HelloMindy Skrevet 25. september 2021 #301 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLikeThat Skrevet 25. september 2021 #302 Del Skrevet 25. september 2021 HelloMindy skrev (Akkurat nå): Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶 Jeg tror det blir og står mellom Marius og Heidi. Begge ble veldig anonym for meg og etter hva de tidligere har levert. Alexandra overskygget alle sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 25. september 2021 #303 Del Skrevet 25. september 2021 HelloMindy skrev (Akkurat nå): Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶 Syns han var opera-aktig idag og jeg🤪 skjønner ikke helt hva som var så galt med anna Lisa eller Heidi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 25. september 2021 #304 Del Skrevet 25. september 2021 HelloMindy skrev (Akkurat nå): Jeg har en følelse av at Marius ryker ikveld. Han er egentlig en av favorittene mine, men han ble altfor anonym med sangen han valgte og fremførte. Jeg glemte han var med blant alt det dårlige og rare, og etter Alexandra 😶 Men det hadde vært morsomt å se hva han kom med i hip hop 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 25. september 2021 #305 Del Skrevet 25. september 2021 Håper Jorun ryker i dag. Var dårlig forrige gang og denne gang, selv om hun er "litt" unnskyldt i dag. Men hun holdt ikke rytmen på dansen heller. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 25. september 2021 #306 Del Skrevet 25. september 2021 Kveldens beste er Alexandra og Bjørn 👏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahean Skrevet 25. september 2021 #307 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg kan ikke skjønne at alle dommerne trakk frem Carina som en av de beste i dag. Hun sang liksom litt surt hele tiden. På høy tid at hun ryker nå! Den eneste som sang country i kveld var Bjørn. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. september 2021 #308 Del Skrevet 25. september 2021 Carina, Anna-Lisa og Marius med minst stemmer. Ikke overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLikeThat Skrevet 25. september 2021 #309 Del Skrevet 25. september 2021 tirben skrev (5 minutter siden): Håper Jorun ryker i dag. Var dårlig forrige gang og denne gang, selv om hun er "litt" unnskyldt i dag. Men hun holdt ikke rytmen på dansen heller. Jorun er med videre😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 25. september 2021 #310 Del Skrevet 25. september 2021 Kjipt at Anna Lisa røyk. Jeg hadde håpet det skulle bli Marius.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 25. september 2021 #311 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg må innrømme at jeg syns showet taper seg litt når Jorunn og Carina går videre gang på gang på dårlige fremførelser. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 25. september 2021 #312 Del Skrevet 25. september 2021 Skjønner ingenting nå jeg.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 25. september 2021 #313 Del Skrevet 25. september 2021 Lady Lovelylocks skrev (Akkurat nå): Kjipt at Anna Lisa røyk. Jeg hadde håpet det skulle bli Marius.. Enig. Anna Lisa er jo rå. Marius er kjedelig og synger opera i alle sjangre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 25. september 2021 #314 Del Skrevet 25. september 2021 Så utrolig kjipt at Anna-Lisa røyk nå! Hun har virkelig gjort det bedre enn Carina og Marius, som har gjort det samme gang på gang! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 25. september 2021 #315 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg tror Heidi priser seg lykkelig over at hun er videre basert på tilbakemeldingene hun fikk 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 25. september 2021 #316 Del Skrevet 25. september 2021 Chord skrev (1 minutt siden): Skjønner ingenting nå jeg.. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 25. september 2021 #317 Del Skrevet 25. september 2021 Carina syns jeg var fortjent gikk videre i dag. Men hvordan er det mulig at Jorun aldri er blant de usikre? Hun er konsekvent blant de dårligste hver gang og i kveld var hun klart verst... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. september 2021 #318 Del Skrevet 25. september 2021 Chord skrev (1 minutt siden): Skjønner ingenting nå jeg.. Carina overlevde igjen… Anna-Lisa var ikke den dårligste av de 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september 2021 #319 Del Skrevet 25. september 2021 Jorun må ha fått maaaange sympatistemmer. Synd Anna Lisa røk, tror hun hadde gjort det råbra i hiphop. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 25. september 2021 #320 Del Skrevet 25. september 2021 Anna Lisa FØR Jorunn og Carina? Håper virkelig alle som har ører er ute å fester nå, og ikke fikk stemt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå