Sassinach Skrevet 4. august 2022 #13561 Del Skrevet 4. august 2022 Polarpuma skrev (5 timer siden): Dyrebeskyttelsen har tusenvis av hjemløse katter. Ja det er jeg klar over, men nå var ikke det som ble snakket om, kun å ta betalt for kattunger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 4. august 2022 #13562 Del Skrevet 4. august 2022 Sassinach skrev (22 timer siden): Det er nesten ikke mulig å få katt nå uten å betale for de. Er kjapt søk på Finn, så ser man at de fleste kattungene ligger til rundt 1000kr ++. Jeg syns det er bra folk tar betalt for kattunger. Om folk er villige til å gi penger, er de kanskje også villige til å ta vare på katten hele kattens liv, heller enn å blåse i dem, reise fra dem eller omplassere de når de ikke lenger er søte små kattunger…. Så det er helt ok, og kjøpe kattunger av katter eier, som ikke kastrere katten sine? for meg blir dette her for dumt. Disse kattereier på finn, de selger kattunger. Fordi de " har glemt å kastrere sin egen katt "? også de ønsker å tjene penger på en dumhet som de har et ansvar for. Jeg selv har vært en katte eier, og det første du gjøre, før katten din er ut er å kastrere den. Så enkelt er det og det blir det ikke kattunger, så helt overraskende. Selv om det er en huskatter, koster de også penger med mat og oppfølging på helse. Om jeg skal ha en ny katt, kjøper jeg den ikke på finn. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 4. august 2022 #13563 Del Skrevet 4. august 2022 Okaki skrev (På 1.8.2022 den 23.16): Det var mtp denne kommentaren, som viser til at Stine er verre: Fatter ikke at voksne mennesker bruker så mye tid på å hate andre på nett, men det er jo bare min mening🤷🏻♀️ velger å ikke bruke mer tid på dette, god kveld Fatter ikke at kritikk blir tolket som hat jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 8. august 2022 #13564 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) Det er jo noen venner / bekjente av Stine her inne. Er det ingen av dere som er venn med henne på hennes private snap ? Regner med at hun har delt der flittig om det ble Spania tur. Må si jeg savner galskapen hennes når jeg ikke får sove Endret 8. august 2022 av esmeralda1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 8. august 2022 #13565 Del Skrevet 8. august 2022 Nå har det i mange innlegg her vært etterlyst at Stine skal legge vekk mobilen og heller fokusere på helse og familien. Når hun da endelig gjør det er det vel neppe på sin plass å begynne å spørre etter private snapper? 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 8. august 2022 #13566 Del Skrevet 8. august 2022 Caroline1986 skrev (1 time siden): Nå har det i mange innlegg her vært etterlyst at Stine skal legge vekk mobilen og heller fokusere på helse og familien. Når hun da endelig gjør det er det vel neppe på sin plass å begynne å spørre etter private snapper? Enig! Men med henne så er det Damn if do, Damn if you dont. I mange øynes vil hun aldri gjøre noe rett 🥴 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 8. august 2022 #13567 Del Skrevet 8. august 2022 Sharp75! skrev (6 timer siden): Enig! Men med henne så er det Damn if do, Damn if you dont. I mange øynes vil hun aldri gjøre noe rett 🥴 Har vel mer med nysgjerrighet å gjøre. Stine gjør både rett og galt slik som alle andre. Det som er spesielt med Stine er at hun ber om penger fra folk fordi hun mener alle andre enn henne selv skal betale for hennes sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 8. august 2022 #13568 Del Skrevet 8. august 2022 Fru G skrev (1 time siden): Har vel mer med nysgjerrighet å gjøre. Stine gjør både rett og galt slik som alle andre. Det som er spesielt med Stine er at hun ber om penger fra folk fordi hun mener alle andre enn henne selv skal betale for hennes sak. Men allikevell så er det Damn if you do and Damn if you dont for henne 😂 uansett hvordan hun gjør det 🤷♀️ jeg er TOTALT MOT SPLEIS!!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 8. august 2022 #13569 Del Skrevet 8. august 2022 Sharp75! skrev (3 timer siden): Men allikevell så er det Damn if you do and Damn if you dont for henne 😂 uansett hvordan hun gjør det 🤷♀️ jeg er TOTALT MOT SPLEIS!!! Misbruk av spleis er jeg i mot. I noen tilfeller kan spleis redde liv. I prinsippet er jeg i mot tigging. Spesielt om man lever som en greve….🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 9. august 2022 #13570 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg må bare spørre om det bare er meg eller sier iris på story i dag «fru Knutsen får jo gaver hele tiden» og er det referert til Stine eller er det en karakter fra en film eller noe?😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mesi449 Skrevet 9. august 2022 #13571 Del Skrevet 9. august 2022 Kakemiriam skrev (6 minutter siden): Jeg må bare spørre om det bare er meg eller sier iris på story i dag «fru Knutsen får jo gaver hele tiden» og er det referert til Stine eller er det en karakter fra en film eller noe?😅 Det er nok Stine hun sikter til ja😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentlig-grei Skrevet 9. august 2022 #13572 Del Skrevet 9. august 2022 Mesi449 skrev (2 minutter siden): Det er nok Stine hun sikter til ja😂😂 Hva er Iris sin snap igjen? La henne til for en stund siden men fant henne ikke i farta🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 9. august 2022 #13573 Del Skrevet 9. august 2022 Kakemiriam skrev (53 minutter siden): Jeg må bare spørre om det bare er meg eller sier iris på story i dag «fru Knutsen får jo gaver hele tiden» og er det referert til Stine eller er det en karakter fra en film eller noe?😅 Det er fru.knutsen som hun sier. Ingen andre hun sikter til 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mesi449 Skrevet 9. august 2022 #13574 Del Skrevet 9. august 2022 Egentlig-grei skrev (57 minutter siden): Hva er Iris sin snap igjen? La henne til for en stund siden men fant henne ikke i farta🙈 Iris eyfjord så finner du henne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentlig-grei Skrevet 9. august 2022 #13575 Del Skrevet 9. august 2022 Mesi449 skrev (16 minutter siden): Iris eyfjord så finner du henne 😊 Takk!❤️ Definitivt fru Knutsen ja😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 10. august 2022 #13576 Del Skrevet 10. august 2022 Når man sitter å ser på de forskjellige, personene som er på snapchat, så er det litt merkelig at det er kun fru K, som får gaver i posten, av sine følger...hun får jo gaver flere ganger i uken... hmmm Ja ja, hun er vel er godt og fantastisk dame da, som hun sier selv... Jeg også vi ha blomster, gaver, penger og en tur til utlandet.... 😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 18. august 2022 #13577 Del Skrevet 18. august 2022 Nå kommer det vel snart mer overprisa ræl fruen skal selge 🤪🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne__35 Skrevet 18. august 2022 #13578 Del Skrevet 18. august 2022 Kristin50 skrev (På 10.8.2022 den 17.06): Når man sitter å ser på de forskjellige, personene som er på snapchat, så er det litt merkelig at det er kun fru K, som får gaver i posten, av sine følger...hun får jo gaver flere ganger i uken... hmmm Ja ja, hun er vel er godt og fantastisk dame da, som hun sier selv... Jeg også vi ha blomster, gaver, penger og en tur til utlandet.... 😂😂 Assa, hun lager jo de gavene til seg selv da😂det er ganske gjennomskuet når du ser det blir brukt samma papiret 😂! Men dett er typisk Stine ……. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne__35 Skrevet 18. august 2022 #13579 Del Skrevet 18. august 2022 Bare å «kose» seg med kaffeskål og perling i dag folkens. Snart kommer det EKTE perle smykker til salgs med gull anheng fra «Bjørklund»😂😂😂 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 18. august 2022 #13580 Del Skrevet 18. august 2022 (endret) Kvinne__35 skrev (1 time siden): Bare å «kose» seg med kaffeskål og perling i dag folkens. Snart kommer det EKTE perle smykker til salgs med gull anheng fra «Bjørklund»😂😂😂 He he, hva skal man si. Livet ble kjedelig uten snapchat.... Jeg sier bare herregud for et " offer menneske" Det måtte til en " gratis" tur, for å ta en " kjærste tur? Det sier litt om de som et par. Det blir spennende se hvor mange kommer til å kjøpe disse smykkerne og hvilken pris hun setter på de.... Det jeg ikke skjønner helt, hvorfor kan hun ikke jobb, slik at hverdagen blir litt mer spennende? He he, jeg klarer meg fint uten en " kaffe dans" og god råd om sykdomer, det har jeg fagpersoner som kan gi meg det, helt uten " en kaffe dans" Med å bruke tid til, og forteller hva de " spleise penger ikke til" til hennes følger, det har hun ikke tid til? He he, Ja hun viste fram noen perler som var veldig spesiell, det var vel de som var " ekte" og hun kommer til å selge de til en blod pris... Hun er igjen designer.... beklager å si det. Endret 18. august 2022 av Kristin50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå