Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Tulla25j skrev (1 minutt siden):

Nora altså 😍 digger henne! 

Glemmer aldri da hun sang «Når himmelen faller ned» av Anne Grete Preus ♥️ Det var helt nydelig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmene mine gikk til Bjørn i dag! Ikke fordi Alexandra ikke er flink, for hun er ekstremt flink! Men Bjørn er så sær, det er noe helt annet enn alle andre, og det er forfriskende 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Glemmer aldri da hun sang «Når himmelen faller ned» av Anne Grete Preus ♥️ Det var helt nydelig! 

Har ikke fulgt med fast på Stjernekamp før nå, siden jeg er fra samme sted som Alexandra.  Men sett flere av Nora sine opptredener på YouTube, «når himmelen faller ned» er en av favorittene!! 🤩

Endret av Tulla25j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chord said:

Hvorfor var ikke Ella Marie med på dette?

Hun er på turné. 😄 Og det er jo ganske stort for henne etter pandemitørke. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke dette argumentet med at Alexandra ikke har personlighet. Hun er definisjonen av personlighet. Hun synger med personligheten. At hun er sukkersøt er jeg enig i. Og det er jo det som er det beste med henne! En tvers igjennom utrolig flott og vakker person, som attpåtil holder internasjonal sangkvalitet. Jeg er ikke tungbedd og lar meg lett sjarmere av henne :) Gi meg sukker all day long hvis det er på det viset! Tror jeg har en liten TV-crush pågående 😄 

Respekterer dette innlegget 😌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er den eneste artisten jeg vet om som Bjørn Tomren kan sammenligness med, samme nivå.

men bedre stemme.

Endret av Gruselgrafs
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Sorry fikk overdose på rødtoppen for årevis siden. Men skjønner at stilen hennes imponerer folk som ikke har sett den 1000 ganger før, 10 år tidligere, på masse kulere damer på Løkka😜😜😜

Men har ikke noe imot henne da 😌

Bilal derimot passer BARE som statist i Tolkienfilm. 🤢🤮

Snakker ikke om stilen hennes. Men jeg syns hun er kul og har en råbra stemme. Jeg likte Multicyde da jeg var ung og lovende også, så har alltid likt henne. Hun er totalt forskjellig fra meg da, jeg er stille og introvert, mens hun er høyt og lavt og ekstrovert, men jeg digger henne likevel. Kalle Grünerløkka Løkka er forresten veldig 90/2000-talls ;) Hilsen en som er født og oppvokst i nærheten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...