Gå til innhold

Stjernekamp 2021


Gjest89754

Anbefalte innlegg

Gruselgrafs skrev (Akkurat nå):

Oops svarte på fei inlegg, Det var et svar på at Bjørn er en kunstner..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Skjønner at musikk er smak og behag, men jeg for min del klarer ikke skjønne hva Bjørn gjør i finalen engang. Noe sier meg at alle andre deltakere har vært jevnt over dårlige hele veien ettersom han står der. 

Jeg ble ikke akkurat bergtatt av jodling og flat og tørr lullaby-sang i finalen. 

Men for all del. Jeg respekterer at folk mener noe annet. Utover det, så håper jeg dere får en nedtur ganske snart når vinneren avsløres ;) 

Dette tar jo år og dag med kjedelig fyllstoff så blir neppe snart😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første året jeg ser Stjernekamp og tenkte å se de gamle sesongene etterpå, også kommer de her og spoiler alle sammen 😠 

 

(bare tuller altså)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (Akkurat nå):

Dette tar jo år og dag med kjedelig fyllstoff så blir neppe snart😂

Ja, herregud hva skjer med det! Jeg satt og lurte på om jeg rakk å gå på do etter å ha stemt... Bra jeg valgte å gå da, ellers hadde jeg sprengtes iløpet av kvelden. Verre enn MGP! 😄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så mye teit fyllstoff.

Rødtoppen har gått ut på dato og jeg er glad jeg hoppet av sesongen han der Bilal vant æsjjj🤢🤮

Men fin Royals da 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (1 minutt siden):

Hva med å ha med alle vinnerne neste sesong? Det hadde vært gøy.

Skulle skrive akkurat det samme. En Stjernekamp Allstars hadde vært dødskult! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Huff så mye teit fyllstoff.

Rødtoppen har gått ut på dato og jeg er glad jeg hoppet av sesongen han der Bilal vant æsjjj🤢🤮

Men fin Royals da 😊

Såpass ja…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

Skjønner at musikk er smak og behag, men jeg for min del klarer ikke skjønne hva Bjørn gjør i finalen engang. Noe sier meg at alle andre deltakere har vært jevnt over dårlige hele veien ettersom han står der. 

Jeg ble ikke akkurat bergtatt av jodling og flat og tørr lullaby-sang i finalen. 

Men for all del. Jeg respekterer at folk mener noe annet. Utover det, så håper jeg dere får en nedtur ganske snart når vinneren avsløres ;) 

Fordi vi liker personlighet og kreativitet og ikke faller for sukkersøtt opplegg 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ønsker dere så til en eventuell neste sesong? Kanskje Einar Ellingsen?

Begynte nesten å lure på om de hadde gravd opp igjen Jan W. Danielsen (synest han ligner litt), men han låter iallefall bedre enn Joey Tempest klonen Lars Aas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Huff så mye teit fyllstoff.

Rødtoppen har gått ut på dato og jeg er glad jeg hoppet av sesongen han der Bilal vant æsjjj🤢🤮

Men fin Royals da 😊

Men så negativ da. Gud bedre. Det er tiende sesong av Stjernekamp da, så er naturlig med litt tilbakeblikk og at vinnerne får opptre. Rødtoppen som du så «fint» kaller henne er en av de kuleste damene jeg vet om og har en helt rå stemme! Og hva er galt med Bilal? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (Akkurat nå):

Såpass ja…

Tror ikke jeg hater Bilal mer enn mange her hater Carina ;) 

Men ikke mindre heller ;) 

Han hadde passet bra som statist i en Tolkienfilm ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 minutter siden):

Er Silya gravid? Eller var d bare buksen m pynt?

Hvem i 71 grader nord er i så fall faren? 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (Akkurat nå):

Fordi vi liker personlighet og kreativitet og ikke faller for sukkersøtt opplegg 😜

Skjønner ikke dette argumentet med at Alexandra ikke har personlighet. Hun er definisjonen av personlighet. Hun synger med personligheten. At hun er sukkersøt er jeg enig i. Og det er jo det som er det beste med henne! En tvers igjennom utrolig flott og vakker person, som attpåtil holder internasjonal sangkvalitet. Jeg er ikke tungbedd og lar meg lett sjarmere av henne :) Gi meg sukker all day long hvis det er på det viset! Tror jeg har en liten TV-crush pågående 😄 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (Akkurat nå):

Hvorfor var ikke Ella Marie med på dette?

Leste hun var opptatt med turné

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...