Klementine Skrevet 20. juli 2021 #481 Del Skrevet 20. juli 2021 Vanilje70 skrev (Akkurat nå): Og jeg ble sletta for å spørre om hun til å ta i mot det synes det er usmakelig. Vitner om å ikke ha selvinnsikt overhodet ift hva som formidles omverdenen. Blind på seg selv og sitt. Tenk å leve tett på det? Fallhøyden når bobla sprekker må jo være enorm 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. juli 2021 #482 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (1 minutt siden): No tykkjer eg at de er urettferdige. Det får vere opp til kvar enkelt om ein vil låne ut campingvogn eller hytte til familiar med dårlegare økonomi, og om ein vil ha goodie bag klar eller ikkje. Sjølv har eg lånt ut både hus og hytte til andre familiar og har alltid sett fram noko godt. Ikkje tykkjer eg Stine verkar noko anna enn takknemlig heller. Ho har jo sagt takk og sikkert takka vedkommande direkte også. Skal ho lage ein parade eller kva ville gjort dykk fornøgde? Farris bad forrige uke. Nå denne campinghytten. Folk er rause! Det jeg etterlyser er ørlite positiv tilnærming til egne barn og mann på tur. Det kunne hun kostet på seg når alt er lagt til rette for at de skal ha en fin ferie sammen, 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli 2021 #483 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (5 minutter siden): No tykkjer eg at de er urettferdige. Det får vere opp til kvar enkelt om ein vil låne ut campingvogn eller hytte til familiar med dårlegare økonomi, og om ein vil ha goodie bag klar eller ikkje. Sjølv har eg lånt ut både hus og hytte til andre familiar og har alltid sett fram noko godt. Ikkje tykkjer eg Stine verkar noko anna enn takknemlig heller. Ho har jo sagt takk og sikkert takka vedkommande direkte også. Skal ho lage ein parade eller kva ville gjort dykk fornøgde? Har hun dårlig økonomi? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 20. juli 2021 #484 Del Skrevet 20. juli 2021 Klementine skrev (42 minutter siden): Farris bad forrige uke. Nå denne campinghytten. Folk er rause! Det jeg etterlyser er ørlite positiv tilnærming til egne barn og mann på tur. Det kunne hun kostet på seg når alt er lagt til rette for at de skal ha en fin ferie sammen, Men du ser jo berre det ho deler på snap. Tenk om me hadde fått eit heilt anna inntrykk dersom me kjende ho godt og såg ho live. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 20. juli 2021 #485 Del Skrevet 20. juli 2021 Vanilje70 skrev (40 minutter siden): Har hun dårlig økonomi? Dårlegare enn ho som har råd til campingvogn i Stavern, tippar eg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli 2021 #486 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (1 minutt siden): Dårlegare enn ho som har råd til campingvogn i Stavern, tippar eg 😊 For det virker ikke slik nemnelig😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. juli 2021 #487 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (25 minutter siden): Men du ser jo berre det ho deler på snap. Tenk om me hadde fått eit heilt anna inntrykk dersom me kjende ho godt og såg ho live. Jada, men det er nå det hun velger å presentere for oss følgere da. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. juli 2021 #488 Del Skrevet 20. juli 2021 Det er mange som har mindre penger enn hun , kunne ønske de heller fikk låne vogn gratis 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 20. juli 2021 #489 Del Skrevet 20. juli 2021 Orly skrev (15 minutter siden): Det er mange som har mindre penger enn hun , kunne ønske de heller fikk låne vogn gratis Tenker det samme. Kan ikke være så skralt i den pengekassa deres. Ny Garmin klokke til 2000 kr, ny el-sparkesykkel...vet ikke hva den kosta da. Og eller mye innkjøp. Dekker det til med at det ikke er ofte hun uner seg og barna noe. MEN... goodibox hver mnd, nye klær, ganske ofte, hobbyartikler, planter ol. For ikke å snakke om det matbudskjettet de må ha. Mye take away, og ellers mye unødvendig..Ikke billig i drift hu dere.. Synest også det er litt rart når hu sier, den kjøpte Alex til meg...når de er gift, har barn sammen, og store advokatregninger.. da bør han også heller spytte cash i spleisen, enn diger bamse til bursdagen ol.. Jaja, deres liv. De får danse seg inn i solnedgangen, blokke folk som setter spørsmålstegn til økonomi, barn og spleis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli 2021 #490 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (5 timer siden): Dårlegare enn ho som har råd til campingvogn i Stavern, tippar eg 😊 Når det kommer til pengesekken så handler det KUN om prioriterunger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 20. juli 2021 #491 Del Skrevet 20. juli 2021 Vanilje70 skrev (6 timer siden): Har hun dårlig økonomi? Hun har ikke dårlig økonomi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 20. juli 2021 #492 Del Skrevet 20. juli 2021 Klementine skrev (5 timer siden): Jada, men det er nå det hun velger å presentere for oss følgere da. Kva hadde de sagt om Stine berre publiserte sukkersøt familielykke der ho spelte ultrapedagogisk supermom og kjærlig kone? Ingen hadde kjøpt den. Eg trur ho blir kritisert uansett kva ho gjer - og ikkje gjer. Eg hadde på ingen måte klart å presentere eit riktig bilde av livet mitt per snap, nettopp fordi det består av så mykje. Det vert jo ikkje rett uansett. Synes det står litt respekt av å legge fram ting som det er eg. Sjølv hadde eg ikkje turt det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli 2021 #493 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (1 minutt siden): Kva hadde de sagt om Stine berre publiserte sukkersøt familielykke der ho spelte ultrapedagogisk supermom og kjærlig kone? Ingen hadde kjøpt den. Eg trur ho blir kritisert uansett kva ho gjer - og ikkje gjer. Eg hadde på ingen måte klart å presentere eit riktig bilde av livet mitt per snap, nettopp fordi det består av så mykje. Det vert jo ikkje rett uansett. Synes det står litt respekt av å legge fram ting som det er eg. Sjølv hadde eg ikkje turt det. Tror ikke du ser det vi andre ser.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 20. juli 2021 #494 Del Skrevet 20. juli 2021 Vanilje70 skrev (1 time siden): Tror ikke du ser det vi andre ser.. Tror mange her leiter etter feil og tolkar alt på verst mogleg vis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 20. juli 2021 #495 Del Skrevet 20. juli 2021 VTA-ufør... Det forklarer 100% ufør + jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli 2021 #496 Del Skrevet 20. juli 2021 Rot skrev (58 minutter siden): Tror mange her leiter etter feil og tolkar alt på verst mogleg vis. Eller går på manipulasjonen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 21. juli 2021 #497 Del Skrevet 21. juli 2021 Vanilje70 skrev (9 timer siden): Eller går på manipulasjonen Eg trur mange overvurderar kor manipulerande ein enkelt person kan vere via nokre få timar snap om dagen. Klart ho kan påverke andre og mange synes nok synd i og vil hjelpe henne. Då er det vel deira val? Det kostar så lite å sjå det gode i andre og eg er overbevist om at ein får det betre sjølv om ein heller brukar energien på å spre litt glede i staden for edder og galle. Ein oppnår ingenting med sistnevnte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 21. juli 2021 #498 Del Skrevet 21. juli 2021 Rot skrev (20 minutter siden): Eg trur mange overvurderar kor manipulerande ein enkelt person kan vere via nokre få timar snap om dagen. Klart ho kan påverke andre og mange synes nok synd i og vil hjelpe henne. Då er det vel deira val? Det kostar så lite å sjå det gode i andre og eg er overbevist om at ein får det betre sjølv om ein heller brukar energien på å spre litt glede i staden for edder og galle. Ein oppnår ingenting med sistnevnte. Det er da helt greit at du mener det. Jeg mener også at man skal se det gode i andre. Jeg mener også at Stine har noen sider hun viser som jeg reagerer på. Mener ikke at hun er ond, men at hun tar noen rare eller dumme valg som jeg stusser på. Jeg synes det er best å ha flere tanker i hodet på samme tid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 21. juli 2021 #499 Del Skrevet 21. juli 2021 Det er ikke vanskelig å se det gode i andre. Her leser jeg om mange som har prøvd å se det gode i henne og som blir blokkert når man ikke heier på alle hennes utsagn og valg. Det er vanskelig å vite hvem en person bak et kamera er. Hvem er hun egentlig? Hun velger å legge ut hele sitt og familiens liv på sosiale medier. Og en offentlig person som hun selv sier hun er, får gjerne spørsmål for sine standpunkt. Det er veldig mange som har hjerte for henne og hennes sak!! Som ønsker henne godt!!Hun blokkerer de som stiller spørsmål, hvorfor? Her er det mange som har kjent på det samme livet som henne, som ikke har råd til hverken mat eller ferie. Her er det mange som har spart lenge for å dra på ferie med familien og som betaler dette selv. Vi må alle ha et levesett ut fra lommeboka. Og, hvorfor velger hun å dele sitt liv 24/7 med oss, istedenfor for tid med sin nydelig familie? Hun av alle vet vell hvor traumatisk det er med en mor som ikke har tid eller overskudd? Som valgte rus fremfor barna. Blir snap en "rus"? Jo, jeg unner henne alt godt i livet og alt hun ønsker og drømmer om. Jeg unner henne en erstatning. Ja, jeg håper også hun finner ut hvem jeg er. Jeg ønsker henne velkommen til en prat under 4 øyne. Hvem er hun?? Jeg har ikke råd til monsterdrikk, men kaffeskål får jeg til. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 21. juli 2021 #500 Del Skrevet 21. juli 2021 SnippSnappSnute2 skrev (2 minutter siden): Det er ikke vanskelig å se det gode i andre. Her leser jeg om mange som har prøvd å se det gode i henne og som blir blokkert når man ikke heier på alle hennes utsagn og valg. Det er vanskelig å vite hvem en person bak et kamera er. Hvem er hun egentlig? Hun velger å legge ut hele sitt og familiens liv på sosiale medier. Og en offentlig person som hun selv sier hun er, får gjerne spørsmål for sine standpunkt. Det er veldig mange som har hjerte for henne og hennes sak!! Som ønsker henne godt!!Hun blokkerer de som stiller spørsmål, hvorfor? Her er det mange som har kjent på det samme livet som henne, som ikke har råd til hverken mat eller ferie. Her er det mange som har spart lenge for å dra på ferie med familien og som betaler dette selv. Vi må alle ha et levesett ut fra lommeboka. Og, hvorfor velger hun å dele sitt liv 24/7 med oss, istedenfor for tid med sin nydelig familie? Hun av alle vet vell hvor traumatisk det er med en mor som ikke har tid eller overskudd? Som valgte rus fremfor barna. Blir snap en "rus"? Jo, jeg unner henne alt godt i livet og alt hun ønsker og drømmer om. Jeg unner henne en erstatning. Ja, jeg håper også hun finner ut hvem jeg er. Jeg ønsker henne velkommen til en prat under 4 øyne. Hvem er hun?? Jeg har ikke råd til monsterdrikk, men kaffeskål får jeg til. Dette🙌🙌🙌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå