Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Umami skrev (22 minutter siden):

Hva er det som får godt voksene damer til å stå og gjøre seg til, foran kamera, med trutmunn å greier?

Hehe,ja det har jeg lurt på mange ganger og😅 Noe så flaut🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umami skrev (32 minutter siden):

Hva er det som får godt voksene damer til å stå og gjøre seg til, foran kamera, med trutmunn å greier?

Manglende selvinnsikt. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (39 minutter siden):

Hva er det som får godt voksene damer til å stå og gjøre seg til, foran kamera, med trutmunn å greier?

Et ønske om oppmerksomhet. At hun har et dårlig selvbilde stemmer iallfall ikke. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (16 minutter siden):

Hehe,ja det har jeg lurt på mange ganger og😅 Noe så flaut🙈

Umoden. Flaut for de eldste barna. Hun tenker kun på seg selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (På 6.1.2022 den 19.30):

 

Hun sier at i dag har hun en veldig bra dag og neste snapp skriver hun at katta passer på henne når formen ikke er på topp 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ ehhh det er ca 1 min mellom disse snappene... Virkelig?? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (2 minutter siden):

Hun sier at i dag har hun en veldig bra dag og neste snapp skriver hun at katta passer på henne når formen ikke er på topp 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ ehhh det er ca 1 min mellom disse snappene... Virkelig?? 

Store avvik i det personlige.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten kler du deg ikke i svart fordi det ikke egner seg på kamera kjære Stine. Det har du sagt mange ganger. Plutselig var det visst for å bli lettere til sinns. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig merkelig at en godt voksen sitter og viser fram «tegningene» sine til mange tusen folk……. Vise «oss» hva hun har «tegna» i dag…. er det noen som synes det er interessant?? Kanskje bare jeg som fikk kvota mi av å bli vist i fargeleggingsbøker når kidsa var små? 🙊🙊 

(Og tegning og fargelegging er ikke det samme 🙄)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (9 timer siden):

Utrolig merkelig at en godt voksen sitter og viser fram «tegningene» sine til mange tusen folk……. Vise «oss» hva hun har «tegna» i dag…. er det noen som synes det er interessant?? Kanskje bare jeg som fikk kvota mi av å bli vist i fargeleggingsbøker når kidsa var små? 🙊🙊 

(Og tegning og fargelegging er ikke det samme 🙄)

Godt gjort at en voksen 3 barns mor kan ha så mye tid både på dagtid og kveldstid at hun kan sitte time etter time å FARGELEGGE. Enig at det er lite interessant å sitte å se på. Innholdet på snap har blitt utrolig dårlig.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Godt gjort at en voksen 3 barns mor kan ha så mye tid både på dagtid og kveldstid at hun kan sitte time etter time å FARGELEGGE. Enig at det er lite interessant å sitte å se på. Innholdet på snap har blitt utrolig dårlig.

Ikke unormalt å ha mye "dødtid" når man er hjemmeværende. Om man bruker den på fargelegging, strikking, broddering, tegning, lesing, gaming eller andre ting har liten betydning. Viktigste er at man klarer aktivisere seg og bruke tiden på ting slik at hjemmetilværelsen går på psyken løst. 

Innholdet i snappen vil jeg tro har litt med årstid osv å gjøre. Når våren og varme kommer, så blir det nok automatisk mer innhold av intr hos henne også. Som hos mange andre snappere på denne tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at hun fikk frokost på senga av mannen da🙂 Men er det bare meg som synes det er grønnskjær i håret igjen🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (21 minutter siden):

Koselig at hun fikk frokost på senga av mannen da🙂 Men er det bare meg som synes det er grønnskjær i håret igjen🤔

Tenkte tanken jeg også. Ser slik ut på snap vil jeg si.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (33 minutter siden):

Koselig at hun fikk frokost på senga av mannen da🙂 Men er det bare meg som synes det er grønnskjær i håret igjen🤔

Jeg mener det er helt feil at han med prolaps skal levere barn i barnehage og servere henne frokost på sengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina 2 skrev (51 minutter siden):

Koselig at hun fikk frokost på senga av mannen da🙂 Men er det bare meg som synes det er grønnskjær i håret igjen🤔

Jeg nevnte å det forrige dagen🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så matt! Hun har malt stua si, hvordan er det mulig å snappe om det i snart ei uke..?? Og beklage seg til alle menn som nå har ei kone som vil pusse opp pga henne, at de er sååå inspirert! Gimme a break!! Ta deg en gåtur Stine, inspirer til luft og familiekos!

Sorry Not So Sorry!

ps ja jeg trykka avfølg.! 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (Akkurat nå):

Jeg blir så matt! Hun har malt stua si, hvordan er det mulig å snappe om det i snart ei uke..?? Og beklage seg til alle menn som nå har ei kone som vil pusse opp pga henne, at de er sååå inspirert! Gimme a break!! Ta deg en gåtur Stine, inspirer til luft og familiekos!

Sorry Not So Sorry!

ps ja jeg trykka avfølg.! 

Null inspirasjon derfra. Beige vegger og beige sofa.. tjohei 😅 sikkert fint for de som liker beige 🙊☺️

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kosetosta skrev (9 minutter siden):

Jeg blir så matt! Hun har malt stua si, hvordan er det mulig å snappe om det i snart ei uke..?? Og beklage seg til alle menn som nå har ei kone som vil pusse opp pga henne, at de er sååå inspirert! Gimme a break!! Ta deg en gåtur Stine, inspirer til luft og familiekos!

Sorry Not So Sorry!

ps ja jeg trykka avfølg.! 

Ja hun må jo bare tro hun inspirerer alle sine følgere. Hun tror hun er dronninga på de fleste områder og at de alle fleste ser så opp til henne og ønsker akkurat det samme som.hun gjør eller kjøper seg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (19 timer siden):

Et ønske om oppmerksomhet. At hun har et dårlig selvbilde stemmer iallfall ikke. 

Jo det kan godt stemme at hun har et dårlig selvbilde faktisk, siden hun stadig trenger bekreftelses osv. Det er ikke alltid det synes på utsiden at man sliter med å se egen verdi som menneske. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår enda ikke at hun sover med sminke 🤯 De gangene hu ikke sitter i «riktig» lys (som virker som filter) viser det hvor dårlig huden har det. Disse kommer jo ikke av HS, men dårlig rens av hud og tette porer av sminke.. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså formen er ikke så god idag, må kose seg med kaffe og frokost i senga. Spiller ingen rolle at klokka viser langt på dag. Godt man har en mann som tar ansvar. Får opp barna og lager frokost før barnehage og skole. Ganske spesielt når en som har vond rygg / prolaps, og i tillegg er sykmeldt, må levere og hente i barnehagen hver dag. 

Liker å vise frem hva som gir glede.Et ryddig hjem, strikking,smykker, tegning og kattungen. Det skal være et glansbilde i form av sminke, hår og klær. 

Men glemmer å rense huden, frisk luft, litt mosjon,leke med barn, og være sosial. Helt sikker på hodet, kroppen og formen har blitt bedre!

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...