Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Agurk skrev (7 minutter siden):

Mye mulig. Men så er det et uttrykk som heter «som man reder ligger man».  Stine vinner nok diplom for å ha flust av mindre gode hensikter med mye av det hun driver med. Dette observeres lett utav det hun selv deler i sine kanaler. 
Så hvorfor skal Stine slippe unna? Er jo grunnet hennes atferd det du refererer til oppstår rundt om kring.

Nå snakket jeg om morgenlevering og ikke diplom. Personlig synes jeg det er idiotisk å sende et slikt diplom også, men noen syntes visst at det var fryktelig morsomt... Når det er sagt, så er der jo ingen helsepersonell som sender slike ting til pasientene sine, så enig i at hun burde skjønne at det var tull, men jeg håner henne jo ikke av den grunn.

Edit: leste den og lagde mat samtidig, så leste litt fort. Ser nå at du ikke skrev om diplomet hun fikk. 👍🙂

Endret av Frøkenfryd30
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryd30 skrev (3 minutter siden):

Nå snakket jeg om morgenlevering og ikke diplom. Personlig synes jeg det er idiotisk å sende et slikt diplom også, men noen syntes visst at det var fryktelig morsomt... Når det er sagt, så er der jo ingen helsepersonell som sender slike ting til pasientene sine, så enig i at hun burde skjønne at det var tull, men jeg håner henne jo ikke av den grunn.

Jeg refererte også til morgenlevering. Og at Stine fortjener diplom, eller medalje om du vil for å inneha mindre gode hensikter med det meste hun deler i sine kanaler. 
Så hvem er verst? Stine selv, eller Discord? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (På 28.9.2022 den 9.00):

Skrifta ligner da ikke🤷‍♀️

Enig. Jeg fikk en slik lapp nylig selv, av en sykepleier som var inne hos meg og la den der mens jeg sov. Den henger på kjøleskapet nå. De finnes faktisk, de som gjør sånt ❤️

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillelily skrev (5 minutter siden):

Enig. Jeg fikk en slik lapp nylig selv, av en sykepleier som var inne hos meg og la den der mens jeg sov. Den henger på kjøleskapet nå. De finnes faktisk, de som gjør sånt ❤️

Dette er ikke vanlig. Har jobbet i helsevesenet i 20 år 😊

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Stine har tatt til fornuft og tatt en pause fra SoMe. Mange av oss har sett dette komme. Nå oppfordrer jeg alle til å la henne være i ‘fred’. Jeg er en av dem som har vært kritisk til hennes snapping, men man sparker ikke den som ligger nede. Håper hun har en venn som kan støtte henne og kanskje få henne til å reflektere litt over hvordan hun har fremstått for flere tusen følgere. Og at hun gir fra seg noen av kattene og kanskje benytter seg av naturen og får seg litt frisk luft. Det er aldri for sent å forandre seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (18 minutter siden):

Ser at Stine har tatt til fornuft og tatt en pause fra SoMe. Mange av oss har sett dette komme. Nå oppfordrer jeg alle til å la henne være i ‘fred’. Jeg er en av dem som har vært kritisk til hennes snapping, men man sparker ikke den som ligger nede. Håper hun har en venn som kan støtte henne og kanskje få henne til å reflektere litt over hvordan hun har fremstått for flere tusen følgere. Og at hun gir fra seg noen av kattene og kanskje benytter seg av naturen og får seg litt frisk luft. Det er aldri for sent å forandre seg. 

Etter å ha fulgt Stine -dog med noen pauser- siden den første TV2-saken, er jeg ganske enig med deg. Håper hun har noen som kan få henne til å forandre seg. 

Men hun ligger da ikke nede! Og ingen sparker! Hun oppfører seg bare kritikkverdig på så mange plan og frivillig kringkaster det. Folk har forsøkt å si ifra ved å sende mld, men hun blokkerer bare. 

Det er en måte å få denne tråden stille på, at Stine slutter å snappe. Denne tråden har ikke oppstått ut av løse lufta fordi folk er ute etter å ta tilfeldige. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (15 minutter siden):

Etter å ha fulgt Stine -dog med noen pauser- siden den første TV2-saken, er jeg ganske enig med deg. Håper hun har noen som kan få henne til å forandre seg. 

Men hun ligger da ikke nede! Og ingen sparker! Hun oppfører seg bare kritikkverdig på så mange plan og frivillig kringkaster det. Folk har forsøkt å si ifra ved å sende mld, men hun blokkerer bare. 

Det er en måte å få denne tråden stille på, at Stine slutter å snappe. Denne tråden har ikke oppstått ut av løse lufta fordi folk er ute etter å ta tilfeldige. 

Dette er jo metoden hun har brukt hele veien. Hun er ute etter enda mer sympati og da er det helt innafor å skrive gårsdagens melding på den måten.

Ved en radikal endring vil kanskje tråden ebbe ut

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (46 minutter siden):

Etter å ha fulgt Stine -dog med noen pauser- siden den første TV2-saken, er jeg ganske enig med deg. Håper hun har noen som kan få henne til å forandre seg. 

Men hun ligger da ikke nede! Og ingen sparker! Hun oppfører seg bare kritikkverdig på så mange plan og frivillig kringkaster det. Folk har forsøkt å si ifra ved å sende mld, men hun blokkerer bare. 

Det er en måte å få denne tråden stille på, at Stine slutter å snappe. Denne tråden har ikke oppstått ut av løse lufta fordi folk er ute etter å ta tilfeldige. 

Det virker på meg som hun sliter, ref den meldinga som ligger ute nå. Ikke bokstavlig derfor jeg skriver sparke i gåsetegn. Enig i alt det du skriver, men jeg håper at hun denne gangen kan motbevise at det er et mønster. Kanskje det er urealistisk å håpe på en endring.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 minutter siden):

Det virker på meg som hun sliter, ref den meldinga som ligger ute nå. Ikke bokstavlig derfor jeg skriver sparke i gåsetegn. Enig i alt det du skriver, men jeg håper at hun denne gangen kan motbevise at det er et mønster. Kanskje det er urealistisk å håpe på en endring.  

Bare ikke hold pusten mens du venter. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (29 minutter siden):

Bare ikke hold pusten mens du venter. 

 

Snublefot62 skrev (30 minutter siden):

Bare ikke hold pusten mens du venter. 

Det er ikke slik at jeg akkurat venter. Er vel mer et ønske mtp barna hennes. Tipper vel egentlig at hun kommer tilbake og forsetter i samme spor. Håper jeg tar feil😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne «pauser» har Stine tatt før når det har kokt litt ekstra rundt henne. Det er jo ikke lenge siden hun med stor dramatikk, tårer og snør erklærte at det skulle bli helt slutt med snap men at hun innimellom skulle legge ut oppskrifter, DIY-tinger, lifehacks og strikkerelaterte ting på Instagram. Og bare det, ikke noe personlig. Og det var ei endelig beslutning

Gikk ikke så veldig lang tid før det var rett tilbake til kaffeskål og full rulle igjen på snap

Likedan i sommer, etter at hun hadde vært på husmorferie til mor Spania, før familieturen til Danmark. Da var det også pause. Likevel kom det noen drypp fra Danmark, og etter sommeren så var det på nytt full fres på snap

Så dette begynner å bli et mønster hos Stine. Med sine 16 000 følgere så er det nok mange som biter på.

Men jeg håper for Stine og familien hennes sin del at hun nå endrer kurs for godt. At hun slutter å bruke dagene sine på «snap-familien» og heller har fokus på den ekte familien sin. Å være i sin beste alder og samtidig være ufør kan være ensomt og det kan bli lange dager (jeg er 45 og ble ufør i fjor selv), men jeg tror ikke løsningen er å være sosial og dele det meste via snap med så mange mennesker du ikke kjenner. 16 000 er mange, det er en liten by. Så jeg håper for hennes del at hun faktisk ikke bare tar pause, men at hun dropper det å være offentlig person når det så tydelig ikke er bra for henne. Lag heller en privat snap der du kjenner alle du legger til. At hun fokuserer på å skape seg et godt liv med fokus på tilfrisking, familien og bygge ekte, fysiske vennskap. At hun kommer seg ut av huset og får ny input. Gjerne delta i frivillig arbeid de dagene hun har kapasitet til det.

Og ikke minst; ikke bruk all energi og krefter på at huset skal være skinnende rent og strøken til enhver tid. Jeg foretrekker også et strøkent hus, men jeg har ikke kapasitet lengre. Men som med Stine så er det en grunn til at jeg ikke kan jobbe. Jeg gjør så klart unna noe husarbeid på dagtid, men jeg har måtte lært meg å senke lista og bruker tiden på dagtid til å lade opp til barn og mann kommer hjem fra skole og jobb, prøver å gå en tur for å få frisk luft (gjør så godt for det mentale) sånn at jeg har krefter og energi til å bruke ettermiddag og kveld på familien min. Den dagen jeg ikke er noe mere så tror jeg ikke at barna vil tenke tilbake over hvilket rent og ryddig hus de vokste opp i, men heller ting vi gjorde sammen og tiden sammen. 

  • Liker 19
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser «Mor Spania» blir nevnt her av og til. Hvem er dette? Jeg har ikke fått med meg det. Mener altså ikke at denne personen skal identifiseres e.l, men kanskje en liten forklaring på hvilken rolle denne personen har i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moonie skrev (På 18.10.2022 den 23.49):

Dette er ikke vanlig. Har jobbet i helsevesenet i 20 år 😊

Sa jeg det var vanlig? Sånne folk finnes faktisk, sa jeg. Det skjer, det er en hyggelig gest.

Har vært innunder helsevesenet i 34 år 😊😊😊 hva nå enn det har med saken å gjøre 🙄

Endret av lillelily
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillelily skrev (14 timer siden):

Sa jeg det var vanlig? Sånne folk finnes faktisk, sa jeg. Det skjer, det er en hyggelig gest.

Har vært innunder helsevesenet i 34 år 😊😊😊 hva nå enn det har med saken å gjøre 🙄

Klart det kan finnes slike.

Men nå er det bekreftet fra sykehuset at Stine verken har fått lapp, sjokolade, energidrikke, druer eller diplom fra ansatte der. Så da kan den ballen angående lappen hun viste legges død.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (28 minutter siden):

Klart det kan finnes slike.

Men nå er det bekreftet fra sykehuset at Stine verken har fått lapp, sjokolade, energidrikke, druer eller diplom fra ansatte der. Så da kan den ballen angående lappen hun viste legges død.

Er det bekreftet fra sykehuset på Lillehammer? Hvor da? Har ikke lest det noe sted.
Har bare fått med meg at det med diplomet så klart var tøys, selv om hun løy og sa hun hadde snakket med folk fra avdelingen der som bekreftet at den var ekte. Men sjokolade, druer og lapp har jeg ikke fått med meg er "offisielt" bekreftet. Ei heller det at enhetsleder stod og "lo" inne på rommet hennes over at folk ringte inn og klaget på henne.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DramaLamaBanana skrev (22 timer siden):

Ser «Mor Spania» blir nevnt her av og til. Hvem er dette? Jeg har ikke fått med meg det. Mener altså ikke at denne personen skal identifiseres e.l, men kanskje en liten forklaring på hvilken rolle denne personen har i denne sammenheng.

Mor Spania ei ei kvinne, endel år eldre enn Stine, som Stine ble kjent med på et rehabiliteringssenter for endel år siden og som hun etterhvert ble mere venninne med. Mor Spania er gift, bor i en gedigen luksusvilla i Spania og det virker som om hun og mannen sitter godt i det økonomisk (mtp villaen og eiendommen) Stine var på ei ukes husmorferie der i sommer, i tillegg så reiste Stine og mannen dit senere i ferien. Stine og Alex hjalp også til med å style og ordne huset til mor Spania og mannen her i Norge da de skulle selge huset

Etter at Stine kom tilbake igjen på snap etter at hun skulle slutte med snap i sommer så har hun ikke nevnt de i Spania 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 21.10.2022 den 14.08):

Klart det kan finnes slike.

Men nå er det bekreftet fra sykehuset at Stine verken har fått lapp, sjokolade, energidrikke, druer eller diplom fra ansatte der. Så da kan den ballen angående lappen hun viste legges død.

Åja, så DET må legges dødt. Men absolutt ingenting annet av ting som synses om her 😅 Jeg svarte på at det ikke var vanlig med slike lapper, ikke at Stine sin var 100 % ekte, for det vet jeg ikke. Det vet vel ingen andre heller. Stor forskjell på en hilsen på en lapp og et fjåsete diplom. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...