Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei, og sliten. Trist inne i meg som vanlig. Trist og lei er jeg hele tiden. Jeg er så sliten, sliten av dette livet. Livet tapper meg for alle de få kreftene jeg har. Det er så slitsomt å være så redd, og å ha angst. Skjelver av redsel hele tiden. Har mest lyst til å gråte, men jeg har ingen flere tårer igjen. :cry:

Egentlig skulle jeg ha lagt meg nå jeg, men jeg tør ikke å sove. Det er så mørkt ute, og jeg er så mørkeredd. Kanskje jeg må vente til det begynner å bli lyst? :grine::sove:

Unnskyld meg. Dette ble mye dumt. Jeg bare syter og klager hele tiden. Og stakkar dere som leser om klaginga mi. Unnskyld meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg føler lissom ikke jeg har gjort noe spesielt jeg da. Blir lissom så flau :flau: når andre gratulere meg med dagboka her. Jeg som bare skriver masse tull og dumt.

Men tusen takk.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler lissom jeg har bursdag nå jeg ;)

Siden alle gratulerer meg...

Bare hyggelig det.. :flau:

Unnskyld meg for at jeg ble :flau:

:bursdag:

Dere er så snille da...

Jeg sender alle en :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok, Linnea!

:velkommen:

Nå var du ordentlig flink! :Nikke:

Jeg skal straks hoppe til køys. Gjør det du og da? Og la lyset stå på. Ta med deg et blad og les det.

Du skriver ikke masse dumt og tull. Eller forresten, tull skriver vi alle sammen rundtomkring i dagbøkene våre! :ler: Det er det de er til, å bare skrive det som faller en in.

Nei, nå taster jeg bare feil, så da er nok senga den eneste rette plassen for meg NÅ!

Sov godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver en gang til jeg men jeg får det nok ikke til jeg. Jeg er helt dum jeg Hvorfor går det ikke?? :sjenert: Denne ble flaut altså. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt jeg skal legge meg nå jeg :sove: men jeg vet ikke om jeg tør ennå. Er så redd for å :sove: Også vet jeg at når jeg våkner så våkner jeg til enda en ny vond og trist dag. Dagene blir lissom aldri ferdige. Er så lei av livet jeg. Lei av alle minuttene som aldri tar slutt lissom. Det eneste som holder meg opp er at for hver dag som går, jo mere bruker jeg opp livet mitt. Og jeg lever heldigvis ikke i evighet heller. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

har fulgt med på deg ei stund nå (neinei, ikke sånn spionert, bare sett hvor mye vondt du plages med) så tenkte at siden du nå har fått dagbok, så ville jeg i det minste stikke innom med en :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...