Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ranter på følgere igjen, ønsker at vi skal sette på stoppeklokka for å se hvor lite tid hun bruker på snap iløpet av et døgn, vell for å si det slik Stine; jeg har ikke engang tid til å SE igjennom snapene dine, aldri! Fordi det er så mange! Jeg må trykke meg forbi sikker halvparten. Så når ikke jeg med 2 barn har tid å SE på de, vel.. da overasket det meg at du har tid å lage de. 

En annen ting: sist du lakka negler spydde du ut av deg «Å nei, jeg trenger IKKE tips om å ha neglene i kaldt vann for kortere tørketid, dette er det som fungerer for meg». Idag da du lakket neglene: «sånn, da skal jeg ta henda under kaldt vann så blir de tørr fortere».. altså hallo. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (4 minutter siden):

Ranter på følgere igjen, ønsker at vi skal sette på stoppeklokka for å se hvor lite tid hun bruker på snap iløpet av et døgn, vell for å si det slik Stine; jeg har ikke engang tid til å SE igjennom snapene dine, aldri! Fordi det er så mange! Jeg må trykke meg forbi sikker halvparten. Så når ikke jeg med 2 barn har tid å SE på de, vel.. da overasket det meg at du har tid å lage de. 

En annen ting: sist du lakka negler spydde du ut av deg «Å nei, jeg trenger IKKE tips om å ha neglene i kaldt vann for kortere tørketid, dette er det som fungerer for meg». Idag da du lakket neglene: «sånn, da skal jeg ta henda under kaldt vann så blir de tørr fortere».. altså hallo. 

 Så enig! Ble så provosert !! En følger spør om et spørsmål å er både dum og nek . Fysj for ei dame! Sorry meg! Å NEI det går faktisk ikke å se en hel dag uten å spole over for det er mengder!! Å det handler vel litt om hennes holdning irundt barna også. Skravla går visst i et på han minste hele tiden, kanskje det er et rop om oppmerksomhet fra mamman sin. Altså jeg kan titte innom mange influensere for å følge hverdagen deres, men ALDRI har jeg blitt så provosert av noen som jeg blir av å se på snappen til Stine. Det er så utrolig selvsentrert , nedlatende og belærende ovenfor andre. Hun får virkelig følgere til å koke. Alle som synes vi som stusser over henne er nettroll lurer jeg virkelig på om vi følger samme Stine. Dette er jo galskap. Hennes oppførsel trigger følgerne, det er helt utrolig! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Alma87 said:

 Så enig! Ble så provosert !! En følger spør om et spørsmål å er både dum og nek . Fysj for ei dame! Sorry meg! Å NEI det går faktisk ikke å se en hel dag uten å spole over for det er mengder!! Å det handler vel litt om hennes holdning irundt barna også. Skravla går visst i et på han minste hele tiden, kanskje det er et rop om oppmerksomhet fra mamman sin. Altså jeg kan titte innom mange influensere for å følge hverdagen deres, men ALDRI har jeg blitt så provosert av noen som jeg blir av å se på snappen til Stine. Det er så utrolig selvsentrert , nedlatende og belærende ovenfor andre. Hun får virkelig følgere til å koke. Alle som synes vi som stusser over henne er nettroll lurer jeg virkelig på om vi følger samme Stine. Dette er jo galskap. Hennes oppførsel trigger følgerne, det er helt utrolig! 

En venninne av meg avfølget henne, da hun sa at hun ikke har 22 timer i døgnet til å følge henne. :) Det var jo lidt overdrevet, men poenget er at Stine snapper i mange timer om dagen. Jeg spoler forbi det meste, liker å se interiør og strikking. Får av og til med meg hennes utbrudd også. Kanskje seere stiller dumme spørsmål, men å kalde dem for nek og dum foran tusenvis av følgere er ikke ok. Hun kan saklig forklare hennes synspunkt, uten å nedgjøre følgerne hennes, synes jeg. Men vil dama vise sine karaktertrekk, så værst for henne. Tenk på alle kjendiser som får kritikk og pepper. De vil aldri gå på en offentlig kanal og kalde folk for nek og drittkjerringer. Jeg synes dette viser en umoden side av Stine.

Endret av Polarpuma
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (8 minutter siden):

En venninne av meg avfølget henne, da hun sa at hun ikke har 22 timer i døgnet til å følge henne. :) Det var jo lidt overdrevet, men poenget er at Stine snapper i mange timer om dagen. Jeg spoler forbi det meste, liker å se interiør og strikking. Får av og til med meg hennes utbrudd også. Kanskje seere stiller dumme spørsmål, men å kalde dem for nek og dum foran tusenvis av følgere er ikke ok. Hun kan saklig forklare hennes synspunkt, uten å svine til følgerne hennes, synes jeg. Men vil dama vise sine karaktertrekk, så værst for henne. Tenk på alle kjendiser som får kritikk og pepper. De vil aldri gå på en offentlig kanal og kalde folk for nek og drittkjerringer. Jeg synes dette viser en umoden side av Stine.

Hun er stygg mot å sine følgere, hvis en ikke sender gaver og rosende ord for alt hun gjør og sier.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

En venninne av meg avfølget henne, da hun sa at hun ikke har 22 timer i døgnet til å følge henne. :) Det var jo lidt overdrevet, men poenget er at Stine snapper i mange timer om dagen. Jeg spoler forbi det meste, liker å se interiør og strikking. Får av og til med meg hennes utbrudd også. Kanskje seere stiller dumme spørsmål, men å kalde dem for nek og dum foran tusenvis av følgere er ikke ok. Hun kan saklig forklare hennes synspunkt, uten å nedgjøre følgerne hennes, synes jeg. Men vil dama vise sine karaktertrekk, så værst for henne. Tenk på alle kjendiser som får kritikk og pepper. De vil aldri gå på en offentlig kanal og kalde folk for nek og drittkjerringer. Jeg synes dette viser en umoden side av Stine.

Det viser jo bare at de som vet av å kjenner til henne snakker sant!! Det er sånn dama er.. Ikke rart man blir uvenn med alt å alle, når alt skal gå etter hennes pipe, å hvis ikke er du dum, fittekjærring, loser å alt som er!!

Å at folk stiller spm rundt handling, tid med barna osv er jo ikke rart, og i tillegg noe hun legger opp til selv🙈 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har dama vært på shopping igjen ~ bombe🤦‍♀️ Angående disse teppene til amandaprosjektet, ~har ikke sett hun har strikket selv. Hun sa på snap idag at hun skulle starte på teppe nr 2 ? Mulig det er jeg som roter nå altså🙈  Og denne uken skulle hun gå igjennom papirene til advokaten. ~ ja vi får se da!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte hun å klippe den snappen med å komme inn med søstrene Grene posen? For veldig merkelig å sette opp kamera, gå bak veggen og komme tilbake - for så å si hallo? 😅

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg offret meg for dere å tatt tiden på snappen hennes *jaja alt for my tid til overs 🤣*

35,5 minutter på 9 timer(540 minutter) noe som tilsvarer ca 4 minutter i timen. Ca 32 av de minuttene var etter at ungene hadde reist på skolen 😊

Ser man alt i ett en gang i løpet av døgnet, så virker det så klart som veldig mye. Men de fleste ser litt og litt gjennom dagen,å da blir det ikke så mye.

Jeg vet selv som tidligere offentlig snapper at det kan virke veldig mye hvis man har en aktiv snappdag, men i realiteten så tar det ikke så lang tid i løpet av en dag. Det som ofte gjør at snappingen virker lengere er om snapperen prater mye. 

Folk velger jo selv hvem man følger og hvor mye tid man legger i å følge noen, på lik linje med at snappere velger selv hvor mye man snapper og hva man snapper. Begge deler er frivillig og ingen er tvunget til å følge. 

Jeg personlig klikker meg gjerne gjennom slik som sminking, negelakk stæsj osv og bruker heller tiden til å se lytte på ting som jeg syns er mer viktig,  som den pleddinnsamlingen 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Flettfrid said:

Nå har jeg offret meg for dere å tatt tiden på snappen hennes *jaja alt for my tid til overs 🤣*

35,5 minutter på 9 timer(540 minutter) noe som tilsvarer ca 4 minutter i timen. Ca 32 av de minuttene var etter at ungene hadde reist på skolen 😊

Ser man alt i ett en gang i løpet av døgnet, så virker det så klart som veldig mye. Men de fleste ser litt og litt gjennom dagen,å da blir det ikke så mye.

Jeg vet selv som tidligere offentlig snapper at det kan virke veldig mye hvis man har en aktiv snappdag, men i realiteten så tar det ikke så lang tid i løpet av en dag. Det som ofte gjør at snappingen virker lengere er om snapperen prater mye. 

Folk velger jo selv hvem man følger og hvor mye tid man legger i å følge noen, på lik linje med at snappere velger selv hvor mye man snapper og hva man snapper. Begge deler er frivillig og ingen er tvunget til å følge. 

Jeg personlig klikker meg gjerne gjennom slik som sminking, negelakk stæsj osv og bruker heller tiden til å se lytte på ting som jeg syns er mer viktig,  som den pleddinnsamlingen 😊

Hun har vært i Br.Dal og Hamar idag, så hun har ikke snappet så mye idag som hun pleier.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (1 time siden):

Glemte hun å klippe den snappen med å komme inn med søstrene Grene posen? For veldig merkelig å sette opp kamera, gå bak veggen og komme tilbake - for så å si hallo? 😅

Så greit dumt ut! Haha 🤦‍♀️😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (40 minutter siden):

Nå har jeg offret meg for dere å tatt tiden på snappen hennes *jaja alt for my tid til overs 🤣*

35,5 minutter på 9 timer(540 minutter) noe som tilsvarer ca 4 minutter i timen. Ca 32 av de minuttene var etter at ungene hadde reist på skolen 😊

Ser man alt i ett en gang i løpet av døgnet, så virker det så klart som veldig mye. Men de fleste ser litt og litt gjennom dagen,å da blir det ikke så mye.

Jeg vet selv som tidligere offentlig snapper at det kan virke veldig mye hvis man har en aktiv snappdag, men i realiteten så tar det ikke så lang tid i løpet av en dag. Det som ofte gjør at snappingen virker lengere er om snapperen prater mye. 

Folk velger jo selv hvem man følger og hvor mye tid man legger i å følge noen, på lik linje med at snappere velger selv hvor mye man snapper og hva man snapper. Begge deler er frivillig og ingen er tvunget til å følge. 

Jeg personlig klikker meg gjerne gjennom slik som sminking, negelakk stæsj osv og bruker heller tiden til å se lytte på ting som jeg syns er mer viktig,  som den pleddinnsamlingen 😊

Tenkte akkurat på å ta tiden selv! 🙈😅 Jeg tar av og til buss hjem fra jobb, den turen tar ca 45-50min, og da har jeg pleid å se ferdig hele "snapdagen" hennes. Så jeg forstår heller ikke de som påstår at hun snapper hele døgnet. 😅

Endret av L.F
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (7 minutter siden):

Tenkte akkurat på å ta tiden selv! 🙈😅 Jeg tar av og til buss hjem fra jobb, den turen tar ca 45-50min, og da har jeg pleid å se ferdig hele "snapdagen" hennes. Så jeg forstår heller ikke de som påstår at hun snapper hele døgnet. 😅

Nå skal vel disse snapene redigeres og «pyntes» på. Det tar jo og noe tid det og. Jeg skjønner ikke hvordan fol kar tid til å drive med snap jeg 😅 🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøndelag84 skrev (5 minutter siden):

Nå skal vel disse snapene redigeres og «pyntes» på. Det tar jo og noe tid det og. Jeg skjønner ikke hvordan fol kar tid til å drive med snap jeg 😅 🤷🏼‍♀️

En del av de pyntes på ja, men de fleste postee hun fortløpende når vun snakker. 

 

Hun er jo ufør, er hjemme stort sett hele tiden. Så jeg har ingen problemer med å skjønne at hun kan bruke en time av f.eks 14-16 timers dag på å snappe. Sjekker man hvor mye hun legger ut time for time, så er ikke det så mye. 

 

Som ufør selv, har ikke jeg noe problem med å skjønne at hun har tid til det. Jeg har mye "dautid" gjennom dagen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (12 minutter siden):

Hun la ut navne på det neke i dag.

Jeg blir helt sjokka over at det er mulig.

Bare fornavnet, såvidt jeg så. Er det egentlig så farlig da...ganske idiotisk å spørre om noe sånt. 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (8 minutter siden):

En del av de pyntes på ja, men de fleste postee hun fortløpende når vun snakker. 

 

Hun er jo ufør, er hjemme stort sett hele tiden. Så jeg har ingen problemer med å skjønne at hun kan bruke en time av f.eks 14-16 timers dag på å snappe. Sjekker man hvor mye hun legger ut time for time, så er ikke det så mye. 

 

Som ufør selv, har ikke jeg noe problem med å skjønne at hun har tid til det. Jeg har mye "dautid" gjennom dagen.

Når andre snapere som er større en henne, og legger ut mindre en henne sier de bruker 5-6 timer hver dag på snapen? Da tror jeg du tar feil. Husk hun svarer jo på alle meldinger hun får og…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (17 minutter siden):

Nå skal vel disse snapene redigeres og «pyntes» på. Det tar jo og noe tid det og. Jeg skjønner ikke hvordan fol kar tid til å drive med snap jeg 😅 🤷🏼‍♀️

Jeg hadde aldri i verden hatt tid! 😅 Men nå er hun jo ufør, så hun bruker det som en hobby da. 😊

Blir jo noe annet om man er i 100% jobb feks.

Endret av L.F
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (19 minutter siden):

Når andre snapere som er større en henne, og legger ut mindre en henne sier de bruker 5-6 timer hver dag på snapen? Da tror jeg du tar feil. Husk hun svarer jo på alle meldinger hun får og…

5-6 timer på sosiale medier tenker jeg de mener. De timene inkluderer nok lang mer enn bare å legge ut snapper. De skal ha kontakt med fimaer de skal reklamere for, følge opp diverse kontakter, lage matriell i forhold til reklame/konkurranser osv, svare på pm fra følgere osv. De driver som ofte firma/enkeltmannsforetak og har mye mer arbeid rundt snappen sin enn hun har.

 

Hun  bruker nok mer enn de 35 minuttene som var utlagt, men at hun bruker hele dagen det tviler jeg på. Hun har verken særlig med reklame eller andre samarbeider hun må bruke tid på å følge opp. Det som tar mest tid for henne er non pm med følgere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (29 minutter siden):

Når andre snapere som er større en henne, og legger ut mindre en henne sier de bruker 5-6 timer hver dag på snapen? Da tror jeg du tar feil. Husk hun svarer jo på alle meldinger hun får og…

Man bør heller ikke sammenligne en "liten fillesnapper" med de virkelig store snapperene. 

De har sine sosiale medier som en jobb de lever av og leverer matriell av en helt annen kvalitet enn det Stine gjør. Hun er bare en liten "wanabe" snapper i forhold til de store.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...