Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha! Fader for en twist! Følte meg dum som faktisk ikke klarte å skjønne at noe lignende var på lur!
Dét trynet til Ludvig når twisten kom fram var helt priceless! 😄 Whoop whoop! 🥳

Angående whoop. Snakk om lavmål av Viktoria og Maiken med å klisje ut den senga. Tror det må være det barnsligste jeg har sett noen gjøre på Paradise noensinne. Respondér gjerne med tristhet, oppgitthet og sinne, men derifra til å oppføre seg som hodeløse tenåringshøns er en lang vei å gå. Det er jo også litt ironisk at det er nettopp Maiken som er med på det. Hun hadde jo lenge store planer om å redde Erik og hadde sett seg lei av Ludvigs egoisme og overkjøring. Viktoria på sin side er mest tøff i kjeften på intervjurommet, men ellers gjør hun lite utav seg blant deltakerne. Jeg er sikker på at Erik vil klare å komme innpå henne iløpet av neste uke etter at sjokket og surket har lagt seg. 

Heia Erik, Imani, Shirin og Amir! Hvordan Markus stiller seg i forhold til disse har jeg enda ikke helt klart å finne ut av. Han vimser seg igjennom uke etter uke, litt på begge sider, og alle synes det er helt greit. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (1 time siden):

Hahaha! Fader for en twist! Følte meg dum som faktisk ikke klarte å skjønne at noe lignende var på lur!
Dét trynet til Ludvig når twisten kom fram var helt priceless! 😄 Whoop whoop! 🥳

Angående whoop. Snakk om lavmål av Viktoria og Maiken med å klisje ut den senga. Tror det må være det barnsligste jeg har sett noen gjøre på Paradise noensinne. Respondér gjerne med tristhet, oppgitthet og sinne, men derifra til å oppføre seg som hodeløse tenåringshøns er en lang vei å gå. Det er jo også litt ironisk at det er nettopp Maiken som er med på det. Hun hadde jo lenge store planer om å redde Erik og hadde sett seg lei av Ludvigs egoisme og overkjøring. Viktoria på sin side er mest tøff i kjeften på intervjurommet, men ellers gjør hun lite utav seg blant deltakerne. Jeg er sikker på at Erik vil klare å komme innpå henne iløpet av neste uke etter at sjokket og surket har lagt seg. 

Heia Erik, Imani, Shirin og Amir! Hvordan Markus stiller seg i forhold til disse har jeg enda ikke helt klart å finne ut av. Han vimser seg igjennom uke etter uke, litt på begge sider, og alle synes det er helt greit. 

Støttes 100%. Ekstremt fornøyd med utfallet. 

Og ja, det er helt uforståelig at Maiken og Viktoria oppfører seg slik. Blir rett og slett flau. Synes dette er mye verre oppførsel enn hva Shirin tidligere har vist i form av drama. Nå begynner jeg faktisk å like Shirin veldig godt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54

Shirin er morsom hun. Jeg tror kanskje ikke vi hadde blitt venner, men hun er bra TV, og på mange måter en sympatisk jente i mine øyne. Selv om hun sier utrolig mye rart 😂 hun kan fint vinne hele greia for min del.

Enig i at Maiken og Viktoria har kommer dårligst ut av dette. Jeg ble skikkelig overrasket, og enda mer overrasket over at ingen så ut til å reagere med å konfrontere dem med denne drittoppførselen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult at det kom en twist. Endelig!!! Det uttrykket på de når det ble sagt at han kan velge en valgfri gutt som skal sjekke ut. Og hvordan de reagerer med å legge smørbrød og vann i senga til Imani. What??? Håper virkelig en av dem rykker ut neste uke. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld synes jeg Shirin er morsom og ikke irriterende. I den previewen helt til slutt på episoden når Ådne ber henne om og holde kjeft og hun bare "ikke be meg om å holde kjeft" hahaha 

Jeg heier på Erik, men jeg er veldig skuffa over produksjonen. Det er utrulig tydelig for meg nå at de har løftet Erik opp og fram. Han gjorde det ikke bra i talentkonkurransen. Så det er ikke et fair game sånn som jeg ser det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstrålen. skrev (1 time siden):

For en gangs skyld synes jeg Shirin er morsom og ikke irriterende. I den previewen helt til slutt på episoden når Ådne ber henne om og holde kjeft og hun bare "ikke be meg om å holde kjeft" hahaha 

Jeg heier på Erik, men jeg er veldig skuffa over produksjonen. Det er utrulig tydelig for meg nå at de har løftet Erik opp og fram. Han gjorde det ikke bra i talentkonkurransen. Så det er ikke et fair game sånn som jeg ser det. 

Hadde ikke vært gøy å se på Paradise uten Erik. Jeg synes han la inn en kjempeinnsats i konkurransen, sangen var jo skikkelig fengende og skilte seg litt mer ut enn «alle de andre som rappet»

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes alle de andre guttene var flinkere til å fremføre enn han som faktisk jobber som artist.... Følte ikke han klarte å slippe seg løs - og virket utrygg på scnenen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Erik selv. Ser på sesong 10 (for første gang) samtidig som jeg følger med på den nye sesongen, og jeg klarer ikke helt se problemet folk har hatt med Erik. Han er høy på seg sjøl, men synes han virker som en skikkelig real gutt også i sin første sesong. Mulig jeg er påvirket av å se han i denne sesongen også. Han har hjertet på riktig plass, og spiller tøft. 

Shirin har nok også hjertet på riktig plass, men jeg er så sinnsykt lei av maset hennes om at set aldri går hennes vei noen gang, så fort noe blir vanskelig. Herregud, det er jo masse som har gått hennes vei fra start. Hun har MYE følelser, og det blir slitsomt selv om hun skaper underholdning. 
 

Har hatt godt inntrykk av alle der inne egentlig, helt til frokosten hvor Amir ble holdt utenfor. Fikk så vondt av han. Da var det så godt at Shirin sin godhet lyste gjennom der hun tok han imot. Hun er god på å se folk som er utenfor. Synes Amir virker som en veldig fin fyr.

Så digger jeg Imani. Heier litt ekstra på henne og.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest med stuntet til Viktoria og Maiken, at det er ikke bare barnslig mot Imani, men at det faktisk er renholdsarbeidere på Paradise Hotel som må skifte sengetøy og skifte madrass! Ikke greit og respektløst mot de folka sikkert som jobber døgnet rundt for produksjonen!

Er så gammel at jeg husker en av de første sesongene da Triana måtte kaste ut en deltager på grunn av mobbing.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/AexGr/nanna-kastet-ut-av-paradise-hotel-etter-mobbing

Frokosten var selvfølgelig ikke det samme, men så lavmål. Den nye burde man alltid ta godt imot! Det lærte jeg på barneskolen.

Elsker underdoggene Shirin, Amir og Imani nå. Markus er fortsatt min stjerne da, han er så søt og konfliktsky.

Godt spilt av Erik, glad han fikk Ludvig ut. Ærlig talt, for ei klyse! Det er noe kvinnefiendtlig med måten han blir så sint på jenter som han ikke kan kontrollere.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tok serien seg litt opp og godgutten Ludvig dro hjem. Er så kjedelig å se på når det ikke skjer noe. Fatter ikke Åssen han og Victoria har vært der så lenge når de ikke gjør noe ut av seg?!? Denne endringen trengte virkelig denne sesongen! 

Shirin har jeg fått mye mer sansen for. Skikkelig god hjertet. Ja litt drama av og til. Men godt å se et menneske med følelser, og da svinger det gjerne begge veier. Heier på henne og Erik. Håper Amir blir der en stund også. Godt å se en gutt vise litt følelser og. 


Chris sin avslutningstale forrige uke var det forøvrig ingen som tok til seg Tydeligvis. Skulle ønske også at Paradise hotel produksjonen adresserte nettopp det som skjedde med utestenging og mobbing. Det skulle vært adressert! 
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, noen tanker om denne uka.

- Ufattelig umodent å utestenge han nye ved frokostbordet. Skikkelig "throwback" til ungdomsskolen da jeg ble behandlet som luft selv om jeg stod rett ved siden. Ufattelig barnslig og umodent.

- Hva i alle dager skjedde med at Maiken brukte sitt nummer i talentkonkurransen til å rakke ned på andre? Jeg er enig med Shirin i at det er lavmål å rakke ned på andre for å hevde seg selv. Jeg, som flere andre her, liker Shirin bedre og bedre. Hun er kanskje litt for direkte og ærlig til tider, men hun sitter ikke og rakker ned på andre på det viset i alle fall.

- Jeg skjønte første ikke hva Erik drev med. Det virket helt ulogisk at han skulle bruke en makt til å sende ut seg selv. Jeg følte meg nesten også dum som ikke gjennomskuet at det var noe mer på gang. Erik er nok en langt større spiller enn det noen der inne faktisk forstår. Samtlige undervurderer han, til hans fordel (så klart).

- Utrolig teit opplegg "å ødelegge" senga til Imani. Jeg får mindre og mindre sansen for Maiken og Victoria.

- Jeg heier på Imani, Shirin, Erik og Markus. Håper de kommer langt og får svekket den andre alliansen.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (9 timer siden):

- Hva i alle dager skjedde med at Maiken brukte sitt nummer i talentkonkurransen til å rakke ned på andre? Jeg er enig med Shirin i at det er lavmål å rakke ned på andre for å hevde seg selv. Jeg, som flere andre her, liker Shirin bedre og bedre. Hun er kanskje litt for direkte og ærlig til tider, men hun sitter ikke og rakker ned på andre på det viset i alle fall.

Det Maiken prøvde på kalles på dårlig norsk for roasting. Der det er meningen at denne nedrakkingen skal ses på som humor. Roasting er vanskelig, det må være nøye gjennomtenkt, du må uttrykke deg med et spesielt toneleie og det fungerer kun mot folk som tåler det og er mottakelig for det i øyeblikket. 

Maiken var en elendig roaster og hele opplegget hennes var dårlig planlagt, derfor tok Shirin og andre det til seg. 

Utover det tror jeg ikke Maiken hadde bevisste intensjoner om å stå på scenen å være spydig, ufin og nedlatende på helt feil måte for å hevde seg selv. Det var ikke meningen at det skulle virke ondsinnet. 

Det var heller humor gone wrong. 

Endret av Ctrl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at Ludvig måtte dra og Erik reddet seg inn. Bra twist, jeg skjønte det ikke det hele tatt... trodde helt seriøst Erik røk.

Må støtte meg på de andre som om at Shirin har vist en god side av seg selv denne uka. Hun har jo kjent på det å ikke bli inkludert, så det var bra hun tok Amir så godt i mot.

Jeg har har aldri helt hatt sansen for den andre alliansen, men denne uka tok kaka med utestengingen av Amir og ekstremt barnslige hevnen med madrassen som Imani lå på.

En annen ting jeg må nevne er hvor ekstremt skadefro Maiken så ut på parsermonien når hun trodde hun skulle få ut Erik. Man så allerede når Erik stilte bak hvordan hun flirte hevngjerrig og at hun moret seg stort ved å ha "rundlurt" Erik. Heldigvis slo det tilbake på henne selv.  Maiken er kanskje den jeg liker minst av alle nå. Som andre nevner så var sangen hennes i talentkonkurransen ganske lavmål. Og, det virker som hele hevnaksjonen mot Imani var hennes påfunn, selv om hun ikke hadde noe problem med å få Victoria med på det.

Synest også det er ganske dårlig av Vicotria å råkline  med Markus når Markus og Imani er partnere og har noe på gang. Det er ganske tydelig at de ikke egentlig bryr seg om Imani i alliansen, så helt riktig og klokt av henne og spille med Erik nå. 

Det begynner å bli veldig spennende nå, gleder meg til neste uke, virker som det er noen som Shirin er glad i som kommer inn, håper på at det er Kristoffer, selv om det egentlig virker logisk at det er en jente som kommer inn.

Hun nye gjør forresten ekstremt lite av seg, har nesten ikke vært skjermtid på henne denne uken.

Endret av missmcbeal
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missmcbeal skrev (5 timer siden):

Veldig glad for at Ludvig måtte dra og Erik reddet seg inn. Bra twist, jeg skjønte det ikke det hele tatt... trodde helt seriøst Erik røk.

Må støtte meg på de andre som om at Shirin har vist en god side av seg selv denne uka. Hun har jo kjent på det å ikke bli inkludert, så det var bra hun tok Amir så godt i mot.

Jeg har har aldri helt hatt sansen for den andre alliansen, men denne uka tok kaka med utestengingen av Amir og ekstremt barnslige hevnen med madrassen som Imani lå på.

En annen ting jeg må nevne er hvor ekstremt skadefro Maiken så ut på parsermonien når hun trodde hun skulle få ut Erik. Man så allerede når Erik stilte bak hvordan hun flirte hevngjerrig og at hun moret seg stort ved å ha "rundlurt" Erik. Heldigvis slo det tilbake på henne selv.  Maiken er kanskje den jeg liker minst av alle nå. Som andre nevner så var sangen hennes i talentkonkurransen ganske lavmål. Og, det virker som hele hevnaksjonen mot Imani var hennes påfunn, selv om hun ikke hadde noe problem med å få Victoria med på det.

Synest også det er ganske dårlig av Vicotria å råkline  med Markus når Markus og Imani er partnere og har noe på gang. Det er ganske tydelig at de ikke egentlig bryr seg om Imani i alliansen, så helt riktig og klokt av henne og spille med Erik nå. 

Det begynner å bli veldig spennende nå, gleder meg til neste uke, virker som det er noen som Shirin er glad i som kommer inn, håper på at det er Kristoffer, selv om det egentlig virker logisk at det er en jente som kommer inn.

Hun nye gjør forresten ekstremt lite av seg, har nesten ikke vært skjermtid på henne denne uken.

Hun sa på en live at hun sugde han også den kvelden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett de to siste sesongene, men fått med meg at denne Erik har vært med før. Er en dummie i dette universet, så spør derfor: Er Erik på et slags "oppdrag", eller stiller han likt med de andre deltakerne mtp å vinne? :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 timer siden):

Har ikke sett de to siste sesongene, men fått med meg at denne Erik har vært med før. Er en dummie i dette universet, så spør derfor: Er Erik på et slags "oppdrag", eller stiller han likt med de andre deltakerne mtp å vinne? :vetikke: 

Han stiller likt. Det er vanlig at noen deltakere kommer tilbake igjen for å skape litt ekstra spill. 

Etter å ha lest kommentarene her kom jeg plutselig på hva Maiken sa da hun ble spurt om hva som skal til for at det blir fred på jorden. 

"Flere som meg". 

Nei Maiken, da hadde det blitt krig. :frustrert:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så glad for at Ludvig ble sjekket ut, men jeg er 100% sikker på at han sjekker inn igjen. 
Er så lei av at folk kommer tilbake, det føles feigt ut. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludvig sjekker 100% inn igjen. Det var en twist, og twister slår gjerne tilbake på en. Feuds har en tendens til vedlikeholdes ved at motparter sjekker inn igjen. Han kommer nok ikke med det første, men kanskje uka før finalen. 

Tror Erik også skjønner at Ludvig sjekker inn igjen. Det er hans største konkurrent, og Erik vil vinne mot sin største konkurrent i en finale. 

Øyeblikket mellom Shirin og Erik ved bassenget må være et av de fineste jeg har sett. Ikke noe klissklass med følelser og falske løfter. Bare en klem og trygghet om at alt kommer til å gå bra. 

Jeg følte at Shirin var en som gikk hardt ut i starten for å prøve å få respekt og at de andre fryktet henne. Men det ga en motsatt effekt, og det slår mot henne. Derfor spiller hun på godhet. 

Jeg vet ikke hva jeg føler om Amir ennå. Eller hun som sjekket inn sist av jentene. 

Victoria og Maiken. Fy fasan. Dårlig oppførsel, men ikke en god nok grunn til å si at man håper de dør. Det er to sterke jenter som er vant med å få det som de vil. Alt har gått deres vei til nå. Nå er kampen snudd, og de reagerer som bortskjemte barn som ikke fikk se på tv. 

Jeg føler at PH har blitt tolerante ovenfor denne type oppførsel. Jeg regner med de fikk en advarsel i etterkant. Men i en av de første sesongene så hadde de blitt avbrutt og bedt en av de reise. At den ene sto og filma hele seansen gjorde det faktisk ikke noe bedre. Sa ikke Markus at han sov på venstre side? Etter vinkelen å bedømme, så rotet de til hans side, og ikke Imani. Men det kan være kameraet som er speilvendt. 

Markus er en brikke som snur etter vinden av hvem som er sterkest der inne. Men jeg håper han blir teamShirin etterhvert. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig sesong hittil! Virkelig tatt seg opp sammenlignet med de tidligere siste sesongene. Og uken som gikk her var skikkelig bra. Selv om talentdelen er helt kriiiiise - men er jo underholdning dèt og 👀 Men hva skjedde med mr. og ms. paradise? Var ikke det godt nok navn lenger?

Amir virkelig utrolig spesiell, nesten så jeg lurer på om han er virkelig? Merkelig type selvtillit og virker å hoppe RETT inn i spillet. Men for all del, det er jo underholdende med spesielle folk. Thea er i alle fall dørgende kjedelig.

Jeg har alltid likt Erik og er veldig glad for at han klarer seg gang på gang, men syns samtidig at det begynner å bli litt cringe at det blir så åpenbart at produksjonen vil ha han der. Bringe inn to dommere som Erik kjenner godt liksom... Men, glad han vant for det blir jo action av det.

Jeg skal ikke påstå at jeg forsto hva som skulle skje, for jeg ble virkelig sjokka da de valgte at Amir skulle låse seg til Shirin. Men jeg forsto at det måtte være NOE mer. 1) Å kun få en låsning som makt på en utflukt virket veldig lite 2) Veldig ulikt Erik å sette seg slik i fare når han endelig kunne få ut den største konkurrenten. Men forsto ikke helt hva planen var. Ikke så lett når man ikke visste hele makten ;) Etterpå ga den jo mening da. Med denne makten visste Erik jo at Ludvig ville ryke - uansett. Om han hadde gått til Imani og sendt ut Markus, så hadde han uansett etterpå byttet Markus ut med Ludvig. Samme om Maiken faktisk hadde endt opp med å velge Erik over Ådne... da hadde Ådne blitt byttet ut med Ludvik. Men på denne måten så fikk han faktisk også i tillegg funnet ut hvor han har Maiken. Veldig smart!

Shirin har slik som flere av dere - virkelig grodd på meg. Generelt liker jeg alltid underdog'er, men er ingen fan av dramaqueens. Den gråtingen hun av og til starter opp med er så utrolig slitsom og barnslig. Men hun viser gode medmenneskelige sider nå som jeg liker. Nå er det mest irriterende at hun i HVER episode klager over at ingenting går hennes vei. Men samtidig er hun fortsatt der og for hver eneste kjip ting hun opplever så ordner det seg jo. Virkelig som hun glemmer det...
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda12

Hei! Jeg har ikke fått fulgt med på en stund. 

Er Marthe fortsatt med? Hva skjedde med henne eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...