Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Bjørn var i en klasse for seg! Så uanstrengt kul og god rapteknikk. 

Carina sang som vanlig surt og ble veldig andpusten etter hvert. Hun trenger sangtimer. Basert på alle programmene så bør Carina ryke i dag. Hun er den klart dårligste av artistene.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha Carina eller Jorunn ut, basert totalt på alle opptredenene.

Ut i fra dagens opptreden synes jeg Jorun bør ryke.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (11 minutter siden):

Nesten så man må starte et opprop for å få Khan-trioen til Eurovision 2022 :tronderbart:

Ja det var kjempegøy🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipt at Marius røk. Ikke hans beste kveld i kveld, men totalt mye bedre enn Jorunn og Carina, synes jeg.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trodd at Carina skulle ryke... Men som sett tidligere vet man at alt kan skje dessverre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han gjorde det ikke så bra idag. På hip hop. Hvor lenge skal Carina være trygg fra å ryke ut?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var helt enig i de tre som var trygge og de tre som havnet i fare for å ryke ut. Var egentlig litt hipp som happ for meg hvem av de tre som måtte ut. Marius gjorde det dårligst i dag synes jeg så sånn sett rettferdig nok. Det var bra han fikk vært med på operaen og vist det han er god til! 👍🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chord skrev (6 minutter siden):

Skal tro hvor mange lørdager Carina har vært blant de 3 usikre, de fleste kanskje? 

Håper det blir neste, eller Joirunn. Eller omvendt, begge de som ryker i de to neste progr,  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som. Flere her er jeg enig i at andre enn Marius burde ryke. Likevel er det ikke overraskende, då han som mange andre operasangere sliter med allsidigheten og å legge bort teknikken.

Men nå må vi ikke dvele lenger med dette. Fokuset må være på den fantastiske tv-opplevelsen vi fikk servert i kveld av en odde trio! Vi snakker en obligatorisk gruppe til neste års eurovision. Vi går for humor, men humor med kvalitet! Hvilket konsept bør "Gunther, Heidi und der dritten Jodeljunge" gå for i neste års eurovision? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor Carina får så mye kritikk her inne, jeg syns hun overrasker positivt hver gang! Jeg er ikke noe fan av henne, men syns hun gjør en veldig god figur i Stjernekamp.

Enig. I kveld satt sønnen min og å så på. Han har ikke hørt/sett noen av dem før ( han visste hvem Jorunn var da).  Men ante ingenting om hvilken sjanger de egentlig hører hjemme i osv. litt morsomt å høre meningen hans da uten fordommer el tidligere oppfatninger. Dommen hans: Bjørn og Carina var best. Nr 2 Alexandra og Heidi. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...