Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Minmi93 skrev (3 minutter siden):

Det gjør de nok.

Virker ikke slik når de presenterer morgendagens snapper. Da er det lovord og gud vet hva om Stine. Men er kanskje bare spill for galleriet? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agurk skrev (14 minutter siden):

Virker ikke slik når de presenterer morgendagens snapper. Da er det lovord og gud vet hva om Stine. Men er kanskje bare spill for galleriet? 

Har ikke hun pause fra joviale da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (8 timer siden):

Null inspirasjon derfra. Beige vegger og beige sofa.. tjohei 😅 sikkert fint for de som liker beige 🙊☺️

Ble for kaldt og trist med nesten alt i samme farge, og svart da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (9 minutter siden):

Har ikke hun pause fra joviale da?

Jo men er det er det jeg har observert da hun var på joviale. Er jo ikke lenge siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt hun ikke og gråt og fortalte at hun måtte ta en pause fra joviale ? Det kan umulig være mere enn et par uker siden?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (37 minutter siden):

Satt hun ikke og gråt og fortalte at hun måtte ta en pause fra joviale ? Det kan umulig være mere enn et par uker siden?

 

Det var rett etter nyttårsafta. Knappe to uker siden…

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 time siden):

Virker ikke slik når de presenterer morgendagens snapper. Da er det lovord og gud vet hva om Stine. Men er kanskje bare spill for galleriet? 

De har sikkert ikke fått med seg hvordan hun er, eller oppfører seg. De gidder sikkert ikke å gå igjennom mangfoldige timer med pjatt😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (14 timer siden):

Fatter ikke at det barnevernsparet i joviale ikke reagerer på Stines adferd ovenfor egne barn 😳

De følger henne sikkert ikke privat (de færreste har tid til å se snappene hennes daglig). Tror mange på sånne store snapper ser hverandre sine snap-dager, men ikke følger/følger med på hverandre privat :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 lag med sminke er filter nok for meg. Synes ikke det er en god rollemodell heller. Men så viser hun seg faktisk uten sminke innimellom. Og det er da noe. Men jeg hadde ikke vist meg for 7000 stk uansett men det er meg da. 

Ellers så er det Me Myself and I på Snap og Insta som vanlig hører jeg…..

Endret av Trulteposen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har så stort behov for alenetid, hvorfor drar aldri hun ut av huset…? Når mannen hennes er sykemeldt er vel mest naturlig skulle man tro. Så egoistisk å selvsentrert til å være mamma til 3 barn er bare leit å være vitne til. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristineye skrev (8 minutter siden):

Hvis hun har så stort behov for alenetid, hvorfor drar aldri hun ut av huset…? Når mannen hennes er sykemeldt er vel mest naturlig skulle man tro. Så egoistisk å selvsentrert til å være mamma til 3 barn er bare leit å være vitne til. 

Enig! Hun kunne hatt godt av å gå seg en times tid i frisk luft. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine, jeg kan informere deg om at det ikke er glatt på veiene i området selv om det er veldig glatt i innkjørselen til naboen din i dag. God helg til alle! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristineye skrev (2 timer siden):

Hvis hun har så stort behov for alenetid, hvorfor drar aldri hun ut av huset…? Når mannen hennes er sykemeldt er vel mest naturlig skulle man tro. Så egoistisk å selvsentrert til å være mamma til 3 barn er bare leit å være vitne til. 

Ikke sant! Hun satt selv og sa at hun måtte komme seg mer ut og være sosial - i går…. En annen tone i dag. Stakkars barn som må gå rundt å føle seg som en byrde når dem har hjemmeskole, fordi mor ikke får nok alenetid. Hun kan forlate huset 24 timer i døgnet, men gjør det kun når det skal shoppes eller blir påspandert lunsj av venninner. Nei, foresten; hun må også forlate huset når barna skal «skysses hit og dit og langt utti skøvven»….. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utrolig hvor mye negativt dere kan få ut av hver minste ting hun gjør eller ikke gjør. Det er skremmende....  

Flere sier dere følger pga barnevernssak, så hopp over alt annet enn å irriter dere over hvordan hun ser ut, hvilken farge hun har malt, at hun er stolt over fargeleggingen sin m.m. 

Vi har alle våre ting og flere her inne framstår som de er den perfekte forelderen som står på pinne for barna sine og med glede kjører rundt på de. Jada....... Jeg kan ærlig erkjenne, det er pyton, og er ikke redd for å si det høyt og det vet barna, de slutta ikke spør for det om. Er jeg dårlig mor for det om, NEI! Har de vondt av å gå og sykle om det ikke er for langt, nei. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vår2 skrev (På 13.1.2022 den 13.54):

Jeg mener det er helt feil at han med prolaps skal levere barn i barnehage og servere henne frokost på sengen. 

Hvilken betydning har det for deg? Har du noe med det forresten om han ønsker å gjør det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (På 13.1.2022 den 14.22):

Null inspirasjon derfra. Beige vegger og beige sofa.. tjohei 😅 sikkert fint for de som liker beige 🙊☺️

Er det ikke bra vi har forskjellig smak 🤣 hadde vært veldig kjedelig om alle hadde min smak eller din smak 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (På 13.1.2022 den 20.54):

Signerer den. 😅

Merkelig å prate mer, og bry seg mer om Signe (?) enn barn og mann…

Her blir det meste kritisert uansett, viser ho familien å snakker om de er det galt. Men en ting gir dere blanke i å det er at det er kun en person som bestemmer hva som blir vist å snakket om det er Stine å de som misliker det er det bare å avfølge. Å bruke at dere vil vite hvordan saken går er bullskit ingenting annet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (På 13.1.2022 den 21.11):

Titta på instaen hennes nå. Tenk å sitte å uffe seg over at hun må hente sønnen sin på fotballtrening. Hun som knapt er utafor døra. Vil bare sitte hjemme å kose seg med sitt hu der. Ikke sann den dama der. Håper han mellomste ikke ser på instaen hennes. Må jo føle seg til bry siden mors må komme å hente han. 

Regner med du ikke kan ha barn som vil hentes hverken på trening eller annet siden du skriver det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...