Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (7 minutter siden):

Ikke pålegg oss ansvaret for mora sine handlinger. Jeg tror gutta er mere flau over mora sin oppførsel og eksponering fremfor det som skrives her. Og jeg har ikke lest noen steder at mora er “grusom”.

Dere har jo like mye ansvar for hva dere publiserer på nett som det Stine har! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (10 minutter siden):

Ikke pålegg oss ansvaret for mora sine handlinger. Jeg tror gutta er mere flau over mora sin oppførsel og eksponering fremfor det som skrives her. Og jeg har ikke lest noen steder at mora er “grusom”.

Beklager feil ord. Pålegger ikke ansvar for mora sine handlinger. Deres egne handlinger. 

Endret av Sharp75!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (16 minutter siden):

 

Er det forskjell på skrift og handlinger? Du mener altså at man kan ikke skrive om en offentlig person fordi barna kan lese det, men man godt kan si og gjøre hva man vil på en offentlig kanal sånn helt uten filter og moderering? Er det rart det snakkes om med den eksponeringen hun velger å utstille seg selv og familien med? Hvorfor stiller du ikke spørsmål til at alle 7k følgere vet farga på underbukser og truser til hele familien? Er det greit? Er det greit at hun kjefter og banner og kaller folk for f**er og drittkjerringer, fordi de ikke er av samme mening som henne. Er det greit at hun braser inn på rommet til guttene og filmer dem til tusenvis av fremmede og filmer lillegutten i badekaret og når han sover? Har han selv valgt å være i fokus? Har han et valg? Folk reagerer fordi det er grenseoverskridende oppførsel, og debatter om temaer fra det offentlige rom har altid fundtes og vil fortsat altid eksistere, så lenge vi bor i Norge og ikke i Saudi Arabia. Det skjer i forum, det skjer i sosiale medier, på tv og radio og på caféen. Man kan ikke nekte folk å uttale seg om offentlige personer i et kritisk lys. Det fungerer ikke sånn at alle offentlige personer kun får ros og beundring, selv om at jeg vet at hovedpersonen selv og visse fans foretrekker dette. Jeg er enig i at debatten har vært het både mellom kritikere og fans, og det var vært mudderkasting begge veier, som ikke er ok. Men det er mye saklig kritikk også, som har blir haglet ned av fansen og kaldt for “latterlig”. Jeg synes at fokuset bør være på offentlige personers ansvar om hva man udstiller seg og sine for i det offentlige rom, og de burde være varsom med hva de velger å eksponere seg selv og ikke minst familie og sine barn. 

👏👏👏👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sharp75! said:

Beklager feil ord. Pålegger ikke ansvar for mora handlinger. Deres egne handlinger. 

Åja så du forsvarer moras handlinger? Det er helt greit?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sharp75! said:

Hvorfor skal det alltid sammenlignes med henne? Er det en reell sammenligning mener dere? Dere mener jo hun er syk, og er på vei utfor eller togkrasj som noen skrev. 

Ja, jeg tar i flertall, for det er ikke første gang det skjer. 

Jeg svarte på ditt spørsmål, kan du ikke svare på mitt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Åja så du forsvarer moras handlinger? Det er helt greit?

Beklager dårlig formulering, jeg blir ikke sur som visse andre. Mente ikke at dere skal ansvar for mora sine handlinger, det får hun gjøre selv. Dere må ta ansvar for egne handlinger🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun ikke skjemmes… Jeg hadde aldri i værden vist fram alt det tøyet, samtidig som jeg hadde shoppa som en gal etter nytt… Helt vilt!! Hun har klær nokk til 3 personer, å enda kjøper hun nytt?? Å i tillegg har hun dratt inn mange, mange tusen på spleis, for hun klarer ikke å betale regninger til advokat??? NÅR skal dere som forsvarer alt denne dama gjør få opp øya??  Så mange plagg med lappen på også.. 

jeg trodde jeg hadde mye klær, men HALLO?? Hu der er ikke mye smart ass… fytti!!

Å de som ser det her å fortsatt syns det er greit at hun ikke legger frem bevis på hva spleis-pengene har gått til, å de som fortsatt mener at dama har fortjent hver ei kr på spleis, de er jaggu trange i nøtta de også…. 
 

Jeg blir kvalm!!!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sharp75! said:

Beklager feil ord. Pålegger ikke ansvar for mora handlinger. Deres egne handlinger. 

Kanskje vi bare skal være enige om at vi er uenige :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Kanskje vi bare skal være enige om at vi er uenige :)

Det kan vi, men vil bare si at en bør vær litt forsiktig ifht sårbar ungdom, det var egentlig bare mitt budskap ❤️ de bærer med seg sin bagasje fra skilte foreldre og sin mor

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (11 minutter siden):

At hun ikke skjemmes… Jeg hadde aldri i værden vist fram alt det tøyet, samtidig som jeg hadde shoppa som en gal etter nytt… Helt vilt!! Hun har klær nokk til 3 personer, å enda kjøper hun nytt?? Å i tillegg har hun dratt inn mange, mange tusen på spleis, for hun klarer ikke å betale regninger til advokat??? NÅR skal dere som forsvarer alt denne dama gjør få opp øya??  Så mange plagg med lappen på også.. 

jeg trodde jeg hadde mye klær, men HALLO?? Hu der er ikke mye smart ass… fytti!!

Å de som ser det her å fortsatt syns det er greit at hun ikke legger frem bevis på hva spleis-pengene har gått til, å de som fortsatt mener at dama har fortjent hver ei kr på spleis, de er jaggu trange i nøtta de også…. 
 

Jeg blir kvalm!!!

Ja, dette må være langt over normalen. Jeg hadde ikke turt å vise enda flere nye klær, som jeg bare måtte ha for den bare kosta 249!!!!

Utrolig synd at fortsatt noen ikke ser dette.   Ingen her som mener lille S (som noen beskrev) har hatt det grusomt. Men disse samme menneskene må jo se, det er ikke dette fleste parten her ikke ser, det er den andre delen av S, som da hun shopper som en gal,  og er sint og sur med utrolig stygge beskrivelser av folk rundt seg de fleste andre her reagerer på. 

Ikke bv saken som var motivet for hele snap kanalen hennes. 

 

Endret av Anneisabell
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sharp75! said:

Det kan vi, men vil bare si at en bør vær litt forsiktig ifht sårbar ungdom, det var egentlig bare mitt budskap ❤️ de bærer med seg sin bagasje fra skilte foreldre og sin mor

Ja siden du er så bekymret for dem, så regner jeg med at du sier ifra til mora deres også, at ungdommen er sårbare, så mye av den eksponeringen fra henne er ikke greit. ❤️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (8 timer siden):

Ja siden du er så bekymret for dem, så regner jeg med at du sier ifra til mora deres også, at ungdommen er sårbare, så mye av den eksponeringen fra henne er ikke greit. ❤️

S blokkerer jo alle som setter spørsmålstegn eller gir hun råd om sånne ting. Alle som ikke forguder henne i innboksen hennes blir fjernet tvert. Hvordan mener du at man da skal få sagt ifra?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet skrev (16 minutter siden):

S blokkerer jo alle som setter spørsmålstegn eller gir hun råd om sånne ting. Alle som ikke forguder henne i innboksen hennes blir fjernet tvert. Hvordan mener du at man da skal få sagt ifra?

Føllere får ikke si fra, et velment råd fører til blokkering.

Dama bør stå til ansvar for alle pengene hun har fått. Det er sykt å se penge forbruket, ikke rart de må leie hus. Hun og mannen får aldri i verden huslån. Det er det sykeste.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L.F skrev (11 timer siden):

🤗

Håper det går bra med deg oppi alt! Det kan ikke være lett. 

Gode råd å ta med. Lett å tenke som frisk at det er ikke viktig med uføreforsikring.  Vi er alle utsatt og vet aldri når vi blir rammet.  Håper det ordner seg for deg❤. Uføretrygd er ikke lett å leve av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (11 timer siden):

Oi, det var jeg faktisk ikke klar over. 😳 Trodde det var mer...at det var tilnærmet full lønn. 

Har man forsikring eller vært gjennom et forbund får man det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

L.F skrev (14 timer siden):

Hun har også fortalt at hun har hatt flere perioder med behandling da...

Ja, det har hun. Men hun har ofte pratet om behandlinger mtp fysiske smerter. Mulig hun har gått i flere behandlinger hos psykolog også som jeg ikke har fått med meg. Men da er det jo i hvert fall teit å sitte å si at psykolog er for tapere da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av det som skrives om Stine her inne er jo bare fakta. Mye av det er ting hun både sier, gjør og viser frem selv. At folk undres over pengeforbruk og spleis, hvor mye og hva hun deler på snap, at hun motsier seg selv og er dobbeltmoralsk, at hun snakker stygt og nedsettende om andre, er ikke mobbing eller drittslenging. Om sønnene hennes leser her inne? Hva med om de følger med på snapen hennes eller får høre igjen av andre hva hun legger ut, hva hun sier og hvor stygt hun prater om andre da? Jeg hadde reagert mer på det, hva min egen mamma sa og hvordan hun virkelig oppførte seg enn hva fremmede på nett hadde skrevet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (42 minutter siden):

Det meste av det som skrives om Stine her inne er jo bare fakta. Mye av det er ting hun både sier, gjør og viser frem selv. At folk undres over pengeforbruk og spleis, hvor mye og hva hun deler på snap, at hun motsier seg selv og er dobbeltmoralsk, at hun snakker stygt og nedsettende om andre, er ikke mobbing eller drittslenging. Om sønnene hennes leser her inne? Hva med om de følger med på snapen hennes eller får høre igjen av andre hva hun legger ut, hva hun sier og hvor stygt hun prater om andre da? Jeg hadde reagert mer på det, hva min egen mamma sa og hvordan hun virkelig oppførte seg enn hva fremmede på nett hadde skrevet. 

Okidoki, er vel en grunn til at det er opprydding i tråden her jevnt og trutt for at det spekuleres om både det ene og det andre, så nei, her holdes det laaangt i fra bare til fakta........ Hadde det bare vært det 🤷‍♀️ forstår veldig godt det som har med Spleis å gjør og økonomi. 

Jeg har aldri skrevet at det hun gjør er rett overfor barna. Igjen, snus det mot henne som om det rettferdiggjør det dere gjør. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (23 minutter siden):

Okidoki, er vel en grunn til at det er opprydding i tråden her jevnt og trutt for at det spekuleres om både det ene og det andre, så nei, her holdes det laaangt i fra bare til fakta........ Hadde det bare vært det 🤷‍♀️ forstår veldig godt det som har med Spleis å gjør og økonomi. 

Jeg har aldri skrevet at det hun gjør er rett overfor barna. Igjen, snus det mot henne som om det rettferdiggjør det dere gjør. 

Jeg skrev det meste. Er ikke sånn at det forsvinner ti sider hver gang det modereres akkurat. 
Men ser du ikke forskjell? MYE her inne er diskusjoner rundt ting hun selv har sagt eller gjort. Det må hun jo nesten stå for selv og ta konsekvensene av selv. Om barna hennes leser at det er flere her som syns det er hårreisende med all den shoppinga hennes samtidig som hun klager over dårlig økonomi og håver inn på spleis. At folk syns det er både ufint og dobbeltmoralsk at hun gang på gang snakker stygt om både venner, bekjente, frisøren, huseier osv. At det er åpenbart at hun ikke alltid forteller sannheten. Så ok, disse tingene er det jo hun som legger ut offentlig. Hun deler ukritisk ting om egne barn, barn som ikke er i stand til å ta et valg selv, eller forstår rekkevidden av ting som deles. Og folk reagerer på det. Jeg har aldri skrevet noe som er drittslenging eller som jeg ikke kunne sagt direkte til henne. Jeg er enig i at man ikke bør snakke om feks utseende hennes, spekulere i barndommen hennes og hennes opplevelser av den. Men igjen, når det er så mange som reagerer på de samme tingene og at det er mye som skurrer, så tenker jeg at det er noe i det. Er ikke sånn at alle er inne som er kritiske til hu kjenner hverandre fra før og har blitt enige om å synes at oppførselen hennes skurrer.

Endret av LinaHg
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...