Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Minni75 said:

Hvordan er hun heldig?

Ser du seriøst ikke det? Hæ? Selv om jeg er ufør og har en par tøffe diagnoser så er familie viktig og det å kunne følge i bhg, hente tidligere og til og med kanskje ta poden en dag fri. Klarer å styre på badet, med snappen og huset en dag, så greier hun en kosedag med minsten feks også…

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanilje70 skrev (2 minutter siden):

Ja når hun greier alt det hun styrer med hver dag, ser du som det ikke er noe i veien for restarbeidsevnen. Det er ikke diagnosene som bestemmer grad av uførhet, men restarbeidsevnen. At hun kunne vært i jobb er helt tydelig. Alle vi andre og har lyst å ha fri for å vaske å rydde. Det er sånn livet er. Noen snakker bedre for seg enn andre. Det er synd å og provoserende å se hvordan hun holder på på vegne av de som er ufør av riktige grunner

Amen🙌Ingen tvil om at hun har hatt en forferdelig oppvekst, og at hun burde få oppreisning for det. Synes forferdelig synd i barnet Stine. Men den voksne (influenceren) Stine fremstår som manipulerende, utspekulert og selvopptatt. Selvsagt kan noe skyldes oppveksten. Men ligger nok også en del i genene.. Det virker som hun har et ekstremt stort behov, for sympati. Hun stakkarsligjør seg selv, har katastrofetanker og virker veldig ustabil og falsk. Motsier seg selv hvert andre sekund. Skulle ønske hun ville ta imot litt hjelp ala kognitiv terapi. Ikke sunt i det hele tatt og gå hjemme slik alene, og snappe til tusentalls folk. Burde gi seg før det går alvorlig galt..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrkZ said:

Amen🙌Ingen tvil om at hun har hatt en forferdelig oppvekst, og at hun burde få oppreisning for det. Synes forferdelig synd i barnet Stine. Men den voksne (influenceren) Stine fremstår som manipulerende, utspekulert og selvopptatt. Selvsagt kan noe skyldes oppveksten. Men ligger nok også en del i genene.. Det virker som hun har et ekstremt stort behov, for sympati. Hun stakkarsligjør seg selv, har katastrofetanker og virker veldig ustabil og falsk. Motsier seg selv hvert andre sekund. Skulle ønske hun ville ta imot litt hjelp ala kognitiv terapi. Ikke sunt i det hele tatt og gå hjemme slik alene, og snappe til tusentalls folk. Burde gi seg før det går alvorlig galt..

Amen til det du skriver også❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (13 minutter siden):

Ja når hun greier alt det hun styrer med hver dag, ser du som det ikke er noe i veien for restarbeidsevnen. Det er ikke diagnosene som bestemmer grad av uførhet, men restarbeidsevnen. At hun kunne vært i jobb er helt tydelig. Alle vi andre og har lyst å ha fri for å vaske å rydde. Det er sånn livet er. Noen snakker bedre for seg enn andre. Det er synd å og provoserende å se hvordan hun holder på på vegne av de som er ufør av riktige grunner

Ja fri en gang i blant for å vaske og rydde hadde vært deilig 🤣 Nå har jeg jobbet ekstra hver dag denne uka, og ikke vært hjemme før ca 21 på kveldene. Ser helt bomba ut, men får ta det i morgen, eller i kveld/natt. 😖🤪

Jeg tenker at jeg er glad jeg klarer å jobbe så masse jeg da, selv om jeg blir sliten i perioder. Jeg er glad jeg ikke er ufør, noe jeg har skjønt at mange i min situasjon og med min bakgrunn er, i ulike grader...man skal være glad man slipper NAV og klarer å stå i jobb!

Jeg synes ikke man skal spekulere i hvorfor folk er uføre, det er en lang prosess å komme dit, og mye som skal dokumentes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (30 minutter siden):

Amen til det du skriver også❤️

 👏👏👏

Flere av oss med Samme bakgrunn og diagnose ønsker å ta imot profesjonell hjelp for å gå videre i livet. Flere av oss med samme bakgrunn og diagnose jobber det vi har mulighet til, stiller gladelig opp for barna våre som alltid er første prioritert. Fordi vi selv kjenner på følelsen av å ikke bli sett eller hørt, mye redsel, mye alkohol og en sterk ensomhet.

Store Stine går ikke frem som noe godt eksempel. Hun kommer stadig med pekefinger og moralprekner.

Ja, jeg synes veldig synd på lille Stine, jeg har også kjent på de samme opplevelser. Derimot Store og voksne Stine, som foran et kamera,   endre karakter og oppførsel fra time til time stiller jeg flere og flere spørsmål ved. Som ukritisk bruker sosiale medier til sin fordel,  er viktig å belyse.

Hun viser et bilde av uføretrygdet som ikke harmonerer med virkeligheten. Med alle hennes diagnoser som hun snakker om, er det svært usannsynlig.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L.F skrev (1 minutt siden):

Virker som enkelte her er misunnelige på at hun er ufør? 🤔 Er det virkelig noe å misunne egentlig?

Overhodet ikke missunnelig på det!

Akkurat det er ikke noe å hige etter, om man har fått det på det ene eller andre grunnlaget 

 

Det jeg finner litt utrolig er alt det som hun klarer, pengebruken, måten hun snakker på, nedlatende mot andre.

Når man i det ene øyeblikket belærer folk om økonomi ( altså barna) for så shoppe som en millionær.

psyokolog er for tapere- for så å fortelle at jeg har jo fått behandling for tannlegeskrekken min

OSV OSV OSV

Dere skjønner hvor jeg vil henn.

Det er alt dette sammensurret som bare er helt utrolig.

Som andre nevner, Håper noen tar grep for henne snart 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (1 time siden):

Hvordan er hun heldig?

Som har en mann som gjør "alt" så hun slipper morgenstress med barn og levering bla. Da klager en ikke at en må sette ting inni en oppvaskmaskin 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (4 minutter siden):

Virker som enkelte her er misunnelige på at hun er ufør? 🤔 Er det virkelig noe å 

Misunnelige?? Hvordan kan du si det?

Her har flere med samme bagasje og  historie som knapt har energi og overskudd. Som ikke greier halvparten av det hun får til og viser frem til seere. Hun mottar våre skattepenger fordi hun er syk og ikke kan jobbe. Det er også respekt for de som hver dag sloss i systemet, for å få uføretrygd. Hun viser sider som ikke stemmer med det å være kronisk syk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (6 minutter siden):

Som har en mann som gjør "alt" så hun slipper morgenstress med barn og levering bla. Da klager en ikke at en må sette ting inni en oppvaskmaskin 

Gjør "alt" ved å kjøre/hente i barnehage? 😅 Er vel hun som alltid ordner hjemme, fikser og styrer, hun som lager mat osv. Har også fått med meg at det er hun som ordner klar minstegutten om morgenene, før de kjører avgårde.

Han virker som en flink, snill og oppegående mann altså, bygger og lager ting osv. Men nå er det vel hun som gjør "alt" hjemme av rydding, vasking og organisering, bortsett fra henting/levering i bhg.

Noe som flere her også har klagd på! Enten gjør hun for mye, og har for mye energi til rydding, husarbeid osv. Men når hun lar være å kjøre i barnehagen så gjør hun plutselig ingenting. 🤦‍♀️🤣

Hun har vel og sagt flere ganger på snappen at hun står opp og ordner klar minstegutten, så kjører mannen han til barnehagen siden han skal forbi der på vei til jobb. Men dere ser kun det dere vil se, ganske selektive i hva dere ser og hører tydeligvis. 🤪

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linye skrev (7 timer siden):

Er så enig!! Slipper det meste av familieliv hun der. Greier dog alt annet. Hun er en snakkis i området nå. Håper snart noen hjelper henne. 

Tar seg dårlig ut å klage på familien til tusenvis av følgere. Vi hører også kun hennes versjon. Hun velger å  vekke guttene, hun velger senga og kaffeskål med følgere Istedenfor å være oppe med guttene som hun da kanskje kan veilede og snakke med om hva forventer av dem.  Er ikke det verdifull tid når de kun er der hver andre uke. Stine vet hvordan det er å bli avvist. Hun burde gå frem som et godt eksempel med sin barndom. Legg vekk telefon og se den vakre familien ❤din. Hver og en av dem fortjener det. Ser en vakker bukett hun bør investere tid med.

Følgerne dine, hvem er de Stine?

 

Endret av SnippSnappSnute2
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (7 minutter siden):

Hvilke snapper da? I går? 

19.00 ca og de 24 timene fram til da! Du som er sååå spesielt intr i å forsvare ser vel gjennom alle timene hennes med snap hver dag?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (44 minutter siden):

Virker som enkelte her er misunnelige på at hun er ufør? 🤔 Er det virkelig noe å misunne egentlig?

😂😂😂😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

L.F skrev (46 minutter siden):

Virker som enkelte her er misunnelige på at hun er ufør? 🤔 Er det virkelig noe å misunne egentlig?

🤡🤡🥴😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (31 minutter siden):

Misunnelige?? Hvordan kan du si det?

Her har flere med samme bagasje og  historie som knapt har energi og overskudd. Som ikke greier halvparten av det hun får til og viser frem til seere. Hun mottar våre skattepenger fordi hun er syk og ikke kan jobbe. Det er også respekt for de som hver dag sloss i systemet, for å få uføretrygd. Hun viser sider som ikke stemmer med det å være kronisk syk. 

Å være kronisk syk viser seg og slår utslag på mange forskjellige måter og selvom ikke den måten som vises utad passer ens egen sannhet, virkelighet eller oppfatning av noe - behøver det ikke bety at andre har en uføregrad uten en god grunn. Jeg er i en prosess om uføretrygd selv og er mye mer fysisk ute av det en Stine -men jeg tenker da som så at hun kan slite eller bli påvirket av ting på en annen måte en det jeg gjør. Dette er en generell kommentar: men nå bør folk begynne å bli litt mer rause med hverandre når det kommer til det å slite med sykdom -om man tviler på noen så spørr vedkommende om hvordan det henger sammen tenker jeg. Nå linket jeg til SnippSnapp sin kommentar men er en generell kommentar til alle som setter spørsmålstegn og spekulerer rundt sykdom som ikke «syntes» utad alltid. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (4 minutter siden):

19.00 ca og de 24 timene fram til da! Du som er sååå spesielt intr i å forsvare ser vel gjennom alle timene hennes med snap hver dag?

 

Pålur skrev (44 minutter siden):

19.00 ca og de 24 timene fram til da! Du som er sååå spesielt intr i å forsvare ser vel gjennom alle timene hennes med snap hver dag?

Hmm, jeg fikk ikke med meg noe spesielt da, hva handlet det om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (1 minutt siden):

 

Hmm, jeg fikk ikke med meg noe spesielt da, hva handlet det om? 

Vi andre gjorde det, så les deg opp på de siste sidene. Der står det en del!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...