Gå til innhold

Paradise hotel 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er bra at jentene ikke er skrap tynne:) Christopher er kjekkas da

Anonymkode: 07b78...baf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns det er bra at jentene ikke er skrap tynne:) 

Anonymkode: 07b78...baf

Veldig enig!

Og de ser i det store og hele ganske naturlige ut, selvfølgelig bortsett fra de særdeles merkelige øyenvippene som alle har skaffet seg, og litt duckface her og der.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Santos sin reaksjon på Shirins utbrudd. Priceless😂

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Santos, men jeg liker ikke Shirin heller. Jeg føler at de er litt samme den typen, så det er jo ganske morsomt at de hater hverandre så mye. Jeg føler at de har en personlighet der de enten kan elske eller hate hverandre. 

Uansett hvordan denne sesongen blir vil det være et kjekt bidrag til sommeren. Jeg ser ikke på EOTB fordi jeg synes det blir litt mye, så Paradise er en OK mellomting. :)

Anonymkode: deeb4...820

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt hun rolige jenten som ikke trivdes med partneren sin, hun  som ble ofret. Søt jente, virker som hun har et genuint godt hjerte. Håper magefølelsen min stemmer :fnise:

Anonymkode: 36698...4eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at folk virkelig ser på slikt. Noen deltakere er rett og slett så lite smarte at de burde skjermes fra slik eksponering, mens andre har til dels svært velutviklede dyssosiale trekk.

Anonymkode: 9d3c9...460

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg forstår ikke at folk virkelig ser på slikt. Noen deltakere er rett og slett så lite smarte at de burde skjermes fra slik eksponering, mens andre har til dels svært velutviklede dyssosiale trekk.

Anonymkode: 9d3c9...460

Det er et kjekt avbrekk. Sikkert som KG er for deg. 

Anonymkode: deeb4...820

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke at folk virkelig ser på slikt. Noen deltakere er rett og slett så lite smarte at de burde skjermes fra slik eksponering, mens andre har til dels svært velutviklede dyssosiale trekk.

Anonymkode: 9d3c9...460

ja, det kan man jo mene. men det er jo frivillig deltagelse og jo drøyere jo bedre.  man husker jo de slemme gjennom åra og de som virkelig er helt på jordet. 

Anonymkode: 44637...22e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år synes jeg de har fått en merkelig gjeng med deltagere... 

Anonymkode: 0d9e0...23e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I år synes jeg de har fått en merkelig gjeng med deltagere... 

Anonymkode: 0d9e0...23e

En av de bedre castene på lenge synes jeg!

Anonymkode: 8f543...a37

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at det ikke er en gjeng med folk som bare er på badeferie...

forje sesong var jo helt kriiiiise

 

Syntes denne sesongen virker å ha potensiale

Anonymkode: ced0e...30f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 17.19):

I år synes jeg de har fått en merkelig gjeng med deltagere... 

Anonymkode: 0d9e0...23e

En merkelig gjeng er bedre enn èn kjedelig gjeng! syntes merkelige folk kan være litt mer interessant 🙂 trenger ikke å være no negativt

Anonymkode: ced0e...30f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En merkelig gjeng er bedre enn èn kjedelig gjeng! syntes merkelige folk kan være litt mer interessant 🙂 trenger ikke å være no negativt

Anonymkode: ced0e...30f

Ja, det eneste er at jeg får litt EOTB-vibber. Der er det jo om å gjøre om å lage mest drama rundt seg for å bli værende der inne. Jeg opplever det blant enkelte av deltakerne. Det blir litt i overkant mye, på den måten at man ser at det er falskt. Men de roer seg nok litt etter de har vært der noen uker forhåpentligvis. Den første uka er sjeldent overraskende bra. 

Anonymkode: deeb4...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent en sesong har starta så bra som denne sesongen 😄 

jeg er sykt nyssjerrig på hvem elefanten kan være... han har kristiansand dialekt... ikke mange gutter på PH som har vært fra Kristiansand. Eneste jeg kommer på er Niclas hjelmtvedt fra 2016 sesongen

Anonymkode: ced0e...30f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 13.31):

Det er for mange jenter som er helt klin like der. Jeg ser ikke forskjell på alle de blondinene.

Anonymkode: 97498...25c

Så inmari like også! Godt de har ulik dialekt ellers hadde jeg slitt skikkelig med å skille hun fra nord og hun fra sør.

Spicy start da, liker det så langt. Jeg pleier ikke holde med noen så tidlig, men Shirin er så fæl at jeg automatisk heier litt på Santos. Når hun sa han måtte "snakke to ganger før han tenker" eller hva det var, og han måtte rette på kjeftinga hennes :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem tror dere den tidligere deltakeren er?

Anonymkode: ced0e...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamsi skrev (4 timer siden):

Så inmari like også! Godt de har ulik dialekt ellers hadde jeg slitt skikkelig med å skille hun fra nord og hun fra sør.

Spicy start da, liker det så langt. Jeg pleier ikke holde med noen så tidlig, men Shirin er så fæl at jeg automatisk heier litt på Santos. Når hun sa han måtte "snakke to ganger før han tenker" eller hva det var, og han måtte rette på kjeftinga hennes :ler:

Haha, akkurat det jeg også tenkte! 

Ja, jeg tror Shirin og Santos tiltrekker hverandre uansett på godt eller vondt, så det blir spennende å se når hun er tilbake. Jeg liker ingen av de, men det blir gøy å se på. Bryr meg ikke hvem som går ut av de først, men tipper egentlig det blir Shirin (igjen). 

Anonymkode: deeb4...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Så man MÅ betale for viaplay i år for å se det? Husker vi bare har sett det på viafree før, da med ekstreme mengder reklame, men likevel greit. Har ikke lyst å betale for noen viaplay for kun å se et program søppeltv! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...