Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt rar episode i dag, faktisk. 

Denne stabbingen har vi vel sett et par ganger før på Paradise, og jeg mener at en slik triangelrunddans skjedde sist gang også. Men interessant vri på det bildevalget, altså hvem du skulle ta med deg i fallet. Der valgte jentene et heller uklokt valg ved å ta den som de mente minst fortjente å vinne. Dog vanskelig å skjønne at konteksten på stabbingen ble slik. Uansett så forsvant 2 av mine "uønskede" vinnere fra listen min, så utfallet passet meg perfekt. Nå er det bare Markus igjen der :) 

Og så har vi denne ønskepartner-situasjonen. Den tror jeg ikke jeg har sett før. Synes egentlig ikke noe om den da det virker liksom litt for enkelt. Spesielt siden utgangspunktet i parene var så rotete fra før av, noe jeg egentlig syntes var bra. Skulle ønske det var mulig å danne nye partnere på en litt annen måte en bare å velge seg en. 

Vet ikke om produksjonen lurte meg, men jeg skimtet at Viktoria valgte Markus. Har vanskelig for å tro det med tanke på hvor desperat Erik har vært på å få Viktoria som partner, og også vært åpen til Viktoria det. Hvis Viktoria valgte Markus så tror jeg hun skaut seg selv i foten for å vinne. Vi får se! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvordan det må være å delta. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (32 minutter siden):

Jeg lurer på hvordan det må være å delta. Må si at tanken frister, selv om jeg aldri hadde taklet null privatliv og sove tett inntil det motsatte kjønn, men selve spillet virker veldig spennende. Tror nok muligens jeg er såpass konfliktsky at jeg ikke passer inn der - man må tørre å ta upopulære valg, men tanken på å delta i selve spillet virker jo egentlig gøy da, selv om jeg aldri kommer til å melde meg på. 

Har tenkt tanken selv og er helt enig med deg. Hadde vært der kun for spillet sin del og ikke noe annet. :gape: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvordan det må være å delta. Må si at tanken frister, selv om jeg aldri hadde taklet null privatliv og sove tett inntil det motsatte kjønn, men selve spillet virker veldig spennende. Tror nok muligens jeg er såpass konfliktsky at jeg ikke passer inn der - man må tørre å ta upopulære valg, men tanken på å delta i selve spillet virker jo egentlig gøy da, selv om jeg aldri kommer til å melde meg på. 

 

Lacuna skrev (56 minutter siden):

Har tenkt tanken selv og er helt enig med deg. Hadde vært der kun for spillet sin del og ikke noe annet. :gape: 

Jeg hadde LETT blitt med på konseptet om det ikke ble filma hahah

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (2 timer siden):

 

Jeg hadde LETT blitt med på konseptet om det ikke ble filma hahah

Enig! Kunne blitt med på et lignende konsept, men uten fokus på lettkleddhet, sex, alkohol osv. Hvor skikkelig spill hadde vært fokuset.  Føler ikke det egner seg veldig på TV. Ikke veldig kult å komme på intervju å ha Paradise Hotel på CV-en :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå har jeg sett hvem som blir finaleparene, og jeg er ekstremt spent på hva utfallet blir. Jeg har en klar formening om hvem jeg ønsker skal vinne, men jeg tror det henger i en tynn tråd

Teksten sier noe om dagens episode!! ikke trykk om du ikke vil vite 😄

Endret av Lacuna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (13 timer siden):

Enig! Kunne blitt med på et lignende konsept, men uten fokus på lettkleddhet, sex, alkohol osv. Hvor skikkelig spill hadde vært fokuset.  Føler ikke det egner seg veldig på TV. Ikke veldig kult å komme på intervju å ha Paradise Hotel på CV-en :P

Enig. Hvis man kunne fjernet lettkleddhet, sex, alkohol, deling av rom med fremmede - og de hadde lås på badet uten kamera, så kanskje, men jeg hadde nok vært en veldig feig spiller som aldri turte å ta upopulære valg fordi jeg var redd for at noen skulle bli lei seg. 🤭

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Hvis man kunne fjernet lettkleddhet, sex, alkohol, deling av rom med fremmede - og de hadde lås på badet uten kamera, så kanskje

Den paradise-sesongen hadde ihvertfall ikke jeg giddet å se på 😜

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode, dagen før finalen:

Spoiler

Erik med voldsomme reaksjoner både til det ene og det andre i dag. Det er jo tydelig at det betyr mye for han, men altså, det går jo an å holde en viss profil :) 

Det var ingen tvil om hvilket par jeg foretrakk av Imani og Erik foran Viktoria og Markus i utgangspunktet, men i dag skilte ett par seg virkelig ut i positivt fortegn. 

Imani viser helt klart at hun både har tatt vanskelige valg og har vært i en både utsatt og vanskelig posisjon gjennom hele spillet, iallefall i forhold til Viktoria som har surfet gjennom ukene og som ikke måtte stå til motsvar for noe. Imani har i tillegg hatt en "vanskelig", ustabil og vinglete partner i Markus som det krever noe mer å stå med enn ellers. 
Og så er jeg enig med Chris: At Viktoria svarer at hun skal bruke en eventuell pengepremie på pupper blir helt feil.
Imani > Viktoria

Erik og Markus kan nærmest sidestilles med Imani og Viktoria. Erik har vært utsatt, delaktig og stått i vanskelige posisjoner, og han har også styrt både spillet og begivenhetene der inne. Markus har jo flydd igjennom spillet, og at han står i finalen er jo mer tilfeldig enn noe annet. 
Erik > Markus

Erik, og andre, mente at Erik burde ha stått med Viktoria fordi de var de mest verdige. Jeg er uenig i det, og mener Imani er mye mer verdig enn Viktoria. 

I morgen slippes uansett kula. Erik vil kaste mot Imani, og det vet Imani, som igjen sikkert planlegger å kaste mot Erik. Markus har jo lovet Viktoria at hun skal få slippe kula på 400.000,-, men det har jeg vanskelig for å tro på at Markus vil tillate. Så det ligger vel an til at Markus prøver å lure Viktoria her. Hvis ikke, så er han jo helt fjernstyrt. Men jeg tror Viktoria også tenker at Markus prøver å lure henne. 
Til syvende og sist stoler ingen på noen, så kula vil smelle! 

Time will show!

 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle helst sett Imani og Markus mot Shirin og Erik, men sånn ble det ikke. Nå håper jeg at Imani og Erik tar det til topps. De er de mest verdige vinnerne av alle som har deltatt i år, så sånn sett ikke dumt at de er et par…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/i/y7kl9g/maiken-utsi-har-anmeldt-drapstrusler

Så bra at Maiken har anmeldt drapstruslene. Jeg reagerte selv på at hun brukte tiden sin på å henge ut andre deltakere under talentkonkurransen, samt på den tåpelige hendelsen til Maiken og Victoria med vannet og smørbrødene i senga til Imani. Da begynte jeg å ønske at de skulle ryke, for jeg syntes det var en ufyselig oppførsel. Samme med å utestenge Amir. Men, fra det til drapstrusler? Altså, hva feiler det folk? 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier mer på Erik og Imani enn Victoria og Markus men er litt redd for at Erik og Imani ikke får nok stemmer til å vinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (51 minutter siden):

Men, fra det til drapstrusler? Altså, hva feiler det folk? 

Dette har dessverre blitt nordmenn og sosiale medier/forum i et nøtteskall. Folk ser ut til å miste helt hemninger, folkeskikk, respekt, empati, sympati, medmenneskelighet og hjerne gjennom teknologisk kontakt. Private meninger uten mål og mening skal sendes med ekspressbud slik at alle får det med seg, og ihvertfall vedkommende det gjelder. Her skal det kjøres på uten at det tenkes konsekvenser hverken for avsender eller mottaker. 

Absolutt ingenting av det Maiken har sagt og gjort på veien har ført til at folk kan reagere slikt mot henne! 

Rett og slett skremmende utvikling. Og man ser fenomenet i alle aldersgrupper og i alle typer programmer, i alt fra Paradise til Farmen til Sommerhytta til små debattinnslag på nyhetene til hva enn annet som blir sendt på TV med et navn under. 

Enkelte skulle fanden døtte meg vært frakoblet internett, tatt i fra PC, fått utlevert en Nokia 3310 for å ringe med og aldri fått lov til å ha tilgang til offentlighet annet enn gjennom sosial omgang. 

Ja, jeg blir forbandet! 🤬

Endret av Ctrl
Skriveleif
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Dette har dessverre blitt nordmenn og sosiale medier/forum i et nøtteskall. Folk ser ut til å miste helt hemninger, folkeskikk, respekt, empati, sympati, medmenneskelighet og hjerne gjennom teknologisk kontakt. Private meninger uten mål og mening skal sendes med ekspressbud slik at alle får det med seg, og ihvertfall vedkommende det gjelder. Her skal det kjøres på uten at det tenkes konsekvenser hverken for avsender eller mottaker. 

Absolutt ingenting av det Maiken har sagt og gjort på veien har ført til at folk kan reagere slikt mot henne! 

Rett og slett skremmende utvikling. Og man ser fenomenet i alle aldersgrupper og i alle typer programmer, i alt fra Paradise til Farmen til Sommerhytta til små debattinnslag på nyhetene til hva enn annet som blir sendt på TV med et navn under. 

Enkelte skulle fanden døtte meg vært frakoblet internett, tatt i fra PC, fått utlevert en Nokia 3310 for å ringe med og aldri fått lov til å ha tilgang til offentlighet annet enn gjennom sosial omgang. 

Ja, jeg blir forbandet! 🤬

Enig. Verden er gal, jeg vil av! Det er helt rystende, men jeg er dessverre ikke så sjokkert lenger. Det går mange tikkende bomber ute i det fri! Man kan jo egentlig ikke stole på folk. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skal se finalen i dag på Viaplay kl.00:00? Jeg tror ikke jeg klarer å vente til i morgen.

 :duskedame:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (6 minutter siden):

Flere som skal se finalen i dag på Viaplay kl.00:00? Jeg tror ikke jeg klarer å vente til i morgen.

 :duskedame:

Kommer ikke ut før klokken 16:00 i morgen, så du kan legge deg med god samvittighet! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (2 minutter siden):

Kommer ikke ut før klokken 16:00 i morgen, så du kan legge deg med god samvittighet! :)

Kødder du? Er du helt sikker? :bond:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (34 minutter siden):

Kødder du? Er du helt sikker? :bond:

Jepp, 16:00 i morgen, sikkert for å unngå spoling

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på Viaplay at episode 36 "Slippes i morgen natt kl 1600" 

"Teit" å skrive "natt" hvis det er kl 1600...Jeg hadde håpet det var en skrivefeil at det sto 1600 😅

Endret av forkjølajente
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...