Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tror Stine at folk er dumme, og født i går?? Når tips hun legger ut er som følger: FYLL kun halve kakaokoppen med kokende vann, rør ut pulveret, fyll resten med kaldt vann, så er kakaoen drikkeklar🙈😂😂😂 Tror jaggu hu fant opp kruttet je🤷‍♀️😆😆

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brumundaline skrev (16 minutter siden):

Tror Stine at folk er dumme, og født i går?? Når tips hun legger ut er som følger: FYLL kun halve kakaokoppen med kokende vann, rør ut pulveret, fyll resten med kaldt vann, så er kakaoen drikkeklar🙈😂😂😂 Tror jaggu hu fant opp kruttet je🤷‍♀️😆😆

Dette sier alt om hvor lite hu har å komme med 🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (22 minutter siden):

Medalje til deg, som greier å snu det til noe negativt! Du skal til og med få en i gull. Gratulerer! 🥇🙄

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (1 time siden):

Medalje til deg, som greier å snu det til noe negativt! Du skal til og med få en i gull. Gratulerer! 🥇🙄

Følger det diplom med også, eller?? 😅

• Liker 14
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (9 timer siden):

Påmmefritriks, omelettriks og nå kakaotriks.

Dette sier en del om hvor mye hun har å dele.

Er jo rene Helstrømmen jo.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Påmmefritriks, omelettriks og nå kakaotriks.

Dette sier en del om hvor mye hun har å dele.

Er jo rene Helstrømmen jo.

Hun har vel aldri påstått at hun er Hellstrøm....Bare så "imponerende" at folk greier å snu ALT hun sier og gjør til noe negativt. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (16 minutter siden):

Hun har vel aldri påstått at hun er Hellstrøm....Bare så "imponerende" at folk greier å snu ALT hun sier og gjør til noe negativt. 

Jeg har heller aldri påstått at hun påstår hun er Hellstrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Jeg har heller aldri påstått at hun påstår hun er Hellstrøm?

Neida, men skjønner ikke hvorfor du blander inn han... Hvilken relevans han har i dette 🧐

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (6 minutter siden):

Neida, men skjønner ikke hvorfor du blander inn han... Hvilken relevans han har i dette 🧐

Det heter spissformulering. Å sette noe på spissen. For å få frem et poeng.

Eksempel. Hun påstår ikke selv at hun er Hellstrøm. Men hun filmer seg selv lage de mest opplagte rettene på den mest opplagte måten - og legger det ut for sine 16k følgere som om det er noe nytt.

Jeg mener da hun har overdreven tro på egne evner og egen kreativitet. Som om hun har ferdigheter i nærheten av en mesterkokk. Når jeg da drar inn Hellstrøm så er det for å spisse poenget så det blir mer åpenbart for leseren at jeg overdriver.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Det heter spissformulering. Å sette noe på spissen. For å få frem et poeng.

Eksempel. Hun påstår ikke selv at hun er Hellstrøm. Men hun filmer seg selv lage de mest opplagte rettene på den mest opplagte måten - og legger det ut for sine 16k følgere som om det er noe nytt.

Jeg mener da hun har overdreven tro på egne evner og egen kreativitet. Som om hun har ferdigheter i nærheten av en mesterkokk. Når jeg da drar inn Hellstrøm så er det for å spisse poenget så det blir mer åpenbart for leseren at jeg overdriver.

Joda.., men uansett hva hun legger ut er det galt! Snakker hun om sykehusinnleggelsen, er det galt. For da har hun stjerner i øynene og ikke syk, kun ute etter oppmerksomhet... Snakker hun om garn og strikking, er det hårreisende fordi hun har altfor mye strikkeplagg og garn, kjøper hun seg klær som hun viser fram, ja, da er det negativt. Nå det med kakaoen.. Flott, mange visste om trikset, men kanskje er det noen der ute som ikke har tenkt over Det? Uansett hva hun legger ut, så klages det.... 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (3 minutter siden):

Joda.., men uansett hva hun legger ut er det galt! Snakker hun om sykehusinnleggelsen, er det galt. For da har hun stjerner i øynene og ikke syk, kun ute etter oppmerksomhet... Snakker hun om garn og strikking, er det hårreisende fordi hun har altfor mye strikkeplagg og garn, kjøper hun seg klær som hun viser fram, ja, da er det negativt. Nå det med kakaoen.. Flott, mange visste om trikset, men kanskje er det noen der ute som ikke har tenkt over Det? Uansett hva hun legger ut, så klages det.... 

Du står fritt til å skryte over det du liker.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Du står fritt til å skryte over det du liker.

Ja, takk og pris! Hadde jeg mislikt henne så innmari som mange her inne åpenbart gjør, så hadde jeg ikke orket å brukt tiden min på å følge henne.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (4 minutter siden):

Ja, takk og pris! Hadde jeg mislikt henne så innmari som mange her inne åpenbart gjør, så hadde jeg ikke orket å brukt tiden min på å følge henne.. 

Bra du har tid til å mislike denne siden og bruke tiden din her da. Hvis man fulgt S lenge, er der ikke lett og se mye positivt hos henne. Hun klarer fint å vri hver minste detalj til noe negativt selv. 

• Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryd30 skrev (8 minutter siden):

Heldigvis er ikke det opp til deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Jajajane said:

Hun skal beholde alle kattene… 6 stk!! Kun en av de er vel kastrert…. Innavl delux next!! 🤢🤮

Har noen spurt om hvorfor hun fortsatt har alle, når de er leveringsklare? Blir man blokkert da kanskje. Jeg følger ikke og får ikke spurt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (59 minutter siden):

Har noen spurt om hvorfor hun fortsatt har alle, når de er leveringsklare? Blir man blokkert da kanskje. Jeg følger ikke og får ikke spurt.

Hun sa nettopp på snap at det hadde vært litt frem og tilbake med interessenter, men sånn som det ser ut nå skal de beholde alle selv….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shokko skrev (41 minutter siden):

Hun sa nettopp på snap at det hadde vært litt frem og tilbake med interessenter, men sånn som det ser ut nå skal de beholde alle selv….

Får virkelig tro hu er klar til å bla opp 10 tusenlapper for å få alle kastrert da 🤮 Eller kanskje hu er av de som tror at de kattene som er i slekt ikke parer seg med hverandre......

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...