Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (9 minutter siden):

Kanskje hun ikke tenker på det som sterke smertestillende fordi hun ikke svelger de i tablett form. Er jo helt sikkert noen som kan tenke den tanken også..hvis hun evt er redd for å bli stemplet som pille misbruker, slik som sin mor( beklager hvis hun ikke har sagt det, men jeg endrer at hun sier hun var alkoholiker og pillemisbruker)

Kan være at hun tenker det ja. Selv om det ikke har så mye å si. Om en svelger det eller får det gjennom huden. Blir fortsatt avhengig🙈Men er jo ikke sikkert hun er klar over det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrkZ skrev (1 time siden):

Ja, det går under A preparat. Meget sterke smertestillende. Pluss at hun går vel til ketamin behandling i tillegg. Så skjønner ikke helt hvorfor hun er så skeptisk til B og C preparater da. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun uttaler seg på denne måten. Jeg vil tro det er mange følgere som er godt voksene og som kan mye om smertelindring / medisinering.  Synes nesten alt hun sier skurrer. Det har ikke rot med virkeligheten. Får håpe hun har en lege som kan realitetsorientere henne. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun uttaler seg på denne måten. Jeg vil tro det er mange følgere som er godt voksene og som kan mye om smertelindring / medisinering.  Synes nesten alt hun sier skurrer. Det har ikke rot med virkeligheten. Får håpe hun har en lege som kan realitetsorientere henne. 

Ja! Enten skjønner hun det ikke selv. Eller så tror hun følgerne sine er dumme. Begynner å lure av og til. Måten hun snakker til skjermen på.. som om hun snakker til et barn/ungdom.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

Med både smerteplaster og ketamin (!!) så går hun definitivt under kategorien «bruker sterke smertestillende»

Enda et eksempel på at hun lyver så hun tror det selv

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

INGEN klarer å vaske kjøkken i smerter🙈 INGEN klarer å filme seg selv i smerter i timesvis midt på natta.

 

Synes nesten det er et hån mot dem som faktisk har smerter. Er jeg syk/smerter er jeg totalt sengeliggende!! Vasker kjøkken ??? 

Hadde hun kanalisert energien sin litt annerledes kunne hun fint klart å stå i jobb, slik som hun holder på. Jeg er delvis ufør pga fibromyalgi selv, i lange perioder klarer jeg knapt å gjøre noe annet å jobbe men jeg prioriterer det framfor å vaske kjøkken, male, pusse opp, ommøblere, potte om planter etc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Hadde hun kanalisert energien sin litt annerledes kunne hun fint klart å stå i jobb, slik som hun holder på. Jeg er delvis ufør pga fibromyalgi selv, i lange perioder klarer jeg knapt å gjøre noe annet å jobbe men jeg prioriterer det framfor å vaske kjøkken, male, pusse opp, ommøblere, potte om planter etc

Tok meg 437 trykk bare for å bla igjennom snappene hennes for en dag. Og hun snapper jo ikke myeee...nei nei...pluss alt det andre du nevner. Vært bedre å prioritere å bli bedre enn å trigge kroppen kanskje

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (Akkurat nå):

Tok meg 437 trykk bare for å bla igjennom snappene hennes for en dag. Og hun snapper jo ikke myeee...nei nei...pluss alt det andre du nevner. Vært bedre å prioritere å bli bedre enn å trigge kroppen kanskje

What? Har du du telt igjennom? Imponerende ✌🏼Men fy flate for en mengde! Jeg er sjokkert. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyfia skrev (58 minutter siden):

What? Har du du telt igjennom? Imponerende ✌🏼Men fy flate for en mengde! Jeg er sjokkert. 

Ja det gjorde jeg faktisk.  🙊🙊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun og Btb har masse likhetstrekk. Viktig med fasade, men samtidig ønsker de mye oppmerksomhet og medlidenhet der de selv setter diagnoser i hytt og pine.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (7 timer siden):

Ja, det går under A preparat. Meget sterke smertestillende. Pluss at hun går vel til ketamin behandling i tillegg. Så skjønner ikke helt hvorfor hun er så skeptisk til B og C preparater da. 

Det er vel ikke virkestoffet hun er redd for, men tabletter i seg selv? Slik jeg har skjønt det er det tabletter som er triggeren.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det fastlege på henne i dag? Ikke sjekket snap i dag, men hun sa hun skulle få ø-hjelp time i dag 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Stine følger med på det som blir skrevet her inne.. hun retter seg iblandt etter hva som blir skrevet her.. Blir en evig sirkel hun spinner i med å lyge litt her, og lyge litt der , så henter hun seg inn etter hva som blir skrevet om henne. Det må være utrolig slitsomt! En heltidsjobb i seg selv! Har merket at hun er litt mindre på snap om dagene, håper det er fordi hun faktisk tilbringer litt tid med mann og barn. Ble nok ikke noe fastlege idag, når hun sov til kl 12. Hun virket jo fin i formen og sminket og kvikk idag...men det snur nok iløpet av kvelden vil jeg tro. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 minutter siden):

Ble det fastlege på henne i dag? Ikke sjekket snap i dag, men hun sa hun skulle få ø-hjelp time i dag 

Hun sov visst til kl 12, så om mindre hun er så priviligert å få time hos legen etter stengetid så blir det vel en ny runde med sykdomsprat i kveld.. 🍿

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaOne skrev (1 time siden):

Jeg tror at Stine følger med på det som blir skrevet her inne.. hun retter seg iblandt etter hva som blir skrevet her.. Blir en evig sirkel hun spinner i med å lyge litt her, og lyge litt der , så henter hun seg inn etter hva som blir skrevet om henne. Det må være utrolig slitsomt! En heltidsjobb i seg selv! Har merket at hun er litt mindre på snap om dagene, håper det er fordi hun faktisk tilbringer litt tid med mann og barn. Ble nok ikke noe fastlege idag, når hun sov til kl 12. Hun virket jo fin i formen og sminket og kvikk idag...men det snur nok iløpet av kvelden vil jeg tro. 

Mindre på snap da jeg trengte 437 klikk bare for å komme gjennom uten å Se på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende kommentarer, persondebatt og spekulasjoner. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Mindre på snap da jeg trengte 437 klikk bare for å komme gjennom uten å Se på

..

Endret av MsFri
Misforståelse av snapvideo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, MsFri said:

Hvert klikk er ca 60 sekunder. Så det blir noen timer i løpet av en dag det😊

437 klikk x 60 sekunder = 7 timer og 28 sekunder med snapping på en dag.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Mindre på snap da jeg trengte 437 klikk bare for å komme gjennom uten å Se på

Mindre, sånn i at det er et par timer imellom (av og til) før hun snapper igjen. Hun snapper uansett myyyye mer enn alle andre likevel altså 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

437 klikk x 60 sekunder = 7 timer og 28 sekunder med snapping på en dag.

Det er faktisk så sykt mye atte hjelp😩

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaOne skrev (11 minutter siden):

Det er faktisk så sykt mye atte hjelp😩

Det er ikke mye igjen av dagen til å gjøre andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...