Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

L.F skrev (39 minutter siden):

Bare fornavnet, såvidt jeg så. Er det egentlig så farlig da...ganske idiotisk å spørre om noe sånt. 🤣

Ganske idiotisk å snakke slik om sine følgere også. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (18 minutter siden):

5-6 timer på sosiale medier tenker jeg de mener. De timene inkluderer nok lang mer enn bare å legge ut snapper. De skal ha kontakt med fimaer de skal reklamere for, følge opp diverse kontakter, lage matriell i forhold til reklame/konkurranser osv, svare på pm fra følgere osv. De driver som ofte firma/enkeltmannsforetak og har mye mer arbeid rundt snappen sin enn hun har.

 

Hun  bruker nok mer enn de 35 minuttene som var utlagt, men at hun bruker hele dagen det tviler jeg på. Hun har verken særlig med reklame eller andre samarbeider hun må bruke tid på å følge opp. Det som tar mest tid for henne er non pm med følgere.

Nei da sier de snap. Tilsammen bruker de kanskje 12 timer i døgnet på sosiale medier. Da inkl. alt rundt samarbeid! Så tror nok hun bruker nie tid hver dag på snapen ja…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (6 minutter siden):

Ganske idiotisk å snakke slik om sine følgere også. 

Men er jo jævlig tydelig at noen følger henne av dårlige hensikter da...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (2 minutter siden):

Men er jo jævlig tydelig at noen følger henne av dårlige hensikter da...

Slik er det vel for alle influensere. Men har ALDRI sett noen med en slik dårlig holdning og arroganse 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, L.F said:

Bare fornavnet, såvidt jeg så. Er det egentlig så farlig da...ganske idiotisk å spørre om noe sånt. 🤣

For en oppstandelse fansen har hvis det skrives noe kritisk om henne her inne. Men hun kan godt snakke dritt om andre, det er helt greit? Da rettferdiggjøres det fordi det er en “idiotisk” kommentar eller spørsmål. 

Endret av Polarpuma
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, L.F said:

Men er jo jævlig tydelig at noen følger henne av dårlige hensikter da...

Skal man være blodfan for å følge noen på SOME? Jeg liker mye av det Stine gjør, feks interiør, strikking osv, men liker ikke alt hun sier. Betyr ikke at man har dårlige hensikter. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanakass skrev (8 timer siden):

Glemte hun å klippe den snappen med å komme inn med søstrene Grene posen? For veldig merkelig å sette opp kamera, gå bak veggen og komme tilbake - for så å si hallo? 😅

Hahaha det var flaut 😂 lol

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg bare fatter ikke at enkelte her inne fortsetter å forsvare og unnskylde alt hun gjør. Hvordan kan dere forsvare hele det spleis opplegget med det høye forbruket hun har? At hun kaller opp folk i hytt og pine, og klikker for det minste kritiske spørsmål? At hun er såå på at man ikke skal snakke stygt om andre, også gjør hun stikk motsatt selv? At det er helt tydelig at hun pynter på sannheten eller kommer med løgner?(fordi hun i et par snap’er senere sier noe helt annet, kommer med en annen historie) Og ja, jeg kan komme med flere eksempler på det. 

I de aller fleste kritiske spørsmål her inne er det slike ting som blir diskutert og stilt spørsmålstegn ved, det er lite som går på utseende hennes, tvil angående oppveksten hennes, etc. 

At hun er dobbeltmoralens vokter er det ingen tvil om. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld refererer Stine til dette hun anmeldte til politiet.

Hun sier da at dette kan også skade saken hennes i BV.

Mulig jeg er blond altså, men kan noen forklare meg dette?

Hun mener/føler seg trakkasert  på det groveste, velger å anmelde- så klart det er greit. Dette er jo noe alle har rett til. 

Hvordan kan dette skade hennes sak?

Har jeg mistet noe på veien? 

Tror definitivt at hun følger godt med her inne, synes faktisk hun tok seg en smule sammen noen dager, frem til hun ikke klarte det helt lenger, når hun stod å snakket dritt om følgeren som hadde sendt henne dette spørsmålet.

Var nok vanskelig når hun «måtte» si unnskyld for å kalt vedkommende dum, blikket flakket og det var ikke mye stirring i kameraet som ellers. 

Men nå skal hun jo begynne å være selektiv med hva hun deler, det skulle hun vel også når hun var helt grus etter å lest her inne før anmeldelsen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Østlendingen25 said:

Orker ikke å lese hele den avhandlinga der. Men ja, alle kan ikke ha samme meninger. Jeg følger mange offentlige personer, og mye jeg kanskje «irriterer» meg over. Men hvorfor i alle dager skal jeg sitte å skrive dritt på ett forum? Altså? Gi meg en jævla god grunn? Jeg ser ikke poenget. Ta det med snapperen selv, eller hold tåta. Det kan ikke være så vanskelig. 
Ift. feks Stine, så sliter hun med angst +++, tror folk her det gjør ting enklere å skrive så mye drit som dere gjør? 
Og deg jeg svarer: du liker tydeligvis å se på noe av det hun legger ut, en dag så slipper du å se på noe av det hun legger ut om dere fortsetter sånn her :) 

Største grunn til å fortsette å følge henne nå er og se om hun egentlig har svindlet med spleis eller ikke. Så flere har god grunn til å følge selv om vi nå burde slutte. Og jeg håpte jo også at bv saken ville ta mer mer plass enn shopping snart.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt nok langt inne å beklage at hun kaldte vedkommende dum 🙈

 

Jeg syns det var veldig fint det hun snakket om i gårkveld og kjenner meg veldig igjen i det. Jeg har hatt en veldig lik barndom som Stine, noe som å er grunnen til at jeg begynte å følge henne. Dette med å skape seg ett liv, klare å være en annerledes voksenperson enn det man har vokst opp med i barndommen, være en god foreldre(uten å ha fått det inn med morsmelka) osv når man ikke har fått de grunnleggende verdiene som barn av de man skal lære "alt" av og kunne føle seg tryggest på, er noe jeg kjenner meg veldig igjen i. 

Jeg er en av de "heldige" som har klart det, klart å skape ett helt annet liv og hverdag enn det mine foreldre ga meg og mine søskem. Det tror jeg nok er mye takket være "grunnmuren" jeg hadde i bestefaren min. 

Jeg er ikke en person som snakker mye om min barndom og alle tankene rundt den. Men det var veldig fint å høre Stine sin refleksjon rundt dette i gårkveld og kjenne at dette er noe som vi har til felles. 

Håper hun kan bruke mer tid på slik prat, i stede for mye av det andre pjattet hun driver med. For det er nok akkurat dette, livet rundt/etter en vondt oppvekst, mestringsstrategier osv mange følger henne for å få høre om, være en del av osv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, LinaHg said:

Altså, jeg bare fatter ikke at enkelte her inne fortsetter å forsvare og unnskylde alt hun gjør. Hvordan kan dere forsvare hele det spleis opplegget med det høye forbruket hun har? At hun kaller opp folk i hytt og pine, og klikker for det minste kritiske spørsmål? At hun er såå på at man ikke skal snakke stygt om andre, også gjør hun stikk motsatt selv? At det er helt tydelig at hun pynter på sannheten eller kommer med løgner?(fordi hun i et par snap’er senere sier noe helt annet, kommer med en annen historie) Og ja, jeg kan komme med flere eksempler på det. 

I de aller fleste kritiske spørsmål her inne er det slike ting som blir diskutert og stilt spørsmålstegn ved, det er lite som går på utseende hennes, tvil angående oppveksten hennes, etc. 

At hun er dobbeltmoralens vokter er det ingen tvil om. 

Og det som er merkelig er at fanskaren her inne heller ikke svarer på spørsmålene vi stiller de. De bare forsetter å belære. Ikke sett noen svare konstruktivt og godt på det vi er kritiske til.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (1 time siden):

Største grunn til å fortsette å følge henne nå er og se om hun egentlig har svindlet med spleis eller ikke. Så flere har god grunn til å følge selv om vi nå burde slutte. Og jeg håpte jo også at bv saken ville ta mer mer plass enn shopping snart.

Ja, følg henne for all del. Men da får folk lære seg å bla over det de ikke orker å høre om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuttenatributten skrev (På 5.6.2021 den 23.15):

Jeg fatter ikke hvorfor hun forsetter med å bevisst gi inntrykk av at de eier huset. Pusser opp, drener og styrer - alt bidrar til verdiøkning på annen manns eiendom, men alt for fasaden, si! Hvem skal imponeres? 

Kanskje det er endel av leiekontrakten? Har vært borti slike kontrakter hvor husleien er null eller kunstig lav imot oppgraderinger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg til shopping, altså jeg har tenkt at jeg er et snev shoppeholiker men denne dama går jo faktisk ikke en dag uten å shoppe. Hva i alle dager for et forbruk

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en shopping på hun, noe nytt hver dag. Si i snitt 500 kr dagen da, i alt mulig rart, det blir 15000 i mnd det 😳

Kan ikke huske sist jeg så en snapdag hvor hun ikke viser frem noe hun har kjøpt. 

Dårlig råd er iallefall ikke riktig grunn til at de leier eller oppretter spleis! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«Pengene vil gå i sin helhet til å dekke sakomkostninger mot BV. HVIS det skulle bli noe til overs vil dette bli donert til Landsforeningen for barnevernsbarn»

 

Tviler på at det blir særlig mye igjen til Landsforeningen for barnevernsbarn..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (På 24.9.2021 den 13.37):

Hvordan er hun heldig?

Samme lurer jeg på. En mann applauderes dersom han bidrar i huset, men tydeligvis en selvfølge med kvinner. Virker som at Stine steller godt med hus og hjem 🤷🏻‍♀️
Blir faktisk provosert av å lese om hvor heldig hun hele tiden er. 
Hun skal diskuteres på absolutt alt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Tv 2 kunne hatt en ny nettsak med henne. Der de får oppdatert hvordan det går med saken hennes. Og tar opp spleisene som har vært i hennes navn. Hvor mye hun fikk inn, og om hun har brukt de på advokat o.l. Kanskje vi får svar på noe av det vi lurer på, og blir litt klokere🤗Jeg lurer veldig på hvordan ståa egentlig er angående både sak og spleis🤗

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (På 24.9.2021 den 15.29):

Gjør "alt" ved å kjøre/hente i barnehage? 😅 Er vel hun som alltid ordner hjemme, fikser og styrer, hun som lager mat osv. Har også fått med meg at det er hun som ordner klar minstegutten om morgenene, før de kjører avgårde.

Han virker som en flink, snill og oppegående mann altså, bygger og lager ting osv. Men nå er det vel hun som gjør "alt" hjemme av rydding, vasking og organisering, bortsett fra henting/levering i bhg.

Noe som flere her også har klagd på! Enten gjør hun for mye, og har for mye energi til rydding, husarbeid osv. Men når hun lar være å kjøre i barnehagen så gjør hun plutselig ingenting. 🤦‍♀️🤣

Hun har vel og sagt flere ganger på snappen at hun står opp og ordner klar minstegutten, så kjører mannen han til barnehagen siden han skal forbi der på vei til jobb. Men dere ser kun det dere vil se, ganske selektive i hva dere ser og hører tydeligvis. 🤪

Amen til deg🙌🏼Da ser vi det ganske så likt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...