Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Blåmuggost skrev (44 minutter siden):

Da har dere en utfordring når dere blir pensjonister. 😉 men blir vel brudd før det kanskje, når barna er blitt store. 

For et simpelt og stygt svar 🤬

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåmuggost skrev (1 time siden):

Da har dere en utfordring når dere blir pensjonister. 😉 men blir vel brudd før det kanskje, når barna er blitt store. 

Da tror jeg man finner løsninger på det om det er en situasjon som blir permanent. Men ellers så er vel pensjonisttilværelsen eller det at barn flytter hjemmefra den «ultimate» test på samboerskap -sykdom eller ikke😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (3 timer siden):

Da har dere en utfordring når dere blir pensjonister. 😉 men blir vel brudd før det kanskje, når barna er blitt store. 

Seriøst??? 😂😂😂 OMG mine barn er voksne 🤷‍♀️ mannen jobber skift så jeg har han hjemme i lengre perioder og han har vært sykemeldt i lengre perioder. Jeg klarer meg veldig fint. Jeg vet hvordan jeg kan få min "alenetid" selv om det er noen hjemme 🙊 jeg klager ikke, selv om man forstår andre og kan kjenne på det selv. 

Snakk om å "spå" andres framtid, dette var dagens 😂😂 og hva vet du om hvilke hobbyer eller hva min mann gjør på fritiden, som han kan gjør mer av når han blir pensjonist 🙊🙊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Ja du sier noe. Hvis et forhold ikke fungerer om begge er hjemme for en periode må det være noe grunnleggende feil mener nå jeg. Alle trenger egentid,  har ikke problemer med å forstå det. Men når mannen er hjemme i 2 uker fordi han er sjuk og i tillegg legger til rette for både hente og levere i bhg. Være med på oppussing og i bassenget. Da sitter du pokker ikke foran snapgjengen din å klager 

Om du også sikter til mitt forhold, som den andre siktet til, så er det grunnleggende i forholdet mitt veldig fint, kunne faktisk ikke hatt det bedre 😉😉 så problemet her er ikke forholdet 🙊 😉

I forhold til FruKnutsen vet jeg ikke 🤷‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (På 13.1.2022 den 22.44):

Fatter ikke at det barnevernsparet i joviale ikke reagerer på Stines adferd ovenfor egne barn 😳

Hva skulle de evt reagere på? Å de viser faktisk mer av barna enn Stine, (tenk kor grusomt når en av de er Bv kurator.) Vil tro det er naturlig for de å vise og snakke om barna som det er for veldig mange 😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (38 minutter siden):

Om du også sikter til mitt forhold, som den andre siktet til, så er det grunnleggende i forholdet mitt veldig fint, kunne faktisk ikke hatt det bedre 😉😉 så problemet her er ikke forholdet 🙊 😉

I forhold til FruKnutsen vet jeg ikke 🤷‍♀️

Sikter ikke til deg. Men tenker generelt på folk som for en kort periode ser utfordringer på å gå hjemme sammen og sier at det ikke fungerer. Så har mann et problem/ eller noe viktig å.jobbe med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (15 minutter siden):

Sikter ikke til deg. Men tenker generelt på folk som for en kort periode ser utfordringer på å gå hjemme sammen og sier at det ikke fungerer. Så har mann et problem/ eller noe viktig å.jobbe med.

Da kan eg fortelle deg litt, vi er et godt voksent par eg har voksne barn han har ikke barn. I grunn er vi veldig ulik, men en er såpass voksen at det gjør vi ikke til noe problem. Vi rett å slett UNNER hverandre, det vi begge ønsker. Han unner meg det eg trenger å eg unner han det han trenger. Om en ikke liker å se det samme på tv, sørg for å ha hver sin tv 🤓 sørg for å ha egne hobbyer så en slipper å gå oppå hverandre 🤣🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (42 minutter siden):

Sikter ikke til deg. Men tenker generelt på folk som for en kort periode ser utfordringer på å gå hjemme sammen og sier at det ikke fungerer. Så har mann et problem/ eller noe viktig å.jobbe med.

For at man som person trenger mye alenetid? 🙄🙄 Noen er bare slik, noen er født sånn, noen blir slik pga sykdom eller hendelser, noen er mer sensitive for å omgås mennesker, sanseinntrykk m.m. Skal ikke de få ha familie?? 🙄 Dette kan ikke endres. Hva med å respektere at mennesker faktisk ikke er like 🤷‍♀️ jeg har mann og barn som elsker meg og aksepterer meg for den jeg er 🥰 

Jeg kan omgås noen over en lenger periode, men blir utrolig sliten, også før jeg ble syk var jeg slik. Jeg er ikke alene om ha det slik 🙄 dette er et ganske vanlig fenomen....    Det er ikke wow, du må feile noe, eller forholdet ditt må det være noe galt med....... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (18 minutter siden):

For at man som person trenger mye alenetid? 🙄🙄 Noen er bare slik, noen er født sånn, noen blir slik pga sykdom eller hendelser, noen er mer sensitive for å omgås mennesker, sanseinntrykk m.m. Skal ikke de få ha familie?? 🙄 Dette kan ikke endres. Hva med å respektere at mennesker faktisk ikke er like 🤷‍♀️ jeg har mann og barn som elsker meg og aksepterer meg for den jeg er 🥰 

Jeg kan omgås noen over en lenger periode, men blir utrolig sliten, også før jeg ble syk var jeg slik. Jeg er ikke alene om ha det slik 🙄 dette er et ganske vanlig fenomen....    Det er ikke wow, du må feile noe, eller forholdet ditt må det være noe galt med....... 

Du har ikke problemer med dette, så da er det ikke noe problem som er reelt for deg. Jeg sikter til de som HAR en utfordring med å gå sammen fort en kort periode. Og det var det jeg påpekte i forhold til hovedpersonen i denne tråden også

Endret av Anneisabell
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøre skrev (1 time siden):

Hva skulle de evt reagere på? Å de viser faktisk mer av barna enn Stine, (tenk kor grusomt når en av de er Bv kurator.) Vil tro det er naturlig for de å vise og snakke om barna som det er for veldig mange 😊 

At Stine, eller barnevernsdamene viser frem barna er ikke det jeg reagerer på nei. Skivebom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (16 minutter siden):

Du har ikke problemer med dette, så da er det ikke noe problem som er reelt for deg. Jeg sikter til de som HAR en utfordring med å gå sammen fort en kort periode. Og det var det jeg påpekte i forhold til hovedpersonen i denne tråden også

Ja, hun har visst problemer med det, er jo det jeg prøver å forklarer, jeg tok meg som et eksempel, da det var noen som mente at jeg muligens  kom til å bli skilt 🙊 muligens jeg misforstod den også 😂 Er veldig trøtt i hodet i dag 🙊 om man sliter med det, så kan det for noen være nok med 2 uker, selv om man sier man ønsker å være sosial 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøre skrev (2 timer siden):

Hva skulle de evt reagere på? Å de viser faktisk mer av barna enn Stine, (tenk kor grusomt når en av de er Bv kurator.) Vil tro det er naturlig for de å vise og snakke om barna som det er for veldig mange 😊 

Misforstår du med vilje kun for å kverulere, eller leser du oppriktig ikke det som folk faktisk skriver? 🤔

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerfuul skrev (42 minutter siden):

Misforstår du med vilje kun for å kverulere, eller leser du oppriktig ikke det som folk faktisk skriver? 🤔

Eg leser veldig godt det som blir skrevet her ikke bare en gang for mye er så utrolig at eg nesten ikke tror det er mulig 😱😱😱

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (17 minutter siden):

Hun elsker virkelig sitt eget utseende den dama!!

Det er det iallfall ikke noe tvil om. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minni75 skrev (2 timer siden):

Hun elsker virkelig sitt eget utseende den dama!!

Det er det mange som gjør, mange av de er sikkert her på KG 🤦‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (18 minutter siden):

Det er det mange som gjør, mange av de er sikkert her på KG 🤦‍♀️

Det er nok mange som gjør det. Må må sikkert være godt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (35 minutter siden):

Det er nok mange som gjør det. Må må sikkert være godt.  

Ja ikke vet jeg, aldri kjent på den følelsen 🙄 føler meg helt normal 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (12 timer siden):

Ja ikke vet jeg, aldri kjent på den følelsen 🙄 føler meg helt normal 🙊

Haha.. så enig! Finnes ikke noen videoer av meg eller bilder som er i nærheten av Stine sine ''Åh se hvor fin jeg er''

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...