Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lillemor1982 skrev (3 minutter siden):

Får virkelig tro hu er klar til å bla opp 10 tusenlapper for å få alle kastrert da 🤮 Eller kanskje hu er av de som tror at de kattene som er i slekt ikke parer seg med hverandre......

Blir spennende å se🙈 Lurer veldig på hvordan det endte opp med at de skal ha alle selv når mannen hennes i utgangspunktet ikke ville ha én engang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shokko skrev (13 minutter siden):

Blir spennende å se🙈 Lurer veldig på hvordan det endte opp med at de skal ha alle selv når mannen hennes i utgangspunktet ikke ville ha én engang! 

De to eldste barna ville heller ikke ha flere katter. Men der i huset er det S som bestemmer. Det er helt tydelig!

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier kattungene er lekne, maler og er kosete, «Kattungene er alt de andre kattene ikke er» 🤮 hun har tydeligvis glemt at Signe også var kosete som liten…. Hva gjør hun når de søte små blir stor og ikke er kosete mer? Kommer «grevlingen» på visitt igjen da…? 🤬 Disse små kan jo smette ut og potensielt parre seg med sin egen far… nei blir kvalm av mangel på dyrevelferd i det huset…. 

Endret av *Prøver igjen*
Skriveleif
  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (2 minutter siden):

Hun sier kattungene er lekne, maler og er kosete, «Kattungene er alt de andre kattene ikke er» 🤮 hun har tydeligvis glemt at Signe også var kosete som liten…. Hva gjør hun når de søte små blir stor og ikke er kosete mer? Kommer «grevlingen» på visitt igjen da…? 🤬 Disse små kan jo smette ut og potensielt parte seg med sin egen far… nei blir kvalm av mangel på dyrevelferd i det huset…. 

Ikke noe rart at de voksne kattene ikke finner roa til å være inne og være kosete. 6 katter på stue og kjøkken er galskap 🤮

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (11 minutter siden):

Ikke noe rart at de voksne kattene ikke finner roa til å være inne og være kosete. 6 katter på stue og kjøkken er galskap 🤮

Enig! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kattene forsikret? Det er ikke bare kastrering som er dyrt. Koster mye med riktig for, ormekur, tannstell, årlig helsesjekk og vaksine. Katter blir så ofte behandlet etter "De klarer seg" mentalitet. Det er så vondt og trist! Og ei dame som klager på dårlig økonomi burde ikke ha x antall katter som ikke blir kastrert og fulgt opp riktig. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"En positiv oppfatning av alle andre indikerer en tilfredshet med vårt eget liv"

         -Dustin wood-    Så hva med dem som stadig leter etter feil?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea1 skrev (8 minutter siden):

"En positiv oppfatning av alle andre indikerer en tilfredshet med vårt eget liv"

         -Dustin wood-    Så hva med dem som stadig leter etter feil?

«En vlogger sine ytringer er åpne for kommentarer.»
- Snublefot62

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signe var jo veldig kosete, har hun glemt det?

Som dyreelsker så burde hun vite at katter blir mindre kosete når de blir voksne og begynner å være mere ute. Og i ei forholdsvis lita leilighet med tre kattunger innendørs så blir det fort veldig masete for de tre voksne kattene. Kattunger vil herje og leke med de voksne kattene, noe de ikke er gira på, og velger heller da å være ute for å få fred

Jeg grøsset da hun sa at de tre kattungene er alt de tre andre ikke er. Også Signe da, som var favoritten med stor F.. hva gjør hun om noen måneder når de tre små blir like kjedelige som de tre voksne? Satser på at Doris, Klara eller den andre hunnkatt-ungen (husker ikke navnet) har blitt drektige? For det er jo bare Signe som er kastrert. Drektige med en nabokatt eller Viggo? 

Minner meg litt om da døtrene mine var små og spurte om vi kunne få oss kattunge pga katten vår var så kjedelig. Og svaret var alltid nei. For kattunger blir voksne og kjedelige de også. Men døtrene mine var små da, ikke nesten 40 år.

Med 6 katter i hus så vil jeg anbefale Stine å kjøpe inn flere kattedoer, matskåler og vannskåler. En kattedo er i allefall ikke nok. Anbefaler også å spare opp en egen buffer øremerket «katt og dyrlege», for 6 katter er ikke billig. 1 av 6 er kastrert. God dyrevelferd tilsier også vaksiner, helsesjekk, ormkur og ikke minst; kastrer de siste 5. 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (2 timer siden):

Er kattene forsikret? Det er ikke bare kastrering som er dyrt. Koster mye med riktig for, ormekur, tannstell, årlig helsesjekk og vaksine. Katter blir så ofte behandlet etter "De klarer seg" mentalitet. Det er så vondt og trist! Og ei dame som klager på dårlig økonomi burde ikke ha x antall katter som ikke blir kastrert og fulgt opp riktig. 

Helt enig, bare en årlig kontroll med vaksine koster mellom 800-1000,- og mer om de må fjerne tannstein eller andre ting.  Og kastrering av huskatter burde vært påbudt!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir småforbanna nå som fru Knutsen plutselig skal slå et slag for psykisk helse.

Hun er så lett å gjennomskue at det er flaut. Åpenbart er dette et forsøk på å flytte fokus bort fra hennes siste flauser og måten hun utnytter andre på. Og det er trist å se på. Eller kanskje hun skal prøve på mer sympati for å hente inn mer penger fra følgere?

Hvem er egentlig hun til å komme med disse rådene? Be om hjelp? Ta kontakt med noen du ikke har snakket med på lenge? Legg merke til andre sier hun som kun ser seg selv? Flaut og navlebeskuende er det.

Og hva er hennes personlige vinkling da? Jo at hun har på helt egen hånd funnet seg mestringstekniker for å ha det godt med seg selv som går ut over kroppen hennes. Som rydding og manisk vasking. Men det er ok! For hun vil heller ha vondt i kroppen enn i sjel og sinn!

Jeg blir gal!

Nei Stine - dette er galt og ødeleggende. Kropp og sinn henger sammen. Om man ikke har det godt med seg selv så har ikke kroppen det bra. Og har ikke kroppen det bra så får man det heller ikke godt med seg selv! Og som min behandler sier gang etter gang - kroppen vinner alltid! Noe jeg har erfart på mange ulike måter.

Så det er jo ikke rart at hun går på knekk etter knekk etter knekk. Hun pusher kroppen alt for langt. Hun tar heller ikke vare på kroppen med kostholdet sitt, mangel på søvnmønster og mangel på aktivitet. Hun driter i kroppen sin som hun selv kaller C-vare. Men Stine - alt er C-vare om det blir behandlet som dritt!

Hun er nødt til å få profesjonell hjelp. Ta sitt eget råd. Få hjelp.

Og i samme venda kunne hun kanskje tatt sitt eget råd med å spørre de hun har mistet kontakt med hvordan de har det?

  • Liker 12
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Stine i over 1 år og likt hennes interesse for strikking. Fått mange gode tips fra hennes innlegg og masse inspo. 
For en liten stund tilbake så stilte jeg henne spm ifht Spania og om hun skal ned dit igjen? Nå er jeg blokkert, dvs får ikke abonnert lengre på hennes snap. Så mitt spm falt tydeligvis ikke i smak. 
Ser også at i denne tråden er det meldinger som kan tyde på at hun selv er «deltager «her inne.. 

Ønsker henne alt godt for fremtiden. Det tror jeg kan behøves. 

 

 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moonie skrev (51 minutter siden):

Jeg har fulgt Stine i over 1 år og likt hennes interesse for strikking. Fått mange gode tips fra hennes innlegg og masse inspo. 
For en liten stund tilbake så stilte jeg henne spm ifht Spania og om hun skal ned dit igjen? Nå er jeg blokkert, dvs får ikke abonnert lengre på hennes snap. Så mitt spm falt tydeligvis ikke i smak. 
Ser også at i denne tråden er det meldinger som kan tyde på at hun selv er «deltager «her inne.. 

Ønsker henne alt godt for fremtiden. Det tror jeg kan behøves. 

 

 

 

Det var vel bare et tidsspørsmål før mor og far Spania ikke gadd mer…..

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg blir småforbanna nå som fru Knutsen plutselig skal slå et slag for psykisk helse.

Hun er så lett å gjennomskue at det er flaut. Åpenbart er dette et forsøk på å flytte fokus bort fra hennes siste flauser og måten hun utnytter andre på. Og det er trist å se på. Eller kanskje hun skal prøve på mer sympati for å hente inn mer penger fra følgere?

Hvem er egentlig hun til å komme med disse rådene? Be om hjelp? Ta kontakt med noen du ikke har snakket med på lenge? Legg merke til andre sier hun som kun ser seg selv? Flaut og navlebeskuende er det.

Og hva er hennes personlige vinkling da? Jo at hun har på helt egen hånd funnet seg mestringstekniker for å ha det godt med seg selv som går ut over kroppen hennes. Som rydding og manisk vasking. Men det er ok! For hun vil heller ha vondt i kroppen enn i sjel og sinn!

Jeg blir gal!

Nei Stine - dette er galt og ødeleggende. Kropp og sinn henger sammen. Om man ikke har det godt med seg selv så har ikke kroppen det bra. Og har ikke kroppen det bra så får man det heller ikke godt med seg selv! Og som min behandler sier gang etter gang - kroppen vinner alltid! Noe jeg har erfart på mange ulike måter.

Så det er jo ikke rart at hun går på knekk etter knekk etter knekk. Hun pusher kroppen alt for langt. Hun tar heller ikke vare på kroppen med kostholdet sitt, mangel på søvnmønster og mangel på aktivitet. Hun driter i kroppen sin som hun selv kaller C-vare. Men Stine - alt er C-vare om det blir behandlet som dritt!

Hun er nødt til å få profesjonell hjelp. Ta sitt eget råd. Få hjelp.

Og i samme venda kunne hun kanskje tatt sitt eget råd med å spørre de hun har mistet kontakt med hvordan de har det?

Så enig med deg! 
Å drive med manisk vasking, rydding og organisering med sikkert påfølgende utmattelse eller økte smerter er en elendig måte å takle problemene sine på. Hennes psykiske og fysiske helse vil aldri bli bedre dersom hun fortsetter sånn. 
Kjenner jeg blir irritert når jeg ser «rådene» hun gir om å bry seg, spørre hvordan folk EGENTLIG har det… Hadde hun ment det hadde hun ikke klaget på alt og alle hele tiden. Kanskje noen hun har møtt på sin vei og som hun klager over at yter elendig service eller er sure, har en tung dag og sliter med sitt. Hun er den som fremstår minst raus av alle jeg har fulgt på SoMe! Hun sier en ting, men gjør det stikk motsatte selv. 
Det er enkelt å si fine ting for å virke raus utad! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shokko skrev (1 time siden):

Så enig med deg! 
Å drive med manisk vasking, rydding og organisering med sikkert påfølgende utmattelse eller økte smerter er en elendig måte å takle problemene sine på. Hennes psykiske og fysiske helse vil aldri bli bedre dersom hun fortsetter sånn. 
Kjenner jeg blir irritert når jeg ser «rådene» hun gir om å bry seg, spørre hvordan folk EGENTLIG har det… Hadde hun ment det hadde hun ikke klaget på alt og alle hele tiden. Kanskje noen hun har møtt på sin vei og som hun klager over at yter elendig service eller er sure, har en tung dag og sliter med sitt. Hun er den som fremstår minst raus av alle jeg har fulgt på SoMe! Hun sier en ting, men gjør det stikk motsatte selv. 
Det er enkelt å si fine ting for å virke raus utad! 
 

For meg virker hun ikke raus utad heller. Hun har en så nedlatende tone når hun snakker at det er helt kvalmt

Endret av Anneisabell
  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anneisabell skrev (12 minutter siden):

For meg virker huk ikke raus utad heller. Hun har en så nedlatende tone når hun snakker at det er helt kvalmt

Skjønner hva du mener. Tror likevel mange oppfatter henne som varm og raus når hun snakker sånn som hun gjør i dag om psykisk helse. Det sitter nok mange rundt omkring som kan relatere til det hun sier og man ser jo på kommentarfeltene på insta at det er mange som digger henne. 
For all del, om det hun sier kan hjelpe noen er jo det helt supert! 
Personlig ville jeg nok rådet henne til å følge sine egne råd, LØFT BLIKKET OG SE DINE BARN OG MANN istedet for å snakke i time etter time til en skjerm. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shokko skrev (19 minutter siden):

Skjønner hva du mener. Tror likevel mange oppfatter henne som varm og raus når hun snakker sånn som hun gjør i dag om psykisk helse. Det sitter nok mange rundt omkring som kan relatere til det hun sier og man ser jo på kommentarfeltene på insta at det er mange som digger henne. 
For all del, om det hun sier kan hjelpe noen er jo det helt supert! 
Personlig ville jeg nok rådet henne til å følge sine egne råd, LØFT BLIKKET OG SE DINE BARN OG MANN istedet for å snakke i time etter time til en skjerm. 
 

Og nettopp derfor tror jeg dette er et billigst planlagt stunt fra Stine.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPuna1 skrev (På 10.10.2022 den 21.38):

Følger det diplom med også, eller?? 😅

😂😂😂 Syns du fortjener diplom i samme slengen, uten tvil😁😆😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonie skrev (3 timer siden):

Jeg har fulgt Stine i over 1 år og likt hennes interesse for strikking. Fått mange gode tips fra hennes innlegg og masse inspo. 
For en liten stund tilbake så stilte jeg henne spm ifht Spania og om hun skal ned dit igjen? Nå er jeg blokkert, dvs får ikke abonnert lengre på hennes snap. Så mitt spm falt tydeligvis ikke i smak. 
Ser også at i denne tråden er det meldinger som kan tyde på at hun selv er «deltager «her inne.. 

Ønsker henne alt godt for fremtiden. Det tror jeg kan behøves. 

 

 

 

Hva i alle dager? Spørsmålet ditt var jo ikke kritisk engang. Sykt opplegg. Jeg kan bare si at jeg selv har sluttet å skrive til henne etter at jeg ble hengt ut på story for å spørre om kjemikalier i en spray til å holde katter unna møbler… Den dama skyr ingen midler. Henger ut folk i øst og vest, og blokkerer alle som stiller spørsmål som ikke er hjerte, klem og gode ord. Tragisk.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...