Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal komme på Viafree i dag...

Anonymkode: 9843c...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvem tror dere den tidligere deltakeren er?

Anonymkode: ced0e...30f

Tror det er Erik sæter

Anonymkode: ef3c6...661

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror det er Erik sæter

Anonymkode: ef3c6...661

Men elefanten skarrer med R-ene... det gjør ikke Erik

Anonymkode: ced0e...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Men elefanten skarrer med R-ene... det gjør ikke Erik

Anonymkode: ced0e...30f

Høres ut som en sørlending på dialekten. Kristiansand eller noe. Hvem har vært med derfra før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lagt merke til øyene til Markus eller er det bare meg? Han åpner de nesten aldri helt og når han gjør det går de frem og tilbake veldig fort? Kan det være tics eller noe? Ikke at det betyr noe, han er veldig skjønn, er bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 7f921...18e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen som har lagt merke til øyene til Markus eller er det bare meg? Han åpner de nesten aldri helt og når han gjør det går de frem og tilbake veldig fort? Kan det være tics eller noe? Ikke at det betyr noe, han er veldig skjønn, er bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 7f921...18e

Mistenker at det kan være nystagmus (?). Ufrivillige rykninger i øynene, som ofte også fører til lys-sensitivitet. Men han har ikke sagt noe om det selv, så det er bare noe jeg har spekulert i! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

allesote skrev (59 minutter siden):

Høres ut som en sørlending på dialekten. Kristiansand eller noe. Hvem har vært med derfra før?

Niclas hjelmtvedt... fra sesong 8, men kan umulig være han...

er jo nesten ingen gutter med kristiansand dialekt som har vært med på PH.. nesten så jeg misstenker det er en jente ?

Anonymkode: ced0e...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Niclas hjelmtvedt... fra sesong 8, men kan umulig være han...

er jo nesten ingen gutter med kristiansand dialekt som har vært med på PH.. nesten så jeg misstenker det er en jente ?

Anonymkode: ced0e...30f

Ser ut som en gutt på henderne i episoden når personen tegner på speilet

Anonymkode: 2dac5...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste folka som har hatt sørlandsdialekt på PH er, Jeanette fra sesong 2, Lea fra sesong 11, Niclas fra sesong 8, Madelen sesong 3,  Sara sesong 7...

Men tviler på at det er èn av disse over her.... 

Anonymkode: ced0e...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sørlandsdialekten til elefanten: tror ikke det er noe å henge seg opp i. Tviler på at vedkommende er fra Sørlandet. Tipper det er som i Maskorama da Mia Gundersen portretterte med Nordlandsdialekt for å distrahere publikum fra å gjette riktig. Ryktene sier at det er Erik Sæter, noe jeg tror er mulig om man hører på det han sier. Broren hans er også gudfaren/fadderen til Shirin, så muligens derfor han valgte henne og?

Anonymkode: bb079...7e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff orker ikke Erik sæter...

syntes han virka så overlegen i sin sesong, gikk rundt og sa at han er "paradise guden" 

Anonymkode: ced0e...30f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk stemme at det er Erik, for under innspillingen forsvant han fra podden sin med Isabel og hun hintet veldig til at han var i Mexico. Når han kom tilbake var han visst veldig brun også. Så jeg regnet med han kom til å komme inn på et tidspunkt, men ble forvirret over dialekten, haha. Overbevisende sørlandsdialekt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elefanten sier jo at "de må henvende seg til øverste menighet, altså meg" aka gud, det var det Erik sæther maste om i hele hans sesong at han var gud. Kan ikke skjønne at elefanten er noen andre enn han, og at kristiansandialekta er bare for å forvirre, klassisk maskoramagrep det, og det er maskoramauke på PH.

Anonymkode: a473e...d65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arghh. Hva er greia med at folk skal være så høy på pæra? gå rundt og si du er gud?

 

hvis det er han, får håpe han ikke kommer langt :')

Anonymkode: ced0e...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elefanten sier jo at "de må henvende seg til øverste menighet, altså meg" aka gud, det var det Erik sæther maste om i hele hans sesong at han var gud. Kan ikke skjønne at elefanten er noen andre enn han, og at kristiansandialekta er bare for å forvirre, klassisk maskoramagrep det, og det er maskoramauke på PH.

Anonymkode: a473e...d65

Det vil isåfall være tidenes fredning av Shirin. Først kommer hun inn etter å ha røket dag 2, deretter sender de inn noen hun kjenner godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett dagens episode, så dette handler om den, men er ikke en spoiler.

 

Herregud som de drar ut den elefant-greia.... Dagens episode var dritkjedelig og ingenting skjedde. Ren fyll-episode og ikke verdt å sitte oppe for......

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner PH på lineær tv jeg... 

Var litt mer engasjement før kan man si, kikket på 2019-tråden, 80 sider! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er erik Sæther som kommer inn. Han var visst borte en stund og var kommet tilbake fra et eller annet. Paaadise guden som han kalte seg 😂 og hater å tape. 

Hvem andre kan det være enn han eller Even Kvam? Rein gjetting her 

Anonymkode: adbde...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er greia med å omtale seg selv i 3 person?

Anonymkode: 44637...22e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...