Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

LinaHg skrev (13 minutter siden):

Jeg skrev det meste. Er ikke sånn at det forsvinner ti sider hver gang det modereres akkurat. 
Men ser du ikke forskjell? MYE her inne er diskusjoner rundt ting hun selv har sagt eller gjort. Det må hun jo nesten stå for selv og ta konsekvensene av selv. Om barna hennes leser at det er flere her som syns det er hårreisende med all den shoppinga hennes samtidig som hun klager over dårlig økonomi og håver inn på spleis. At folk syns det er både ufint og dobbeltmoralsk at hun gang på gang snakker stygt om både venner, bekjente, frisøren, huseier osv. At det er åpenbart at hun ikke alltid forteller sannheten. Så ok, disse tingene er det jo hun som legger ut offentlig. Hun deler ukritisk ting om egne barn, barn som ikke er i stand til å ta et valg selv, eller forstår rekkevidden av ting som deles. Og folk reagerer på det. Jeg har aldri skrevet noe som er drittslenging eller som jeg ikke kunne sagt direkte til henne. Jeg er enig i at man ikke bør snakke om feks utseende hennes, spekulere i barndommen hennes og hennes opplevelser av den. Men igjen, når det er så mange som reagerer på de samme tingene og at det er mye som skurrer, så tenker jeg at det er noe i det. Er ikke sånn at alle er inne som er kritiske til hu kjenner hverandre fra før og har blitt enige om å synes at oppførselen hennes skurrer.

Ja, jeg ser forskjell, men det virker ikke som medlemmer på siden gjør det for de vil hele tiden sammenlignes med henne hva hun gjør 

Ja, mye av diskusjonene er pga ting hun har sagt eller gjort, men her inne er flere flinke til å gjøre 1 fjør til 10 høns så baller det på seg. 

Det nytter ikke å diskutere, flere som har bestemt seg for at Stine er sånn og sånn på en negativ måte, for flere er låst og tror ikke noe kan endre seg virker det som 🤔

Er ting jeg ikke er enig med henne i, ting jeg stusser over, reagerer sterkt på, liker ved henne m.m 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (27 minutter siden):

Ja, jeg ser forskjell, men det virker ikke som medlemmer på siden gjør det for de vil hele tiden sammenlignes med henne hva hun gjør 

Ja, mye av diskusjonene er pga ting hun har sagt eller gjort, men her inne er flere flinke til å gjøre 1 fjør til 10 høns så baller det på seg. 

Det nytter ikke å diskutere, flere som har bestemt seg for at Stine er sånn og sånn på en negativ måte, for flere er låst og tror ikke noe kan endre seg virker det som 🤔

Er ting jeg ikke er enig med henne i, ting jeg stusser over, reagerer sterkt på, liker ved henne m.m 

Det går vel litt begge veier. Flere av de som liker henne, har bestemt seg for å forsvare nesten alt hun gjør, og har alltid en unnskylding for valgene og oppførselen hennes. Jeg tror at alle kan forandre seg jeg altså, men da må man jo nesten se en forandring. Med Stine er det motsatt, heller mye som har eskalert det siste halve året. 
 

Jeg syns hun er både kreativ og helt rå på å strikke, men jeg syns jeg det er merkverdig at hun bruker såpass mye penger på garn, interiør, hobbyutstyr osv. Jeg syns hun har mye fine klær og god smak, men syns ikke det er riktig å bruke så mye klær på shopping når hun er i den økonomiske situasjonen hun sier at hun er i. Osv osv. Er virkelig ikke sånn at jeg syns hun er dårlig på alt her i verden. Men, overdådig pengebruk sammen med spleis, drittslenging, dobbeltmoralen, konstant hig og skryting av gaver, harnisk på snap over kritiske spørsmål etc, overskygger de andre sidene ved henne fordi de er så voldsomme og hårreisende. Det hjelper liksom ikke være kreativ og kjempe for en god sak(BV) samtidig som du sitter å baksnakker venninna di på snap, kaller folk for tapere og tigger etter penger med et enormt personlig forbruk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter Stine på snap og sier at hun ikke får i seg så mye sukker?????

Det er sukker i makroner, boller, kjeks og squashes (eller hva det heter). Hu tygger sukker omtrent hele tiden! Og å si at man ikke reagerer på sukker? Sukker trigger betennelser i kroppen, det er ikke bare noe man tror, men vet!

Endret av Umami
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (1 minutt siden):

Sitter Stine på snap og sier at hun ikke får i seg så mye sukker?????

Det er sukker i makroner, boller, kjeks og squashes (eller hva det heter). Hu tygger sukker omtrent hele tiden! Og å si at man ikke reagerer på sukker? Sukker trigger betennelser i kroppen, det er bare noe man tror, men vet!

Hun sier vel også at hun sjeldent spiser godis/kake uten om det du ser på snap og at hun har forsøkt sukkerfrie perioder og forskjellige dietter som er bra for sykdom, uten spesiell effekt. Da må man jo nesten tro henne på det. De aller fleste som sliter med sykdom har forsøkt det meste av gode råd og dokumentert behandling og man gjør så godt en kan. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... ~Når det er viktigere å se i en skjerm, digge seg selv ,vise frem de nye klærne ~ snakke nedsettende om ungene.

Virker som det er ei belastning å være sammen, slik som andre er når det er helg. Skjerp deg dame, før det er for sent!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Hun sier vel også at hun sjeldent spiser godis/kake uten om det du ser på snap og at hun har forsøkt sukkerfrie perioder og forskjellige dietter som er bra for sykdom, uten spesiell effekt. Da må man jo nesten tro henne på det. De aller fleste som sliter med sykdom har forsøkt det meste av gode råd og dokumentert behandling og man gjør så godt en kan. 

Mulig sukkerinntaket hennes ikke er hovedårsak til sykdommene hennes blir trigget. Men at både sukker og kunstig sukker har en rekke negative konsekvenser er det ingen tvil om. Hun klager også tidvis om dårlig matlyst, noe som sukker kan føre til. Sier hun har slitt/sliter med tenner og tannlegeskrekk = dumt med masse sukker. Sier hun har dårlig hud/uren hud/kviser, kan kommer av sukker( og av å aldri ta av seg sminken da). Klager på svimmelhet, kan være lavt blodsukker pga stort inntak av sukker og lite inntak av næringsrik mat. Mye sukker kan også føre til lite energi og humørsvingninger, noe hun også har. Men merkelig at ingenting av dette kan ha noe med det store sukkerinntaket hennes å gjøre da. 
Og at hun spiser lite søtsaker utenom snap. Javel, hjelper vel ikke det når hu spiser makroner, kanelboller, donuts, godis osv, hver eneste dag på snap da, opp til flere ganger om dagen.

Endret av LinaHg
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malleli89 skrev (13 timer siden):

At hun ikke skjemmes… Jeg hadde aldri i værden vist fram alt det tøyet, samtidig som jeg hadde shoppa som en gal etter nytt… Helt vilt!! Hun har klær nokk til 3 personer, å enda kjøper hun nytt?? Å i tillegg har hun dratt inn mange, mange tusen på spleis, for hun klarer ikke å betale regninger til advokat??? NÅR skal dere som forsvarer alt denne dama gjør få opp øya??  Så mange plagg med lappen på også.. 

jeg trodde jeg hadde mye klær, men HALLO?? Hu der er ikke mye smart ass… fytti!!

Å de som ser det her å fortsatt syns det er greit at hun ikke legger frem bevis på hva spleis-pengene har gått til, å de som fortsatt mener at dama har fortjent hver ei kr på spleis, de er jaggu trange i nøtta de også…. 
 

Jeg blir kvalm!!!

Hun har et helt motbydelig fokus. Med det forbruket kunne hun lett ha satt av fler tusen i måneden til sparing om hun hadde skjerpa seg litt 🆘

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (52 minutter siden):

Hun har et helt motbydelig fokus. Med det forbruket kunne hun lett ha satt av fler tusen i måneden til sparing om hun hadde skjerpa seg litt 🆘

Hvem er det hun tror hun er? Nå har jeg sagt ca 160 ganger at jakka er kjøpt på New yorker,, bla bla bla...skal vise den en gang til...herregud...slutt å vis frem det du kjøper da om du ikke gidder å gjenta hvor den kommer fra...føler at mange av hennes følgere er unge jenter,  de må da bli skuffet eller lei seg,når hun legger frem som et ork å gjenta noe..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare slenge inn midt i deigpraten å gjøre kakletegn om sønnen. Trist . Å si at ikke hu verken reagerer på sukker eller noe syns jeg er rart . Har ikke hørt om en eneste en med fibro som kan spise hvetemel , sukker i store mengder og bare ferdig produkter . Hun fokuserte igår på å rydde i tøyet sitt istedenfor minstemann. Denne uka har det vært panert mat , ferdig fiskegrateng , sushi igår , pannekaker , osv .. ikke kom å fortell meg at hun vil endre noe for å minske smerten og sykdommen sin . Å hvis hun tror en erstatningssum vil gjøre at smerte i kropp og sinn forsvinner på dagen . Da får hun seg en overraskelse 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det er mulig å bli SÅ forbanna og irritert på enkeltpersoner som snapper?? Personlig føler jeg at jeg snoker i personers privatliv, og skjemmes litt over meg selv. La de gjøre som dem vil for min del 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jotun said:

Jeg forstår ikke at det er mulig å bli SÅ forbanna og irritert på enkeltpersoner som snapper?? Personlig føler jeg at jeg snoker i personers privatliv, og skjemmes litt over meg selv. La de gjøre som dem vil for min del 😊

Kan det tenkes at folk er forbanna fordi de er lurt trill rundt? De har sendt henne penger for at hun skulle bruke det til advokater, mens hun bruker mere penger enn en ludoman i Las Vegas.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (8 minutter siden):

Kan det tenkes at folk er forbanna fordi de er lurt trill rundt? De har sendt henne penger for at hun skulle bruke det til advokater, mens hun bruker mere penger enn en ludoman i Las Vegas.

Ser den, viss det er tilfelle. Men alt det andre da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jotun said:

Ser den, viss det er tilfelle. Men alt det andre da? 

Det vekker vel følelser i folk å være vitne til løgner, selvmodsigelser, dobbeltmoral og manipulasjon. En rettferdighetssans trigges og frustrasjon ventileres. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Jotun said:

Ser den, viss det er tilfelle. Men alt det andre da? 

Er ikke det nok i seg selv, at en influenser driver med svindel gjennom spleis, ufin mot sønnene og mannen foran følgere, stygg i munnen når hun snakker om andre folk og følgere, psykolog for tapere, fisking etter gaver osv osv.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger en del bloggere men jeg har aldri sett noe i nærheten av det Stine legger ut. Altså hvem gidder å se på at hun viser frem klærne sine i timesvis?  Det gjelder stort sett alt hun snakker om. Uansett emne så snakker hun i flere timer om det samme. Hun gir seg jo aldri 🙈 Å den pengebruken er jo helt galemathias. Ser de skulle til dal'n å kjøpe seg donuts. En donut koster 50 kr der..  Dama strør rundt seg med penger som hun har fått fra snille og godtroende folk. Jeg gremmes. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (21 minutter siden):

Jeg følger en del bloggere men jeg har aldri sett noe i nærheten av det Stine legger ut. Altså hvem gidder å se på at hun viser frem klærne sine i timesvis?  Det gjelder stort sett alt hun snakker om. Uansett emne så snakker hun i flere timer om det samme. Hun gir seg jo aldri 🙈 Å den pengebruken er jo helt galemathias. Ser de skulle til dal'n å kjøpe seg donuts. En donut koster 50 kr der..  Dama strør rundt seg med penger som hun har fått fra snille og godtroende folk. Jeg gremmes. 

Ta med unga på ting er vel og bra... men alltid noe som koster penger der i gården 🙈 Ut å kjøpe sushi.... donuts.... på shopping.... i svømmehall 💸💸💸 I motsetning til henne synes jeg det er veldig viktig å lære barna at innimellom må vi være hjemme, lage mat hjemme og evt finne på ting som ikke koster.... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor1982 skrev (11 minutter siden):

Ta med unga på ting er vel og bra... men alltid noe som koster penger der i gården 🙈 Ut å kjøpe sushi.... donuts.... på shopping.... i svømmehall 💸💸💸 I motsetning til henne synes jeg det er veldig viktig å lære barna at innimellom må vi være hjemme, lage mat hjemme og evt finne på ting som ikke koster.... 

Hu lærte jo de her om dagen…. Altså ang pengebruk🤣

De måtte jo vite at 30kr her og 30kr der ble penger🤣🤣🤣

igjen.. Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør!

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (3 minutter siden):

Hu lærte jo de her om dagen…. Altså ang pengebruk🤣

De måtte jo vite at 30kr her og 30kr der ble penger🤣🤣🤣

igjen.. Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør!

 

Snakk om å drite seg ut så loddrett som det går ann 🆘

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Jeg følger en del bloggere men jeg har aldri sett noe i nærheten av det Stine legger ut. Altså hvem gidder å se på at hun viser frem klærne sine i timesvis?  Det gjelder stort sett alt hun snakker om. Uansett emne så snakker hun i flere timer om det samme. Hun gir seg jo aldri 🙈 Å den pengebruken er jo helt galemathias. Ser de skulle til dal'n å kjøpe seg donuts. En donut koster 50 kr der..  Dama strør rundt seg med penger som hun har fått fra snille og godtroende folk. Jeg gremmes. 

Hvem gidder å se? Tydligen flere tusen. For om man ikke liker noen så kan man faktisk slutte å følge dem, enkelt og greit. Men virker som flere heller ønsker å følge så de kan fortsette å irritere seg over henne 🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man mistenker noen for å drive svindel via Spleis -så skal man rapportere til Spleis om det så kan de evt undersøke. Svindel er straffbart og  bør dokumenteres før man presenterer det som en sannhet, noe annet blir ikke annet en spekulasjoner og sverting av en person. Så fremt ikke annet er bevist. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...