Entern Skrevet 16. oktober 2021 #741 Del Skrevet 16. oktober 2021 Dette ble glatt, sjelløst og intetsigende synes jeg😑😒 Synes Carina faktisk var mye, MYE bedre enn Alexandra i duetten i dag, hun sang like godt, sang en mye bedre sang og hadde noe som kan kalles sjel/innlevelse og. Istedenfor den reklamejingelgreia Alexandra sang. Joiken hennes var også kjedelig, nå håper jeg Bjørn og Jorun eller Carina går videre 😎 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 16. oktober 2021 #742 Del Skrevet 16. oktober 2021 Skulle ønske det var litt mer trøkk i Alexandra og Adam, men det var fint! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. oktober 2021 #743 Del Skrevet 16. oktober 2021 Adrian var veldig flink! Men; stem Alexandra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 16. oktober 2021 #744 Del Skrevet 16. oktober 2021 23 minutter siden, pia mater said: Så man må ha en eller annen historie om psykisk helse, følelse av utenforskap eller et brudd for å ha en personlighet? Syns hun har masse personlighet som kommer fram, men de klipper alltid slik at de med en trist historie får mer oppmerksomhet. Nei. Bjørn har da ingen spesiell historie? Men det er så mye mer særpreg hos han. Jeg syns ikke Carina og Jorunn heller har noe særpreg. De er ikke perfekte heller, så heller Alexandra over dem altså. Men Bjørn... 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 16. oktober 2021 #745 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Kul duett mellom Ole Børud og Bjørn!! De er så umake, og utrolig gode musikere begge to! Endret 16. oktober 2021 av Ullvott 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 16. oktober 2021 #746 Del Skrevet 16. oktober 2021 HelloMindy skrev (7 minutter siden): Alexandra og Adam. To favoritter sammen. Herlighet ♥️ Jeg husker Adam fra en annen duett fra Stjernekamp, og jeg tenkte på det ikveld også: han er så flink til og la den andre artisten skinne, og er der for og støtte opp. Jeg syns sangvalget var feil, Alexandra ble for sukkersøt, men kjempefint sammen! Det var konsert-materiale Tenker du på duetten med Bilal? ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 16. oktober 2021 #747 Del Skrevet 16. oktober 2021 Dette var desidert det beste ikveld for meg, det var en kvalitet over det. Stemmene utfylte hverandre og sangen, jeg glemte et øyeblikk det var Stjernekamp. Bjørn leverte igjen! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 16. oktober 2021 #748 Del Skrevet 16. oktober 2021 Chord skrev (Akkurat nå): Tenker du på duetten med Bilal? ❤ Stemmer! Det var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 16. oktober 2021 #749 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ullvott skrev (1 minutt siden): Kul duett mellom Ole Børud og Bjørn!! De er så umake, og utrolig gode musikere begge to! Enig! Og at de er så umake gjør det ekstra kult! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober 2021 #750 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ullvott skrev (Akkurat nå): Kul duett mellom Ole Børud og Bjørn!! Helt enig! Veldig kult og stemmene deres utfyller hverandre så bra 🤩 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 16. oktober 2021 #751 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ole er fantastisk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #752 Del Skrevet 16. oktober 2021 Bjørns duett gruseknuser alle🤩🤩🤩 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 16. oktober 2021 #753 Del Skrevet 16. oktober 2021 Når det gjelder Bjørn Tomren, så er han en av de som kan erstatte Petrus T. Ratajczyk i Type O Negative hvis de velger å starte opp igjen. (En annen kadidat er Tellef Raabe som også har kjellerdyp stemme). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 16. oktober 2021 #754 Del Skrevet 16. oktober 2021 Alexandra og Bjørn slår til igjen! Alexandra best jevnt over i kveld, men for en duett av Bjørn! Har fortsatt gåsehud. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 16. oktober 2021 #755 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg er kjerringa mot strømmen og synes at Bjørn kan ryke i dag for min del. 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #756 Del Skrevet 16. oktober 2021 Gruselgrafs skrev (Akkurat nå): Når det gjelder Bjørn Tomren, så er han en av de som kan erstatte Petrus T. Ratajczyk i Type O Negative hvis de velger å starte opp igjen. (En annen kadidat er Tellef Raabe som også har kjellerdyp stemme). Hahaha det er sørenmeg sant😎😎😎 Både stemmemessig og artistmessig😎 Nå vil jeg se Bjørn synge Type 0 😎😎 Type 0 Negative var favorittbandet mitt når jeg var tenåring og jeg er fortsatt fan😊 Hadde det vært hardrock i år måtte jo Bjørn sunget Type 0 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 16. oktober 2021 #757 Del Skrevet 16. oktober 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Alexandra og Bjørn slår til igjen! Alexandra best jevnt over i kveld, men for en duett av Bjørn! Har fortsatt gåsehud. Helt, helt enig 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 16. oktober 2021 #758 Del Skrevet 16. oktober 2021 JAAAAA! Bjørn og Alexandra! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2021 #759 Del Skrevet 16. oktober 2021 Da står det mellom Carina og Jorun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2021 #760 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jaja, da kan Carina fortsatt vinne hele greia, folkens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå