Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Sist jeg var innom KG så så jeg at noen var så sinna på meg, og da ble jeg redd, og begynte å gråte, derfor har jeg ikke turt å komme hit før nå.

Jeg er så redd jeg

Redd for hva andre mener om meg.

Også føler jeg meg bare i veien, og til bry lissom.

Siden jeg bare er så misslykka og negativ og støter alle fra meg.

Jeg er lei meg for det.

Jeg klarer bare ikke å tenke noe positivt når jeg bare har opplevd negative erfaringer i livet. :tristbla::tristbla::tristbla::tristbla::tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg trøtt og lei.

Klokka er fire midt på natta.

Og jeg har ennå ikke lagt meg.

Er så redd for å sove.

Skummelt å sove lissom.

Også mister man kontrollen.

:overrasket::roll::redd::sjokkbla::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så lei, så lei, lei av livet også er jeg 25 år. Det er så trist å ikke føle noe glede eller lykke mere.

Er bare trist og ulykkelig jeg.

Og sliten. :sove:

Sliten av livet lissom...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mere. Når jeg ikke finner noe som jeg liker, og alt virker bare svart så er det bare ikke noe håp for meg. :sjokkbla::sjokkert::redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare vært inne og kjedet meg i hele helga. Helt alene også har jeg deppet og gråtet masse. Vært helt uttttafor som vanlig. Er helt uttafor i hele livet jeg. Takler lissom ikke livet jeg. Livets problemer og sånn. Jeg har alt for mye problemer som hoper seg opp.. :forvirret::tristbla:

I natt så fikk jeg ikke sove heller. La meg klokka to midt på natta og sovna ikke før klokka ti om morran. Og da blir jeg bare gal da. :sove: Når jeg ikke får til å sove. Også sov jeg fra ca. elve til klokka ett. Og da våkna jeg. Men jeg orka ikke å stå opp før klokka fire i dag. Lå der bare og var lei. Lei meg fordi jeg ikke klarer å sove :sove: Og sover er lissom en ting som man gjør hver dag, og når jeg ikke klarer å få sove, hva skal jeg gjøre da? :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjeder jeg meg. Kjeder meg masse. Derfor skriver jeg her. Sorry at det blir så mange innlegg av meg her da. Men det er lissom en dagbok, og da går det vell ann å skrive her flere ganger, eller jeg vet ikke jeg.

Jeg har så lyst til å legge meg, men jeg tør ikke. Også er jeg helt søvnløs jeg. Når jeg ikke klarer å sove så blir lissom dagen ødelagt. Men dagene mine er jo ødelagte uansett om jeg får sove eller ikke da.

Jeg har ikke noe liv uansett jeg.

Lever lissom ikke jeg.

Bare depper og har så mye angst at den kveler meg.

:syk::sprettoy::eeeh::redd::sjokkbla::sjokkert::(:tristbla::forvirra::grine: :cry: :sur::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis jeg legger meg så vet jeg at det er en ny dag i morra når jeg våkner.

Da er det mandag så tirsdag så onsdag så torsdag så fredag så lørdag så søndag og enda en ny mandag så tirsdag, så onsdag, så torsdag så fredag og lørdag så søndag også kommer det enda en ny dag, mandag så tirsdag så onsdag så torsdag så fredag så lørdag så søndag og enda en ny uke og nye dager, mandag, tirsdag, onsdag,torsdag fredag, lørdag, søndag... Når er dagene ferdige?

:sad::forvirra::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Skulle gjerne ha gitt deg noen trøstende ord slik at du følte deg litt bedre men jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Så jeg gir deg en god klem i steden :klem:

Kjekt å se deg igjen her igjen Linnea - bra du ikke forsvant helt :)

Endret av Titta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå våkna foreldrene mine og var sinna på meg fordi jeg ikke sov.

Men jeg klarer jo ikke å sove. Så hvorfor er de sinna når jeg ikke tør å sove?

Jeg skjønner ikke hvorfor de er sinna på meg?

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Linnea! :klem:

Er det ikke kjekt med alle meldingene du har fått i gjesteboka siden sist du var her?

Det betyr jo at det er ganske mange som bryr seg om deg da! Det er jo en positiv ting i livet ditt, at noen vil deg vel, eller ?

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: 

Skulle gjerne ha gitt deg noen trøstende ord slik at du følte deg litt bedre men jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Så jeg gir deg en god klem i steden  :klem:

Kjekt å se deg igjen her igjen Linnea - bra du ikke forsvant helt  :)

:klem:

Tusen takk...

Jeg turte bare ikke å komme her før i natt jeg.

Har hatt lyst, men jeg var så redd om noen var lei av å ha meg her jeg.

Også turte jeg nesten ikke. Og nå er det midt på natta, og da trodde jeg de fleste sov, så da turte jeg. Er så redd for at noen skal si at jeg vil ha det vondt, og at jeg ikke vil få det bedre. For det høyeste ønsket mitt er å bli normal? Og da blir jeg så lei meg når jeg leser at andre sier det motsatte. Det sårer meg veldig. Vet at jeg er veldig sårbar, og tar alt rett inn i det sorte hjertet mitt.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Linnea!  :klem:

Er det ikke kjekt med alle meldingene du har fått i gjesteboka siden sist du var her?

Det betyr jo at det er ganske mange som bryr seg om deg da! Det er jo en positiv ting i livet ditt, at noen vil deg vel, eller ?

:troest:

Jepp, hyggelig med ord i dagboka ja. Men jeg er så lei meg når noen skriver noe som sårer. Og jeg er så sårbar. Og sist da jeg var her inne så var jeg enda mere depremert enn før jeg gikk inn på KG. Derfor turte jeg så vidt å komme hit nå..

Jeg er helt skrudd tvers gjennom... :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg skal prøve å sove nå jeg.

Snart så blir det mørkt igjen siden klokka er snart fem om natta.

:sove: God natt til alle sammen..

Natta :)

:klem: og nattaklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagbok!

Håper det er OK at jeg spør deg noen spørsmål, for jeg vet ingenting om det å ha angst og vet ikke hvordan det er å ha det slik.

Hvordan er forholdet ditt til foreldrene dine? Kan du snakke med dem om angsten din? Har du søsken eller noen andre du kan snakke med? Har du noengang hatt en venn?

Jeg tror også det er viktig å prøve å tenke positive tanker. Jeg vet som sagt nada om det å ha angst, men synes det høres rart ut at ingenting kan gjøre deg glad eller iallefall litt mindre trist. Blir du ikke glad når du får et koselig innlegg i dagboka di? Eller når du klapper en kattunge? Eller hvis du ser en fin film på TV? Eller hvis du har kjøpt yndlingsgodteriet ditt og et fint blad?

Smiler eller ler du aldri? Jeg synes det høres utrolig ut å gå gjennom livet uten å føle noen form for glede noen gang....?

Jeg har en positive ting du kan si om deg selv:

"Jeg har på egen hånd funnet frem til KG, registrert meg, lært meg å navigere rundt og i tillegg opprettet en dagbok. "

--------------

Slik lager du farge på innleggb (ser du har spurt om det tidligere):

Denne setningen skal være blå

[color=blå Denne setningen skal være blå [/color

Nå tok jeg vekk den siste tag'en etter (color=blå og etter [/color , for at ikke koden skulle virke. For da hadde du jo ikke kunne sett hvordan den skal se ut... (Dårlig forklart, skjønte du det?) (En tag = [ eller ] ) Koden jeg viste deg fungerer altså kun hvis du setter på en tag bak [color=blå eller bak [/color.

Men det letteste er jo bare å markere setningene du vil endre farge på, og deretter velge ønsket farge fra "farge"-rullgardina når du skriver innlegg.

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...