Justlooking Skrevet 16. oktober 2021 #101 Del Skrevet 16. oktober 2021 Cyndaquil skrev (1 time siden): Et alternativ er jo at disse månedene alene har vært en øyeåpner for Andreas. Når du går fra å ha 5 barn i hus: barnelatter, barn som løper hit og dit, søte små leker, noen som tuller med deg, nattaeventyr med små oppslukte øyne som følger med .. til ja INGEN, du kommer hjem til tomt hus, ingen barn, ingen latter, ingen leker. Ingen nattakos fra små armer eller barn som vil sitte på ryggen/herje . Stor kontrast . Det må ha vært grusomt. Kanskje han tok et realt oppgjør med enkelte av verdinene sine? en ting er jeg veldig sikker på: han er nok veldig glad i barna sine. Selvom han er gammeldags jeg tror også han har vært med involvert i barnestell enn Maren har stilt frem. Hun var på sykehus når hun fikk tvillingene. Da har jo han måttet passe de andre. første og mest omfattende bukoperasjon var hun fortsatt sammen med Andreas. Siden hun ikke har har betalt jobb må jo han ha betalt det, og støttet henne i noe som var bra for henne. Og nok engang, tatt vare på barn . Etter eb slik operasjon er det mye man ikke kan gjøre de føeste ukene . Magen må gro edit: en annen ting. Når hun har brettet ut i offentligheten om hvordan han var (ifølge henne) risikerer hun nå at barnevernet åpnet tilsynssak siden barna nå er sammen med en hun påsto var slik. Jeg vet ikke om barna var i barnehagen, men de har i såfall fått mye kontantstøtte om ikke. Pluss at de har fått nedkomststøtte (eller hva det nå heter) som er en stor sum per barn. Om moren ikke har vært i jobb altså. Apropos snakk om inntekt som er nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 16. oktober 2021 #102 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Cyndaquil skrev (7 timer siden): Et alternativ er jo at disse månedene alene har vært en øyeåpner for Andreas. Når du går fra å ha 5 barn i hus: barnelatter, barn som løper hit og dit, søte små leker, noen som tuller med deg, nattaeventyr med små oppslukte øyne som følger med .. til ja INGEN, du kommer hjem til tomt hus, ingen barn, ingen latter, ingen leker. Ingen nattakos fra små armer eller barn som vil sitte på ryggen/herje . Stor kontrast . Det må ha vært grusomt. Kanskje han tok et realt oppgjør med enkelte av verdinene sine? en ting er jeg veldig sikker på: han er nok veldig glad i barna sine. Selvom han er gammeldags jeg tror også han har vært med involvert i barnestell enn Maren har stilt frem. Hun var på sykehus når hun fikk tvillingene. Da har jo han måttet passe de andre. første og mest omfattende bukoperasjon var hun fortsatt sammen med Andreas. Siden hun ikke har har betalt jobb må jo han ha betalt det, og støttet henne i noe som var bra for henne. Og nok engang, tatt vare på barn . Etter eb slik operasjon er det mye man ikke kan gjøre de føeste ukene . Magen må gro edit: en annen ting. Når hun har brettet ut i offentligheten om hvordan han var (ifølge henne) risikerer hun nå at barnevernet åpnet tilsynssak siden barna nå er sammen med en hun påsto var slik. Hun fikk operasjonen dekt av det offentlige. Moren hennes var ofte på besøk og hjalp henne med barna, også under fødsler. Endret 16. oktober 2021 av Leila87 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. oktober 2021 #103 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) fortsatt musestille. Så mye betydde 22 000 følgere … var så mange som heitet på henne , støttet spleisen om bil og førerkort , fulgte oppskrifter og tok inspirasjon. Hun har vært intervjuet av aviser og vært på podcast . Så helt stille uten noe siste innlegg med forklaring omså. Kall meg sur drittkjærring, men det synes jeg følgerne hennes fortjener . troverdigheten hennes om det hun har fortalt om liver sitt synker i mine øyne , når hun bare brått slipper det nye livet hun har. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 26. oktober 2021 av Måne Rampelyset 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. oktober 2021 #104 Del Skrevet 18. oktober 2021 Cyndaquil skrev (47 minutter siden): fortsatt musestille. Så mye betydde 22 000 følgere … var så mange som heitet på henne , støttet spleisen om bil og førerkort , fulgte oppskrifter og tok inspirasjon. Hun har vært intervjuet av aviser og vært på podcast . Så helt stille uten noe siste innlegg med forklaring omså. Kall meg sur drittkjærring, men det synes jeg følgerne hennes fortjener . troverdigheten hennes om det hun har fortalt om liver sitt synker i mine øyne , når hun bare brått slipper det nye livet hun har. Hva med barna? De har fått venner på skolen, kommet inn i et miljø. De yngre har kosa seg i barnehagen og kommet i rutinene der. Hun har jo ingen meldeplikt, eller skylder fremmede folk noen ting. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 20. oktober 2021 #105 Del Skrevet 20. oktober 2021 panzerpølsa skrev (På 18.10.2021 den 9.58): Hun har jo ingen meldeplikt, eller skylder fremmede folk noen ting. Det er bare trist hele greia synes jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 21. oktober 2021 #106 Del Skrevet 21. oktober 2021 Tenk å være så imot homofili, for så å være helt Happy Pride og bifil et par år etter.. Teksten hun har skrevet er kjempelang, ligger åpent på Facebook. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 23. oktober 2021 #107 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg er helt enkelt sjokkert 😲. Etter alt hun har sagt og skrevet så ser man dette.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 23. oktober 2021 #108 Del Skrevet 23. oktober 2021 Whitesnake69 skrev (3 minutter siden): Jeg er helt enkelt sjokkert 😲. Etter alt hun har sagt og skrevet så ser man dette.. Mange som reagerer i kommentarfeltet også😢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. oktober 2021 #109 Del Skrevet 23. oktober 2021 Tragisk! Stakkars jente, dette var bare helt forferdelig å se. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 23. oktober 2021 #110 Del Skrevet 23. oktober 2021 Diamant20 skrev (11 minutter siden): Mange som reagerer i kommentarfeltet også😢 Kommentarfeltet er da stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 23. oktober 2021 #111 Del Skrevet 23. oktober 2021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 23. oktober 2021 #112 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hun der kan visst leies til vanns... Bokstavelig talt 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 23. oktober 2021 #113 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ja nå er det tilbake til skaut og gjemme seg bak heldekkende igjen. Herregud at det går ann. Fikk bil og førerkort med spleis å greier så hun kunne starte et nytt liv. Var alt bare tull? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 23. oktober 2021 #114 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nei er det mulig? Uff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 23. oktober 2021 #115 Del Skrevet 23. oktober 2021 Begynner å bli gammel kjenner jeg for helt overrasket er jeg ikke heller... Under meg over hva som gjør at hun velger å gå tilbake etter alt gnål og sutring men greit nok. Kanskje folk begynner å tenke over hvem og hva de donerer til når det komme til slik "spleis tigging"... Uansett så håper jeg barna har det greit med alt det rare de voksne finner på. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 23. oktober 2021 #116 Del Skrevet 23. oktober 2021 Dette er umulig for meg å forstå tror jeg. At hun har gått tilbake til det livet. Etter alt hun har fortalt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 23. oktober 2021 #117 Del Skrevet 23. oktober 2021 Kan ikke fatte det jeg heller. Hvorfor egentlig? Hvorfor? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 23. oktober 2021 #118 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nussepus skrev (34 minutter siden): Kommentarfeltet er da stengt? Nei, verken på fb eller insta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 23. oktober 2021 #119 Del Skrevet 23. oktober 2021 Søsteren er veldig kritisk ser jeg, forståelig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 23. oktober 2021 #120 Del Skrevet 23. oktober 2021 Whitesnake69 skrev (55 minutter siden): Jeg er helt enkelt sjokkert 😲. Etter alt hun har sagt og skrevet så ser man dette.. Ååh herrgud 🤯 Jeg hadde mine mistanker om at hun forsatt hadde følelser for han siden hun skrev så mye «du eier ikke meg… du da at…» osv . Om du er over noen gir man dem ikke energi hertegud enn om hun nå får det værre enn før fordi «hun har levd ukristelig» og snakket stengt om sin mann i det offentlige rom. Hadde håpet Andreas våknet opp og ville ha den moderne selvsikre Maren. hva har de skrevet de siste dagene ? Du som har de som venn? Virker det som Andreas har endret seg ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå