Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

allesote skrev (10 timer siden):

Da er jeg ferdig å ta tiden. Siden hun stod opp har hun brukt 1.5 time på bare snappene som ligger ute. Gjør som sist og regner 2 min per min på snap. Da er vi oppe i 3 timer. Hun har på de senere snappene også redigert snappene litt, ved å klippe, tekste, legge på gifs, tegne osv. Da legger vi til 1 min i snitt til per snap. 4,5 timer. Regner ca en time i snitt på å svare på meldinger, men siden hun sier hun får mange meldinger, og svarer alle kunne jeg sikkert lett dobla den tiden. Vi vet alle at hun har mange følgere så det er ikke urealistisk at hun bruker et par timer på det. Legger også til 30 min på forberedelser og rydding før/etter ting hun legger ut. Dvs å finne frem klær, neglelakker, sminke ol., samt å sette det opp på en fin måte og rydde det på plass. 6 timer på snapping. Hun har vært våken og aktiv på snap i 14 timer i dag. (Første snappen er per nå 17 timer siden hun postet og siste snap er 3 timer siden. Det blir 14 timer med snapping).

Nesten 50% av dagen hennes har dermed gått til å snappe. Om vi regner bort tid som brukes til dusjing, dobesøk, mat, kjøring, legging av barn og andre vanlige/nødvendige gjøremål som ikke filmes så er vi nok raskt oppe i 70-80%

 

Helt sinnsykt 🥺

Det er tydelig hun har restarbeidsevne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss.Wildfox skrev (1 time siden):

Helt sinnsykt 🥺

Det er tydelig hun har restarbeidsevne. 

Det er mye en klarer, når en får styre dagene sine selv.

Så restarbeidsevne må måles på en annen måte.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er syk, tviler jeg ikke på. Psyken påvirker også smerter i kroppen noe voldsomt. Tror ikke smerteklinikken hadde gitt henne smerteplaster i klasse A, om det ikke var tilfelle. Kan være hun hadde klart å jobbe litt. I en eller annen jobb, der hun kunne tilrettelagt dagene sine litt selv. Lettere å kombinere aktivitet og hvile hjemme. Men skjønner godt at folk lurer.. siden hun klager så over smerter, men samtidig gjør så utrolig mye. Selv hadde jeg ikke hatt sjans til halvparten. Får ikke mye lyst å danse rundt når jeg plages med migrene. Men kan jo hende hun mener at hun kun har pittelitt vondt, når hun sier hun er fryktelig dårlig.. At hun rett og slett liker å overdramatisere litt🙊

E94CEBD5-1E08-4D03-BBDC-FD42A58F0098.jpeg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler heller ikke på at hun iallfall har vært, og mest sannsynlig er syk. Med hennes historie er det nok mye psykisk belastning som videre kan gå utover kroppen. Og bekreftelsesbehovet, overdrivingen og dramatiseringen av ting kan ligge mye i barndommen hun har beskrevet. Men hun kunne nok jobbet tilrettelagt som noen sier, og det er vanskelig å ha medlidenhet for henne når det er sååååå vondt ene dagen, og full fart under et døgn senere. Når det gjelder utskrift av A-preparater så er det ikke vanskelig nok å få de dessverre. Og Norge opplever oftere enn vi ønsker at friske mennesker blir syke av medisinering. Vil anbefale denne dokumentaren: https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2013/MDUP11002013 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (15 timer siden):

 

Flere føler veldig på det du beskriver. Historiene våre er like, vi føler med henne, gir til spleis. Jeg er veldig overrasket og skuffet over et forbruk jeg aldri kan måle meg med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnippSnappSnute2 skrev (5 timer siden):

Flere føler veldig på det du beskriver. Historiene våre er like, vi føler med henne, gir til spleis. Jeg er veldig overrasket og skuffet over et forbruk jeg aldri kan måle meg med. 

Jeg tror det beste om folk, men da det gjelder dette forbruket, så ble det en vekker for meg. Jeg får ta det som en lærdom og ikke tro godt om alt som blir vises på sosiale medier. Jeg ga ingen stor sum til spleisen, men pengene hadde kommet godt med til regninger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (8 timer siden):

Jeg tviler heller ikke på at hun iallfall har vært, og mest sannsynlig er syk. Med hennes historie er det nok mye psykisk belastning som videre kan gå utover kroppen. Og bekreftelsesbehovet, overdrivingen og dramatiseringen av ting kan ligge mye i barndommen hun har beskrevet. Men hun kunne nok jobbet tilrettelagt som noen sier, og det er vanskelig å ha medlidenhet for henne når det er sååååå vondt ene dagen, og full fart under et døgn senere. Når det gjelder utskrift av A-preparater så er det ikke vanskelig nok å få de dessverre. Og Norge opplever oftere enn vi ønsker at friske mennesker blir syke av medisinering. Vil anbefale denne dokumentaren: https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2013/MDUP11002013 

Den dokumentaren der er smertelig sann, å forferdelig trist!!♥️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa hun at hun skulle ordne papirer torsdag og fredag. Idag går det i katter, kaffe, sminke og handling. Så er jo ofte ikke slik hun sier og planlegger. 
Og de to kiwiposene inneholdt energidrikke, øl og godis til hvertfall 300,-. Ikke mye mat der utenom litt pålegg og druer.🤪 
Er det forresten bare meg som merker at hun snufser mye, sånn nesten hver setning?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Så mye sminke den dama bruker!  Det er jo lag på lag... ~ Tenk å ødelegge huden sin slik ~ hvordan vil den se ut når hun blir 50!🤦‍♀️ Ser jo allerede store skader, ikke så pent akkurat!  Ikke nok med det, hun sover med sminke også! Huff🤦‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (30 minutter siden):

Altså... Så mye sminke den dama bruker!  Det er jo lag på lag... ~ Tenk å ødelegge huden sin slik ~ hvordan vil den se ut når hun blir 50!🤦‍♀️ Ser jo allerede store skader, ikke så pent akkurat!  Ikke nok med det, hun sover med sminke også! Huff🤦‍♀️

Helt ekstremt med sminke hun bruker. Tetter igjen hver eneste pore. Blir helt dårlig av å se på det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (30 minutter siden):

Altså... Så mye sminke den dama bruker!  Det er jo lag på lag... ~ Tenk å ødelegge huden sin slik ~ hvordan vil den se ut når hun blir 50!🤦‍♀️ Ser jo allerede store skader, ikke så pent akkurat!  Ikke nok med det, hun sover med sminke også! Huff🤦‍♀️

Nå ser ikke jeg sånt, men hvordan kan man se store skader via snap og hvordan skader er det du mener Stine har? Har selv litt pigmentforandring i huden i ansiktet men det kommer ikke av mye sminke, for bruker knapt det -det kommer av soleksponering og er vel veldig normalt å få😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (27 minutter siden):

Nå ser ikke jeg sånt, men hvordan kan man se store skader via snap og hvordan skader er det du mener Stine har? Har selv litt pigmentforandring i huden i ansiktet men det kommer ikke av mye sminke, for bruker knapt det -det kommer av soleksponering og er vel veldig normalt å få😊

Man kan tydelig se det på hudstrukturen og porene hennes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (38 minutter siden):

Man kan tydelig se det på hudstrukturen og porene hennes. 

Men kan man faktisk bevislig få skader av sminkebruk  eller kan det være andre årsaker? Har store porer selv forsåvidt også og det er bare sånn det er -altså huden mln er sånn. Har som sagt knapt brukt sminke og produkter i ansiktet så det er ikke årsaken i mitt tilfelle😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Men kan man faktisk bevislig få skader av sminkebruk  eller kan det være andre årsaker? Har store porer selv forsåvidt også og det er bare sånn det er -altså huden mln er sånn. Har som sagt knapt brukt sminke og produkter i ansiktet så det er ikke årsaken i mitt tilfelle😅

Ja det kan man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GulleGull skrev (1 time siden):

Men kan man faktisk bevislig få skader av sminkebruk  eller kan det være andre årsaker? Har store porer selv forsåvidt også og det er bare sånn det er -altså huden mln er sånn. Har som sagt knapt brukt sminke og produkter i ansiktet så det er ikke årsaken i mitt tilfelle😅

Ja, det kan man. Iallefall om man sover med det. Og bruker tunge produkter. Huden blir rød/sensitiv, ru, hoven, store og sprikende porer, huden ser gusten ut. Og det påvirker talgproduksjonen i huden. Hun produserer mer talg, som igjen gjør huden blank, og en får kviseutbrudd/nupper o.l

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk få bruke så mye sminke de bare vil? 😅 hva gjør det dere? Og hvordan man farger bryna sine? Man ser jo tydelig at hun farger der hun har bryn. 
Ser liksom ingen grunn i å henge seg opp i slike ting. Viktigste er at personen føler seg vel ❤️

Endret av Lene-k
Skriveleif
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Så på snappen hennes nå, der hu forteller og viser frem strikke prosjekta sine og det var 2 gensere som hu skulle prioritere... Hu som oppfordret til å strikke tepper til nyfødte, hvorfor ikke gjøre det da? Dem kan jo ikke få for mange tepper:). Men bare lurer ettersom hu satte i gang det prosjektet på sin snapkanal. 

Beklager på forhånd visst jeg ikke har fått med meg at hu har strikket ferdig tepper/vist frem resultatet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (14 timer siden):

Nå ser ikke jeg sånt, men hvordan kan man se store skader via snap og hvordan skader er det du mener Stine har? Har selv litt pigmentforandring i huden i ansiktet men det kommer ikke av mye sminke, for bruker knapt det -det kommer av soleksponering og er vel veldig normalt å få😊

Hvor mye sminke hun bruker er selvsagt opp til henne og er ikke uvanlig med den mengden heller. Men hun har klaget slev på huden sin, at hun har hudproblemer, etc. Og er jo ikke noe hemmelighet at sminke ikke er det beste for huden, spesielt ikke å sove med det. Syns for så vidt ikke at sminken hennes er noe å lage voldsom diskusjon rundt. Men det er bare at det er enda en ting som hun klager over, samtidig som at hun gjør stikk motsatt av det som kunne ha hjulpet/vært bedre for huden hennes. 

Endret av LinaHg
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...