Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Jeg har tro på at du vil bli frisk, jeg har tro på at du vil bli bedre, men noen ganger det vanskelig å la det skinne igjennom. Jeg har selv hatt problemer med det, så tro meg når jeg sier at jeg vet hvordan du har det.

Prøv deg på et ekspriment; tving deg selv, hver eneste dag, å vri tankegangen over til det positive. Sinnsykt vanskelig og noen ganger virker det totalt nyttesløst, men klarer du å tvinge deg selv til å tenke positivt, skrive positivt, har du tatt et langt skritt den riktige veien, Linnea.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Linnea. Jeg har også tro på at du en dag vil få det bedre. At du skal slippe å ha det så vond med deg selv. Og at verdagen din vil bli lysere. Det er ikke enkelt å finne de rette ordene bestandig. Jeg synes at du skal fortsete med å være her inne jeg Linnea. Skrive videre på dagboka di. Jeg vil gjærne komme på besøk hos deg å skrive noen ord her.

Klem fra meg :klem: Ønsker deg en god natt LInnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk hope...

Du er så snill og omtenksom du vennen..  :klem:

Jepp du har riktig du... Jeg har sett på tv ja.. Flink til å gjette du da? Hehe  :ler:

Også har jeg sittet masse foran internetten... :klem:

:smilyblomst:

Jeg er litt synsk altså! :) Neida, ikke egentlig. Men hva annet gjør man på en søndag egentlig? :)

Og du, ikke forsvinn fra KG selv om noen skriver ting du ikke liker. Om du ikke vil se det konstruktive i ting f.eks. så er det jo bare å ignorere det og gå videre.

Mennesker er forskjellige vet du, og vi uttrykker oss ulikt. Men ingen her inne er slemme med vilje, eller vil deg vondt. Vi forsøker bare å støtte på ulike måter.

Håper natten er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok. Er på ferie og er ikke logget på hver dag (og surfer mindre enn ellers) så jeg så den ikke før nå. Kjempefint at du begynte. Ser at du "truer" med å slutte å skrive her, men ikke gjør det, da. Se så mange som har vært innom boka di etter at du begynte å skrive. Vi er spente på hvordan det går med deg, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

gratulerer med dagbok!! :hoppe:

husker da du begynnte å skrive innlegg på kropp-forumet, er kjempebra du har fått deg dagbok :) Da kan du se hvor mange her inne som følger meg deg uten at du visste det ;)

Og fem sider med dagbok etter 3 dager, tro meg, det må nok være rekord på KG....

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Linnea gitt seg her tro? Håper ikke det!! Hvis du leser dette så vit at vi er MANGE som følger med på det du skriver og tenker på deg. Håper å se noen ord fra deg igjen snart! :blomst:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok ikke gitt seg her, nei.

Linnea er sterk, selv om hun ikke tror på det selv. ;)

Ja, du har fått mange innlegg. Også så fine og koselige! Det er godt at så mange bryr seg, ikke sant? :klem:

Håper du har sovet godt og hatt en fin dag. Sett noe spennende på tv? ;) Håper du så det der 'Can you dance' på TVNorge, for det var artig! :)

Og du, ta deg gjerne en tur innom alle emnene her på KG. Jeg er helt sikker på at du har masse å bidra med. Også er det jo gøy å skrive. Og kanskje man får et tips eller to..? :)

Lurer på om jeg skal legge meg snart... Har vært trøtt i hele dag. :Gjesp:

Ha en riktig fin kveld!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå? Savner litt oppdateringer her inne jeg Linnea!

HVa skjer om dagen? Har du møtt på Kongen av Drammen, Svein, i det siste? :ler:

Håper dagen er ok!

Endret av Hope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare ikke orka å vært inne på kg fordi jeg var så lei. Har ikke vært her på flere dager og uker tror jeg.

Også tror jeg at noen her inne var lei av alle de negative innleggene mine og at jeg ikke tok imot positive kommentarer.

Unnskyld meg.

Også turte jeg ikke å komme hit før i dag jeg.

Jeg var så redd for å få kjeft jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ble jeg så lei meg når noen skrev at jeg ikke vil bli frisk, og hadde tenkt til å slutte her jeg da.

Orka ikke mere.

Ble bare enda mere lei meg etter jeg leste dagboka mi..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...