Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Hei Linnea, så fint at du har fått deg en dagbok!

Om du i denne ikke klarer å skrive positive ting om deg selv - kan du ikke da begynne med å prøve i HVERT INNLEGG, å skrive én positiv tanke?

F.eks; "Så hyggelig at My stikker innom dagboken min" eller "Så fint at PCn faktisk fungerer i dag" eller noe i den duren....

Det er nemlig så innmari mye energi du bruker på å være så mistilfreds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler jeg bare er så negativ jeg. Men jeg finner ikke noe positivt. Har prøvd å komme med noe positive ting, men for meg så klarer jeg ikke å se noe fint i det. Mange synes høsten er fin med fine farger ol. men jeg kan ikke se noe fint med noen røde, gule ,grønne ,brune farger hengende dinglene på et stakkars tre? Hva er fint med det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, nå har jeg så vondt i ryggen jeg da. Vondt gjennom hele ryggraden. Når jeg trykker på ryggraden min er det noen punkter som er grusom vonde. Akkurat som det sitter fast en spiker på hver ryggknokkel? Noen knokler er værre enn andre. Er det noen flere som har spiker i ryggraden? Det er vondt når jeg står, sitter eller ligger. Jeg blir sprø. Bare jeg bøyer meg så knekker det i ryggen. Føler jeg er som en 100 åring som knekker i alle ledd. Og det er vondt. Når jeg står opp om morran gruer jeg meg til å reise meg opp fordi det er så vondt. Så da blir jeg liggende lenge til jeg tør å reise meg opp igjen? :overrasket::sjenert::grine::roll::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som jeg synes er veldig rart med de smiliene. Eller det er kanskje ikke så rart da. Jeg vet ikke. Det er de smiliene som gråter. Denne gråter også smiler den? :grine2:

Når jeg gråter så tror jeg lissom ikke at jeg smiler.. :)

Men denne :grine: går munnen nedover og den ser lissom ut som gråter.

Jeg er helt dum jeg. Som tenkte på dette også. Har tenkt på det lenge, men jeg hadde bare så lyst til å skrive det eller jeg vet ikke jeg. Jeg er bare så dum i huet. Sprø lissom. Gal tvers gjennom.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg tror det er viktig at du begynner å tenke positive tanker. Du har blitt så veldig fokusert på alt det negative at du ikke klarer å se det som er positivt. Derfor må du lære deg å se de positive tingene. Du må bytte ut negative tanker med positive. Finn en positiv ting hver dag. Venn deg til å tenke positive tanker. Ikke si at et glass er halv-tomt men at det er halv-fullt. Ikke let etter negative ting i hverdagen din men snu det rundt og let etter det som er positivt.

Jeg skjønner at det ikke er lett for deg, men ikke gi opp. Det finnes lys i enden av tunnelen :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror rett og slett du trenger å bli filleristet tilbake til virkeligheten jeg Linnea. Hvis det er sant det du skriver så bruker du all din energi på å være redd for en navnløs frykt og tenke stygt om deg selv.

Fortell meg en ting, får du noe som helst ut av responsen du får her inne?

Endret av Yvette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg for at jeg ikke klarer. Jeg er så misslykka som ikke klarer å se det positive i livet. Har ikke opplevd noe positivt, så da blir det litt rart å lete lissom på en måte.. :sprettoy::eeeh: :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg får noe ut av noe snart. Det blir lissom så rart når noen sier at livet er masse positivt, når jeg ikke har opplevd det selv...

Blir lissom å si til en som alltid har vært blind. Se på sola?? :overrasket::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok!!!

Har du sett at du har fått en beskjed inne på Personlige Meldinger?

Ha en flott søndagskveld

Jeg har ikke sett på de meldingene ennå jeg.

Unnskyld..

Er så treig jeg..

:klø: :storfot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg for at jeg ikke klarer. Jeg er så misslykka som ikke klarer å se det positive i livet. Har ikke opplevd noe positivt, så da blir det litt rart å lete lissom på en måte..  :sprettoy:  :eeeh:  :bukke:

Nå fortsetter du jo bare, du er mislykket etc. Du er ikke mislykket, du er deprimert men depresjon i seg selv gjør ingen mislykket.

Det må finnes noen i livet ditt som bryr seg og hvil hjelpe deg men jeg skjønner at folk som vil hjelpe kanskje trekker seg unna fordi du virker så fastlåst i din tankegang. Jeg tror ikke du vil hjelpes og jeg tror heller ikke at du ønsker å bli bedre, kanskje fordi du er redd, redd for et liv der sorgen og den selvutslettende minen ikke lenger er noe du kan støtte deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg vil ikke ha det sånn nei..  :frustrert:  :kjempesinna:  :sinna:

Bra! Men hvis du skal få det bedre må du begynne å samarbeide med psykologen/terapauten din. Ikke skrive innlegg etter innlegg om hvor dum, stygg, teit og mislykket du er. Til slutt kommer du ikke til å få noe respons på dagboken din her heller fordi folk rett og slett går lei, og ikke får du det noe bedre med deg selv heller.

Ta ett skritt i riktig retning i kveld, send en Pm til Hege og be henne bytte navnet ditt til bare Linnea, og ta vekk den skjelvende drage-avataren. Ja, den er søt, men når den brukes i en slik sammenheng blir det helt feil, og den er med på å forstekre inntrykket jeg og sikkert andre også har om at du ikke er interessert i å bli frisk.

Endret av Yvette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg får noe ut av noe snart. Det blir lissom så rart når noen sier at livet er masse positivt, når jeg ikke har opplevd det selv...

Blir lissom å si til en som alltid har vært blind. Se på sola??  :overrasket:  :sjenert:

Men du er ikke blind, du har bare bind for øynene. Vi prøver å hjelpe deg å ta det bort :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...