Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SYKT!!!! Er det mulig? Jeg har mistet så respekten for Markus nå. Han virket jo som bare en skjønn liten dott der inne, men nå er han jo helt ute på bærtur 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lacuna skrev (5 minutter siden):

SYKT!!!! Er det mulig? Jeg har mistet så respekten for Markus nå. Han virket jo som bare en skjønn liten dott der inne, men nå er han jo helt ute på bærtur 

Eventuelt mer beregnende og kynisk enn han virker. Han var generelt veldig til å snu kappen etter vinden inne på hotellet, og når man legger til informasjonen om kjæreste og denne tiltalen tegner det ikke akkurat et flatterende bilde av fyren...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpte så inderlig at Ludvik hadde gått til Erik og Imani, da hadde han vokst litt i mine øyne.  

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, Markus har altså voldtatt en 14 år gammel jente? Fy søren, han er verre enn jeg trodde. Ikke nok med at han lyver, han er også profil...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rediken skrev (2 timer siden):

Jeg håpte så inderlig at Ludvik hadde gått til Erik og Imani, da hadde han vokst litt i mine øyne.  

Ja, jeg satt og var klar for å endelig endre syn på Ludvig! Endelig hadde han sjansen til å vise seg litt storsinnet, ikke bare en sta, bitter dårlig taper. Men ok. Erik sa han hadde stemt på han om det var omvendt, og det tror jeg på. Han virker å være såpass sporty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er iallefall ikke det minste fornøyd med vinnerne. Victoria viste seg som totalt uspiselig da Ludvig røk og hun ble partner med Erik. Det var vel også den eneste gangen spillet ikke gikk hennes vei(?)

Og Markus som har spilt som en hodeløs kylling fra dag en, bare surret rundt og bablet i vei. Gjort partneren sin usikker hver eneste gang jentene var utrygge, og forsøkt alt for hardt på å komme med 'gullkorn" i intervjuene. Imani har jo måttet holde han igjen hver eneste gang han har holdt på å gjøre noe taktisk idiotisk. Han hadde aldri kommet så langt uten henne. Dette fortjente ingen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (3 timer siden):

SYKT!!!! Er det mulig? Jeg har mistet så respekten for Markus nå. Han virket jo som bare en skjønn liten dott der inne, men nå er han jo helt ute på bærtur 

Enig!

Jeg har hatt respekt for han under hele sesongen. Jeg har nesten vært halvbetatt av han på skjermen, synes han ser bra ut. Skinnet kan jammen bedra! Nå er jeg bare kvalm. Og jeg hadde blitt jævlig redd om jeg var den som hadde delt seng med han gjennom PH. Bare tanken på å ha sovet i seng med en overgriper, uten å vite det. Jeg hadde mistet all tillit til gutter. Det må være en påkjenning for alle som har vært på PH i år å få vite om dette - for å ikke snakke om belastningen for overgrepsofferet. Godt pengesummen ble inndratt. Kvalmende at en slik person kan lyve og bedra psykologer og få innpass i en sånn serie, uten å bli luket ut. 

  • Liker 14
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor påkjenning det er på de andre deltakerne, når flesteparten av de så finalen sammen. T.o.m Imani var der og Markus 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over for denne gang. Er ikke fornøyd med sesongen. 😠. ALTFOR mange tvister og re-innsjekk. Og Ukes temaene har vært lite oppfinnsomme. Det har da blitt gjort mer aktivitet rundt dem før? 🤷🏻‍♀️

Syns ikke finalistene var spesielt spennende. Men heller ikke noen andre som heller burde stått der. 
Tror jeg begynner å bli for gammel for paradise hotel assa 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic skrev (1 time siden):

Da var det over for denne gang. Er ikke fornøyd med sesongen. 😠. ALTFOR mange tvister og re-innsjekk. Og Ukes temaene har vært lite oppfinnsomme. Det har da blitt gjort mer aktivitet rundt dem før? 🤷🏻‍♀️

Syns ikke finalistene var spesielt spennende. Men heller ikke noen andre som heller burde stått der. 
Tror jeg begynner å bli for gammel for paradise hotel assa 🙈

Det er begrensninger for hvor mye de klarer å utføre når corona ødelegger for mange tv-produksjoner. De hadde til og med noen tilfeller med corona under tv-innspilling. 

Så jeg forstår re-innsjekk og teite temaer. 

Men synes at denne sesongen har hatt masse bra. Men det gikk altfor fort! Kanskje fordi de faktisk sendte det 3 dager i uka. Flere av temaene krevde også at deltakere måtte tenke 2 og 3 trekk frem istedenfor å seile seg gjennom alt. Erik hadde en fordel der han har vært med før. Og han er smartere enn storebroren sin. 

 

Er så spent på hvem av de gamle deltakerne som glir rett inn i ny sesong. Kan det være Shirin? Hvem er det som har en slik pil-tattovering? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (24 minutter siden):

Er så spent på hvem av de gamle deltakerne som glir rett inn i ny sesong. Kan det være Shirin? Hvem er det som har en slik pil-tattovering? 

Det er Imani! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om Shirins barndom nå. Veldig, veldig trist. Det har nok blitt gjort en stor feilvurdering den gang hun ikke fikk vite at faren var syk og skulle dø. Det må ha vært litt av et sjokk for en så ung jente. Jeg reagerte i starten av sesongen på Shirins gråteanfall. Det var flere ganger jeg både tenkte og sa «hun reagerer jo som om noen har dødd omtrent».., men jeg koblet (utrolig nok) ikke at det kunne ligge noe mer bak følelsesutbruddene. Jeg ser nå at hun nok har veldig mye innestengt sorg og smerte.

  • Liker 12
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor så dere det med den konvolutten og piltattovering? Fikk ikke med med det jeg. Var det helt på slutten etter kulekasting og alt, typ rett før rulletekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rediken skrev (12 timer siden):

Jeg håpte så inderlig at Ludvik hadde gått til Erik og Imani, da hadde han vokst litt i mine øyne.  

Ja enig!! Jeg var såå klar for det. Jeg tenkte, OK, Erik var hans største konkurrent der inne. Han mislikte vel ikke fyren av personlighet, men kun spill. At han var den skumleste og sterkeste spilleren og derfor gjentatte ganger forsøkte å spille han ut. Men nå var ikke Ludvig selv en del av finalen, altså ingen trussel for han lenger. Da syns jeg det hadde vært SÅ bra om han hedret Erik som spiller og verdig finalist med å faktisk gi han stemmen sin.

Innsidenut skrev (11 minutter siden):

Hvor så dere det med den konvolutten og piltattovering? Fikk ikke med med det jeg. Var det helt på slutten etter kulekasting og alt, typ rett før rulletekst?

Jeg fikk det heller ikke med meg første gangen. Leste om det her og måtte da gå tilbake. Da dukket det plutselig opp. Var litt merkelig ja.

Når det gjaldt finalistene så er jeg ikke fornøyd jeg heller. Jeg visste riktignok ikke om Markus' voldsihistorie før jeg så troskapstesten, så jeg syns det var litt gøy at han knuste kulen. Liker forsåvidt Victoria greit nok, men syns hun var naiv hvis hun trodde Markus skulle holde det han lovet med å si at jada, han kommer til å holde kula og hun kan få slippe den på 400k :roll: Altså, det er en så innlysende løgn som det er mulig å få det. Pga. Markus' dårlig samvittighet for at han ofret henne tidligere den uka? Så nei, der burde Victoria kastet kulen på beløpet foran! Tror ikke et øyeblikk på at hun var rett før å kaste den selv... det er veldig forsvarsmekanisme, for å ta tapet så bra som mulig. Hun ble både overrasket og sint, og så virkelig ut som hun hadde tenkt å holde.

Veldig glad de holder pengesummen tilbake når det gjelder Markus. Men jeg blir ekstra lei meg på Eriks vegne. Han sa ved tapet at det var et verdig par å tape mot, men nå vet vi jo at det slettes ikke var det. Minst verdig par i programmet historie! Som betyr at Erik burde vunnet, og det må føles så utroolig bittert for ham da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (1 time siden):

Hvor så dere det med den konvolutten og piltattovering? Fikk ikke med med det jeg. Var det helt på slutten etter kulekasting og alt, typ rett før rulletekst?

Det var rett etter fyrverkeri og alt. Begynner med at personalet samler sammen knust kule. 

 

Lacuna skrev (7 timer siden):

Det er Imani! 

Jaaaaa! Det er det! Jeg synes bare at vedkommende var mellomlys i huden, så tenkte ikke på henne i det hele tatt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (42 minutter siden):

Jaaaaa! Det er det! Jeg synes bare at vedkommende var mellomlys i huden, så tenkte ikke på henne i det hele tatt 🙈

Min umiddelbare tanke er at både hun og Erik har fått et brev hvor det står at det paret som ikke vinner finalen går inn i en ny sesong, eller noe slikt. :jepp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innsidenut skrev (2 timer siden):

Hvor så dere det med den konvolutten og piltattovering? Fikk ikke med med det jeg. Var det helt på slutten etter kulekasting og alt, typ rett før rulletekst?

Rett etter rulleteksten, altså HELT til slutt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (4 minutter siden):

Min umiddelbare tanke er at både hun og Erik har fått et brev hvor det står at det paret som ikke vinner finalen går inn i en ny sesong, eller noe slikt. :jepp:

Herregud, det hadde vært dritkult. 

Min umiddelbare tanke var ogå at dette var Imani, men var ikke sikker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imani lå i sengen og er med i høst sesongen (starter i september).

I brevet står det at hun skal gjennomføre PHs største hemmelige oppdrag,noensinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 minutter siden):

Imani lå i sengen og er med i høst sesongen (starter i september).

I brevet står det at hun skal gjennomføre PHs største hemmelige oppdrag,noensinne.

Du virker så sikker her, så jeg må spørre: Tror du dette eller vet du dette? 😊

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...