Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Clara80 skrev (Akkurat nå):

Er det noen her som har trua på at hun kommer til å vinne denne saken mot barnevernet? Har hun en sjans i havet? Jeg tror ikke det.  

Absolutt ikke.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sunnmøre skrev (1 time siden):

Eg har fulgt henne lenge å eg fikk med meg den episoden ho kom med den uttalelsen. Har fått den med meg het inne i lang tid også, måten det blir tatt opp her gang etter gang……. 😳 å eg skal love deg hadde ho komt med sånne uttalelser hadde eg både fått det med meg og reagert, for det hører ingen plass hjemme. Har aldri hørt at ho har kritisert folk som søker hjelp heller det stikk motsatte. Men eg har mange ganger hørt ho oppfordre folk om å søke hjelp viss de har det vanskelig.  
Den gryta overlater eg til en liten klan her inne som trenger den til å fortsette å koke sammen alle ryktene de dikter opp å prøver å overbevise andre om at de sitter på den fulle og hele sannheten om alle 🤩🤩😱

Du sier du fikk med deg episoden, i noen setninger nedenfor skriver du at du hadde reagert for det hører ikke hjemme. Hvilket bein står du på? Høyre eller venstre? Du har tydelig kommet inn her for å forsvare Stine. Jeg tror ikke du kommer noen vei med å argumentere med noen av oss. Vi har alle sett hvordan det har utspilt seg det siste halve året. 

• Liker 17
Skrevet
Trulteposen skrev (3 timer siden):

Jeg merker veldig foskjell på hvordan de andre mammaene i Joviale hører, ser og snakker med ungene sine. Og så er de sammen, gjør aktiviteter sammen og de gir tid og oppmerksomhet. De lar seg avbryte av barna og svarer dem uten å overse, håne eller himle med øynene. Det synes jeg er godt å se. 

👏🏻👏🏻

• Liker 3
Skrevet
Hyfia skrev (12 minutter siden):

Du sier du fikk med deg episoden, i noen setninger nedenfor skriver du at du hadde reagert for det hører ikke hjemme. Hvilket bein står du på? Høyre eller venstre? Du har tydelig kommet inn her for å forsvare Stine. Jeg tror ikke du kommer noen vei med å argumentere med noen av oss. Vi har alle sett hvordan det har utspilt seg det siste halve året. 

Ja eg fikk med meg den episoden, den tok eg som en tullekommentar som eg er overbevist om at det var meint. Det e faktisk en kommentar som er komt fra blomsterfolk i lang tid. Det eg mente med resten var at hadde eg hørt henne rakke ned på folk som går til psykolog/psykiater, at det er for tapere osv det hadde både eg og alle gjort vil eg tro. Å det har eg aldri hørt, å det e faktisk ikke noe galt med øynene mine eller ørene. Men det blir det påstått her gang på gang. Å eg står trygt på begge mine bein 😇

å viss dere tror dere kan stoppe andre fra å skrive her med hersketeknikkene dere bedriver så tar dere nok feil 😜

• Liker 3
Skrevet
Sunnmøre skrev (26 minutter siden):

Ja eg fikk med meg den episoden, den tok eg som en tullekommentar som eg er overbevist om at det var meint. Det e faktisk en kommentar som er komt fra blomsterfolk i lang tid. Det eg mente med resten var at hadde eg hørt henne rakke ned på folk som går til psykolog/psykiater, at det er for tapere osv det hadde både eg og alle gjort vil eg tro. Å det har eg aldri hørt, å det e faktisk ikke noe galt med øynene mine eller ørene. Men det blir det påstått her gang på gang. Å eg står trygt på begge mine bein 😇

å viss dere tror dere kan stoppe andre fra å skrive her med hersketeknikkene dere bedriver så tar dere nok feil 😜

Jeg har ikke tenkt til å stoppe deg fra å skrive. Du får ytre hva du mener så får vi andre gjøre det samme, det må du også respektere. 

• Liker 10
Skrevet
Minmi93 skrev (3 timer siden):

🙏

🙏

Skrevet

Jeg spurte henne på Insta hva hun egentlig mener med alenetid fordi jeg har aldri sett noen med mann og barn ha så mye alenetid som henne. Da skrev hun at jeg var ikke der 24t i døgnet og skulle jeg skrive noe måtte jeg ha fakta. Etter det var det rett på blokkering gitt 😁😁 Hun tåler ikke å bli spurt om en dritt. For et patetisk menneske.. 

• Liker 31
Skrevet
Whitesnake69 skrev (39 minutter siden):

Jeg spurte henne på Insta hva hun egentlig mener med alenetid fordi jeg har aldri sett noen med mann og barn ha så mye alenetid som henne. Da skrev hun at jeg var ikke der 24t i døgnet og skulle jeg skrive noe måtte jeg ha fakta. Etter det var det rett på blokkering gitt 😁😁 Hun tåler ikke å bli spurt om en dritt. For et patetisk menneske.. 

Så klart hun måtte blokkere. Hva f .. tror hun om seg selv. Enhver kan lure hva hun legger i alene tid, for meg ser det ut som hun faktisk har mye alene tid. Sett i forhold til både mann og 3 barn.

Fortsetter hun med denne "jeg er dronninga holdningen" kommer hun til å miste flere følgere enn hun får.

Men synd hun ikke svarte deg,men heller blokkerte.

Sier så mye om hvilke type menneske hun er.

• Liker 16
Skrevet
Anneisabell skrev (28 minutter siden):

Så klart hun måtte blokkere. Hva f .. tror hun om seg selv. Enhver kan lure hva hun legger i alene tid, for meg ser det ut som hun faktisk har mye alene tid. Sett i forhold til både mann og 3 barn.

Fortsetter hun med denne "jeg er dronninga holdningen" kommer hun til å miste flere følgere enn hun får.

Men synd hun ikke svarte deg,men heller blokkerte.

Sier så mye om hvilke type menneske hun er.

Hun svarte jo, før hun blokka. 

• Liker 5
Skrevet
Ville91 skrev (5 minutter siden):

Da var du heldig!

Skrevet
Ville91 skrev (6 minutter siden):

Ja riktig,  leste litt fort. Men blokkering uten god grunn da hvertfall 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (17 timer siden):

Alenetid er nettopp alenetid - ikke tur, tid med venner og aktiviteter med barn.

Jada, det skjønner jeg og kan være enig i. Men sånn til vanlig, har hun enormt mye alenetid. Skjønner at det er uvant og litt «forstyrrende» at mannen er hjemme. Men det er unntakstilstand, snakk om noen uker hvor han er hjemme. Og må hun legge ut om hvor krevende og slitsomt/rart det er? Foran så mange tusen ukjente følgere. I tillegg, ikke lenge siden hun pratet om hvor ensomt det var å bare gå hjemme, ikke ha noen å snakke med, etc. Det er jo liksom aldri noe som er bra nok. Og det er da vel begrenset hvor mye alenetid man kan kreve og forvente da man har mann og tre barn. Greit at hun ikke er helt alene med bare seg selv da hun er hos frisør, fikser negler, ute å shopper, henter pakker osv. Men om det ikke er helt helt alenetid, så er det jammen en god del tid hun får til selvpleie selv når barna er hjemme. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Denne leiligheten hun driver å snakker om hele tiden som er så utrivelig og som ligger vegg i vegg (?), hvor de visstnok bare lagrer masse ting. Kan de ikke pusse opp den da? De har jo pusset opp såpass ellers i huset at virker som de har tenkt å bli en stund. Hvis de fikser den leiligheten så har hun jo et sted hun kan være når hun trenger alenetid og me-time. 

Endret av non_stop
  • Liker 9
Skrevet
non_stop skrev (28 minutter siden):

Denne leiligheten hun driver å snakker om hele tiden som er så utrivelig og som ligger vegg i vegg (?), hvor de visstnok bare lagrer masse ting. Kan de ikke pusse opp den da? De har jo pusset opp såpass ellers i huset at virker som de har tenkt å bli en stund. Hvis de fikser den leiligheten så har hun jo et sted hun kan være når hun trenger alenetid og me-time. 

De leier, så de kan nok ikke bare ta den leiligheten i tillegg.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan selger hun egentlig disse smykkene sine? For hun åpner jo ikke snapper. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Tessa12 skrev (8 minutter siden):

De leier, så de kan nok ikke bare ta den leiligheten i tillegg.

Jeg vet at de leier, men siden de bruker den som lager og dumper søppel der så regner jeg med de disponerer den også. Og da kan de vel pusse opp der når de likevel har pusset opp så mye i hoveddelen av huset. Hvis de nå allikevel har tenkt å bli værende en stund. Men ok. 

Endret av non_stop
  • Liker 2
Skrevet
non_stop skrev (53 minutter siden):

Jeg vet at de leier, men siden de bruker den som lager og dumper søppel der så regner jeg med de disponerer den også. Og da kan de vel pusse opp der når de likevel har pusset opp så mye i hoveddelen av huset. Hvis de nå allikevel har tenkt å bli værende en stund. Men ok. 

God ide🤗

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (På 15.1.2022 den 13.22):

Men for henne er jo det normalen 🤷‍♀️ og når det skjer at hun plutselig får "selskap" så var det ikke så greit allikevel. Her funker det ikke så greit om vi er begge hjemme samtidig, som de har det nå, da må jeg trekke meg unna, men hva så, det er sånn jeg har blitt som person etter opplevelser og sykdom. Jeg ser ikke noe galt i det. Det er sånn min kropp og psyke fungerer for at jeg skal være en god kone/mor/venninne. Jeg rømmer som regel ikke fra huset for alenetid, helsa stopper meg. 

Vi er forskjellige det må man akseptere. 

Da har dere en utfordring når dere blir pensjonister. 😉 men blir vel brudd før det kanskje, når barna er blitt store. 

• Liker 1
Skrevet
Blåmuggost skrev (10 minutter siden):

Da har dere en utfordring når dere blir pensjonister. 😉 men blir vel brudd før det kanskje, når barna er blitt store. 

Ja du sier noe. Hvis et forhold ikke fungerer om begge er hjemme for en periode må det være noe grunnleggende feil mener nå jeg. Alle trenger egentid,  har ikke problemer med å forstå det. Men når mannen er hjemme i 2 uker fordi han er sjuk og i tillegg legger til rette for både hente og levere i bhg. Være med på oppussing og i bassenget. Da sitter du pokker ikke foran snapgjengen din å klager 

• Liker 27
Skrevet
Anneisabell skrev (23 minutter siden):

Ja du sier noe. Hvis et forhold ikke fungerer om begge er hjemme for en periode må det være noe grunnleggende feil mener nå jeg. Alle trenger egentid,  har ikke problemer med å forstå det. Men når mannen er hjemme i 2 uker fordi han er sjuk og i tillegg legger til rette for både hente og levere i bhg. Være med på oppussing og i bassenget. Da sitter du pokker ikke foran snapgjengen din å klager 

🙏

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...