Shirin som har gjort Paradise i år! Jeg håper og tror det blir noen twist på parene denne uken. Jeg heier på Shirin & Erik som par nr. 1 i finalen, og Imani & Markus som par nr.2. Der Shirin og Erik tar hele seieren i land sammen! Uten kuleknusing.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så god på gambling. Men rent logisk sett, de er vel der for å vinne penger? Er ikke det å ofre for 100.000 en ganske grei deal? Synes reaksjonene til de som ble forsøkt ofra er litt ute av proporsjoner. De er sikkert gretne for at de ikke gjorde det selv. :)

Man gjør det jo vanskelig for seg selv i en eventuell finale, såklart. Men sannsynligheten for å komme dit er jo helt sjansespill på det tidspunktet der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (10 timer siden):

Jeg er ikke så god på gambling. Men rent logisk sett, de er vel der for å vinne penger? Er ikke det å ofre for 100.000 en ganske grei deal? Synes reaksjonene til de som ble forsøkt ofra er litt ute av proporsjoner. De er sikkert gretne for at de ikke gjorde det selv. :)

Man gjør det jo vanskelig for seg selv i en eventuell finale, såklart. Men sannsynligheten for å komme dit er jo helt sjansespill på det tidspunktet der?

Dette er jeg enig med deg i. Det er mange som ryker siste uka, så jeg har stor forståelse for at de ville satse på de hundre tusen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende utfall i dagens seremoni.. spent på om 2 eller 3 jenter går til Erik imorgen… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...