Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Der er ikke noen ansatt som har gjort dette. 

Nei, det tror ikke jeg heller. Mente at hvis Stine har sagt at det er en ansatt som har sendt dette, kan jo det få konsekvenser for henne. Ikke akkurat god reklame for nevrologisk avdeling på Lillehammer 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sh999 skrev (8 minutter siden):

Hvis det er en ansatt , må jo vedkommende få sparken. Farlig for hun om hun juger om det og 🙈

Det er ikke en ansatt.. hun lyver for at hun skal lyve over at hun sa det var en reel diplom.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en ansatt.. hun lyver for at hun skal lyve over at hun sa det var en reel diplom.. 

jeg skjønner at det ikke er en ansatt! Poenget mitt er at det blir farlig for hun med alle disse løgnene.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (2 minutter siden):

Nei, det tror ikke jeg heller. Mente at hvis Stine har sagt at det er en ansatt som har sendt dette, kan jo det få konsekvenser for henne. Ikke akkurat god reklame for nevrologisk avdeling på Lillehammer 😅

Nei, hun risikerer ødelegge mye for mange med løgnene sine nå. Vi får bare håpe de ansatte der har fått med seg hvordan hun snakker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
33 minutter siden, skjærgårds_datter said:

Hvordan kan hun innrømme å ha blitt lurt når hun bekreftet at hun hadde snakket med sykehuset og de liksom så det var fra de??? 

Min teori er: 

Snap er Stines plattform, og her har hun kunnet lyve uten konsekvens, fordi man ikke kan spole tilbake og se hva hun har sagt tidligere. Enten fordi storyen varer i kun 24 timer, eller at hun selv sletter story etter kortere tid. 

Nå har følgere begynt å filme hennes løgner, og legge klippene (som Stine har slettet) ut på Discord, så løgnene kan avsløres. 

Stine var nok ikke klar over at det skjedde, så derfor tenkte hun nok at det som vanlig blir ord mot ord, hvis noen mener at hun har løyet. 

Hos henne er jo alt “glemt”, når hun sletter noe på snap og hun benekter løgnen, da det ikke kan dokumenteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sh999 skrev (1 time siden):

Hvis det er en ansatt , må jo vedkommende få sparken. Farlig for hun om hun juger om det og 🙈

Det er ingen ansatt ved sykehuset som laget det diplomet å sendte. Det er bare piss fra Stine for å prøve å ro i land løynene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (24 minutter siden):

Det er ingen ansatt ved sykehuset som laget det diplomet å sendte. Det er bare piss fra Stine for å prøve å ro i land løynene.

Hvis hun begynner og dra inn uskyldige ansatte for og dekke over sin egen løgn,er hun virkelig ute og kjøre. Hun graver sg bare dypere og dypere ned i gørra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er stor problemet er at de som har støttet henne med penger til advokat og sakkyndige,ønsker å se hva penger har gått til, det skjønner jeg. Noen som hun ikke ønsker å si noe om. 

Veldig fint at hun tar godt vare på seg selv, med litt shopping...

Alle mennesker har en historie på godt og vondt, men de fleste mennesker prøver å gjøre noe med det, det er en stor forskjell fra henne.

Er en ting jeg vet hva er, så er det utmattelse og traumer, men forskjellen på meg og henne, er at jeg får hjelp av fagpersoner. Slik at min hverdag blir bra. 

Jeg håper virkelig at det som kommer frem på andre forum ikke er sant, for jeg har rett og slett ikke ord. 

Ja, jeg også har brukt mye penger på advokat og rettssystemet, dette her har jeg betalt selv, ikke fått penger av andre. Dette her gjør helt vanlig normale mennesker. 

Endret av Kristin50
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har 737 sider på et diskusjonsforum, ikke skjønner hvorfor. Da trenger du hjelp, da hjelper det ikke å skylde på alle de andre. 

Det som går igjen i på 2 diskusjonsforum, det er så mange løyner og ikke klarer å gi dokumenter på hva penger har gått til.  Som hun fikk til saken sin. 

Og alle vet hvordan et offentlig systemet er, hva som skal til å bli lagt inn på sykehus. Det hun sitter å fortelle henger jo ikke samme. 

Til slutt, den personen er også gift, da har man to inntekt. Hva er egentlig problemet? 

Jeg må si, jeg følger familienyhus, her fikk jeg en stor respekt, etter det som kom fram, så egentlig var problemet. Hva gjør de, jo de står sammen å rydde opp og gjøre selv uten penger støtte fra følgere. 

Jeg selv har vært i den situasjonen, der jeg må velge mellom mat eller å betale advokaten. Sånn fungerer den verden som vi normal mennesker lever i. Og da går vi ikke å shopper hver dag når vi har et problem,vi finner løsninger. 

Endret av Kristin50
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så negativ til absolutt alt. Men det er nå så. 

Jeg angrer på at jeg har gitt penger til spleisen hennes. Føler jeg har betalt for planter og monster.  Jeg vet ikke hva som skal til for at hun skal bli stoppet, men det er ikke greit å samle inn penger til tull slik som hun gjør.  Hun kom seg unna saken med Bjørklund, og blir sikkert ikke noe ut av at hun løy om å ha fått bekreftelse fra sykehus om den diplomen heller. 

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (1 time siden):

Jeg angrer på at jeg har gitt penger til spleisen hennes. Føler jeg har betalt for planter og monster.  Jeg vet ikke hva som skal til for at hun skal bli stoppet, men det er ikke greit å samle inn penger til tull slik som hun gjør.  Hun kom seg unna saken med Bjørklund, og blir sikkert ikke noe ut av at hun løy om å ha fått bekreftelse fra sykehus om den diplomen heller. 

Er Bjørklund involvert i henne? Fulgte henne bare en kort stund før jeg stoppet helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjærgårds_datter skrev (3 timer siden):

Trøst deg med at eventuelle nye spleiser vil bli rapportert for harde livet. Hun slapp kanskje unna sist, men ikke neste gang. Hun er gjennomskuet av mange nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer over noe idag, på Facebook, ang spleis, det var litt interessante. ang spleis. 

Dette her gjelder alle som får penge søtte til sine saker igjennom spleis. Er det slik at du føler deg lurt i en sak der du har støttet med penger. Så kan du ta kontakt med spleis. Men jeg vet ikke om de kan gå tilbake i tid. 

Om det blir en sak for spleis, så må den personen som har fått penger igjennom spleis, legger frem dokumenter på hva pengene ble brukt til .Kan du ikke legge frem dokumenter, så er det faktisk svindel. Jeg vet ikke om det stemmer. Som sagt noe som jeg plutselig kom over. 

Når det gjelder tik tok, der er det mange som legger ut sitt telefon nr, fordi de ønsker penger igjennom vipps, dette her er svindel. En dame på tik tok, tok en telefon til vipps. Fikk det som svar. 

Så det er ikke bare å ta imot penger, du må ha dokumenter på hva pengene gikk til, om det er noe som ønsker å se hva de har støtte. Så enkelt er det. Dette her gjelder alle som tar  imot penger på den måten her. Man lærer noe hver dag...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sladderkjerring
Kristin50 skrev (1 time siden):

Jeg kommer over noe idag, på Facebook, ang spleis, det var litt interessante. ang spleis. 

Dette her gjelder alle som får penge søtte til sine saker igjennom spleis. Er det slik at du føler deg lurt i en sak der du har støttet med penger. Så kan du ta kontakt med spleis. Men jeg vet ikke om de kan gå tilbake i tid. 

Om det blir en sak for spleis, så må den personen som har fått penger igjennom spleis, legger frem dokumenter på hva pengene ble brukt til .Kan du ikke legge frem dokumenter, så er det faktisk svindel. Jeg vet ikke om det stemmer. Som sagt noe som jeg plutselig kom over. 

Når det gjelder tik tok, der er det mange som legger ut sitt telefon nr, fordi de ønsker penger igjennom vipps, dette her er svindel. En dame på tik tok, tok en telefon til vipps. Fikk det som svar. 

Så det er ikke bare å ta imot penger, du må ha dokumenter på hva pengene gikk til, om det er noe som ønsker å se hva de har støtte. Så enkelt er det. Dette her gjelder alle som tar  imot penger på den måten her. Man lærer noe hver dag...

Ta kontakt med Stines advokat om du har sendt noe til Stines splei og vil vite hva pengene har blitt brukt til. Om du ikke har sendt noe til spleisen så slutt å lage historier og drama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sladderkjerring skrev (2 timer siden):

Har nettopp vært inni en tråd hvor ett menneske sliter og har det tungt. Og man vil jo gjøre alt for at det menneske skal få det godt og leva livet. Så går jeg inn her og ser en gjeng med hat, tilfredsstillelse med  å stikke ned jenta med Gud vet hva alt.som sabler ned ei jente som sikkert har gjort sine feil på sosiale medier, men dette som skjer i denne tråden mot Stine er så rått og vondt at jeg har ikke ord! Ta dere sammen! Nå må noen reagere!

Gjort sine feil??

Til tross for store løfter legger hun ikke ut dokumentasjon på hva hun har brukt pengene fra spleis på. Stor mistanke om svindel som hun lett kunne ha stoppet i over ett år nå.

Hun har bevisst oppgitt misvisende info om hvor smykkene kom fra så hun skulle selge mer. Åpenbar svindel. Bjørklund var ikke imponert.

Hun fremmer et svært usunt kroppsfokus med å hele tiden poengtere at klærne hennes kommer fra barneavdelingen med oppgitt størrelse (til tross for at hun og klager på passform - merkelig nok). Kjempeflott når vi VET at dette er et enormt stort problem blant ungdommen i dag.

Hun fremmer er svært usunt kattehold. Hun lyver om behandling av skader, ormekurer og sterilisering. Hun lyver om hvor de blir av. Hun har nå X antall flere katter til tross for at de skulle til andre.

Hun legger ut farlig og misvisende informasjon om diagnoser og sykdommer. Flere av de blir slettet når snapchat blir gjort oppmerksom på de.

Hun mobber/snakker ned andre med tilsvarende diagnoser/symptomer som hun. Folk sliter med å bli trodd fra før. Hun gjør det mye vanskeligere.

Hun fremmer et syn om at profesjonell hjelp for psyke og traumer er for tapere. Hun gjør det dermed vanskeligere for andre i lignende situasjoner å få hjelp.

Hun går over lik for å hevde seg selv med å henge ut egne barn, egen familie, naboer, andre unger, familie til andre unger, butikkansatte og ansatte på ulike steder hun er innom (helseansatte, negledesigner, frisører etc). Og til tider og ganske grovt.

Hun prøver å få følgerene sine til å tro at hun får tilsendt gaver fra følgere hele veien. Inkludert et nylig ganske åpenbart forsøk på å prøve å få følgere til å kjøpe et helt spesifikt sett med gardiner (med info om pris, hvilken kjede som hadde de, hvem som hadde de på lager, farge og lengde). Men forrige uke ble hun avslørt i at hun sannsynligvis aldri har mottatt en eneste pakke fra noen følger tidligere.

Hun lyver, svindler og oppfører seg som dritt. Og skylder på en tøff barndom. Aldri hennes feil.

Hun har ikke gjort sine feil. Hun misbruker deg. Og du faller fem på. Likt som alle andre nye følgere som så vidt har sett noen snapper og så kommer inn hit for å klage på at dette blir forsøkt stoppet. Åpne øynene dine.

Vil du se hva Stine gjør med de som stiller spørsmål? Spør henne hvilke utgifter hun så langt har hatt i «saken sin», hva som skjedde med katten som «forsvant» (Edgard? Som ble «tatt av en grevling» - av alle ting), om hun har prøvd psykolog for å håndtere traumene sine eller bare spørre om hun kunne fokusert litt mindre på barneavdelingen når det gjelder klær. Du vil bli blokkert på rekordtid (og det til tross for at hun daglig påstår å ha flere hundre uleste meldinger). Legitime spørsmål. Men ikke hos Stine.

Gjort sine feil. Nei ærlig talt.

Du tror sikkert ikke på noe av dette. Men mitt budskap til deg er å faktisk følge litt med og ha litt mer kritisk blikk. Ikke tro på alt hun sier. Spør deg selv gjerne om dette er en influenser som fremmer et godt mentalt forbilde og om dette hjelper noen.  Så må du gjerne spørre det selv om du synes det hun fremmer er noe du vil at egne barn skal etterligne eller kopiere.

• Liker 13
  • Nyttig 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladderkjerring skrev (3 timer siden):

Ta kontakt med Stines advokat om du har sendt noe til Stines splei og vil vite hva pengene har blitt brukt til. Om du ikke har sendt noe til spleisen så slutt å lage historier og drama!

Kjøper du denne selv?

Advokaten har ingenting med spleisen å gjøre. Advokaten er engasjert av Stine og har taushetsplikt ovenfor sin klient.

Du vil åpenbart ikke få svar der. Hvorfor kom du med dette rådet egentlig og ikke oppfordring om å spørre Stine?

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladderkjerring skrev (4 timer siden):

Har nettopp vært inni en tråd hvor ett menneske sliter og har det tungt. Og man vil jo gjøre alt for at det menneske skal få det godt og leva livet. Så går jeg inn her og ser en gjeng med hat, tilfredsstillelse med  å stikke ned jenta med Gud vet hva alt.som sabler ned ei jente som sikkert har gjort sine feil på sosiale medier, men dette som skjer i denne tråden mot Stine er så rått og vondt at jeg har ikke ord! Ta dere sammen! Nå må noen reagere!

Jente? Hun er en voksen dame!

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Frua har jo overflod av alt!! Vanlige folk: har garn nok til 1 eller 2 prosjekter.

Frua: har et garnlager som en garnbutikk!

Vanlige folk: har 2-3 neglelakker

Frua: har 200 neglelakker!

Alt frua driver med er i overflod. Samme med tusjen hennes, andre har 10-20, Frua kjøpte et giga-sett! Ennå så tigger hun penger fra folk. Kvitt dere heller med gammel gjeld, lån penger og kjøp et hus. Legg barndommen bak deg, og nyt mann og barn. Ingen penger i hele verden vil gi deg barndommen tilbake.

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...