Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Eevie skrev (1 minutt siden):

Nei,dt blir nok ikke nevnt😅Hun fylte ut sakspapirer så jg. Men j så hva d sto nederst på brevet:»Assessio»og etter j googlet navnet,så d ikke ut som hun satt m sakspapirer heller…»Ikke la talentet gå til spille»»Klar for og heve din rekruteringskompetanse»,»Personlighet og evne»,kan melde sg på kurs der visstnok…. Er d noe ang sakspapirer hun sa hun satt og fylte ut og sa etterpå at dt ikke var så vanskelig likevel m tanke på følelser osv….????? Si ifra hvis j tar feil her

Typ personlighetstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eevie skrev (21 minutter siden):

Nei,dt blir nok ikke nevnt😅Hun fylte ut sakspapirer så jg. Men j så hva d sto nederst på brevet:»Assessio»og etter j googlet navnet,så d ikke ut som hun satt m sakspapirer heller…»Ikke la talentet gå til spille»»Klar for og heve din rekruteringskompetanse»,»Personlighet og evne»,kan melde sg på kurs der visstnok…. Er d noe ang sakspapirer hun sa hun satt og fylte ut og sa etterpå at dt ikke var så vanskelig likevel m tanke på følelser osv….????? Si ifra hvis j tar feil her

Så hun holdt opp skjema der det sto BDI-II. Noe hun også sa det het. Det er et kartleggings skjema for å bedømme grad av depresjon. 

FCC12319-490D-4259-8426-5BABAC5B4FFC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppzy skrev (19 minutter siden):

Så hun holdt opp skjema der det sto BDI-II. Noe hun også sa det het. Det er et kartleggings skjema for å bedømme grad av depresjon. 

FCC12319-490D-4259-8426-5BABAC5B4FFC.jpeg

Ok. Da sletter j kommentaren hvis d går an??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (3 minutter siden):

Ok. Da sletter j kommentaren hvis d går an??

Jeg så også at det sto «Assessio» nederst på et ark hun hadde framfor seg. Da hun fikk disse papirene tilsendt sa hun at det var enorme mengder å besvare. Sa i dag at mannen hadde lest dem og sagt at det var lurt å svare litt og litt. Ikke alt på en gang. Kanskje hun skal fylke ut flere typer skjema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sier bare lykke til med denne bv saken, sitter å høre på henne i dag. Hvor mange versjoner er det i den saken her nå? Takk å lov for hun ikke er advokat eller psykolog, og jeg tror hun kommer til å få seg en overraskelse, hvordan en sakkyndige tenker. En ting til hun må tenke på, er at rettssystemet vil ha en sakkyndige som går inn i saken, fra hele livet hennes.Da hjelper det ikke å komme med egen sakkyndige. Jeg tror ikke at denne saken her kommer i rettensystem, men at hun må gå i for et forliket med bv, for å bli ferdig. Jeg kan ta feil. Men jeg tror det. 

 
Nei, hun får ikke flere million i erstatning.
 
Når det gjelder de kattene, ta de med til veterinæ. Gi de den oppfølging som de skal ha. Jeg selv har hatt 2 katter, og fikk når de var 12 uker. Det første jeg gjør er å ta kontakt med veterinær. Og gjør det dyrlegen sier. Så enkelt er det. 
 
Jeg selv har et barn som er veldig krevende, det er kun feil med alle de andre,og veldig fast låst.
 
jeg skal ikke gå mer inn på det. Men dette her er veldig krevende ikke bare for meg, men også resten av familie.
 
Jeg gjør alt det jeg kan for at barnet mitt skal ta imot, rett hjelp. Selv om dette barnet her er myndig, jeg er fremdeles mamma. Ja jeg har mine utfordringer med helse. Men min helse er heller ikke er tema, fordi mine barn vet at jeg gjør som fagpersoner sier. 
 
Nå har jeg sittet å lese litt på " Google", har sett på hva som kommer frem. Hva skal man si...Jeg håper virkelig ikke at alt er sant.
 
Når jeg ser tilbake på dette med de smykkene, hvordan hun får noe til å tro at dette her, er et fantastisk tilbud. Ser litt på dette her med spleisen og resten av hennes historie som omhandler penger. Hva skal man si. 
 
Jeg tenkte tilbake i sommer, der hun var så frekke å sa at hun trenger 60 000 til en sakkyndige, men det hun håpet var at noen hadde glemt de 80 000 kr. Men der fikk hun seg en overraskelse... 
 
Jeg vet at man ikke skal tror på alt det som kommer frem, alle kan skrive hva som helst. Og få det til å bli en sannhet. 
 
Men rundt henne, er det så mye rart som kommer ut fra hennes, hun spare ikke på noe. Da blir det mange spørsmål og forvirring. 
 
Jeg følger med på en annen bv saken, her parter vi om grove omsorgssvikt fra offentlig myndighet. Et barn som ikke ble hørt. I denne saken her, så går offentlige myndigheter inn i saken,for å se hva som gikk galt. Denne personen her, han/ hun har en stemme til de som har samme historie. Denne personen her, ja han/hun prater om sin historie med bv, men ikke på samme måte som frua selv. Det er en stor forskjell .
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, for et gnag om de kattene her inne! Mye rart å si og mene om dama, men tror ikke at katteholdet er det første jeg ville ha kritisert... Dama går hjemme alene hver dag. La henne nå få ha "kattevennene" sine! Lage historier om manglende turer til veterinær som KUN er spekulasjoner, blir dritkjedelig å lese side opp og side ned om i lengden 😴😴😴😴 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (1 time siden):

Herregud, for et gnag om de kattene her inne! Mye rart å si og mene om dama, men tror ikke at katteholdet er det første jeg ville ha kritisert... Dama går hjemme alene hver dag. La henne nå få ha "kattevennene" sine! Lage historier om manglende turer til veterinær som KUN er spekulasjoner, blir dritkjedelig å lese side opp og side ned om i lengden 😴😴😴😴 

Men hun deler jo stortsett ALT annet, ville vært rart om hun ikke delte at kattene fikk seg en tur til veterinær? Den eneste katta som er sterilisert dokumenterte hun jo behørlig både utenfor vet.kontoret og hjemme i oppvåkning etter narkose med body på. 

Endret av Ville91
Skrivefeil
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (19 timer siden):

Jeg har sendt bekymringsmelding til Mattilsynet på katteholdet hennes. Gjorde det anonymt på nett. De kommer ikke til å foreta seg noe annet enn KANSKJE ett tilsyn. Men håper det kanskje «skremmer» Stine nok til å ta seg sammen i forhold til katteholdet sitt, hun kommer til å skape en kattekoloni med ville katter om hun fortsetter slik. Det jeg har tenkt på i ettertid er at i «verste fall» så slutter hun å vise frem kattene på snap, og da får man liksom ikke fulgt med på hvordan det går med de. Har så vondt av de. Spesielt Doris som hun har kjørt rovdrift på når det kommer til å produsere kattunger. Og de kosete kattungene hennes kommer til å bli som Signe. Like lite kosete. De blir faktisk store de og. Virker nesten som om hun ikke forstår det. Og når SEKS katter, der alle er i slekt skal vokse opp sammen UKASTRERTE, så ender det faktisk opp med at kattene vil trekke ut og unna. For mye styr i heimen, samt kjønnsdrifter som får de til å ville ut på vandring. Og så fort n’Nils begynner å markere inne med en grusom stank av piss (som det blir når de ikke er kastrert) så ender vel han opp som grevlingmat på lik linje med Eldar. Du kan faktisk ikke velge å ha seks katter for så å klage på at det er hår og pels i hjemmet ditt asså! Eller at det er mye jobb, fordi de pisser rundt omkring. Katter er renslige dyr, og de liker ikke å dele do med en hel haug andre katter. Ideelt sett skal man ha en do per katt, pluss en ekstra. Altså burde Stine hatt sju kattedoer. Er en grunn til at jeg har valgt å bare ha en katt, og jeg elsker katten min, like mye nå som når den var en kosete kattunge ♥️

Tenk om du kunne bruke engasjementet og stalkingen din på noen som virkelig lider? Sitte her bak tastaturet og mene og melde og blande deg sånn. Jeg har ikke ord. Det er rett ut skremmende. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (2 timer siden):

Men hun deler jo stortsett ALT annet, ville vært rart om hun ikke delte at kattene fikk seg en tur til veterinær? Den eneste katta som er sterilisert dokumenterte hun jo behørlig både utenfor vet.kontoret og hjemme i oppvåkning etter narkose med body på. 

Nå må dere virkelig gi deg dere med å blande dere i alt. Som med alt i sosiale medier: du ser bare øyeblikk fra livet til de du besettende følger med på. Det finnes tusenvis av katter som lider, som ikke har et hjem og er sulte og syke. Bruk engasjementet ditt der? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (16 minutter siden):

Nå må dere virkelig gi deg dere med å blande dere i alt. Som med alt i sosiale medier: du ser bare øyeblikk fra livet til de du besettende følger med på. Det finnes tusenvis av katter som lider, som ikke har et hjem og er sulte og syke. Bruk engasjementet ditt der? 

Du vet ingenting om hva jeg engasjerer meg i ellers. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (16 minutter siden):

Gnag om de kattene?? 

Du er klar over at katter er levende vesener som har rettigheter og som har rett til god dyrevelferd?

Hun er hjemmeværende, ergo kan hun skape en kattekoloni med rovdrift av avl på den eldste hunnkatten som har hatt ett kull for hver løpetid siden Stine liker best kattunger (jamfør hennes uttalelse om at de skal beholde hele det siste kullet med en hannkatt og to hunnkatter siden de tre er alt de tre voksne kattene ikke er, dvs kosete og lekne) og de tre voksne kattene nesten ikke er inne lengre ifg Stine (noe som ikke er noe rart; voksne katter blir lei av bøllete kattunger som ikke lar de være i fred)

Har Stine glemt storfavoritten Signe? Signe som hun ikke ville kastrere pga hun var så vakker og gikk å fantaserte om å parre henne med en hvit hannkatt, men Alex satte foten ned og Signe ble kastrert (ikke spekulasjon; dette ble dokumentert på snap alt fra da hun var å kjøpte bur til bilen, tilvenning av bur, dyrlegen og Signe i body, groggy etter narkose). Etter kastrering av Signe så gikk det noen uker før hun avslørte at Doris hadde fått nytt kull. Og at Doris var ute å rekte igjen, fortsatt ikke kastrert (katter kan bli drektige nesten rett etter fødsel, derfor anbefales det å holde kattemor inne til ungene tar til seg fast føde for så å kastrere kattemor før hun får ut)

Det er heller ikke spekulasjon at kattene ikke er til dyrlege. Bare det at hun måtte kjøpe bur da Signe skulle kastreres viser at hun ikke har vært til dyrlege tidigere. Ingen drar til dyrlege med katter løse i bilen. Hun dro heller ikke til dyrlege da ene katten ble skadet og fikk et sår, da hun heller valgte å pleie skaden selv med pyrisept og sårsalve da hun ifg henne selv er helseutdannet. Hun dro heller ikke til dyrlege da katten Edgar ble angrepet av grevling og døde av skadene (hadde katten eller hunden min blitt skadet så hadde det bitt strake veien til dyrlege selv om ikke livet sto til å reddes…..den hadde i allefall fått en verdig død)

Hun vaksinerer heller ikke kattene, ei heller helsesjekk. Pga folk som ikke vaksinerer så har det de siste årene vært et oppbluss av kattepest. En forferdelig sykdom der kattene lider. 

Så nei; det er ikke innafor å avle frem en koloni av katter og bytte ut kattene med nye kattunger når de tidligere kattene blir voksne og «kjedelige» Voksne katter vil trekke ut når det er forhold hjemme som gjør at de ikke trives (som f.eks en bønsj med kattunger som ikke lar de være i fred) og de ender tilslutt som villkatter. Voksne, kastrerte katter som har et godt hjem er også kosete og vil være inne. De velger ikke å heller være ute enn inne på kaldeste vinteren av fri vilje sånn som Doris. Det er dessuten stressende og frustrerende for ei hunnkatt å ha løpetid, noe Stine viste frem på snap da Signe hadde løpetid (som Stine hadde det veldig morsomt med da hun lagde lokkelyder mens hun lo seg skakk da katten ble enda mere frustrert). Hunnkatter i brunst får også ukastrerte hannkatter til å vandre flere mil, og vipps så har en annen familie mistet katten sin. 

Det er et stort katteproblem i landet med altfor mange villkatter og altfor få få fosterhjem. Kattens Vern (en interesseorganisasjon) har helt sprengt kapasitet. Nettopp pga folk som Stine som ikke kastrerer kattene sine og stadig avler frem nye kull.,

Og den myten om at katter som er i nær familie ikke parrer seg med hverandre er nettopp ei myte. Det er ikke lenge før det nye kullet til Stine er kjønnsmodne og Nils kommer til å parre seg med søstrene eller moren sin. 

Og som sagt; ingenting av dette er spekulasjoner. Det er dokumentert av Stine selv, og man kan lese seg opp om dyrevelferd og Kattens Vern sine sider.

Et godt kattehold innebærer mye mere enn mat, vann, kos og ny sand i kattedoet. Har man ikke økonomi til å følge opp loven om dyrevelferd så holder man seg til 1-2 katter. Ikke 6stk. Og man avler ikke frem nye pga man liker best søte kattunger. Så jo, det er faktisk en big deal. 

Signerer skruf over her og legger til at Stine uttalte at hun så på Signe som den datteren hun ikke fikk. 

3 kattunger seinere er Signe ekstremt lite i monitor. 

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Gnag om de kattene?? 

Du er klar over at katter er levende vesener som har rettigheter og som har rett til god dyrevelferd?

Hun er hjemmeværende, ergo kan hun skape en kattekoloni med rovdrift av avl på den eldste hunnkatten som har hatt ett kull for hver løpetid siden Stine liker best kattunger (jamfør hennes uttalelse om at de skal beholde hele det siste kullet med en hannkatt og to hunnkatter siden de tre er alt de tre voksne kattene ikke er, dvs kosete og lekne) og de tre voksne kattene nesten ikke er inne lengre ifg Stine (noe som ikke er noe rart; voksne katter blir lei av bøllete kattunger som ikke lar de være i fred)

Har Stine glemt storfavoritten Signe? Signe som hun ikke ville kastrere pga hun var så vakker og gikk å fantaserte om å parre henne med en hvit hannkatt, men Alex satte foten ned og Signe ble kastrert (ikke spekulasjon; dette ble dokumentert på snap alt fra da hun var å kjøpte bur til bilen, tilvenning av bur, dyrlegen og Signe i body, groggy etter narkose). Etter kastrering av Signe så gikk det noen uker før hun avslørte at Doris hadde fått nytt kull. Og at Doris var ute å rekte igjen, fortsatt ikke kastrert (katter kan bli drektige nesten rett etter fødsel, derfor anbefales det å holde kattemor inne til ungene tar til seg fast føde for så å kastrere kattemor før hun får ut)

Det er heller ikke spekulasjon at kattene ikke er til dyrlege. Bare det at hun måtte kjøpe bur da Signe skulle kastreres viser at hun ikke har vært til dyrlege tidigere. Ingen drar til dyrlege med katter løse i bilen. Hun dro heller ikke til dyrlege da ene katten ble skadet og fikk et sår, da hun heller valgte å pleie skaden selv med pyrisept og sårsalve da hun ifg henne selv er helseutdannet. Hun dro heller ikke til dyrlege da katten Edgar ble angrepet av grevling og døde av skadene (hadde katten eller hunden min blitt skadet så hadde det bitt strake veien til dyrlege selv om ikke livet sto til å reddes…..den hadde i allefall fått en verdig død)

Hun vaksinerer heller ikke kattene, ei heller helsesjekk. Pga folk som ikke vaksinerer så har det de siste årene vært et oppbluss av kattepest. En forferdelig sykdom der kattene lider. 

Så nei; det er ikke innafor å avle frem en koloni av katter og bytte ut kattene med nye kattunger når de tidligere kattene blir voksne og «kjedelige» Voksne katter vil trekke ut når det er forhold hjemme som gjør at de ikke trives (som f.eks en bønsj med kattunger som ikke lar de være i fred) og de ender tilslutt som villkatter. Voksne, kastrerte katter som har et godt hjem er også kosete og vil være inne. De velger ikke å heller være ute enn inne på kaldeste vinteren av fri vilje sånn som Doris. Det er dessuten stressende og frustrerende for ei hunnkatt å ha løpetid, noe Stine viste frem på snap da Signe hadde løpetid (som Stine hadde det veldig morsomt med da hun lagde lokkelyder mens hun lo seg skakk da katten ble enda mere frustrert). Hunnkatter i brunst får også ukastrerte hannkatter til å vandre flere mil, og vipps så har en annen familie mistet katten sin. 

Det er et stort katteproblem i landet med altfor mange villkatter og altfor få få fosterhjem. Kattens Vern (en interesseorganisasjon) har helt sprengt kapasitet. Nettopp pga folk som Stine som ikke kastrerer kattene sine og stadig avler frem nye kull.,

Og den myten om at katter som er i nær familie ikke parrer seg med hverandre er nettopp ei myte. Det er ikke lenge før det nye kullet til Stine er kjønnsmodne og Nils kommer til å parre seg med søstrene eller moren sin. 

Og som sagt; ingenting av dette er spekulasjoner. Det er dokumentert av Stine selv, og man kan lese seg opp om dyrevelferd og Kattens Vern sine sider.

Et godt kattehold innebærer mye mere enn mat, vann, kos og ny sand i kattedoet. Har man ikke økonomi til å følge opp loven om dyrevelferd så holder man seg til 1-2 katter. Ikke 6stk. Og man avler ikke frem nye pga man liker best søte kattunger. Så jo, det er faktisk en big deal. 

Dette var godt skrevet! ❤

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (6 timer siden):

Herregud, for et gnag om de kattene her inne! Mye rart å si og mene om dama, men tror ikke at katteholdet er det første jeg ville ha kritisert... Dama går hjemme alene hver dag. La henne nå få ha "kattevennene" sine! Lage historier om manglende turer til veterinær som KUN er spekulasjoner, blir dritkjedelig å lese side opp og side ned om i lengden 😴😴😴😴 

Det er vel ikke spekulasjoner at hun det siste året har gått fra å ha 3 katter til 6 stk? Og det på grunn av manglende oppfølging av dyrene. Sterilisering er en av de viktigste tingene man gjør når man har katter. 

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (2 timer siden):

Nå må dere virkelig gi deg dere med å blande dere i alt. Som med alt i sosiale medier: du ser bare øyeblikk fra livet til de du besettende følger med på. Det finnes tusenvis av katter som lider, som ikke har et hjem og er sulte og syke. Bruk engasjementet ditt der? 

Stine  viser sider som på mange områder skaper bekymring. Være seg å snakke sant, dyrehold, økonomi og oppfølging av mindreårig. Tenker at engasjementet er på sin plass. 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (2 timer siden):

Gnag om de kattene?? 

Du er klar over at katter er levende vesener som har rettigheter og som har rett til god dyrevelferd?

Hun er hjemmeværende, ergo kan hun skape en kattekoloni med rovdrift av avl på den eldste hunnkatten som har hatt ett kull for hver løpetid siden Stine liker best kattunger (jamfør hennes uttalelse om at de skal beholde hele det siste kullet med en hannkatt og to hunnkatter siden de tre er alt de tre voksne kattene ikke er, dvs kosete og lekne) og de tre voksne kattene nesten ikke er inne lengre ifg Stine (noe som ikke er noe rart; voksne katter blir lei av bøllete kattunger som ikke lar de være i fred)

Har Stine glemt storfavoritten Signe? Signe som hun ikke ville kastrere pga hun var så vakker og gikk å fantaserte om å parre henne med en hvit hannkatt, men Alex satte foten ned og Signe ble kastrert (ikke spekulasjon; dette ble dokumentert på snap alt fra da hun var å kjøpte bur til bilen, tilvenning av bur, dyrlegen og Signe i body, groggy etter narkose). Etter kastrering av Signe så gikk det noen uker før hun avslørte at Doris hadde fått nytt kull. Og at Doris var ute å rekte igjen, fortsatt ikke kastrert (katter kan bli drektige nesten rett etter fødsel, derfor anbefales det å holde kattemor inne til ungene tar til seg fast føde for så å kastrere kattemor før hun får ut)

Det er heller ikke spekulasjon at kattene ikke er til dyrlege. Bare det at hun måtte kjøpe bur da Signe skulle kastreres viser at hun ikke har vært til dyrlege tidigere. Ingen drar til dyrlege med katter løse i bilen. Hun dro heller ikke til dyrlege da ene katten ble skadet og fikk et sår, da hun heller valgte å pleie skaden selv med pyrisept og sårsalve da hun ifg henne selv er helseutdannet. Hun dro heller ikke til dyrlege da katten Edgar ble angrepet av grevling og døde av skadene (hadde katten eller hunden min blitt skadet så hadde det bitt strake veien til dyrlege selv om ikke livet sto til å reddes…..den hadde i allefall fått en verdig død)

Hun vaksinerer heller ikke kattene, ei heller helsesjekk. Pga folk som ikke vaksinerer så har det de siste årene vært et oppbluss av kattepest. En forferdelig sykdom der kattene lider. 

Så nei; det er ikke innafor å avle frem en koloni av katter og bytte ut kattene med nye kattunger når de tidligere kattene blir voksne og «kjedelige» Voksne katter vil trekke ut når det er forhold hjemme som gjør at de ikke trives (som f.eks en bønsj med kattunger som ikke lar de være i fred) og de ender tilslutt som villkatter. Voksne, kastrerte katter som har et godt hjem er også kosete og vil være inne. De velger ikke å heller være ute enn inne på kaldeste vinteren av fri vilje sånn som Doris. Det er dessuten stressende og frustrerende for ei hunnkatt å ha løpetid, noe Stine viste frem på snap da Signe hadde løpetid (som Stine hadde det veldig morsomt med da hun lagde lokkelyder mens hun lo seg skakk da katten ble enda mere frustrert). Hunnkatter i brunst får også ukastrerte hannkatter til å vandre flere mil, og vipps så har en annen familie mistet katten sin. 

Det er et stort katteproblem i landet med altfor mange villkatter og altfor få få fosterhjem. Kattens Vern (en interesseorganisasjon) har helt sprengt kapasitet. Nettopp pga folk som Stine som ikke kastrerer kattene sine og stadig avler frem nye kull.,

Og den myten om at katter som er i nær familie ikke parrer seg med hverandre er nettopp ei myte. Det er ikke lenge før det nye kullet til Stine er kjønnsmodne og Nils kommer til å parre seg med søstrene eller moren sin. 

Og som sagt; ingenting av dette er spekulasjoner. Det er dokumentert av Stine selv, og man kan lese seg opp om dyrevelferd og Kattens Vern sine sider.

Et godt kattehold innebærer mye mere enn mat, vann, kos og ny sand i kattedoet. Har man ikke økonomi til å følge opp loven om dyrevelferd så holder man seg til 1-2 katter. Ikke 6stk. Og man avler ikke frem nye pga man liker best søte kattunger. Så jo, det er faktisk en big deal. 

Å herre! Jeg vet ikke om denne MEGET detaljerte oppsummeringen om kattene til en dame vi følger på snap var "informativ" eller om jeg ble mest bekymret for at enkelte faktisk vet og mener så utrolig mye om "Signe" og "Doris😳 

Uansett er det jææææææævlig kjedelig!!!

 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (14 minutter siden):

Å herre! Jeg vet ikke om denne MEGET detaljerte oppsummeringen om kattene til en dame vi følger på snap var "informativ" eller om jeg ble mest bekymret for at enkelte faktisk vet og mener så utrolig mye om "Signe" og "Doris😳 

Uansett er det jææææææævlig kjedelig!!!

 

Jez. Dama sitter KLISTRA til selfie-monitor store deler av dagen. Deler oppfatningen og oppsummeringen til @skruf  

 

sjuuukt.

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (4 timer siden):

Tenk om du kunne bruke engasjementet og stalkingen din på noen som virkelig lider? Sitte her bak tastaturet og mene og melde og blande deg sånn. Jeg har ikke ord. Det er rett ut skremmende. 

Katteholdet hennes er skremmende. 

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (58 minutter siden):

Å herre! Jeg vet ikke om denne MEGET detaljerte oppsummeringen om kattene til en dame vi følger på snap var "informativ" eller om jeg ble mest bekymret for at enkelte faktisk vet og mener så utrolig mye om "Signe" og "Doris😳 

Uansett er det jææææææævlig kjedelig!!!

 

Grunnen til at vi vet alt dette er jo nettopp pga Stine selv har delt alt dette. Vil ikke Stine at vi ikke skal vite så klarer hun helt fint å la være å dele. Det beviste hun godt da hun skjulte det nye kullet i 3-4 uker før hun ikke klarte å vente lengre med å dele. Så hun har bevist at hun klarer å ikke dele og holde ting skjult hvis hun vil.

Mange av oss er dyrekjære, ergo så engasjerer det når noen offentlig fremviser dårlig dyrevelferd 

Hvis du synes det er så jæææææææævlig kjedelig å lese at mange engasjerer seg i Stines manglende kunnskap om kattehold og dyrevelferd så finnes det en scrolleknapp. Forumet har også en ignoreringsfunksjon av enkeltbrukere, så slipper du jobben med å scrolle forbi. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...