Hedvig88 Skrevet 23. oktober 2021 #161 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg tror ikke ho har kontroll over egne kontoer lenger. Det er ikke slik ho svarer. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 23. oktober 2021 #162 Del Skrevet 23. oktober 2021 Fatter ikke å begriper at det går an. Folk må gjøre som de vil men jeg skjønner det bare ikke! Håper inderlig barna har det bra! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. oktober 2021 #163 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hedvig88 skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke ho har kontroll over egne kontoer lenger. Det er ikke slik ho svarer. Jeg tror heller ikke det. De er nok overtatt av «familiens overhode». 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 23. oktober 2021 #164 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg bare kom over henne på insta og lest litt om henne i se og hør. Men seriøst jeg håper at de samarbeidsavtalene hun har, tar avstand fra dette og kutter ut samarbeid med henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 23. oktober 2021 #165 Del Skrevet 23. oktober 2021 Med tanke på hvordan ting utarter seg både i kommentarfelt og andre steder så regner jeg nesten med at politi og barnevern ender opp med en slags form for "velferdssjekk" i løpet av morgendagen. Vet ikke helt hva jeg skal si bortsett fra at dette dramaet har hun/de lagt opp til selv. Hadde vært mindre spekulasjoner om de hadde hatt hjerne til å legge ut en melding om at nå har vi funnet sammen og alt er bra. I stedet for å legge ut en video der hun blir "døpt" og det er det. Blir jo bare creepy hele greia...men han/hun/de liker kanskje denne oppmerkseomheten. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. oktober 2021 #166 Del Skrevet 23. oktober 2021 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huldrabuldra22 Skrevet 23. oktober 2021 #167 Del Skrevet 23. oktober 2021 Både de og han er observert rundt og i Fredrikstad de siste ukene, så regner ikke med dette har skjedd fra ene dagen til den andre. Da har hun også hatt store gensere og bukser på, veldig kontrast til hva hun har lagt ut av bilder på insta… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 23. oktober 2021 #168 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Psykisk vold har kommentert ❤️ Vi får håpe at ting ikke er så ille som vi utenforstående frykter. At han bare er en «gammeldags mann» . lyser jo ikke «mentalt stabil» av det å ha så sterke meninger til å så 1 mnd etterpå endre totalt mening . Med barn på slep edit, fant denne komentaren nå : tydligvis enkelte i det kristne miljøet som ikke er psykisk stabil Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 26. oktober 2021 av Måne Rampelyset 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 23. oktober 2021 #169 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det MÅ jo være barnefordeling som er problemet her… 🙁 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulemu Skrevet 23. oktober 2021 #170 Del Skrevet 23. oktober 2021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 23. oktober 2021 #171 Del Skrevet 23. oktober 2021 😳😳😳 går det virkelig an?? alt det hun har skrevet og fortalt om miljøet hun var en del av….. 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturli Skrevet 23. oktober 2021 #172 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hva om innlegget er et rop om hjelp???! Hun er fult klar over at det kom til å skape masse reaksjoner😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. oktober 2021 #173 Del Skrevet 24. oktober 2021 Ser flere er inne på det at det nok ikke er helt frivillig. Men Hjartdal tar ikke i mot digitale bekymringsmeldinger, noen andre triks eller må man printe ut og sende fysisk? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 24. oktober 2021 #174 Del Skrevet 24. oktober 2021 Trykk på profilbildet til denne mannen for å se videoen. Hun ser ikke akkurat lykkelig ut... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 24. oktober 2021 #175 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sushiii skrev (1 time siden): Trykk på profilbildet til denne mannen for å se videoen. Hun ser ikke akkurat lykkelig ut... Veldig lyst men ikke intr i å gi mine personalia til han, siden han kan se hvem som ser historien……. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #176 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sushiii skrev (2 timer siden): Trykk på profilbildet til denne mannen for å se videoen. Hun ser ikke akkurat lykkelig ut... Zoom inn på hendene hennes på Instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 24. oktober 2021 #177 Del Skrevet 24. oktober 2021 hobbykokken skrev (15 minutter siden): Zoom inn på hendene hennes på Instagram. Jeg ser hva du ser, men…jeg trooor det er pekefingeren til han som holder i hennes venstre hånd som ligger oppå håndbaken hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 24. oktober 2021 #178 Del Skrevet 24. oktober 2021 Marimekkoen skrev (17 minutter siden): Jeg ser hva du ser, men…jeg trooor det er pekefingeren til han som holder i hennes venstre hånd som ligger oppå håndbaken hennes. Hva ser dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 24. oktober 2021 #179 Del Skrevet 24. oktober 2021 Marimekkoen skrev (19 minutter siden): Jeg ser hva du ser, men…jeg trooor det er pekefingeren til han som holder i hennes venstre hånd som ligger oppå håndbaken hennes. Det er rød strek over flere av fingrene hennes på en linje.. Ikke håndbaken, det er nok pekefingeren til han som holder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 24. oktober 2021 #180 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Prelunia skrev (8 minutter siden): Det er rød strek over flere av fingrene hennes på en linje.. Ikke håndbaken, det er nok pekefingeren til han som holder. Ah… skjønner. Jeg har fulgt Maren en god stund. Det er dessverre ikke uvanlig å gå tilbake til destruktive forhold. Det er vanskelig å forstå om en ikke har gjennomlevd det selv. Jeg er usikker på om det er hun selv som nå styrer sine some-kontoer, og dermed vekkes en sterk bekymring for henne og hennes barn. Dette var svært trist å være vitne til. Endret 24. oktober 2021 av Marimekkoen Tillegg 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå