Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

MsFri skrev (1 time siden):

Null inspirasjon derfra. Beige vegger og beige sofa.. tjohei 😅 sikkert fint for de som liker beige 🙊☺️

Synes fargen ligner mest på pannekakerøre jeg 🤮

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charlotte0 skrev (3 timer siden):

Jo det kan godt stemme at hun har et dårlig selvbilde faktisk, siden hun stadig trenger bekreftelses osv. Det er ikke alltid det synes på utsiden at man sliter med å se egen verdi som menneske. 

Jeg er ikke helt enig i det du skriver. Et menneske med dårlig selvbilde ville ha hatt store problemer med å fremheve seg på den måten hun gjør. Ofte ser vi ei dame som liker det hun ser i speilet. Trutmunn og klapper seg selv på baken da hun prøver nye bukser osv. 

Endret av Minmi93
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår2 skrev (4 timer siden):

Jeg mener det er helt feil at han med prolaps skal levere barn i barnehage og servere henne frokost på sengen. 

Så sier hun alltid «sku ønske det var jeg som hadde den prolapsen, jeg er vant me så mye smerte. Liker ikke å se de irundt meg ha det vondt» MEN å stå opp å kjøre sønnen til og fra bhg når mannen er hjemme med prolaps.. neeeida🙈

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 timer siden):

Altså formen er ikke så god idag, må kose seg med kaffe og frokost i senga. Spiller ingen rolle at klokka viser langt på dag. Godt man har en mann som tar ansvar. Får opp barna og lager frokost før barnehage og skole. Ganske spesielt når en som har vond rygg / prolaps, og i tillegg er sykmeldt, må levere og hente i barnehagen hver dag. 

Liker å vise frem hva som gir glede.Et ryddig hjem, strikking,smykker, tegning og kattungen. Det skal være et glansbilde i form av sminke, hår og klær. 

Men glemmer å rense huden, frisk luft, litt mosjon,leke med barn, og være sosial. Helt sikker på hodet, kroppen og formen har blitt bedre!

 

AMEN☺️👏🏻

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (2 timer siden):

Altså formen er ikke så god idag, må kose seg med kaffe og frokost i senga. Spiller ingen rolle at klokka viser langt på dag. Godt man har en mann som tar ansvar. Får opp barna og lager frokost før barnehage og skole. Ganske spesielt når en som har vond rygg / prolaps, og i tillegg er sykmeldt, må levere og hente i barnehagen hver dag. 

Liker å vise frem hva som gir glede.Et ryddig hjem, strikking,smykker, tegning og kattungen. Det skal være et glansbilde i form av sminke, hår og klær. 

Men glemmer å rense huden, frisk luft, litt mosjon,leke med barn, og være sosial. Helt sikker på hodet, kroppen og formen har blitt bedre!

 

Er helt vilt! Fatter ikke at hun har samvittighet til å holde på slik. Fytti for en egoistisk oppførsel. Hun minner meg bare mer og mer om en bortskjemt, furtete, nebbete, egoistisk tenåring. Vil ha, vil ha, vil ha! Voksne mennesket. En stor skam! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevnte at hun ikke hadde fått den graveringspennen. Men det er en god stund siden hun sa at hun hadde fått den,men fikk det ikke helt til,så måtte øve mer. Ikke greit å holde rede på hva en sier,gitt...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager alle katteelskere. Men er det bare meg som er (unnskyld uttrykket) DRITT lei av å høre på gnålet om de kattene? Hun gjør ikke annet enn å enten snakke om de eller filme de..😝 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym9302 skrev (6 minutter siden):

Beklager alle katteelskere. Men er det bare meg som er (unnskyld uttrykket) DRITT lei av å høre på gnålet om de kattene? Hun gjør ikke annet enn å enten snakke om de eller filme de..😝 

Jeg er helt crazy catlady selv... men dette blir for mye selv for meg 🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (14 minutter siden):

Jeg er helt crazy catlady selv... men dette blir for mye selv for meg 🙄

Ta ek tur innom insta,Haha, der klager hun på at hun måtte ut å hente en av gutta...hadde det vært shopping hadde nok pipa hatt en annen lyd 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (30 minutter siden):

Jeg er helt crazy catlady selv... men dette blir for mye selv for meg 🙄

Signerer den. 😅

Merkelig å prate mer, og bry seg mer om Signe (?) enn barn og mann…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser frem skaper og skuffer med klær veldig interessant. Blir mye hoppe over,men gidder ikke se på det tullet der. Må vise hver minste ting om livet. Kan hun ikke gjøre det der på dagen,når hun er alene. Neida,gjør det når de andre har kommet hjem for å slippe å henge med dem. Ser mindre og mindre på snapene hennes,blar meg bare fort forbi. Må liksom følge henne og for å se hvordan dette ender til slutt. Men avfølger ihvertfall den dagen barnevernssaken er avgjort. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titta på instaen hennes nå. Tenk å sitte å uffe seg over at hun må hente sønnen sin på fotballtrening. Hun som knapt er utafor døra. Vil bare sitte hjemme å kose seg med sitt hu der. Ikke sann den dama der. Håper han mellomste ikke ser på instaen hennes. Må jo føle seg til bry siden mors må komme å hente han. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (22 minutter siden):

Titta på instaen hennes nå. Tenk å sitte å uffe seg over at hun må hente sønnen sin på fotballtrening. Hun som knapt er utafor døra. Vil bare sitte hjemme å kose seg med sitt hu der. Ikke sann den dama der. Håper han mellomste ikke ser på instaen hennes. Må jo føle seg til bry siden mors må komme å hente han. 

Det er ikke alle som skulle ha hatt barn. Triste greier.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Titta på instaen hennes nå. Tenk å sitte å uffe seg over at hun må hente sønnen sin på fotballtrening. Hun som knapt er utafor døra. Vil bare sitte hjemme å kose seg med sitt hu der. Ikke sann den dama der. Håper han mellomste ikke ser på instaen hennes. Må jo føle seg til bry siden mors må komme å hente han. 

Fatter ikke at det barnevernsparet i joviale ikke reagerer på Stines adferd ovenfor egne barn 😳

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (3 minutter siden):

Fatter ikke at det barnevernsparet i joviale ikke reagerer på Stines adferd ovenfor egne barn 😳

Det gjør de nok.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...