Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, Blågrønn said:

Godt man ikke følger henne lenger.😁

Du skrev jo så rosende om henne før, hva har skjedd?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Du skrev jo så rosende om henne før, hva har skjedd?

Ble for mye, så har tatt avstand. Slutta å følge henne. Ikke noe negativt,men fikk nok. Er bare sånn jeg er. Vil jeg ikke følge, så får jeg ut. Men følger forsatt joviale. Men spoler når hun er på. Gidder ikke å bruke tid og energi på å se og følge. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (5 minutter siden):

Du skrev jo så rosende om henne før, hva har skjedd?

Men respekterer at hun er hun. Håper alt godt og hennes lykke til med saken og sitt helse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (41 minutter siden):

Saken må være henlagt. 

Hva har skjedd ? Har ikke sett på snap i dag..Oppdater meg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Blågrønn said:

Ble for mye, så har tatt avstand. Slutta å følge henne. Ikke noe negativt,men fikk nok. Er bare sånn jeg er. Vil jeg ikke følge, så får jeg ut. Men følger forsatt joviale. Men spoler når hun er på. Gidder ikke å bruke tid og energi på å se og følge. 

Ok, men du fortsetter å kommentere i tråden her, så du er ikke helt ferdig med henne, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (6 minutter siden):

Hva har skjedd ? Har ikke sett på snap i dag..Oppdater meg 🙂

Det har ikke skjedd noe, det er derfor jeg tenker det. Hun nevner ikke saken med et ord. Hvis det fortsatt hadde vært mulig, så hadde Stine ringt kommunen hver eneste dag og mast. Og hengt ut folka der med navn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Ok, men du fortsetter å kommentere i tråden her, så du er ikke helt ferdig med henne, eller?

Nå slutta jeg å følge henne i går da, også fikk jeg se at Jannike og henne var venner. Siden den ble skrevet her at dem var uvenner. Så da ville jeg høre her. Synes var rart liksom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (Akkurat nå):

Nå slutta jeg å følge henne i går da, også fikk jeg se at Jannike og henne var venner. Siden den ble skrevet her at dem var uvenner. Så da ville jeg høre her. Synes var rart liksom 

De er venner ca annahver dag. 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Det har ikke skjedd noe, det er derfor jeg tenker det. Hun nevner ikke saken med et ord. Hvis det fortsatt hadde vært mulig, så hadde Stine ringt kommunen hver eneste dag og mast. Og hengt ut folka der med navn. 

Sånne ting tar ofte tid, var jo ikke mange ukene siden hun gikk igjennom hele legejournalen, helt fra barndommen til voksen alder, som en av forberedelsene til saken. En så alvorlig sak blir neppe henlagt. 

Jeg håper vi alle her er enige i at hun fortjener rettferdighet, og en erstatning for tapt barndom, uansett. 👍

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (34 minutter siden):

Sånne ting tar ofte tid, var jo ikke mange ukene siden hun gikk igjennom hele legejournalen, helt fra barndommen til voksen alder, som en av forberedelsene til saken. En så alvorlig sak blir neppe henlagt. 

Jeg håper vi alle her er enige i at hun fortjener rettferdighet, og en erstatning for tapt barndom, uansett. 👍

 

Tror ikke det er rettferdighet hun er ute etter, det er penger hun vil ha !!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Du drar ikke på Rusta uten å kjøpe…»

»Du drar ikke på europris uten å kjøpe…»

«Åh, så synd jeg måtte innom blomsterhandelen da😇 PLANTEDILLA…»

Blir bare flau, å jeg kjenner jeg også blir hinsides forbanna igjen over at noen har gitt hu der penger på en J***A spleis!!!🤬
 

At hu ikke skjemmes, at hu ikke hører seg selv! Sitter å skryter over ALT hun handler i tillegg.. Fy fela, hu der har jaggu meg ikke noe høy IQ ass…🥵🤮 Blir kvalm av’a… Men det er jo som noen andre over her skreiv: Det var jo utbetaling av trygd i går, så da må man jo ut på shopping!! Kan jo ikke spare ei krone.. 400 mener jeg den svarte kransen kosta også..

Endret av Malleli89
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

«Du drar ikke på Rusta uten å kjøpe…»

»Du drar ikke på europris uten å kjøpe…»

«Åh, så synd jeg måtte innom blomsterhandelen da😇 PLANTEDILLA…»

Blir bare flau, å jeg kjenner jeg også blir hinsides forbanna igjen over at noen har gitt hu der penger på en J***A spleis!!!🤬
 

At hu ikke skjemmes, at hu ikke hører seg selv! Sitter å skryter over ALT hun handler i tillegg.. Fy fela, hu der har jaggu meg ikke noe høy IQ ass…🥵🤮 Blir kvalm av’a… Men det er jo som noen andre over her skreiv: Det var jo utbetaling av trygd i går, så da må man jo ut på shopping!! Kan jo ikke spare ei krone.. 400 mener jeg den svarte kransen kosta også..

Det frekkeste er jo en spleisen hun har..Jeg tror hun har missforstått. Stine tenker " Jeg oppretter spleis til advokat for da trenger ikke jeg betale , men kan  shoppe bort mine egne penger " Det er faktisk meningen du skal bidra med penger til advokat du også Stine...Om jeg hadde hatt så mye penger at jeg ik viste hva jeg skulle med de, da hadde jeg heller satt fyr på de enn og bidra til den shopping galskapen hennes. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Det har ikke skjedd noe, det er derfor jeg tenker det. Hun nevner ikke saken med et ord. Hvis det fortsatt hadde vært mulig, så hadde Stine ringt kommunen hver eneste dag og mast. Og hengt ut folka der med navn. 

Kan det være at hun har fått råd av advokat hvordan man skal håndtere saken før den kommer til retten. Det tar i tillegg tid å gå igjennom dokumenter fra en sak så graverende og omfattende som jeg skjønner Stine sin har vært. 

 

esmeralda1 skrev (2 timer siden):

Tror ikke det er rettferdighet hun er ute etter, det er penger hun vil ha !!!

Stine har vært igjennom ting i barndommen ingen barn skulle ha gått igjennom -den eneste rettferdigheten hun kan få i etterkant er en rettslig dom og erstatning for tapt barndom samt det  faktum at man har dratt på seg en uføregrad på bakgrunn av helseplager som relateres til oppvekst. En erstatning skal også evt dekke tapte og fremtidige inntekter ifht at hun kunne fungert bedre om kommunen hadde fulgt sine forpliktelser. Syntes det er ufint å tillegge mennesker «grådighet» når man vet bakgrunnen hennes. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GulleGull skrev (5 minutter siden):

Kan det være at hun har fått råd av advokat hvordan man skal håndtere saken før den kommer til retten. Det tar i tillegg tid å gå igjennom dokumenter fra en sak så graverende og omfattende som jeg skjønner Stine sin har vært. 

 

Stine har vært igjennom ting i barndommen ingen barn skulle ha gått igjennom -den eneste rettferdigheten hun kan få i etterkant er en rettslig dom og erstatning for tapt barndom og det faktum at hun har dratt på seg en uføregrad på bakgrunn av helseplager relatert til sin barndom. En erstatning skal dekke tapte inntekter ifht at hun kunne fungert bedre om kommunen hadde fulgt sine forpliktelser. Syntes det er ufint å tillegge mennesker «grådighet» når man vet bakgrunnen hennes. 

Grådighet er når hun selv sitter  på sin åpne snap kanal og kalkulerer med at hun tror hun kal få 3 500 000...Hvordan har hun gått frem for og få denne summen ? Så hun by the way skal kjøpe seg hus for. Ingen saker er like, derfor under jeg og flere på hvordan hun har kommet frem til den summen. Men Stine har jo gått helt bort fra at det var dette snapen skulle handle om så hun kunne ta kampen for flere...Hører null niks og nadas om saken lengre...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (14 minutter siden):

Grådighet er når hun selv sitter  på sin åpne snap kanal og kalkulerer med at hun tror hun kal få 3 500 000...Hvordan har hun gått frem for og få denne summen ? Så hun by the way skal kjøpe seg hus for. Ingen saker er like, derfor under jeg og flere på hvordan hun har kommet frem til den summen. Men Stine har jo gått helt bort fra at det var dette snapen skulle handle om så hun kunne ta kampen for flere...Hører null niks og nadas om saken lengre...

👌👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (1 minutt siden):

Grådighet er når hun selv sitter  på sin åpne snap kanal og kalkulerer med at hun tror hun kal få 3 500 000...Hvordan har hun gått frem for og få denne summen ? Så hun by the way skal kjøpe seg hus for. Ingen saker er like, derfor under jeg og flere på hvordan hun har kommet frem til den summen. Men Stine har jo gått helt bort fra at det var dette snapen skulle handle om så hun kunne ta kampen for flere...Hører null niks og nadas om saken lengre...

Det kan bli såpass store utbetalinger om man beregner erstatning for allerede tapt og fremtidig tapt inntekt.  Beregner man  ut fra en gjennomsnittsinntekt over år bakover og fremover så kommer man fort opp i de summene. Om man får det er jo noe annet, det vil jo vise seg😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (4 timer siden):

Det kan bli såpass store utbetalinger om man beregner erstatning for allerede tapt og fremtidig tapt inntekt.  Beregner man  ut fra en gjennomsnittsinntekt over år bakover og fremover så kommer man fort opp i de summene. Om man får det er jo noe annet, det vil jo vise seg😊

Det kan bli. Nå var det vel ik alle i Alvdal skalen som fikk så høye utbetalinger...Men det er lov og drømme om både 3500000 , hus og ny sofa. Det som er trist for Stine er at hun har helt gått bort fra at BV saken ,  var det vloggen skulle handle om. Etter at hun nå viser sitt sanne jeg, med shopping, planter, tigging etter spons, et usjarmerende vesen når hun setter i gang med den forferdelige språkbruken sin og " mobber " kritikerene sine, hvordan vi ser hun er med mann og barn...Så har nok de aller fleste gjennomskuet henne og hun har skutt seg i leggen. Hun fremstår som falsk og usympatisk, og som gjør at de fleste har vendt henne ryggen fordi vi tror ikke på alt hun serverer lengre. Hva med og spare til egenkapital til hus som de aller fleste av oss andre har måtte gjøre ? Nei ikke Stine, hun skal ha penger fra spleis og erstatning fra BV så hun kan leve luksusliv med shopping flere ganger i uka...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...