Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Shokko skrev (4 timer siden):

Men, en som kalles svingdørpasient blir beskrevet som en kronisk syk pasient innen psykiatrien. Er det da greit å spekulere, mistenke og henge ut vedkommende på nett? Om de ikke finner noe somatisk mens hun er på sykehuset så lenge, kanskje det er psykisk da. Psykisk helse er like så viktig som fysisk helse, bare mer tabu. 
Det er en uting å diskutere andre personers helse, det er det ingen som har noe med. Ser folk er uenige i at hun bør være ufør fordi hun ikke fremstår sånn på snap. Den vurderingen er ikke opp til noen her inne å ta! 

🙌🙌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støgga skrev (6 timer siden):

Ja jeg er jævelig misunnelig...😂

De som er frisk bør være glad for det😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 time siden):

Så bra! Forstoppelse kan være svært smertefullt.

Forstoppelse er helt j..... men da følger man rådene som blir gitt 🤷‍♀️ man går ikke med et håp om innleggelse og hauser opp hva de gjorde på sykehuset og sitter med et smil og glitrende øyne. Lever selv med ibs M, så kan gå uker før jeg kommer meg på do, men har aldri vært innlagt, selv etter 20 år 🙄 Om man ikke ser at noe skurrer her så er man i overkant naiv 🤷‍♀️

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (2 timer siden):

Det er ikke greit å diskutere hva Stine har drevet med «lenge før hun begynte å dele på SoMe». Hvem vet at det som blir sagt er sant fordi noen påstår å kjenne henne.

Tro hva du vil, jeg kan godt endre innlegget mitt fra person til personer om det får deg til å føle deg litt bedre

Endret av heleneharefrøken69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (2 timer siden):

Så bra! Forstoppelse kan være svært smertefullt.

Det kan det, men om man sliter med mye eller kronisk forstoppelse så finnes det mye forskjellig å ta forebyggende. Både tabletter og pulver er mer virksom enn Laktulose som hun tok her om dagen.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (17 timer siden):

Hun snakker jo om sin mor på akkurat samme måte, hun var også i følge Stine alvorlig psykisk syk. Da er ikke det greit heller da? 

En ting er det hun sier om sin mor, noe som også er naturlig i forhold til saken hennes.. men selv om hun gjør det, hvilken rett gir det alle dere andre inne her til å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Forstoppelse er helt j..... men da følger man rådene som blir gitt 🤷‍♀️ man går ikke med et håp om innleggelse og hauser opp hva de gjorde på sykehuset og sitter med et smil og glitrende øyne. Lever selv med ibs M, så kan gå uker før jeg kommer meg på do, men har aldri vært innlagt, selv etter 20 år 🙄 Om man ikke ser at noe skurrer her så er man i overkant naiv 🤷‍♀️

Håp om innleggelse? Ja, det vil vel de fleste håpe på hvis de er syk og trenger innleggelse.

Som en annen skrev tidligere så er det fasinerende hva noen får ut av snappene i forhold til hva andre får ut av det. Jeg ser at hun ofte glitrer i øynene og legger ikke opp en teori om det er fordi hun er innlagt på sykehus. Det er en påstand, men det skrives som om det er sannheten.

Og vær så snill å slutt å fortelle om alle egne diagnoser. Det er revnende likegyldig! Andre sine problemer er ikke Stine sine..eller omvendt. 
Det at det blir diskutert hva Stine burde gjort og hva som hadde vært best i forhold til sine dovaner er vel beviset på at denne tråden har nådd et absolutt bunnpunkt.

Og ja,jeg følger på snap og har fulgt denne tråden. I forhold til andre konstruktive tråder på rampelyset så er denne tråden blitt et ekkokammer der jeg gremmes over hvem som hater et menneske så mye at de kan harselere og skrive så mye stygt. Hvis det er noe personlige issues så burde ikke det vært på et anonymt forum.

Rapporter meg gjerne, men det måtte bare ut🤷‍♀️ Så kan Stine se( noen vet jo at hun leser her) at hun også har støtte!

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga2 skrev (1 time siden):

En ting er det hun sier om sin mor, noe som også er naturlig i forhold til saken hennes.. men selv om hun gjør det, hvilken rett gir det alle dere andre inne her til å gjøre det samme?

Stine snakker ikke kun om sin mor, hun snakker ikke pent om andre heller. Hun er ikke fritatt noe ansvar for hva hun sier hun heller, fordi hun har hatt en vanskelig barndom. 
Man må også huske at det som snakkes om deler Stine ukritisk på snap, og når flere syns ting skurrer så kan man faktisk snakke/skrive om det. 
Rett til å snakke har vi alle i dette landet… 

del mindre, mindre snakk! 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (47 minutter siden):

Håp om innleggelse? Ja, det vil vel de fleste håpe på hvis de er syk og trenger innleggelse.

Som en annen skrev tidligere så er det fasinerende hva noen får ut av snappene i forhold til hva andre får ut av det. Jeg ser at hun ofte glitrer i øynene og legger ikke opp en teori om det er fordi hun er innlagt på sykehus. Det er en påstand, men det skrives som om det er sannheten.

Og vær så snill å slutt å fortelle om alle egne diagnoser. Det er revnende likegyldig! Andre sine problemer er ikke Stine sine..eller omvendt. 
Det at det blir diskutert hva Stine burde gjort og hva som hadde vært best i forhold til sine dovaner er vel beviset på at denne tråden har nådd et absolutt bunnpunkt.

Og ja,jeg følger på snap og har fulgt denne tråden. I forhold til andre konstruktive tråder på rampelyset så er denne tråden blitt et ekkokammer der jeg gremmes over hvem som hater et menneske så mye at de kan harselere og skrive så mye stygt. Hvis det er noe personlige issues så burde ikke det vært på et anonymt forum.

Rapporter meg gjerne, men det måtte bare ut🤷‍♀️ Så kan Stine se( noen vet jo at hun leser her) at hun også har støtte!

Jeg er en såkalt "fan" av Stine, så her bommer du totalt med dine kommentarer ifht hat og hva du måtte mene. 

For at noen skal ønske at de vil på sykehuset skal man være veeeeeldig dårlig, enten somatisk dårlig eller er man psykisk syk. 

Om ikke du ser eller forstår hvorfor det nevnes egne diagnoser i denne tråden så kan ikke jeg hjelpe deg med det, for det er ganske enkelt å se. Det er iallefall fall ikke for å vise at noen har det verre! 

Det er ikke nådd et bunnpunkt når hun tar plassen til noen som trenger en sykehusplass mer enn henne fordi hun ikke følger rådene hun får fra legen? 🤔 Jaja, vi er alle ulike. Jeg ville sagt det samme til mine unger om ikke de følger rådene de får av leger 🤷‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Jeg er en såkalt "fan" av Stine, så her bommer du totalt med dine kommentarer ifht hat og hva du måtte mene. 

For at noen skal ønske at de vil på sykehuset skal man være veeeeeldig dårlig, enten somatisk dårlig eller er man psykisk syk. 

Om ikke du ser eller forstår hvorfor det nevnes egne diagnoser i denne tråden så kan ikke jeg hjelpe deg med det, for det er ganske enkelt å se. Det er iallefall fall ikke for å vise at noen har det verre! 

Det er ikke nådd et bunnpunkt når hun tar plassen til noen som trenger en sykehusplass mer enn henne fordi hun ikke følger rådene hun får fra legen? 🤔 Jaja, vi er alle ulike. Jeg ville sagt det samme til mine unger om ikke de følger rådene de får av leger 🤷‍♀️

Hva vet du om hun tar plassen til noen som trenger den mer? Heldigvis er det leger og ikke anonyme mennesker på et diskusjonsforum som bestemmer det!!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Det hjelper ingen å høre hvor flinke andre er til å takle sine diagnoser.

Lytte til råd fra lege er viktig,men når ting er vanskelig,så er det ikke lett å gjennomføre,man får det bare ikke til.

Hadde det vært så enkelt,ja da hadde livet vært mye enklere for mange.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (1 time siden):

👏👏👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (31 minutter siden):

Hva vet du om hun tar plassen til noen som trenger den mer? Heldigvis er det leger og ikke anonyme mennesker på et diskusjonsforum som bestemmer det!!

Det rekker å følge med på nyhetene og se hva hun deler og forteller om på snap, trenger ikke vite mer enn det for å vite. Ganske enkelt faktisk 😊 Ikke noe jeg eller andre her på KG har bestemt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linnea1 skrev (25 minutter siden):

Det hjelper ingen å høre hvor flinke andre er til å takle sine diagnoser.

Lytte til råd fra lege er viktig,men når ting er vanskelig,så er det ikke lett å gjennomføre,man får det bare ikke til.

Hadde det vært så enkelt,ja da hadde livet vært mye enklere for mange.

Der tar du helt feil at det ikke hjelper noen å høre hvor flinke andre takler sine diagnoser! 

Helt sant, men det minste man kan gjøre er iallefall å prøve 🤷‍♀️ det fortjener alle og ikke minst for sin familie❣️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (38 minutter siden):

Det rekker å følge med på nyhetene og se hva hun deler og forteller om på snap, trenger ikke vite mer enn det for å vite. Ganske enkelt faktisk 😊 Ikke noe jeg eller andre her på KG har bestemt. 

Hun fortalte på snap at hun er innlagt og hvorfor hun er innlagt. Enig i at ingen vet noe mer enn det. Det var poenget mitt😊👍

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (19 minutter siden):

Der tar du helt feil at det ikke hjelper noen å høre hvor flinke andre takler sine diagnoser! 

Helt sant, men det minste man kan gjøre er iallefall å prøve 🤷‍♀️ det fortjener alle og ikke minst for sin familie❣️

Det hjelper ikke syke mennesker å høre hvor flinke andre er til å takle sine diagnoser,det trykker dem bare lenger ned,siden dem faktisk ikke er like "flinke" til å velge den positive og "riktige" vei.

(er man syk nok psykisk og fysisk,så tar tankekjøret ta over,da  får man det ikke til selv om man prøver) 

Hadde vært en gavepakke til helsevesenet hvis man klarte å følge rådene til legen og mange her på kvinneguiden,så ble man frisk,men så enkelt er det dessverre ikke.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt fascinert over at enkelte sluker alt hun sier, ikke ser at ord og handlinger ikke stemmer overens og ikke ser et gjentakende mønster.

• Liker 10
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea1 skrev (11 minutter siden):

Det hjelper ikke syke mennesker å høre hvor flinke andre er til å takle sine diagnoser,det trykker dem bare lenger ned,siden dem faktisk ikke er like "flinke" til å velge den positive og "riktige" vei.

(er man syk nok psykisk og fysisk,så tar tankekjøret ta over,da  får man det ikke til selv om man prøver) 

Hadde vært en gavepakke til helsevesenet hvis man klarte å følge rådene til legen og mange her på kvinneguiden,så ble man frisk,men så enkelt er det dessverre ikke.

Når man ikke har innsikt så hjelper det ikke nei, men har man innsikt så er det stor hjelp, der er forskjellen. 

Og ta til seg råd er ikke det samme som å bli frisk.... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...