Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg lei, lei av alt sammen. Møkkalei. Og sinna på meg selv. Sinna fordi jeg har blitt som jeg er. Jeg har bare så mye sinne og tristhet inne i meg som hoper seg opp i en stor vond tung steinklump i magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille Linneavennen!

Ser at du har en dårlig dag idag, vil bare innom og gi deg en god klem :klem: !

Jeg syns du er tøff som trosser redslene dine og går i butikken iblant, at du skriver her selv om du er redd for det, det viser at du har mot og at du gjør det som skremmer deg, om enn i små doser. Det er slik du får fremgang. Jeg krysser fingre og tær for at du får riktig hjelp, slik at du kan få det bedre. Syns du skal tvinge deg selv i butikken og kjøpe en sjokolade jeg, da kan du være veldig stolt av deg selv etterpå og spise den med god samvittighet. Ellers kan du jo prøve å ta deg en tur imorgen? Det tipset med Angstringen er sikkert så dumt, tør du å be psykologen/støttekontakten din sette deg i kontakt med dem? Selv om du ikke tør nå, tror jeg det kan hjelpe. Kanskje du der finner en venn som sliter med det samme som deg? Håper du får en fin kveld, og at tankene lysner.

Masse klemmer fra Sweetie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten. Håper jeg sovner inn for alltid i natt. :sove:

Linnea, det må du ikke si! Vi ville savne deg veldig her inne....husk at selv om alt virker svart så kommer det lysere tider. Fortsett å vær den tøffe jenta du er du tøffelinnea (hva med å endre nick)?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille Linneavennen!

Ser at du har en dårlig dag idag, vil bare innom og gi deg en god klem  :klem: !

Jeg syns du er tøff som trosser redslene dine og går i butikken iblant, at du skriver her selv om du er redd for det, det viser at du har mot og at du gjør det som skremmer deg, om enn i små doser. Det er slik du får fremgang. Jeg krysser fingre og tær for at du får riktig hjelp, slik at du kan få det bedre. Syns du skal tvinge deg selv i butikken og kjøpe en sjokolade jeg, da kan du være veldig stolt av deg selv etterpå og spise den med god samvittighet. Ellers kan du jo prøve å ta deg en tur imorgen? Det tipset med Angstringen er sikkert så dumt, tør du å be psykologen/støttekontakten din sette deg i kontakt med dem? Selv om du ikke tør nå, tror jeg det kan hjelpe. Kanskje du der finner en venn som sliter med det samme som deg? Håper du får en fin kveld, og at tankene lysner.

Masse klemmer fra Sweetie.

Tusen takk sweetie pie.

Jeg har dårlige dager hver dag jeg.

Alle dagene er vonde.

Grusomme dager.

Æsj.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linnea, det må du ikke si! Vi ville savne deg veldig her inne....husk at selv om alt virker svart så kommer det lysere tider. Fortsett å vær den tøffe jenta du er du tøffelinnea (hva med å endre nick)?

:klem:

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... jeg ser at du har en vanskelig dag i dag, Linnea... men du må ikke gi opp for det. Ting blir bedre!

Har du noengang prøvd å ringe til en slik hjelpetelefon, som f. eks Mental Helse har? Tror det er veldig mange som får hjelp der, når de har det veldig vanskelig. Kanskje du kunne prøve det? Det er godt å få snakke med noen, vet du...

Her er hjemmesiden deres: Mental Helse! og der står nummer til hjelpetelefon osv.

Husk at det er mange her inne som tenker på deg og som virkelig bryr seg om deg, Linnea!

Stoooor :klem: til deg!

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg tør ikke å ringe i telefoner. Har så telefonskrekk. Uff altså. Redd for telefoner ja. Skumle greier. Uff.

Tusen takk for forslaget nostalgia.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Reddelienna

Som du ser har vi sett oss nødt til å stenge dagboken din. Som du vet har kg strenge regler for temaet selvmord, disse reglene gjelder også i dagbøkene. Vi vil på det sterkes oppfordre deg til å a kontakt med Mental Helse

Remyline Moderator

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...